Boşanmak istemiyorum, hatalarımın farkındayım davayı açtık ne yapmam gerekli?

Merhaba Arkadaşlar,
28 şubatta 11 sene olacak beraberliğimiz de evli olarak 8.5 seneyi geride bıraktık. İşin aslı %95 i mükemmel geçen evliliğimiz de 4-5 defa eşime psikolojik ve yarı fiziksel şiddet uyguladım. Yarı fiziksel diyorum tokat atmak vb gibi bir durum olmadı ama üstüne yürümem ve itip kakma gibi canım hareketlerim oldu, yaptıklarımın elle tutulur ve kabul edilebilir bir yanı olmadığının bilincindeyim, söz verip tekrardan yapmamda cabası. Çünkü eşimin beni sevdiğini biliyor buna güveniyordum ama durum aslında nankörlükten başka birşey değildi. Gelelim şu an ki pozisyonumuza bundan 1,5 ay önce bu dangozluğumu ortada hiç bir sebep yokken yaptım akabinde özürler derken herşey süt liman halde devam etti. Akabinde eşimde bir sorun olduğunu anladım ve sordum yok dedi ardından bir kaç gün daha çok güzel geçti ve eşim iki gün ne aradı ne sordu ben aradıkçada soğuk yaptı.4 hafta önce konuşmak istediğimi söyledim. Konuşmaya başlangıcımız ben boşanmak istiyorum diye başladı sonrası standart lütfen yapma etme gibi konuşmalar ve susmalar. 2,5 yıldır bebek sahibi olmak istiyoruz son gittiğimiz doktor eşimde herşeyin süt liman olduğunu bende ise sperm sayısının düşük olduğunu söyledi. İkimizde çok üzüldük ama ben daha çok üzüldüm sonuçta defo bendeydi ama buna rağmen açık kapılarımız vardı aşılama, tüp bebek gibi. Eşim bu iki yönteminde istemediğini söyledi ben daha da çok üzüldüm. Bu arada bazı bitkisel ürünler kullandım Dr'un söylediklerine uymaya çalıştım, bana çocuk sahibi olmak istediğini yaşının 30 olduğunu ve bunun birlikteliğimizden olmayacağını söyleyerek boşanma sebebi sundu. Ardından ertesi gün test yaptırıp dr'dan şu an için herşey normal cevabını aldım ve kendisine dinlettim. Asıl sebepler, işim, dangozluklarım, söz verip tutmamalarım ve kilom gibi konulardı. Eşimin pandemi de herkes gibi sıkılması, işe yarı zamanlı gitmesi, çocuk konusu ve üstüne dangalaklığım olayı buraya getirdi. Bu çarşamba da boşanma davası açtık el ele gidip ben istemediğimi ama o istediği için kabullendiğimi söyledim. Bu zaman içinde her zaman yaptığım gibi jestlerimi yaptım, özür diledim, 9 kilo verdim ki daha da vermem lazım, psikoloğa gittim, meditasyon yapmaya başladım, kendisi ile sürekli görüştüm dizinde yatıp film izledim ama hep başka yerlerde kaldım. Kendisinde dediği gibi eve alsa barışacağız çünkü. Bu ayrılık sürecinde hatamı fazlasıyla gördüm ve pişman oldum, aynı davranışları yapıp bu hallere düşmeyecek kadar da zekiyim ve eşime de anlattım. Hala umudum var çabalamam gerektiğini düşünüyorum eminim ki eşimde beni seviyor ve söylüyor. Güvenini tekrar kazanmam gerektiğini biliyorum, bu yaptıklarımı günü kurtarmak için yapmadığımıda söylemek isterim. Bir kadına bu hareketleri yapmamam gerektiğinide. Geçmişte yaşadığımız bazı konulara üzülsemde işte kilolusun 50 yaşında bir adamla beraber oluyorum sanki gibi söylemleri motive etmek isterken yanlış kelimeler seçtiğini düşünerek gurur yapmadığımı da belirtmek isterim. Hatamı çok iyi biliyorum ve çok üzgünüm.
Boşanmak istemiyorum, hatalarımın farkındayım davayı açtık ne yapmam gerekli?
Cevapla