Ayrılık sonrası sessizlik mi yoksa mutlu mutlu storyler atmak mı?

ayrılık sonrası sosyal medyada tamamen sessiz kalmak mı yoksa çok mutluymuş gibi story atmakmı ex’i daha meraklandırır?

sessiz kalınca kız üzgün diyemi düşünürsünüz ve ayrılığı atlatamadı mı diye düşünürsünüz yoksa kız ayrılığı takmıyor mu düşünürsünüz?
Ayrılık sonrası sessizlik mi yoksa mutlu mutlu storyler atmak mı?
Cevapla