Diyelim ki bir sevgiliniz var ve sevgilinizin önceki sevgilisi ölmüş. Ama sevgiliyken ölmüş, yani ayrılmamışlar. Sevgilinizin ölen eski sevgilisinin mezarını sık sık ziyaretine izin verir miydiniz, ne düşünürdünüz?


www.kizlarsoruyor.com/.../q4462566-zamaniniz-varken-en-azindan-nefes-aldigini-biliyoken-pismanliginizi
Yasayan bilir degilmi yegenim Fresia?
bulutresim.com/.../...1dbff19838ffe54c1e39b771.jpg
Ölümün caresi yok maalesef.
Zor gelebilir ama; sirf ölene saygidan izin verilmeli bence.
Cok sevmistir ama; simdi seninle degilmi.
Kendini ikinci secenek olarak görmemek gerekir bence.
Cünkü su an sevdigi ve en degerlisi sen oluyorsun sonucta.
Rabbim kimseye yasatmaz insallah.
Zor gününde yaninda oldugunda bu dünyada yaslandigi cinar agaci olmakta var.
Göcüp gidenlerin mekani cennet olsun.
Günaydin yegenim benim
cok fazla abartı olmadıgı surece yanı ayda bır olabılır ızın verırım hem zaten ölen kışının ıhtıyacı duadır evdede dua okuyabılır sonucta
Öyle bir insan ile sevgili olamam, bu hem benim hem onun canını acıtır. Fakat sonuna kadar destek olurum
Hayır o kadar da degil. Ölü bile olsa kıskanırım. Kendime yediremem
Kıskanç bebeğim 😏😏
Napiyim =/
Cevap
27Cevap
İzin verirdim tabikide.
O kadar da büyütmem gözümde. Hatta isterse birlikte bile gideriz. Her ne kadar doğru olur bilmiyorum ama gecmişe saygım vardır.
gidebilir sonuçta saygı duymak lazım mezardan kalkacak değil ha bu ilişkinin üzerine kızdan sevgi beklemek hata olur onu her zaman sever çünkü ne kadar da engel olacak olsan
Değer verdiği bir insanı kaybetmiş, eğer beni sevdiğinden eminsen birşey demezdim. Beraber de gidebilirdik.
izin verirdim neden dersen bende aynı durumdayım yanı evlenecek düzeyde bırını kaybettım oldugunde yanındaydım yanı kız gıtme derse onu bırakırım dırek netım bu konuda
zaten ziyaret etmek ıstıyorsa hala gönlünden atamamıştır. ben ızın vermesem de kalbi onunla. bir şey demezdim sanırım. ama kafamda hep bir soru işaretıde olurdu. saygı duyarım ama ilerisini düşünmezdim o insanla. acabaların üzerine evlilik kurulmaz.
Onunla sevgili olmazdım sık sık gidiyorsa hala unutamamıştır ki öldüğü için çok daha değerlidir o kişi onda istemem öyle sevgili
Gitmesini isterim sonuçta anıları değerlidir yok sayamaz ama üzülürüm tabi
İlk başlarda Belki, ama ilerleyen zamanlarda ilişkimizde 3. Bir kişinin olmasını istemem.
Işin versen de verme sen de gidecektir zor durum ben çok kaldıramazdim
çok özlüyorsa eski sevgilisini yanına gömsün kendini
Izin vermemek ayıp olur, sonuçta ölmüş, ziyaretine istediği kadar gidebilir.
Izin verip vermemek gibi bir luksum olmaz. Isterse gider. Karismam. Kezbanligin o kadarina da pes.
Saçma bir soru biliyormusun? O kadar aşık olan biri zaten kimseyle gönül ilişkisine girmez.
İzin versen bir dert izin vermesen ayrı bir dert en iyisi öyle sevgiliyle beraber olmamak.
Ayhhh baydınız... Türk filmi izleyip oradan soru sormayın..
Ölmüş adamla bir sıkıntım olmaz gidebilir bende götürebilirim bazen
Hayır ızın vermezdım ama saygı duyar hayatından cıkardım
verirdim. üzülürdüm de napiyim gitme diyemem ki sonucta kiskanilacak tek sey sevgisi
gitsin takılmam o kadar ölen birisi benden üstün değildir
İlk başlarda sıkıntı çıkarmam ama sürekli devam ederse bir yerden sonra artık yeter derim
Gidebilir saygıda duyarım.
Gitsin ne olacak ya. daha ölenden mi kiskancaz.
İzin verirdim ama rahatsız da olurdum.
Vermem geçmiş geçmişte kalmıştır
Ben gitmem ama o gitsin saygı duyardim
Beraber gideriz veririm tabiki
Bunun izni olmaz. Onun için üzülürdüm
Ölüyü diriltmediği sürece sorun yok asdfghjk
Sanırım o vazgeçene kadar verirdim.
veririm akbilinin bile ben doldururum
gidebilir ölmüş sonuçta
Verirdim, sıkmamak lazım
Kıskanırdım ama gitmesine izin verirdim
Gidebilir bir şey yasanmis sonuçta
gitsin zaten ölmüş
Gidebilir
İzin veririm cunku bende giderim.
Vermem yakarım o mezarı olmadı işerim
Hayır
vermem tabikide
öyle bir durumda kalmak istemem.
Verirdim tabi.
Bilmiyorum
sevgili olmam
evet, hakkı
Buna karisilmaz yahu
Gidebılır tabiki
Gitsin
gidebilir
Hoş karşılamam
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar