Sevgilimin yanında ağladım, ertesi iki hafta sonra terk edildim , bir alakası var demi bununla?

Ben yanında agladiktan sonra benden soğdu. Ama isteyerek ağlamadım gerçekten, tutamadım kendimi. O benim yanımda ağladı, bana sığındı ben destek oldum ama ben ağlayınca 2 hafta sonra terk etti. Sunduğu sebep de eskisi gibi sevmiyormus beni. Ve ağladıktan sonra kızın benden uzaklaştığını bile fark ettim. Agladığım zaman başımı okşuyordu falan ama agladiktan sonra tavırları gerçekten değişti. Bu devirde karı milletinin yanında aglamican. Maço ve sert olacan hep 1,5 senelik ilişki böyle bitti ve gerçekten sevmedi beni sanırım. Öyle hüngür hüngür de ağlamadım , azıcık ağladım.
Galiba agladigin için soğumuş
Alakası yoktur başka bir şeydir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilimin yanında ağladım, ertesi iki hafta sonra terk edildim , bir alakası var demi bununla?
Cevapla