Konuştuğum biri ile iletişimi kesmek zorunda kaldım ama çok üzülüyorum unutmam için napmam lazım?

2 ay boyunca konuştuğum biri vardı. Ona başta soğuk davranıyordum sonra sabahlara kadar konuşmaya başladık. Ama biraz çapkın bir erkek bana sevgilileriyle aptığını anlatıyordu. Sonra sürekli iltifatlar etmeye başladı bana pek fırsat vermedim buna ama aptallık bu ya ondan çok ama çok hoşlanıyordum. Sonra hiçbir anlam ifade etmeyeceğini bildiğim için kendimi ona kaptırıp yanlış birşey yapmamak adına çok zor bir karar alıp konuşmayı kestim çünkü onunla sohbet etmeyi seviyordum onunla vakit geçirmek güzeldi. Çokta umrunda olmadı galiba ama onunla konuşmak istemediğimi söyleyince. Zaten bir beklentim yoktu kendime iyilik yapmak istemiştim ama şimdi çok üzülüyorum. Belki çoktan yeni birini buldu belki oda üzülüyor bilemem ama ben günlerdir gizli gizli ağlıyorum niye böyle oldu hiç bilmiyorum. nasıl unutacağım ben bu çocuğu
Konuştuğum biri ile iletişimi kesmek zorunda kaldım ama çok üzülüyorum unutmam için napmam lazım?
Cevapla