AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Dogru karar hic dusunme bi insan bi insanı olduğu gibi sevmeli
Evet yarın yüzünü vericem ve bitiricem
Bence senin için hayırlisi bu olur evlenince daha cok üzülmemen icin
Hala ayrılmayı düşünmediğini göre daha çok aşağılanirsin
Düşünüyorum demiş
Artık bitti herşeyi söyleyip bitiricem içimde ona karşı bişey kalmadı iyice soğudum gitsin kendine istediği gibi kız bulsun
Bitirebileceğin den Emin misin
Ya sen iyi misin ya o adam seni sevse seni değiştirmeye çalışır mı? Tabii ki ayrılmalısın seni sevse böyle yapmaz doğru kişiyi bekle bu adamla sevgili olma
Evet haklısın beni sevse böyle sever değiştirmez bir değil iki değil beni komple değiştirmeye çalışıyor ama bitti buraya yazıyorum yarın uyandığında herşey bitmiş olucak
Aynen öyle yap boşver adam ruhunu değil fiziksel görünüşünü istiyor he bu arada bu tip insanlar önce değiştirip sonra kullanadabiliyorlar insanları devir değil yani dikkat et
Nişanlı nı Rus arabası Lada Niva ile ezer geçerim
Olduğun gibi sevmiyorsa üzücü, yol yakınsa postala gitsin
Bu yavşğın kendisi kimmiş ki seni bu şekilde yargılıyor
Umarım ayrılmışsındır.
Geçmiş olsun
ennnnnn iyi kararı vermişsin... bu ne ya yok oran şöyle yok buran böyle. Sen çok mu mükemmelsin sanki? ayyy sinir oldum kaç kurtar kendini bu hadsizden
o instagramda ki sahte fiziklere baka baka müptelası olmuş anlaşılan eğer o seni gerçekten sevse aşkından kör olurdu seni olduğun gibi severdi diyecek bir şey yok yol yakınken ayrıl
Yüzügü kargola by takıntılıya ve seni oldugun gbi seven birini bul
Bence doğru karar verdin. Herşeyden önce kendine olan saygı önemli. Kendine biraz saygın varsa bir baskasinin sana böyle hissettirmesi ne izin verme.
Ruh hastası kız bu aaa valla vur kıçına tekmeyi yolla hala nişanlım diyosun bide ay böyle adamla ömür geçmez 🤨😒
Abla ayrıl bu adamdan bence malın teki insan insanı o kişi olduğu gibis ever ayrıca fiziğin de gayet orantılı evlenince daha çok pişman olursun
Resmen bir ruh hastası ile nişanlısın. Kesinlikle ayrıl hemen.
Evet bencede ruh hastası daha fazla devam edemeyeceğim kafayı yemiş her şeyimde kusur buluyor
Emin ol sende hiç kusur yok. Bu arada yazmayı unutmuşum. Boyuna göre kilon gayet normal. Herkes manken gibi görünmek zorunda değil. En büyük kusur onun beyninde.
Çok teşekürederim evet bende anlamıyorum bu güzellik algısını herkes incecik olmak zorunda değil ki
Abi siz niye bu kadar eziksiniz ulan mk kendinizede mi sayginiz yok yeter da
İğrenç bir insanmış asla çekilmez böylesi evlenmeden ayrılman en hayırlısıymış
Ailenle konuş ve nişanı at. Ego sahibi biriyle mutlu olamazsın.
Kesinlikle ayrilin. psikolojik siddet bu. Hayir kendi de sumuklunun tekidir
Senin kendine saygın kalmamış , bunları diyen bir adamla hala beraberim diyorsan..
Seven olduğu gibi sever güzelliğini bilmiyorum ama okurken kalbinin çok güzel olduğunu hisettim daha iyilerine layıksın yapmaa kız seven odunlara değil..
