Aşk İlişkileri Ölen eski sevgilinizin cenaze töreni olsa gider miydiniz? Labellda Takip Et Yoda Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Kaza sonucu ya da her hangi bir nedenden dolayı ölen eski sevgiliniz'in cenaze törenine gider miydiniz? Ölen eski sevgilinizin cenaze töreni olsa gider miydiniz? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Hayır gitmem. 0 0 Yorumla
Papayya0 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Allah korusun. Hiç anlaşamadık ne istediğini bilmeyen çocuk gibi biri. Ama öyle bir şey olsa tabiiki giderdim. 1 0 Yorumla
tinkerbell_52 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 67% +1 yıl Giderdim. Düşmanca ayrılmadık medenice bilinçli bir şekilde yurutemedigimizi anlayarak ayrıldık. O yüzden ölüm de olsa giderdim. 1 0 Yorumla
Banker_Bilo Takip Et Master Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı. Eski karımın cenazesine "hakkımı helal etmiyorum" demek için giderim. Aldatmak dahil tüm yaptıklarının cezasını çeksin. 0 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Başsağlığı dilerdim ailesine ama gitmezdim beni zaten öldürmüş olan kişinin cenazesine gitmezdim 1 0 Yorumla
obiralfa Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Hayır.Bitmiş ilişkilerin ne çok alıcısı var bu ülkede.Ülke mal dolu. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Nasıl ayrıldığnıza bağlı bence. Anlaşarak sevgi saygı çerçevesi içindeyse gidilir. Cenaze ye gitmek iyidir kendimizin de gideceği yer orası olduğnu tekrar hatırlamış oluruz 0 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl göğsüne kazık çakmak falan içinse elbette seve seve 0 0 Yorumla
Mlesya Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 90% +1 yıl Güzel bir ayrılık olmuşsa ani ölümse evet gitmek isterdim. 0 0 Yorumla
Kani666 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Tabikide giderim pilav tavuk iyidir sonra idmana giderim 0 0 Yorumla
Saknuzulmetmmmi Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Neden eski olduğuna bağlı. Aldatma vs var ise işim olmaz. 0 0 Yorumla
khaixx Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Gitmem ama en azından ailesine başsağlığı dilerdim 0 0 Yorumla
Klastar Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Teneşire yıkamaya bile giderim son halini görüp iyi olmuş demek için 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Aldattı beni gitmem zaten nefretle doluyum öbür tarafta görüşcem onunla 0 0 Yorumla
Meçhul24 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bir insanın yaşarken güvenini öldürmek daha kötü olmalı bunu yapıp hayatına devam eden insanın cenazesıne gidilmez aslında ama sanırım ben giderdim.. 1 0 Yorumla
Alperen353535 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Ilk giden ben son ayrilanda ben olurdum o gece mezarina sarilir uyurdum. Sevgilim yok olsa zaten o derece severdim 0 0 Yorumla
KaRTaL_27 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 66% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Benden uzak olsun cehenneme direk olsun 5 0 Yorumla
neyseiiste Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Gitmem ama kötü biri değilse kötü ayrılmamışsak tabiki onun icin icimden dua ederdim 1 0 Yorumla
GocciCisimcigi Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Mezara kadar yolu vardi hedefe ulasmis demek ki su dokmek duser bize de 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et FenomenMentor Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Toprağı bol olsun 🔥 0 0 Yorumla
porifldekibendeğilim Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yani evet.Neden gitmiyim ki.. 0 0 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı. Giderim ama allah korusun 0 0 Yorumla
MyColorDark Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Eski olan hiçbir şey beni ilgilendirmez. 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Hayır gitmem uzaktan Fatiha gönderirim yeter 0 0 Yorumla
Mehmetterece Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Sen ne kadar değişik sorular soruyosun ya 0 0 Yorumla
emrexxx38 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 63% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Olmuş sonuçta gideriz 0 0 Yorumla
Mehmetkr98 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Unutmuş olurum çoktan öldüğü haberini almam zaten 0 0 Yorumla
çokiyigünler Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 90% +1 yıl Bilmiyorum bu konuyu hiç düşünmedim. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Olmadıki 😅Olsada gitmezdim heralde ya ama belki bi ihtimal gidebilirdim 0 0 Yorumla
purplewater75 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı. Sevgilim olmadı ki eski olsun. 0 0 Yorumla
Çileklibirşeyler Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bana yakın bi sevgilim yok gitmem ama üzülürdüm 0 0 Yorumla
PastiLL Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 60% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. gitmezdim. haketseydi giderdim 0 0 Yorumla
Grininellitonu35 Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Hepsi kalbimde yaşıyor 1 2 Yorumla Öğrtmenadayı +1 yıl Hepsi derken Yorumla Grininellitonu35 +1 yıl Hepsi senin mi Yorumla
Dostoviski Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Giderim tabi dusmanim değil ya 0 0 Yorumla
cnklc Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı. Hayir kadınlardan nefret ediyorum artık 0 0 Yorumla
UranüslüGeldi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Gitmem. 1 0 Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,8b cevap paylaştı. Giderim 0 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı. Gitmem. 0 0 Yorumla
Öğrtmenadayı Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 619 cevap paylaştı. Giderdim 0 0 Yorumla
Lemean Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Gitmezdim… 0 0 Yorumla
Nüklofizo Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Hayır 0 0 Yorumla
Kraliçenisz Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı. Gitmem 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı. Gitmem 0 0 Yorumla
oyunumuzvar3544 Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. hayır gitmem 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Hayır gitmem.
