Sizin böyle oda arkadasiniz olsa konuşur musunuz?

Bugün bozdum onu ama oh yaptım. Çok boş biri yasi kac yaptığı hareketler ergen gibi. Beni aradı falan açmadım gelince uyaniktim normalde selam bise derdi hiç bise demedi. Açmak veya derdini dinlemek zorundamiyim. Çok iki yüzlü bir insan. Ben bikere hastaydım öluyodum demedi neyin var. Arkasını dönüp uyudu. Oda mesela zorunlu değil bana bir şey demeye ama insanız ya hani. S

Sizin böyle oda arkadasiniz olsa konuşur musunuz?
Cevapla