Daha yeni atandım hatta 1 haftadır da atandığım ildeyim. Ev, eşya ayarlayım derken 1 haftadır yoğundum Gaziantepte atanmanın mutluluğunu yaşarken iki gün önce erkek arkadaşım da bana yardımcı olmak için gelmişti dönerken de beraber dönecektik. Kahvaltıya gittik neşeli birgündü benim için sonra telefonu çaldı biraz duraksadı sonra iş Vs dedi geliyorum dedi kalktı konuştu geldi. Sonra sürekli mesaj sesleri çok acil mesele heralde dedim biraz durumlar karışık dedi. Bende açıkcası şüphelendim. Kalktık ve benzinliğe girelim dondurma ve su alır mısın dedim telefonunuda arabada bıraktı açıkcası karıştırdım ve mesajları gördüm. Hayatım bu elbise bana nasıl yakışmış mı diye fotoğraf atmış ve üstüne aşkım balım canım diye cilveleşmeli mesajlaşmalarını gördüm birde sen benim biricik karım olacaksın Allahın izniyle yazmış. Beynimden kaynar sular döküldü elim ayağım titredi bir anda ağlama krizine girdim. Geldiği an telefonu kafasına attım ve beni bir daha arama beni aldatacak kadar adi, karaktersiz olabileceğin aklıma gelmezdi defol hayatımdan dedim. İndim gittim peşimden geldi ağladı, bir anlık hata affet beni diye yalvardı herşeyimi değiştiririm numaramı evimi sen iste hayatımı değiştiririm böyle şeyler asla olmaz dedi bende sen karakterini değiştiremezsin ve ben seni istemiyorum git hayatımdan dedim. Sürekli arıyor numaramı değiştirdim evimi de yeni ayarlıyorken değiştirmeli miyim, gelecek olsa okulumu da biliyor ne yapacağım bilmiyorum onu görmek istemiyorum. Bunu yapmasını kaldıramıyorum çünkü haketmedim bunu ve ne zamandır görüşüyorlar konuşuyorlar inan bilmiyorum tek üzüldüğüm 3 yıllık emeğimin sevgimin böyle hiç edilmesiydi ne yapacağım şimdi bilmiyorum?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKarakter yoksunu, iğrenç varlık. Neyse ki yüzünü erkenden görmüşsün. Ya sana böyle yapsa yapsa, evlenince aldatsaydı. Allah büyük işte karşına böyle çıkarmış, yok yakınken bitmiş. Onun şehrine bilerek mi gittin yoksa? Sakın ola ki affetme, ihanetin affı mı olur. Geçmiş olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır atandığım yerin onunla hiçbir bağlantısı yok, memleketimde yaşıyor kendisi sadece bana yardımcı olmak için beraber gitmiştik atandığım şehre ev Vs bulmak ayarlamak için, zaten herşey bitti onu affetmem söz konusu değil
- +1 yıl
İyi bari sevindim. Yani ben de onun için falan mı gittin yoksa diye düşünmüştüm. Ama böylesi daha iyi, affetme mümkünse asla. Kendin için. Ve takma da asla kafana
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende aldatıldım. İnsanın içine bir şey oturuyor sanki girmiyor. Onun karaktersizliği diyorsun ama o senin hayatının bütünü olmuş ve seni kaybetmeyi göze almış. Sen severken emek verirken o başkasına bakmış. Sen seviyorken başkasına bakabilir misin? bakamazsın demek ki sevmiyorki bakmış. Benim de aldatılışım ciddi ilişkiye hazır değilim diye ayrıldı bir baktım eski sevgilisiyle her şey açığa çıktı birde doğru mu diye aramamla kendimi küçük düşürmem kaldı. Ama sana şunu diyebilirim kalbin ne diyorsa onu yap. Evini değiştirme bunu yapma ama kalbin ona inanmanı affetmeni söylüyorsa yap. Bak o çaba vermiş ben telefonu kapattığımda vicdanı bile sızlayıp bana bir açıklama bile yapmadı.
00 Yorumla
+1 yılCanım benim sen en güzelini yapmışsın. Bir kere affetme bir daha yapacak. Bak ne güzel yeni kapılar açılmış sana İnan bana mesleğin altın bileziğin. Yol ver gitsin koşsun peşinden sen neden değiştiriyorsun her yeri bırak ya sal ara polisi ya da uzaklaştırma kararı bakalım o zaman ne oluyor. Böyle adamlıktan uzak erkeklerden nefret ediyorum ne var yani. Başka biri mi var aklında ayrıl kardeşim amacın ne. Allah’ından bulsun sakın affetme bak affedersen bir daha aynısını yaşatacak sana
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBüyük ihtimalle senin yakaladığın kısmı bu kadar birde günübirlik yaşadığı şeyler varsa onlara ulaşma ve yakalama ihtimalin yok maalesef eğer karakteri böyleyse yeni bir erkek arkadaş edin büyük ihtimalle korkup yaklaşamaz. Erkek arkadaş edinmesen bile erkek arkadaş yaptım de ;) hemde dövüş sanatları ile ilgili biri olduğunu söyle :) ya da subay veya polis dersen aynı etkiyi gösterir ;)
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
81
Cevap
87Cevap
+1 yılBen sana bu konuda tek bir açıklama yapmak istiyorum Bak ben de şu an gerçekten at almak için varımı yoğumu veriyorum hani şu an insanlar gerçekten hiçbir şekilde umrumda değil ve Yani evli olayım olmuyor hiç önemli zaten evde değilim ama şu an benim gerçekten varım yoğun bir yere atanmak Bak sen de şu an atan mısın O yüzden bunu gerçekten tadını çıkar Çünkü senin yerinde olmak isteyen gerçekten çok insan var şu anda belki milyonlar var ya şu anda Tamam evlisin Belki bunu hani uzaktan konuşmam belki bana basit gelecek ama hani böyle insanla hiçbir şekilde senin işin olmamalı yani Boşan gitsin derim ben Bu resmen seni aldatmış çünkü artık çünkü bu saatten sonra senin kimseye ihtiyacın olmayacak diye düşünüyorum ben
410 Yorumla
Soran+1 yılBirşmci evli değilim çok şükür ki sevgiliydik ve öğrendiğim an herşey bitti benim için.