Allah korusun.
Hiç anlaşamadık ne istediğini bilmeyen çocuk gibi biri. Ama öyle bir şey olsa tabiiki giderdim.
Giderdim. Düşmanca ayrılmadık medenice bilinçli bir şekilde yurutemedigimizi anlayarak ayrıldık. O yüzden ölüm de olsa giderdim.
Eski karımın cenazesine "hakkımı helal etmiyorum" demek için giderim. Aldatmak dahil tüm yaptıklarının cezasını çeksin.
Başsağlığı dilerdim ailesine ama gitmezdim beni zaten öldürmüş olan kişinin cenazesine gitmezdim
Hayır.
Bitmiş ilişkilerin ne çok alıcısı var bu ülkede.
Ülke mal dolu.
Nasıl ayrıldığnıza bağlı bence. Anlaşarak sevgi saygı çerçevesi içindeyse gidilir. Cenaze ye gitmek iyidir kendimizin de gideceği yer orası olduğnu tekrar hatırlamış oluruz
göğsüne kazık çakmak falan içinse elbette seve seve
Güzel bir ayrılık olmuşsa ani ölümse evet gitmek isterdim.
Tabikide giderim pilav tavuk iyidir sonra idmana giderim
Neden eski olduğuna bağlı. Aldatma vs var ise işim olmaz.
Gitmem ama en azından ailesine başsağlığı dilerdim
Teneşire yıkamaya bile giderim son halini görüp iyi olmuş demek için
Gitmem giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir 😂😂
Aldattı beni gitmem zaten nefretle doluyum öbür tarafta görüşcem onunla
Bir insanın yaşarken güvenini öldürmek daha kötü olmalı bunu yapıp hayatına devam eden insanın cenazesıne gidilmez aslında ama sanırım ben giderdim..
Ilk giden ben son ayrilanda ben olurdum o gece mezarina sarilir uyurdum. Sevgilim yok olsa zaten o derece severdim
Benden uzak olsun cehenneme direk olsun
Gitmem ama kötü biri değilse kötü ayrılmamışsak tabiki onun icin icimden dua ederdim
Mezara kadar yolu vardi hedefe ulasmis demek ki su dokmek duser bize de
Toprağı bol olsun 🔥
Yani evet.
Neden gitmiyim ki..
Giderim tabii ki neden gitmiyim
Giderim ama allah korusun
Eski olan hiçbir şey beni ilgilendirmez.
Hayır gitmem uzaktan Fatiha gönderirim yeter
Sen ne kadar değişik sorular soruyosun ya
çoktan ölmüştü zaten
Olmuş sonuçta gideriz
Öldüğünden bile haberim olmazki.
Unutmuş olurum çoktan öldüğü haberini almam zaten
Bilmiyorum bu konuyu hiç düşünmedim.
Olmadıki 😅
Olsada gitmezdim heralde ya ama belki bi ihtimal gidebilirdim
Sevgilim olmadı ki eski olsun.
Bana yakın bi sevgilim yok gitmem ama üzülürdüm
gitmezdim. haketseydi giderdim
Hepsi kalbimde yaşıyor
Hepsi derken
Hepsi senin mi
Bende ne bıraktığına bağlı
5 senelık eskı sevgılımınkıne gıderdım sanırım ya
Gitmem, gidersem hakkımı helal etmeyeceğim için...
Giderim. Son görevimi yerine getirmek gibi.
Allah rahmet eylesin
Giderim tabi dusmanim değil ya
Hayir kadınlardan nefret ediyorum artık
Gitmem
Gitmem.
Giderim şmkanım olsa
Giderim
Gitmem.
Giderdim
Gitmezdim…
Bundan bana ne
Hayır
Gitmem
Yakinsa gideruk
Giderim
Gitmem
hayır gitmem
Evet giderim
Asla gitmem !!!