Ayrıl gitsin. Ne uğraşıyorsun. Sen böyle güzelsin
Teşekürederim öyle yapıcam yarın mesaj atıcam bıktım artık varsa yoksa instagram kadınları
Çünkü şimdiden böyle yapan yarın daha çok bokunu çıkarır. 159, 57 kilo normal vücut ölçüsü zaten. Göğüslerin de şahane. Nişanlın ağzının tadını bilmiyor
O hiç birşeyi beğenmez herşeyde kusur arıyor
Ayrıl gitsin canım. Her insanın kusuru olur ama kusurlarla sevmek lazım. Kimse mükemmel değil sonuçta. Ve sen böyle de güzelsin, boyun, kilon, fiziğin çekici. O salak ağzının tadını bilmiyor. Gitsin onlarla beraber olsun tabi bakarlarsa
Aynen madem beni beğenmiyor yol orda gitsin bulsun birini ben bitirdim artık onu
Sakın geri adım atma
Kesin ayrıl
Atmıcam her şeyin üzerine yemin ederim ki bu ilişki artık bitti
İyi yapıyorsun. Takip eder misin? Durumun gidişatını görmek istiyorum canım
İğrendim gerçekten onun kişiliğinden. Ayrıl kesinlikle hemen
Evet bende artık iğreniyorum bıktım kaç aydır estetik diye kafayı yedi herkes olduğu gibi güzel ama takmış kafayı onlara gitsin bulsun bitiricem artık
Ne estetiği ya o göğüsler senin bebeğini besliycek değerli bir organ. Çocuktan sonra estetik yaptırırsın eger daha da sarkarsa. Ama sen memnun değilsen yaptır. Başkaları için değil. Seni sen olduğun için seven biriyle olmalisin
Evet çok haklısınız bende sızın gibi düşünüyorum şu an estetik saçma olur zaten doğumdan sonra büyüyor ilerde büyük bir sorun yaşarsam tabiki estetik okurum ama şu an için bir sorun yaşamıyorum ama o tamamen barbi gibi bir kız istiyor
Bulur inşallah
yol yakinken at yuzugu
Evet yarın biticek annemle konuştum zaten ne hali varsa görsün bulsun istediği kızı
gercekten zor durum ama evlilik de onemli olan ruh esini bula bilmek
Evet çok doğru
kilon bence cok iyi o adamin istedi gibi de biri olmak zorunda degilsin seni oldun gibi sevmeli seven
Yolu göster enayi olma.
Çek xtiri gitsin uğraşma karışamaz sana
Ayrıllabilirsin meselaa
Toksit bir ilişki yürümez
Beyfendide aşağalık kompleksi vardır
Küçük enişteyi sal gitsin.
ayrıl sende sana kocamı yok
Aynen yarın bitiricem bu ilişkiyi
haklısın desteklıyorum bu kararını
Teşekürederim
:) guncelleme at yarın olanları ya da dm atarsın
Tamam 👌🏻 güncelleme yapıcam
Ohhh 95 beden mı görebilir miyim 😍🔥
Rezilsin
Nisanlın tam bir odunmuş
Gerçekten öyle insan değil kütük
Yapılacak şey ayrılmak
kednine değer ver kov şerefsizi ömür geçmez öyle
Ayrılmalısın, böyle bir adam çekilmez
Onu uyar düzelmiyorsa nişanı at. Kendini üzme.
Ayril arkadna bakmadan koş
Ayrıl
hadi ordan et ya ne duruyorsun
Ayrıl kızım
Ayrıl o gerizekalıdan şiddette gorursun yakında
Ayrıl
Ayrıl kurtul o m*nyaktan
Bu adamla bir ömür geçer mi düşün derim
Acil ayrıl kardeş
Ayrıl gitsin yol yakınken
Aşağıliyorsa bitir.
Ayril knka
Evlenme bune be böyle
Evet yarın bitiriyorum bu ilişkiyi
sende onu aşağala
Kendini çok yukarıda görüyor o varsa yoksa o
sen totosunu kaldırmıssın çünkü
Evlenme onunla
Ayrıl?
Haklısın ayrıl
Evet yetti artık yaptıkları başkasını beğeniyorsa defolsun gitsin
Ayrıl.
Bu nasıl nişanli
Bitir gitsin.
Umarım trolldür