Ayrılık sonrası instgram story mı atayım yoksa sessizlik mi?

Sahi hangisinde özler beni? Sessiz inzivaya mi çekilelim. Korkuyorum ya unutursa ya birini alırsa. story attım hep beğendi kalp attı ama mesaj atmadı hiç..

Ayrılık sonrası instgram story mı atayım yoksa sessizlik mi?
Cevapla