Kesinlikle Allah isteyen herkese nasip etsin çok güzel çok heyecan verici bir duygu atanmak, sevdiğin mesleği yapacak olmak çok gurur verici Rabbim sizlere de en güzelini versin.- +1 yıl
Bende inan bunun savasini veriyorum inan evlilik umrumda degil memurluk icin canimi veririm kimseyi gozum gormez vatan icin can feda ya hani bende onu memurluk icin diyorum gerekirse silah altina yatarim memurluk icin ne arkadas tanirim ne dost ne sevgili ne aile yanlis anlama tabi ailem benim herseyim ama bu hirs icin onume cikan hicbiseyi tanimam
- +1 yıl
@dizzyblue belki yanlis evet ama bilmiyorum gozumu hirs burudu bu esnada karsima cikan hic biseyi tanimiyorum belki asiri hirs
- +1 yıl
@dizzyblue kimyagerim ben ama 4001 kadrosundan atama hakkım var düz memurluk bak ben sana öçyle bişey diyeceğim bu benim görüşüm tabi katılabilirsin ya da katılmazsın ben hiçbir zaman ailemdebaşka hiçkimseden bir iyilik görmedim aksine insanlar hep şerfszlik peşinde ve şunu hayatta fark ettim ne dost ne arkadaş çnce seni yaratan yüce allah sonra ailemdir çünkü benim zor günlerimde her zaman ailem yanımda oldu 9 yıllık arkadaşım dediğim o c beni öldürmeye kalktı diğeri kız için sattı bir diğeri parama göz dikti bilmem ne o yüzden ben artık o saflık yıllarını devirdim şükür kimsenin iyi niyetine inanmıyorum atanırım bir yere kurarım bir hayat kimseyide almam yanıma oh missss tutarım da bir bekar evi hayat budur ben bundan sonra hayatımın geri kalanını yalnız yaşarım hiç önemli değil başkalarının şerfszliği altında yaşayacağıma kendi onurumla gururumla yaşarım daha iyi işte bu yüzden diyorum allahtan başka şu memuriyet hayatımda önüme kim çıkarsa çıksın zerre acımam zerre tanımam herkes kendi şerfszliğinde boğulsun
- +1 yıl
diyeceksin ki memuriyetle ne alakası var özel sektör denen allahsız yerlerden de çok darbe yedim işimi doğru dürüst yapmadığım için çok çıkarttılar işten ve özel sektör nefreti oluştu bende haklı olarak en azından memuriyette senin amir denen o egolu herifler seni her istediğin an kapının önüne koyamıyor arkanda kapı gibi 657 sayılı devlet memurları kanunu var özelde ne var bir kişinin iki dudağı arasında olmak var o yüzden evet hırs yaptım ve bu koşulda önüme çıkan hiçbir şeyi tanımam
- +1 yıl
@dizzyblue tesekkurler 😊
Bak hepsinde haklısın ama 3 yıllık emek demesen, olaya öyle bakman seni daha kötü yapar. Tamam bir şerefsizlik yapmış. Belki de 3 yıl boş geçmiştir, taniyamamissin onu. Emek diyorsun. Bazen hayat boyu tanıdığını sandığın insanları bile taniyamazsin. Hayatta hiçbir güvenli liman yoktur ve heryer güvenli limandır. Bu mesajı görmesen güvenli limanın olmaya devam edecekti. Ama gördün ve bütün yasantin sahte gibi geldi sana. Sence gerçekten her yaşadığınız sahte miydi? Senin yaşadıkların gerçekti en azından. Sen sahte değildin. Bu açıdan da bak olaylara. Sen yanlış bir insanı hayatından çıkardın. Omrunden bir bölüm boşa gitmedi, yaşadığın her şey senin için gerçekti, onun hayatı sahteydi. Onun hayatından gitti giden.
52 Yorumla- +1 yıl
Yorumun çok güzel ben de hiç bu açıdan bakmamıştım sözlerini unutmayacagim
- +1 yıl
@Gamzefatihasude teşekkür ederim.
Resmen duygularin la oynamış
Evet haklisin emek verilmis bir ilişki
Ama
Senin daha güçlü olman gerekiyo
Senin adina üzüldüm
Keske böyle bisi yaşamaydın
Rabbim seni daha kotu olaylardan ve durumlardan korusun
Evine gelirse değiştir diycem
Simdi sen ev sahibi ile anlasma yaptin burasi biraz karışık daha iyisi sen bilirsin ama okula gelirse
Okulla paylasa bilirsin güvenlik gorevlisi varsa onunla ve gelirse almazlar içeri
Bu arada hayırlı olsun ve simdiden allah kolaylik versin Insallah20 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun öncelikle gerçekten zor bir durum söz konusu seni çok iyi anlıyorum ama öncelik olarak bu durumun sebebini sor sadece okuduğun mesaja göre yargılama yapmak doğru değil birde kadınların bu konuda hisleri erkeklere göre daha fazla olduğu için sana olan davranışlarına bak eskisi ve şu anda olan tavırları önemli ama bu kadar da kafana takma baktın kıymetini bilmiyor sende önüne bak böyle insanlar aşkın sevginin ne demek olduğunu tam olarak bilmeyen hiç bir zaman mutlu olamayacak hastalıklı kişilerdir.
10 YorumlaBöyle karaktersizleri inanma Allah’ın sevdiği kuluymuşsun ki sana göstermiş ne halt yedigini yani o mesajları görmen gerçekten büyük bir şans bence yakını kurtarmışsın öyle karaktersiz insanlar asla güvenme ne güzel Allah yüzüne de gülmüş atanmışsın karşına çok güzel fırsatlar da çıkar
22 Yorumla
Soran+1 yılEn mutlu olduğum günlerde bunu gördüğüm için de bir o kadar üzgünüm olsamda çok şükür ki gerçek yüzünü gördüm.
+1 yılÖncelikle detayı okumadan ayrıl diyen andavallar önce okuyun.
En doğru olanı yapmışsın bence de hadi anlık bir şey olsa hataydı diyebilirdi ama bu hata değil göz göre göre yapmış. Savunması bile berbat. Evini değiştirsen de dediğin gibi gelecek olsa okulunu biliyor bence düzenini hiç bozma. Çok üzücü olmuş evet ama iyi ki fark etmişsin ve hayatına sahte bir mutlulukla devam etmemişsin.
