Sadik'i tanimayanlara tanidiyim kabaca davar... okuz iste şu çalışıp yiyip sıcip yatan ruhsuz ayilardan...Hollanda da calisip izinde memleketinden kiz bakip kizi hollandayaya goturup eve yemek yapmaya getiren... ne dil ogrenmesine ne arkadas edinmesine ne gezmesine izin veriyor sadece çay yap diyor...
Kirmizi odada ki sadik gibi esiniz olsun ister miydiniz?
Normalde tv izlemem ama cumaydı sanırım bu bölüm denk gelip başını izledim. Bir insan nasıl bu kadar bencil olurun vücut bulmuş haliydi bu adam. Kadını hiç bilmediği bir ülkeye getir ne dil öğrenmesine ne arkadaş edinmesine izin ver. Evde dursun arada markete gitsin o kadar. İşte şiddetin gerçekten sadece fizikseli yok bir de böyle psikolojik boyutu var. Bir sahnede söylediği bir söz vardı bu düzelir mi? diye zaten orada karakterini belli etti. Son olarak diğer türk dizilerine göre çok çok iyi bir diziymiş bunu anladım.
Yaptığı şeyde şiddetten daha da beter bişey aslında. Karısını robotu olarak görüyor resmen. Sadece yemek yapsın ev temizlesin kimseyle görüşmesin. Ev hapsi yani. Sonrasında kadının hali ortada. Böyle sığ düşünceli kafalar maalesef hâlâ var.