ayrılık sonrası sosyal medyada tamamen sessiz kalmak mı yoksa çok mutluymuş gibi story atmakmı ex’i daha meraklandırır?
sessiz kalınca kız üzgün diyemi düşünürsünüz ve ayrılığı atlatamadı mı diye düşünürsünüz yoksa kız ayrılığı takmıyor mu düşünürsünüz?
sessiz kalınca kız üzgün diyemi düşünürsünüz ve ayrılığı atlatamadı mı diye düşünürsünüz yoksa kız ayrılığı takmıyor mu düşünürsünüz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Asiller sessiz kalır gizemli olur ortadan kaybolur.
O asillikten anlamayan basit bir insan. Onun anlıyacağı dilden konuşmak istiyorum
Bence sissiz kal o zaman daha meraklanir sen onu kudurtursan oda seni kudurtur
İçinde nasıl geliyorsa öyle davran ex i next düşünme
Milletin gözüne sokmaya gerek yok
Mutlu Mutlu storyyy tabiii
Peki birinden çiçek almışım gibi çıçek storysine nasıl olur? Kudurturmu, üzermi, soğuturmu?
Deliye döner zaten az seviyorsa kıskançlıktan çatlar ve üzülür
Ama yazmaz dimi daha? Zaten yazmayan biri çiçek görse hiç yazmaz. Çok aşırı gururluda kendisi. Yürüyen gurur diyelim
Alooovvvvv
Yazmaz az gurur lu olsa bile yazmazzzzzz🤞🤞🤞
Ama yazsın istiyorum
Ozaman onu istedini belli edecek şeyler paylas ancak oyle
Olmaz yazmazsa rezil olmakla kalırım çünkü bugüne kadar ayrılıktan sonra ilk adımı ben attım 😭
Masallah sende de gurur hat safhada
Bugüne kadar HER ayrılıktan sonra ilk mesajı ben attım diyorum. GURURSUZCA. Birkere bile o gelmedi.. benmiyim gururu hat safhalarda olam bir tam oku yazdıklarımı amla beyefendi
İkiside değil rutin hayata devam etmek iyidir
Ben 2 sene ortalıkta gözükmüyorum
Cok etkiliyor demekki sizi.
Sessizlik