Şu saatten sonra kendine ve işine odaklan canım inşallah çabucak atlatır ve yoluna daha da güzel mutluluklarla devam edersin.12 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle herkes ayrıl demiş, zaten ben ayrıldım suratına dahi bakmıyorum ve hayatımda onu istemiyorum beni aldattığını öğrendiğim an herşey bitti benim için onu görmeye tahammülüm olmadığı için benimle iletişime geçmesini istemiyorum.
- +1 yıl
Kesinlikle haklısın zaten numaranı değiştirerek büyük bir engelleme yapmışsın umarım hayatın çok daha güzel bir hale gelir 🙏🏻
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ufak bir hata değil. Gözünün içine baka baka aldatmış seni ve bir anlık hata mı demiş yani. Sittirsin gitsin. Bunu yapan bir daha yapar. Tabi senin hayatın ama senin kararın ama burada paylaştığın için yazıyorum ki bence onu hayatından çıkar. Yeni bir hayata başlıyorsun, işin yeni, yaşadığın yer yeni... Mutlaka birisi girer hayatına, kolay unutursun.
Şuraya bak ya! İnsanlar yuva kuracak eş bulamıyor, bulanlar da kıymetini bilmiyor. Serseriye bak, bir anlık hataymış...11 Yorumla
Soran+1 yılBenim onu affetmen söz konusu değil bu konuda netim ve bunu yapan insan mutlaka tekrarlayacak demektir. Benim için herşey bitti sildim onu fakat iletişime geçmek isteyeceğini biliyorum ve onu görmeye tahammülüm yok.
Gerçekten emeklerine yazık olmuş. Sadece sen değil, oda bu ilişki için emek göstermiştir o 3 sene içinde o da yazık etmiş. Şu anda sinirlisin biraz vakit geçmesi lazım doğru kararlar verebilmen için. Bu durumda iki seçeneğin var ve iş sende bitiyor. Ya çok seviyorum deyip ona tekrar bir şans vereceksin. Ya da böyle bir hata affedilmez deyip hayatından çıkaracaksın. Hangisi daha zor geliyor hangisi doğru olanı buna sadece sen karar verebilirsin.
İhanetin affı olmaz derler ben de böyle düşünenlerdenim. Ben şahsen asla bir daha güvenemem.
Ama affeden çok insan tanıdım sonrasında ilişkilerini onarıp devam eden ve çok mutlu olan.
İyi düşün, çok düşün. Duygularını dinle az biraz da olsa mantığını da devreye sok ve iyi karar ver.11 Yorumla
Soran+1 yılBende aldatıldığımanın asla affı olmaz diyenlerdenim ve onu artık hayatımda istemiyorum. Benim için o kişi bitti bir daha asla görmek istemiyorum barışmamız söz konusu değil. Benim tek üzüldüğüm en mutlu olduğum günlerde bunu gördüğüm için üzüldüm çok şükür ki gerçek yüzünü gördüğüm için dua ediyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılYol ver gitsin sana ulaşmasını engelle böyle kişilerin değişmesi çok zor. Seviyesizlik yapmıs karaterini ortaya koymuş. 3 yıllık emek diyorsun. Ne güzel şimdiden gerçek yüzünü görmüşsün ya evlendikten snra bunları yaşasaydın ya daha ağır şeyler yaşatsaydı.. Bunla kurtulduğuna şükret herkesin sorunları var insanların hayatında nelr nelr oluyor. Kendine saygın için ondan uzak dur. Eğer devam edersen şu halinden daha çok acı çekersin bnce. Sana tavsiyem bir yıl hayatına birini alma sağlıklı kararlar mantıklı kararlar almak için önemli. Seni kendinle ilgili ne mutlu ediyorsa onu yap insan en çok değeri mutluluğu kendine vermeli en çok kendimiz hakediyoruz. Her zman insan en çokta kendiyle başbaşa kalır en çok hakeden kendimizi mutlu etmek için uğraşmamız gerek kimsenin üzmesine sana saygısızlık yapmasına izin verme kendini sev kendine değer ver herşey daha güzel olacak olumlu düşünceleri bırakma♥️🌹
20 Yorumla
+1 yılSeninle şu kısımda benziyormuşuz benimde 3 senelik sevgilim tarafından aldatıldım ve salak gibi aramaları yazmaları sonucu affettim. işte bir anlık hata şeytana uydum seni seviyorum vs demişti affettim çünkü dedim ki 3 senedir emeklerim var benim bu yüzden ve tekrar aldattı :)))) kızla sevgili değildi ama çok normal bir konuşmaydı ama bana göre bu da aldatmadır. Yani bu cevabım sana yeterince cevap oldu bence. Aklını başına al bende emeklerim emeklerim aileler biliyor dedim affettim tekrar aldattı yalanlar vs. uzaktan olmuyor 4sene oldu şimdi hala arıyor da konuşmak çıkmak da fayda değil eskisi gibi olunmuyor çünkü ip kopuyor bir kere nasıl güveneceksin edeceksin, vazgeç.
02 Yorumla
Soran+1 yıl3 yıllık emeğime üzüldüğüm için onu affetsem mi demedim hiçbir zaman ve böyle birşey söz konusu olamaz beni aldattığını öğrendiğim an herşey bitti benim için ben orda son noktayı koydu kapımda yatsada daha onu affetmem onu görmeye tahammülüm yok
- +1 yıl
Tamam da demişsin ki tek üzüldüğüm emeklerimdi ne yapacağım bilmiyorum o yüzden diyorum affetmeyi düşünmediğine göre? sorun yok o zaman tek yapman gereken kendini toparlamak. başka seçenek yok
+1 yılBen de 1.5 yıllık sevgilimin aslında nişanlı olduğunu öğrenmiştim aynı şekilde. Aynı tepkiyi vermiştim. Asla hoş görme. Hiç bir insan böyle kandırılmayı haketmiyor. Sevseydi zaten yapmazdı bu çok net. Ne gerekiyorsa onu yap ama değişeceğini sakın düşünme.
