1 sene önce dershaneye gidiyordum yks ye son 2 ay kalmıştı sevgilim denemelerde hep ilk 5e giriyordu bir gün yanımda durduk yere ağlamaya başladı sorun ne dedim sınav beni çok geriyor falan dedi teselli ettim başarısını konuştum ama o sırada denemelerde sonuncu geldiğime dair bana laf soktu ve kavga ettik ben hem staj görüyordum hemde dershane okul hepsini birden yürütüyordum meslek lisesi olduğum içinde hiç sayısal dersleri yapmıyordum oysa sözel netlerim ondan bile yüksekti ve ben onu teselli ederken beni aşağılaması gerçekten beni o an çok kırmıştı kavga büyümesin diye yanından gittim ve mesaj atmasını bekledim ama atmadı 2 ders sonra mesajla ayrıldım yaptığı çok bencilce geldi ve yanımda salya sümük ağlaması da etki etti çoğu arkadaşım kalpsizsin gibi yorumlarda bulundu ama o an ben onu teselli ederken bana laf sokması cidden kırdı sizce bu olayda karşı taraf mı yoksa ben mi haklıyım
Güncellemeler
1 yıl
başlık yanlış oldu :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer