7.5 aydır ayrı, boşanma aşamasında olduğum eşim bana dün bu mesajı attı. Amacı ne sizce arkadaşlar? Ne yapmalıyım? (Sayfa 2)

7.5 aydır ayrı, boşanma aşamasında olduğum eşim bana dün bu mesajı attı. Amacı ne sizce arkadaşlar? Ne yapmalıyım?
Cevapla