313 Yorumla- +1 yıl
Ciddi misin?
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Ne cesaret ya.. peki hiç mi farketmedin?
- +1 yıl
Kız Erzurumdaymış. Sevgilim de Erzurumluydu. Ailem zorla nişanladı ben seni seviyorum demişti. Sonra onunla da evlenmedi.
- +1 yıl
Ah mı ettin?
- +1 yıl
Ettim. Bir kaç yıl önce sosyal medyadan mesaj atıp "Hakkını helal et" dedi. Özel harekat polisi olmuş. "Bulunduğum yer çok kötü durumda, her an şehit olabilirim." dedi. Benim ona helal edilecek hiçbir şeyim yok. Hepsi haram.
- +1 yıl
Bence o da yalandır.
- +1 yıl
Benim için zerre kadar önemi yok. Önümde ölse, helal olsun diyemem.
- +1 yıl
@oglakburcuyum o kadar unuttuğun kinini nefretini de bitir bence. Önemi yok diyorsun ya nefretini bile haketmiyorsa bırak kalsın..
@elisolder sen neden bu kadar yükseldin?🙂 - +1 yıl
@redscorpion25 Kin ve nefret değil aslında bu, hayatımın en büyük hayal kırıklığıydı ve bidaha kimseye kokay kolay güvenemedim. Benden çok şey çaldı ama çok şey de öğretti tabi. Kolay olmuyor ki bazen. @elisolder hak vermemek elde değil sana da ne diyelim 😂
- +1 yıl
@Elisolder sen karaktersizlere tilt ol aqla...🙂
Ahahah, o değil de "Allah'ın izniyle" diyen muhafazakar sığırların hepsinin böyle olması tesadüf olamaz :)
Kuzım daşga geçtiğim durum senin yaşadığın değil, kusuruma bakma. Ama böyle sığırlara düşmeyin hemen lütfen. Tekmeyi koy. Biraz bekar haytı yaşa, paran da var. Kısmet düşer zaten. Yeni hayat, yeni ilişkiler25 Yorumla- +1 yıl
Sen ne hakla ve ne had ile muhafazakar sığır diyorsun. Insan konusmasiyla kendini belli eder derler. Sendede öyle olmus. Firsattan istifade hemen bir genelleme yapayim demissin o "aklinla". Bir kere Allah in izniyle derken muhafazakar oldugu ne belli. Belkide tam senin hayst tarzinda biri ya da inancsiz bile ama muhafazakar insanlarin güven verici oldugunu düsünüp Allah in izniyle diyerek dürüst imaji vermeye cslisti. Ne olursa olsun. Hangi ideoloji ve inancta olursa olsun. Davranisi yanlis. Davranisini elestirir kendini bilen akilli insan. Tutupta genellemez. Ayrica mesela senin bu denli hayal kirikligi icinde bulunan insanla asla empati bile yapmadan akli selim mantikli fikir vermektende yeni hayst ne iliskiler bosveerrr tarzinda cvp yazman.. Civi civiyi sökmez. bir akli selim hale gelmeli önce insan!!
- +1 yıl
Ooo gericiler kudurmuş. Tam istediğim şey bu.
Sizin hayat biçiminize uymayan her şeyin hakir görüldüğü bir iktidara sahipsiniz, ama gene de yaşma dair dünyevi şeylerden de mahrum kalmıyorsunuz maşallah.
Muhafazakarlık, kadını tahkküm altına almak içindir, yoksa, hiç merak etme, erkekler gene dilediği gibi yaşıyor. Allah'ın izniyle kısmı önemli bu yüzden. Alayı böyle, hiç sekmez - +1 yıl
İslam'ı biliyorum. Muhafazakarları da biliyorum. Hayatın gerçekleriyle, yasaktan başka bir şey vaadetmeyen ortaçağ ideolojisinin 21. yyda çatışmasıdır.
Kültğrel yansıması da, aha bu örnekteki sığırlık. Daha kriminal örnekleri de var tabii.
Lütfen salak falan de, istediğini de, ama entelektüel donanımımı sorgulamaya kalkma. :) - +1 yıl
Tabii tabii.. Islami cok iyi biliyormus. Entellektüell mis. Sesli güldüm. Entellektüelligin birilerine sigir demenden cok belli. Kendini entellektüell sanan "entellektüelci" seni. Vallahi icler acisi. Neyse sen yaz istersen sabaha kadar bu zihniyette insanlara saygisiz ve üstelikte egolu ama aklini tam kullanamayan birine cidden yazip bu son zaman harcamam olsun. Ne halin varsa gör ✌
+1 yılBu hayata kimseyle beraber gelmedin. Evet alıştın ona evet unutması zor evet yeni birini alayım hayatıma devam edeyim demekte zor unutmakta zor ama imkansız değil onsuz yaşayamazsın gibi hissediyorsun ama öyle bir yaşıyorsun kiii. Erkekler bazen çok acımasız olabiliyor. Ellerindekilerin değerini kaybedince anlıyorlar ama sakın tekrar bir şans verme. Kendine saygılı ol. Zaten şans versende böyle ilişkilerde tekrar güven olmuyor ve ikinci barışma çok uzun sürmüyor. Bir de o adamla evlendiğini düşünsene her an acaba aklında başka biri mi var diye için içini yiyecek. İnan çok zor. O yüzden öyle bir insanın hatasını gösterip seni ondan koruduğu için Allah’a şükret ve yoluna devam et. Bir süre ilişki yaşama biraz dinlen. Kendini hazır hissettiğinde daha temkinli bir şekilde daha tecrübeli bir şekilde yoluna bak.
