Sevgilimin eski sevgilisi ölmüş kafasından atamadığı için ayrıldık soruma bakar mısınız?

3 aydır biriyle konuşuyordum ve 15 Kasım'da sevgili olduk. Ben çok kırıldım guvensiz yaklaştım bunu ona da söyledim hatta istemedim başta üzülmekten korktuğum için. Ama çok uğraştı. 4 yıllık ilişkisini 2 yıl önce kaza yapmış ve kaybetmiş bu yüzden uyuyamıyor ve rüyasında görüyordu hap içiyordu iyi gelmeye çalıştım biraktirdim hapları. Konuştum ve herşeye yeni bi sayfa açtık die düşündüm. Dünde görüştük bsyler hissediyordum ama onla konustum ve bi kac sorun vardı çözdük iyiydik öptü gitti. Sabah yapamiyorum die uyandi. Seni sevdim yaparim dedim ama geçmiş göz önünden gitmiyor dedi engel olacak bana hep, yol yakınken bitsin dedi. Ben önceki iliskilerim bittiginde hep Fevri davrandim laf söyledim kötü şeyler yaşadım. Bu sefer öyle yapmadım sizce bsy demeli miyim? Ne yapmam gerek pişman olsun istiyorum aslında gelsin istiyorum ona da üzülüyorum ama vazgeçmek istemiyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Sinirle beni de öldürdün dedim :( görüldüyü bırak wtsapa da hiç girmedi bildirimden okumuştur mesaji geri aldım ama vicdanım sızlıyor ya denir mi böyle.
Sevgilimin eski sevgilisi ölmüş kafasından atamadığı için ayrıldık soruma bakar mısınız?
Cevapla