Sevgilimden ayrıldım ama cok üzüldü icin barıstım?

Öyle bir üzüldükü ben ondan ayrılamam onu anladım intaar edecem falan dedi biraz bokunu cıkardı orası ayrı ama cok üzüldü aslında ben onu seviyorum sadece herseyi abartıp Trip attıgı icin ayrıldım kız gibi davranıyor ve onunla konusmaya calıstıgımda erkeklerin kalbi yokmu diyo ne yapacam bilmiyorum
Güncellemeler
4 ay
Herseyi abartıyor beni suclu gösteriyo ben bisey yapmayınca gönlümü almadın diyor madem ayrılacaktın nie sevgili oldun diyor nie bagladın diyor duygular bitemez mi insan uzaklasamazmı
Güncellemeler
4 ay
Bide sanki ayrılmamısım gibi hesap soruyor degisik degisik hallere giriyo ağlıyor gözlerini zorla sıkıyor yaslar gelsin die barısmak istemezken sarılıp öpmek zorunda kalıyorum sonucta üzülmesini istemem
Sevgilimden ayrıldım ama cok üzüldü icin barıstım?
Cevapla