10 YorumlaBen aldatan insanin hep aldatacagina inaniyorum. Istinalarda azdir. Yok sen benim biricik karim olacaksin yazacak kadar pervasiz ve çakal ama hata yaptim diyor. Hakkinda hayirlisi ne ise o olsun ama ben dogru yaptigini düsünüyorum. Ona söyledigin "sen karekterini degistiremezsin" sözünde ona söyleyebilecegin en agir en rencide edici laftir. Agzina saglik. Üzülme evlilik vs olmadan gördün. Ileride 3 degil 10 yil veya daha fazla yilim gitti diyecektin belkide.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılBence bu mesajı gördüğün için üzülme toparlan ve devam et. Şimdi 3 yıl için üzülüyorsun ama "Mesajları evlendikten sonra da görebilirdin 🤷♀️
o zaman daha kötü olurdu" kendini böyle teselli edebilirsin.. Sende eksik olanı onda bulduysa birak onunla olsun..10 Yorumla Çok üzüldüm. Onu gerçekten seviyormusun? Gerçek aşk unutulmuyor. Bende durumum seninkiye benzerdi, ona kızıp evlendim, ama onu hala unutamiyorum. Yüreğimin bir köşesinde duruyor. bir şans ver bence
11 Yorumla
Soran+1 yılSevmek mi kaldı ortada sizce, böyle bir adamı şu an seviyorum dersem kendimi ezmiş olurum. Öğrenmeden önce o benim herşeyimdi diyebilirdim onunla mutluydum varlıktada, yoklukta da herşeyimi onunla paylaştım ama şu an gerçek yüzünü gördüğüm için dua ediyorum ve ona karşı zerre sevgim yok defolsun hayatımdan tek dileğim
+1 yılBak bir kere yapan bir daha yapar ikinci bir şans isteyecektir o ikinci şansı sakın verme.
Eğer seni gerçekten sevseydi ikinci şansı hak edecek bişi yapmazdı.
Ne güzel yeni atanmışsın kendine hayatına bak okuluna bak, mesleğini eline aldın mı herkes sana yalvarır sonradan pişman olacağın kararlar verme bence, ben olsam affetmem yine de sen bilirsin senin hayatın...22 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten affetmeyeceğim, onu hayatımda istemiyorum barışmak söz konusu değil bende aldatan birinin bundan sonra tekrarlayacağını düşünüyorum o yüzden bundan sonra hayatımdan defolsun gitsin bir daha da iletişime geçmeye çalışmasın benimle yeterli
- +1 yıl
Aynen kessinlikle katılıyorum sana, sen daha iyilerine layıksın
Gizli Üye(36-45)+1 yılArabasıyla hediyesiyle giyimiyle derken azcık karakterini araştıraydın böyle olmazdı. Sadece sen değil kızların bir çoğu böyle. Size ideal gelen birisi bir çoğuna ideal gelmiştir zaten insanları eksikleriyle sevmeyi öğrenin. Örneğin altında arabası olmasına gerek yok veya maaşlı bir züppe de olmasına gerek. Biraz adam olsun sadık olsun saygı sevgi değer bilsin bunları sorgulayın araştırın öğrenin , tanıyın. yoksa şu an üstüme marka bir kıyafet ciks bir araba bir gözlük telefon vs ile avm nin ordan bir tur attın mı her kız bakar her kız peşine takılır böylelerinin cebi susmaz günübirlik sevdaları da bitmez. Kanmayın aldanmayın ölçütlerinizi gözden geçirin
03 Yorumla
Soran+1 yılBeyfendi ben onu ne arabasına baktım ne giyimine ne cebindeki parasına biz aynı okulda okuduk tam öğrenci zamanlarında varlığımda, yokluğumda herşeyimizi beraber paylaştık yeri geldi ikimizinde cebinde parası yoktu burda onu değil kendimi savunmak için anlatıyorum çünkü ben mala mülke bakacak biri değilim, adamın arabasına kanıpta koluna beni takacak kızlardan hiç değilim. Çok şükür kendim de okudum, eşşek gibi çalıştım sonunda emeğimin karşılığını aldım şu an öğretmenim, atandım ve severek yapabileceğim bir Mesleğim var Allah herkese kendi ayaklarının üstünde durmayı nasip etsin. ALLAHTAN tek duam beni böyle bir musibetten korudu ve gerçek yüzünü gösterdi bundan sonra da hep şükredeceğim.
Cevap sahibi+1 yılHayırlı olsun geçmiş olsun diyeyim. Antep e atanmanıza sevinmişsiniz bende antep deyim de güzel bir tarafını göremedim keşke senin açınla bakabilseydim
- +1 yıl
bütün kızlar böyle demişsinizde napalım tanıstığımız kişinin alnında nasıl bir karakteri olduğu yazmıyor tanımak için zaman lazım kiminin 1 gün sonra ne olduğu anlaşılır kiminin 1 ay sonra kiminin 1 yıl kiminin 3 yıl
+1 yılGerçekten üzücü bir durum, yaşamış biri olarak sergilediğin tutum sonuna kadar doğru ve haklı. Asla yelkenleri suya indirme ve geri adım atma. Bu öyle alalade affedilecek veya göz yumulacak bir durum değil.
Üzüntüler düzelir, hayatlar düzelir, psikoloji düzelir ancak karakter asla düzelmez.
Bırak ne hali varsa görsün, erkenden böyle bir olayın yaşanması iyi olmuş bu da olumlu yönü. Ya evli olsaydın. Zira daha da ağır şeyler yaşamış olabilirdin.20 Yorumla
+1 yılKardeşim yanina geldi aynı evde mı kaldınız yani demekten dilimizde tüy bitti evlenmeden aynı evde kalmayın sevgili olmayın ne oldu ak işte yine sen uzuldugunle kaldın mutsuz oldun bırakın böyle şeyleri yapmayın siz zararlı çıkarsınız evlenmeden bırakın böyle seyleri
02 Yorumla
Soran+1 yılBeyfendi aynı evde kalmadık öğretmen evi, polis evi denen birşey var evi zaten yeni tuttuk eşyalarını yavaş yavaş ayarlıyordum orda öğretmen evinde kaldık. Sormadan insanların hakkına girmeyin lütfen.
- +1 yıl
Gir. edim sadece tahmin ettim ama hakkında hayırlısı olsun zor bir durum
En iyisini yapmissiniz bence sevinin evlendikten sonra yakalasaydinz hersey daha kotu olurdu ama asla affetmeyin bence yumusamayin ayni aciyi yasamak istemiyorsaniz erkeklerin cogu aldatir o yuzden erkekte tipmis kasmis su bu hepsinden once karakter secin yoksa aldatmayani bulmak cok zordur
02 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle yapıyorum onu zaten hayatımda istemiyorum aldattığını öğrendiğim an herşey bitti benim için sadece artık onu görmeye tahammülüm yok ve benimle iletişime geçmesini istemiyorum
Dediğin gibi, eğer bulabiliyorsan başka bir ev bul. Utanmadan birde karşında ağlayıp affet demiş. Bu nasıl bir basitlik. Neyse ki görüp erkenden öğrenmişsin. Zararın neresinden dönsen kârdır.
Bunu yapan saha sonra yine yapar bunu unutma sakın. Ona göre hareket et.10 Yorumla
+1 yılÖncelikle verdiğin kararla çok iyi yapmışsın ben de Antep'e gelicektim benim tutucağım daireyi adam dediki bir kadın var yeni atandı o tutucak dedi bende başka daire bulamadım kaldım burda o daireyi sen tutmuşsun galiba çünkü başka daire yoktu eğer evi değiştirirsen bana haber verde tutim hemen daireyi
013 Yorumla- +1 yıl
Gelirse de kapıyı ben açarım i. bneye
- +1 yıl
he anteptede tek emlakci tek daire var rastlandik kader dicen sanirim😂
- +1 yıl
Ne kaderi kardeşim ben oraya sevdiğim kızla evlenmek için gidiyorum herkesi kendiniz gibi et peşinde koşan insan sanmayın
- +1 yıl
2 senedir daire arıyorum ben orda
- +1 yıl
iyi hayirli olsun ama rastlanti deme benim sehrimde yuz tane semt var 2.5 milyon insan var burda o dedigin ihtimal yok yani
- +1 yıl
antepte dairemi bulamiyosun sen paradan haber ver ben bulurum emlakci bir ton arkadasim var
- +1 yıl
Yav mumaramın sonu 8074 sor hepsini aramışımdır 2 sene diyorum bana arkadaş diyosun ben zaten rastlandı demedim bidaha oku galiba dedim
- +1 yıl
Antep'e yılda kaç öğretmen atanıyo sanki
- +1 yıl
ya sana diyorum sen paradan haber ver benm emlakci cok arkadasim var ben sana daire bulurum
- +1 yıl
Param olsa emlakçı ya ihtiyaç bile kalmaz ben bulabildiğim en uygun daireyi bulmuştum neyse araban ilçesinde ya da oraya yakın stüdyo daire varsa gelim tutim hemen
- +1 yıl
araban nerde antep nerde merkezde dersen bulurum... ama antepte fiyatlar ucuk ya kenar semtte 600 700 tl ye mustakil tutcan ya daire icin en kotu 1000 cikarcan gozden
- +1 yıl
İş yok iş olsa hiç sorun değil
- +1 yıl
e is yok para yok diyosun antep insani cikarcidir para gormeden kira mira vermez
+1 yılEvini değistirmene gerek yok. Yüzsüz değilse aramaz peşine düşmez zaten. O nasıl bir anlık hataymış karım olacaksin demiş daha ne desin karektersizmis ucuz kurtulmussun şanslıymişsın
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı. Seni bulabileceği seni arayabilecegi her şeyi değiştir. Bu nasıl bir kataktersizlik ki iki kızı bir arada idare ediyor. Yok bir anlık hataymış ne hatası. Düpedüz yanlış yapmış sana. İyi ki evlenmeden önce farkına varmisşin.
10 Yorumla
+1 yılVerilmis sadakan varmis
bu ser**fsiz daha sevgiliyken boyleyse yarin evlensen nasil olurdu
ne demek bir anlik hata? o evlenincemi ögrenecekdin 😂😂 veriyor yalani
bence hic biseyini degistirme gitmesi gereken o sen degilsin !10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim evlenmek isteyen erkek de aynısını yaptı. Sevgilisiyle beraberken benimle ciddi görüştü. Sevgilisinin hiç haberi de yok bundan. Ben sonradan öğrendim sevgilisi olduğunu senelerdir berabermiş kızla.
Ben istemedim olmadı bizim iş şimdi O kızla evleniyor.
Erkekler çok adi bunu anladım. Hayatına sokma onu O kız da bilmiyordur zaten yazık..
Boş ver gitsin. Çok şerefli bunlsrın hepsi.11 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten kızın bilip bilmediğini sorgulamadım yüksek ihtimalle bilmiyordur. Beni aldattığını öğrendiğim an herşey bitti benim için çünkü aldatma konusunda çok netimdir ve affı olmaz. Tabiki bir daha onu görmek istemiyorum barışmak söz konusu değil.
Helal sen dogru olani yapmissin rahatsiz etmeye devam ederse tehdit et polise giderim diye ondan bir bok olmaz
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. böyle hata olmaz bildiğin aldatıyor seni
affetme ayrıl22 Yorumla
Soran+1 yılAffetmeyeceğim zaten defolsun hayatımdan bir daha karışma çıkmasın yeter
+1 yılAllah kurtarmış büyük geçmiş olsun umarım uzayıp gider hayatından bir an önce affedilmeye asla değmez zaten bir de özür dilemiş yüzsüz
30 Yorumla
+1 yılEvli olmadığına şükret bence. Bunu erken öğrenmişsin bu sana verilmiş bir şans ve o adamdan kurtul. Ona ihtiyacın yok dünyadaki tek kişide o değil ayaklarının üstünde durabiliyorsun bir mecburiyetin seni ona bağlayan bişeyinde yok. Bunu bir kere yapan bir daha yapar salla gitsin.
10 YorumlaAyrılan mecbur. Dua et nişanlı değilsin mesela ben mesajları gördüm de evlendikten sonra. Neyse ki karım olucaksın falan değildi. Ama genede çok kırıldım. Hala içimde ayrılmadım. Evli değilsin niye düşünüyon. Nası temiz bir sayfa açıcan. Daha iyi bir insanla daha güzel günlere. Gördüğüne şükret ya görmeseydin. Allah göstermiş iç yüzünü daha ne düşünüyon
10 Yorumla
+1 yılBir kere yapan hep yapar, asla duruşunu bozma o şerefsize karşı. Bir gelir iki gelir sonunda bırakır peşini. Daha fazla rahatsız ederse uzaklaştırma kararı çıkart. Yeni birini bulursun muhakkak. Yaşanmışlıklar uğruna geleceğini, ileride olacak evlatlarının geleceğini yakma.
