Boşanmak Üzere olduğum eşimden gelen mesaj?

Merhaba. Boşanma aşamasında olduğum kişi bana mesaj atmış fatura ödemeleri için para göndereceğini söylemiş. şu an faturaların ait olduğu ev birlikte yaşadığımız ev ve o tek başına yaşıyor. Onun ödemesi gerektiğini düşünüyorum. Fakat öğlen 12 de atılan mesajı ben aksam 9 da fark ettim. Cevap verdim otomatik olarak hesabımdan çekildiğini ve zor durumda kaldığımı. Daha önce ona bunları ödemesi gerektiğini ve son günlerinin yaklaştığını söylemiştim. Dünden beri mesaja cevap yok. Bu insan ne yapmaya çalışıuor olabilir. Hesabımda sadece 150 tl kaldı. Hala cep telefonunun faturası duruyor. Adamın umrunda değil.. Farklı bir açıklaması olabilir mi bu sessizliğin?
Boşanmak Üzere olduğum eşimden gelen mesaj?
Cevapla