10 Yorumla
+1 yılÖncelikle hayırlı olsun okudum hepsini okurken yaşadım resmen iyi yapmışsın bence. Gerekirse evini değiştir ben olsam öyle yapardım adama bak ya harbi karaktersiz
10 Yorumla
+1 yılİleride üzülüp ağlayacağına şimdi ağlarsın boşver. 3 yıl için de üzülme 20 yıl evli kalıp ayrılanlar var kurtulduğun için şükür namazı kılabilirsin benceyse.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Başlığı okuyunca affetmeyi aklından geçirebilecek kadar diğer çoğu kız gibi mezhebi geniş biri olduğunu sanmıştım. Ağlaması belki sahte değil ancak beyninin küçüklüğünden. 2 hafta zırlar sonra bırakır peşini diye tahmin ediyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılAffedecek kadar salak ve onursuz değilim. Benden uzak olsun defolsun hayatımdan tek istediğim. Bunu birkez yapan mutlaka tekrarını yapacaktır aldatmanın affı olmaz.
Aşk İlişkileri konusunda 13,7b cevap paylaştı. Senin adına çok üzüldüm yeminle. 1-2 hafta dinlen. Kafanı dinle. Sonra kalbinin sesine kulak ver. Ne diyorsa onu yap
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir anlık hata değilmiş baksana Allahın izniyle demiş bir de ikinizi de idare etmiş yazık gerçekten.. Tutarlı ol sen okulunu evini bilmesi önemli değil tavrın açık ve net olsun zaman içinde kabullenmek zorunda kalacaktır.
10 Yorumla
+1 yılAklım almıyor hem aldatmaya devam edip hem de nasıl mağdur rolü yapabiliyor ki bunlar ya valla sal gitsin hayır gelmez bunlardan
10 Yorumla
+1 yılSil at arkana bile bakma aldatmanın hatası olmaz rahatsız etme ihtimaline karşı istiyorsan evini de değiştir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen boşuna üzülüyorsun şu an kurtulduğuna sevinmelisin bu adam seni yıllarca aldatmış demek ki bir insanın karakteri değişmez sürekli konuşuyordur birileriyle sakın inanma başkasına dokunan birini asla kabul etme
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. iyi yapmışsın kardeşim
dik duruş sergile affetme.
gitsin o kadınla evlensin, sen kendi hayatına bak10 Yorumla
+1 yılBu degismz. Karim olacaksin ne ya. Demek ki ilerisini de dusunuyormus. Kisa bir sure sonra sen birakmasan o birakirmis bence zaten.
10 YorumlaEvini de değiştir hatta silah bulundur Bu arada hayırlı olsun ⚘⚘
20 Yorumla
+1 yılKarı koca arasına girme shjh.
(Dehle o salağı hic vakit kaybetmeden)20 Yorumla
+1 yılTebrik eserim hocam sizi çok iyi anlıyorum. Yeni hayatınız için bu yaşanan olayı bir lütuf olarak görün yolunuz açık olsun kendi hayatınızı kurtardınız ve erkenden bir felaketin önüne geçebildiniz büyük şans
00 YorumlaÖncelikle büyük geçmiş olsun ama malesef hayatta böyleleride var sadakatsiz doyumsuz tam bir şerefsizmiş he bire hata demiş nasıl bir hata bir kıza sen benim karım olacaksın inşallah mesajını insana yazdırır
00 YorumlaÇok üzüldüm. Evet bence de bütün kapıları kapatmalisin ki sana ulasamasin. Bir anlık hata demiş sanki elma yerine portakal aldı haspaam
10 YorumlaAğzının payını almış işte ne rezil biriymiş erken gördün yüzünü..
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl2,5 yıllık evliydim şu an 2 yaşına girecek bebeğim var bende öyle mesajlaşmaları yakaladım boşandık anlaşmalı olarak... Anne ve babamın ve babasının hatırına...
Sen çok şanslısın biliyor musun? Evli değilsin bebeğin yok...
Sakın ama sakın affetme... Affedersen yine aldatırsa BETER OL derim şimdiden...
Bu nasıl bir midesizliktir arkadaş!!!00 YorumlaSen akıllı bir kadınsın ve ne yapman gerektiğini çok iyi biliyorsun. Böyle birinden kurtulduğun için her gün dua et.. rabbim karşına çok daha iyilerini çıkarsın
00 Yorumla
+1 yılBöyle birinden kurtulduğun için her gün allaha dua etmelisin. Asla geri dönme yakında kendimi öldürücem falan da der hadi ordan git az ötede öldür falan de. zaten gerçek degil dön diye kendine acındırır. Zaten engellemişsin görmezden gel eger sana ulasırsa polise giderim falan diye korkut zamanla sıkılır ki zaten sıkılmaya meyilli bir arkadaşımız olmalı ki aldatıyordu.
00 Yorumla
+1 yılVallaha muhabbeti komple bitirmen en güzeli bitiremezsen bile yakın bir arkadaşını kullan kusura kalma benim artık başkasınla birlikteliğim var de aksiyon yaşamak istemiş konuştuğun kişi telefonunu bırakarak gövde gösterisi yapmış sonrasından senin telefona bakacağını düşünmedi tabi sonradan yalvar pozisyonuna geçmiş aldatan yine aldatır ihanet affedilmez ihanet ettikten sonra af dilemicen bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 357 cevap paylaştı. Bir kere aldattıysa devamı gelir. Emeğini falan boşver. Ama içini ferah tut. Yaşattığını yaşamadan ölmeyecek. Ve muhakkak geri dönmek isteyecek. Tavrın duruşun net olsun. Ondan sana aile olmaz.
00 Yorumla
+1 yıl3 yılının boşa gittiğine üzülme tecrübe olmuş sana ayrıca takma boş ver karşına sevgini hak edecek biri illaki çıkacak bu zamana kadar yaşadıklarını değil bundan sonra yaşayacaklarını düşün hayatinin geri kalanını huzurlu bir şekilde yaşamaya bak her şerde bir hayır vardir demek ki sana göre biri değilmiş ve özellikle şu anki haline şükretmelisin neyseki evlenmeden önce yakalamışsın ya evlendikten sonra yakalasaydın?
00 Yorumla
+1 yılCapkın biri , seni gerçekten seviyor olabilir , o konuştuğu ile flört ediyo olabilir. Karar senin ister evlen ister ayrıl. Zamana bırak. Ama o kişi evlenince de capkınlık yapar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 606 cevap paylaştı.
+1 yılsenin yokluğunda ne cevizler kıracaktı, gözde uzak olan gönüldende ırak olur misali... sakın taviz verme, bir kere ihanete uğramak karşının hatasıdır, ikinciye şans vermek senin hatandır.
00 Yorumla
+1 yılAh canım benim bu erkeklerin geneli boyle hep bir doyumsuzluk hep bir duzmece. Çok nadir çıkar düzgün adam. Hepsinin bir yedeği var hepsine de ayrı ayir boncuk dağıtıyorlar ne yapicaz bilmiyorum valla Allah'ta karşımıza çıkarıyor çok şükür de fazla enayi yerine konulmuyoruz :(
08 Yorumla- +1 yıl
Tam tersi esas kızlar böyle. Kızların yedekte tuttuğu birisi var.
- +1 yıl
@BalkanTürkü ohh ozaman kızlar öyle yapıyorsa bravoo onlara iyi yapıyorlar
- +1 yıl
Harbiden senin gibi kızlardan iğreniyorum. Bir erkek kötülük yapınca onu yerden yere vurup eleştiriyorsunuz ve hakaret ediyorsunuz. Aynı kötülüğü bir kız bir erkeğe yapınca kıza bravo diyorsunuz. Senin gibi kızlar midemi bulandırıyor. Erkeğin cani can değil mi, erkeğin duyguları yok mu? Anan babanı başka bir erkek bulup aldatsa hoşuna mı gidecek? Adileştiğinin farkında mısın
Harbiden senin gibi kızlar benden uzak olsun. - +1 yıl
@BalkanTürkü sen olayı yanlış anladın ben denk gelmedim çevremde yedekleme olayına hep biz mi aldatilicaz anlamında dedim yapan varsa bravoo diye biz kadınlar sevdikmi kalbimize ikinci erkeği alamayiz alanlar sevmemiştir zateb. Seni üzmek istemezdim kusura bakmq
- +1 yıl
Tamam sorun değil fakat geçen gün bir soru sordum orada da karşılaştım aynı böyle diyen kızlarla. Erkeklere aldatma gibi kötülükler yapan kızlar var diyorum. 2 kız soruma yorum yazıyor, "erkeklere kötülük yapan o kızlar iyi yapmış" diyor. İnternette başka sitelerde de bu kafayı yaşayan kadınları ve kızları görüyorum. İnanamıyorum kızlar ne ara bu hale gelmeye başladı? Feminizm bir erkeğe haksız yere kötülük yapan bir kıza sahip çıkmak olmamalı. Feminist düşnceler kadınları ve kızları yanlış yerlere götürüyor. Oğlun olsa , oğlunu sevdiği kız arkadaşı aldatsa, "bu aldatma olayını hep erkekler yapıyordu, biraz da kızlar yapsın bravo" diyebilecek misin? Veya varsa erkek kardeşine yapılsa?
Kızların erkeklere yaptığı kötülükleri desteklediğiniz vakit, erkekleri kendi cinsinizden soğutuyorsunuz. Ve hemcinsinizin yaptığı kötülüğe de ortak olmuş oluyorsunuz. Kötü hemcinslerini koruma düşüncesinde olan kızları gördüğümde, kızlara yapılan kötülüklere karşı çıkamaz hale gelmeye başlıyorum. Bir erkeğe bir kız kötülük yaptığında o kıza sonuna kadar tepki vermekten çekinmeyin. İyi insan olmak budur işte. - +1 yıl
@BalkanTürkü doluyuz güzel kardeşim hem cinslerine tepkili ve doluyuz ondan brovo diyor o kizlarda. Erkekler kızları yatağa atılacak obje olarak gördüğünden beri kadınlar feminizmi savunmak durumunda kaldılar insanız bizimde kalbimiz var biz yatakta kullanacağınız obje degiliz. Ya sundadir ya bunda yaptıkça kızlarda sinirleniyor bizi sizler var ettiniz ne yazikki
- +1 yıl
Biz erkeklerde doluyuz kızlara karşı artık. Kızlar erkekleri yürüyen cüzdan olarak gördüğü için hemcinslerine karşı doluyuz. Sende bunu anla. Bir erkek düğün yapmak için bankadan kredi çekiyor, daha kredinin taksitleri bitmeden kadın en ufak anlaşmazlıkta boşanma davası açıyor. Mahkemede adamı nafakaya bağlıyor. Ayrıca adamdan birde tazminat alıyor, düğün altınlarını da mahkeme kadına veriyor. Düğün borcu adama, altınlar kadına kalıyor. Böyle şey mi olur? Birde adamı ömür boyu nafakaya bağlıyor. Nafakayı ödemeyen erkek hapse girebiliyor. Durum böyle olunca erkekler evlenmek istemiyorlar, cinsel ihtiyaçlarını sevgililerinden sağlamaya çalışıyorlar. Erkekleri de sizler var ettiniz. Biz erkeklerinde kalbi var, ekonomik objeniz değiliz.
- +1 yıl
@BalkanTürkü tobe tobeeeee nerelere çektin konuyu aldatmayinn tamam konu kapandi
+1 yılDaha fazla üzülmemen için Rabbim sana gerçek niyetini göstermiş. Her işde hayır vardır. Yeni şehir, yeni iş, yemi hayat ve aşk seni bekliyor. Hayırlı olsun.
00 YorumlaHicbir sekilde affetme seni sevseydi aldatmazdi dik durus sergile demek ki Sana layik değilmis seni seven adami meslektasinda bulacaksin belki
02 Yorumla
Soran+1 yılGerçekleri gördüğüm için Allaha şükrediyorum çok şükür ki böyle adi bir insanla ciddi bir yola gitmekten kurtuldum.
- Devamını Gör (108)
Devamını Gör(153)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yeni atandım. Sevgilimin başkasına "sen benim karım olacaksın" yazdığı mesajı yakaladım. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer