Eşim chatgpt ye boşanmak istediğini yazmış babası düğün borçlarını ödemekte zorlandığı içinde babasına keşke hiç evlenmeseydim sende evlendirmeseydin vs demiş ne dersiniz ne yapmalı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bunu gelip sana söylememiş. Gidip ChatGPTye yazmış. Bir çeşit iç konuşma gibi düşün. Sen de adamın alanını ihlal edip gidip kurcalamışsın. Sorun buradan çıkıyor.
Onun ağzından sana veya bir başkasına böyle bir söz söylemediği sürece eyleme geçmiş sayılmaz.
Muhtemelen darda. Kimseye anlatamadığını ChatGPTye yazmış.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 629 cevap paylaştı. kadının erkeğe bir bedeli vardır. İşte bu yuzden erkekler evlenmiyor. burada kzılar dalga geciyor ama işin ucu erkeğe biniyor. ve sen erkeksin e mecbuuuur bak butun erkekelr bunu yapmakz zorunda. e mecbuuur , o mecbur kelimesi erkek için ağırlaşıyor. Bir gün taşıyamayacak o ağırlıgı. o kadar çok şey isteyeceğinze gelecekteki borçları düşünün. Borç ödmek mi rahat hayat mı evlenmek mi. bak ne guzele vlisin başka kzıalrın yapamadıgını becerdin. ama adam borçlandı. e sen erkeksin. Bir anda erkek yerine sen koy kendini. o borçların agırlıgını düşün.
Evlenmeyi o akdar pahalı ahle getirdi ki kadın, yok gumuşluk yok şunu isterim bu olacak şu oalcak. bolluk zamanı 30 sene önceydi devlet korkunç vergi alıyor herşeyden. adamı erkekelri suçlamayın , zaten erkek potansiyel suçlu sapıksa erkek yapamazssa erkek n bicim erkek o bicim erkek. sorumluluke rkekte . elektrik saatti bozulmuş erkek gitsin o yapar. su patlamış erkek, bişey olmuş erkek. biraz empati çözer. hepimiz aile baskısı goruyoruz evlen de evlen. erkekelr evlenmez tabiki. Borcu görmuyor mu evlenince. devlet çatır çatır alır. evliliğini bozar. bana guvenip te mi evlendin der banka18 Yorumla
Soran10 ayEvlenirken salonuma sadece çiçek istedim. İster inan ister inanma.. Bana takılan takılar bile bende değil.
Soran10 ayZamana bıraktık bakalım
- 10 ay
Bir insan hediye ettiği takıyı neden geri ister bunu da çözemedim 🙄🙄🙄
- 10 ay
Kadın bunları duydu gördü bir kere vakti saatti gelince boşanır asla unutmaz.
- 10 ay
@İsimssizüyee bana kız tarafı takı kiralamayı teklif etmişti. "Biz de hediye edilen şey geri alınmaz" diyip reddetmiştim. Takı muhabbetine evlenemedim o kızla
- 10 ay
@Frankenstein16 az taksaydın öz taksaydın
- 10 ay
@İsimssizüyee 9 adet bilezik istediler, en kalınından olacakmış diye.
" Sizi zorlamayalım, ne takarsanız kabulumuzdur" diyecek aile zaten baştan sormaz " Ne takacaksınız?" diye.
Zaten bu soruyu sorana çok ağır konuşuyorum. Bu yüzden annemin bulduğu kızla görüşmeye bile gitmedim
Aile & Toplum konusunda 815 cevap paylaştı. adam bunalmış haklı olabilir borç harç bu zamanda zor iş tek başına çalışıyorsa bide iyice kafayı yemiştir alttan al anlamaya çalış destek ol eşine seviyorsan
11 Yorumla
Soran10 ayNasıl destek olabilirim peki
Gizli Üye(25-29)10 ayAraştırmacı ve egitimci yazarım. Evliliğin şah damarı sevgi saygı ve uyumdur bunlar yoksa evlilik yıpranmaya mecburdur. Eger eşinizin size karşı sevgisi yoksa, kafa yapınız, deger yargılarınız uyuşmuyor ve iki taraftan biri duygusal olgunluğa erişememis evliliğin bilincinde degil ise ne yazık ki yürütmek çok zor hale gelebiliyor. Ve bazi insanlar mecbur olduğu icin evliliği sürdürürken bazıları ise mutlu olmadığı yerde duramıyor. Umarım eşinizin boşanma düşüncesi öfkeden ve anlık durumlar nedeniyle ortaya cikmis bir durumdur.
Bu arada kaç yıllık evlisiniz ve sizce boşanma nedeni ne olabilir?
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
10 ay
Ah genç dostum, ne kadar hassas bir durumdan bahsediyorsun 🌿 Öncelikle şunu bil, her evlilikte inişler çıkışlar olur. Hem ekonomik hem de duygusal nedenler zaman zaman insanları yorabilir. Eşinin böyle bir platformda duygularını dile getirmiş olması belki bir yardım arayışı ya da içsel bir sorgulamadır. Hemen umutsuzluğa kapılma.
Eşinle açık ve sakin bir şekilde konuşmayı dene. Duygularını anladığını, onu önemsediğini belirt. İletişim, evlilikte en güçlü araçtır 🌟 Ona destek olmak istediğini, birlikte çözüm yolları bulabileceğinizi hissettir. Zaman zaman profesyonel aile terapistlerinden destek almak da mucizeler yaratabilir unutma.
Sakin kal, birbirinizi dinle ve sabırlı ol. Sevgi ve dayanışma, evliliklerin temelidir ❤️ Zor bir süreç olsa da üstesinden gelebileceğinize inanıyorum! Unutma, bu zamanlar ileride sizi daha da güçlendirebilir 🌼10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Eşinin bu şekilde hissettiğini öğrenmek elbette seni derinden yaralamış olabilir 💔. Ancak burada öfkeyle değil, sakinlikle yaklaşmalısın. Öncelikle onun bu duygularını anlamaya çalış. Belki ekonomik sorunlar, stres ya da başka nedenler onu böyle düşündürmüş olabilir. Onunla sakince konuş ve hissettiklerini anlamaya çalış. Hangi konuların onu bu raddeye getirdiğini öğrenmeye odaklan. "Ne hissediyorsun?", "Ben bu durumda sana nasıl yardımcı olabilirim?" gibi sorularla bir yerlere varabilirsiniz. Belki gerçekten konuşmaya, bir uzmana danışmaya ihtiyacınız var. Denemek her zaman bir çözüm üretebilir 🌟. Unutma, evlilik iki kişi arasında bir yolculuk ve her yolculukta düzlükler olduğu kadar zorluklar da olabilir.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
64
Cevap
80Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 10 ayboşan sende direk
01 Yorumla
Soran10 ayİş yok güvencem yok o kadar kolaymı
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
10 ayBuna bir tepki veremezsiniz. Adam kararını vermiş ise, gönlünden bekar bir adam olmak geçiyorsa, boşanmak isteyebilir. Biz kadınlar da düğün borcu altında olmasakta evlilikten sıkılabiliriz. Bnc sebepleri geçip sonuca odaklanın: Mutlu musunuz mutsuz musunuz? Eşiniz sizi seviyor mu yoksa size tahammül mü ediyor? Siz eşinizi seviyor musunuz yoksa eh işte evlendik bir kere bir evlilik mi? ChatGPT’ye ne yazdığı değil bu soruların cevabı belirler zaten tepkinizi.
66 Yorumla- 10 ay
Konuyla alakasız olacak ama bu fineas ve förbün ablası mı
Soran10 ay@Nightwalk35 evet shshsh
- 10 ay
Hahshshshs
- 10 ay
@Nightwalk35 😂😂😂
- 10 ay
😂😂
Sizin bu yazılarınızı yaşadıklarınızı gördüğümüzde çok üzülüyoruz. Bu yüzden evliliğe cesaret edemiyoruz maddi sorunlar ayrı bir dert manevî sorunlar ayrı bir dert, yaş 40 oldu ömrümüz flört le geçti lakin hiç bir sorun olmamasina rağmen evlenmek nasip olmadı, bu arkadaş kurulu düzenini bozmak la çok büyük hata yapacağının farkında değil bence yol yakınken geri dönsün sana ve yuvasına sahip çıksın
23 Yorumla
Soran10 ayBen evliliği öneriyorum ama olgun insanla.. Karşındaki sorumluluk almak istemiyosa sürekli olayları büyütüp orta yoluda bulamıyosa o insanla baştan başlanmamalı zaten
- 10 ay
Aynen katılıyorum. Ayrica Senin gibi evlilik öncesi zor süreçleri kolaylaştıran birine bu saygısızlığı yapmak kabul edilebilir bir durum değil çünkü evlenilecek birini bulmak iki taraf içinde gerçekten çok zor insanın karşısına her zaman sizin gibi düzgün birisi çıkmaz son diyeceğim boşanmak hiç bir dinde zaruri nedenler dışında hoş karşılanmaz yuvasına sahip çıkmazsa kendi kaybeder
Soran10 ayO zaman benim şu saatten sonra yapabileceğim hiçbi şey yok.. Bekleyip görmekten başka.. Yorumlar için teşekkür ederim
Gizli Üye(36-45)10 ayYani kusura bakmayın ama aile zoru ile evlenmiş ve eşi-eşinin ailesi tarafından silkelenmiş maddi sıkıntıya girmiş bir adam bunalıma girip kendi içini dökmüş. Düğün yaparken insanları aşırı borç altına sokmak, şatafatlı gösterişli şeyler. Boşansa da bir şey diyemem, sen boşansan da yapma diyemem. Boşanınca babasının öz kızlarını eve almadığı aile evinde doğru düzgün yaşamamış kadınlar evlenmeden önce aşırı borç altına sokup prenses muamelesi görme kelamları ile aşırı borç altında şatafatlı beklentilere giriyorlar. Ben böyle kadınlara acımıyorum.(Hani erkekten beklentiye girip para harcatan, çok şey isteyen ve erkeğin kadına çok para saçtığı erkekler kadınlarının kıymetini biliyordu)? Başka da bir şey demiyorum. Boşanın ve damadına bu kadar masraf yapması için şartlar koşan babanız size kocanızdan daha iyi baksın. Bol şans
11 Yorumla
Soran10 ayMasrafı bizim taraf yapmadı yalnız eşimin babası yaptı lüks mekan tutmak istedi altından kalkamadı.. Bazı şeyleri yalnış anlamışsınız belli
Gizli Üye(30-35)10 ayyorumları okudum ve de üzüldüm. Ne yapabilirsin pek bi fikrim yok. Eğer terapi tarzı bir şey düşünürsen manevi danışman önerebilirim (ücretsiz ve de istersen telefondan da konuşabiliyorsun - resmi bir kurum şahsi numara değil)
şimdilik acaba ona elinden geldiğince iyi davransan olur mu? Çünkü zamanla vicdanı da ona söyler "sen şunları yaptın ama o sana iyi davrandı" "sen bunları ettin ama o senin hep hanımın olarak seni beyi bildi sana sarıldı seni düşündü" gibi..
Allah iyilikler mutluluk huzur versin hayırlısıyla.14 Yorumla
Soran10 ayBi ara terapiyede gittim sen değil asıl gelmesi gereken eşin dediler ikna edemedim.. Dahada terapi düşünmedim.. Benim anlayışım artık saflık boyutuna geçti ama bazen kendi kul hakkımada giriyorum sürekli anlayışda zarar
- 10 ay
Hiçbir kadın anlayışlı davranmak zorunda değil boşanmak isteyene
Cevap sahibi10 ay@İsimssizüyee eşi bu kadına bakmak zorunda ama kadın boşanınca iş mi bulsun çalışsın mı ev ile mi uğraşsın. Evlendiyse bakmak zorunda kadınına o nedenle boşanmadan başka seçeneklere bakıyoruz.
- 10 ay
Baktığını nerden biliyorsun belki de çalışıyor zaten bu ekonomide kesin çalışıyordur. Senin karın boşanmak istediğini yazsa boşanmazsın herhalde
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
10 aySenin ne istediğin önemli... Sen de mutsuzsun ve umutsuzsan bekle ve olacakları gör. Biliyormuş gibi yapıp konuya dalmak sana fayda sağlamaz, ayrılacaksa senin şartlarını kabul eder ve ayrılır...
Yok ben onu seviyorum diyorsan da biraz huyuna suyuna git, hayatı ona kolaylaştır ve bak bakalım bir şeyler değişiyor mu? Değişmiyorsa salla gitsin...
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
10 ayEvlenirken örf adet töre adı altında "keriz silkeleme" taktiğiyle 'bir kez evleniyorum' diyerek adamı yığınla borç yükünün altına soktuktan sonra mutlu olmayı nasıl bekliyordunuz ki? Adamın iflahını kurutacak istekleriniz bitmezken, en güzel yıllarınızı borç ödemekle geçireceğinizi düşünmüyorsunuz çünkü size göre yapmak zorunda. Hayatınızda görmediğiniz ilginin evlenirken budalası oluyorsunuz şimdi şikayetlenmeye hakkınız yok. Hala adamın ağzına mıçma derdindesin yeterince mıçmamıç gibi
23 Yorumla
Soran10 ayNe güzel yargı dağıtıyosun sen.. Kim kimin ağzına sıçmış? Benim gelin arabam bile süslenmedi diyorum altın dahi istemedik durumunuz neye yeterse onu yapın dedik.. mehir olarak tam altın istedim takarız diyip son anda hocanın önünde takmıyoruz dediler üzerimde gelinlik millet salonda bekliyo mecbur kabul ettim. Masrafolur diye nişan yapmadım sonuç ortada.. Kimkimin ağzına mıçmışşş
- 10 ay
Kendin demişsin salonu lüks tuttular altından kalkamadılar diye demekki bişey yapmaya çalışmışlar batırsalarda. Tek derdin onu yaptı bunu yapmadılarsa mıçan sensin. Para mehir dışında derdin yokmu? Bana şunlari sayacağına nasıl mutlu huzurlu oluruzu düşün, kocamın yükünü nasıl hafifletir destek olurumu düşün, sorun öyle çözülür geçmişi düşünüp bana onu yaptı bunu yapmadıyla o evlilik anca birbirinize yük olur. Bunu yargı için değil aydınlan diye yoruyorum kendimi anlarsan tabi
10 ayAh şu ekonominin gençler üzerindeki baskısı. Çok üzücü. Ama şu var. Acı ama gerçek. İnsanlar evlenmeyi eli mutlu etmek zannediyorlar. Dünya kadar borca giriyorlar sonra evliliklerini yaşayamıyorlar. Mutlu olamıyorlar. Eli değil kendinizi mutlu edin. Bütçenize göre düğün yapın. Aksi halde borçlar böyle mutsuzluğa götürüyor.
12 Yorumla
Soran10 ayHiç bi masraf yaptırmadım damat evinin ayrı düğünü oldu lüks bi salon tutmakta ısrar ettiler altındanda kalkamadılar. Masraf olur diye nişan yapmadım gelinlik kiralık mobilyalar ucuza gelsin diye topluca biryerden alındı beğenmesem bile diretmedim önemli olan işlevsellik dedim. ailemve ben altın sayısı vermedik gücün neye yeterse o kadar yap dedik altınlarda şu an ailesinde zaten.. Mehir olarak tam altın istedim takmadılar yine kabul ettim ben daha napayım?
- 10 ay
Lafımı şahsi algılamayın. Genelleme yapıyorum. Bu baskıların altında ezilmemek gerek.
Siz elinizden geleni yapmışsanız yapacak başka bit şey yok. Erkek evlenmeye hazır değilmiş demekki
Gizli Üye(30-35)10 ayEşin anlık bunalım sürecinden geçiyor ve o gaflete kapılıp chatgpt de nasıl olsa kimse okumaz diye belliki içini dökesi gelmiş. Eşinle aynı evin içinde nasılsınız, seni yük gibi hissettiriyor mu bunlarla birlikte bu konuyu birleştirip detaylı karar alman daha doğru olacaktır. Arada sevgi varsa, çocuğunuz varsa ve ekonomik anlamda kendi yetebilir durumda değilsen fevri karar alma tavsiyem.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayben çok üzülüyorum böyle insanlara. Adam evlenmek istiyor ama ülkemizdeki gereksiz şatafattan geri kalmamak içim kadının ya da erkeğin ya da ailelerin zoruyla bi sürü masraf çıkıyor. Ya altı üstü iki kişi evleniyor. Ne gerek var şu masrafa ziyana. Sonra da insanların böyle psikolojileri bozuluyor , evliliklerine odaklanmak yerine borçlarına odaklanıp evliliğin tadını bile alamıyor.
222 Yorumla
Cevap sahibi10 ay@Sosono1 var evet ya da nafaka için evlenen. burada hem örf adetlerde sorun var hem de kanunlarda. Kanun kayıtsız şartsız kadını tutuyor , örf adet ise takıları kadına veriyor ne hikmetse
- 10 ay
Reis ispat var mı aldattığına dair? Aldatmadi demiyorum yani sorguluyor gibi sanma
- 10 ay
İspata rağmen mahkeme yine de nafaka bağlıyor mu? Daha önce de benzerini duymustum da mantıksız geldi inanmadim. Bu nasıl iştir
- 10 ay
Allah sabır versin. Çocuk da mı var
Cevap sahibi10 ay@Sosono1 işte tam olarak anlatmak istediğim şeyi yaşamışsın maalesef. Aldattığına dair ispatın varsa sen ona manevi tazminat açabiliyorsun , nafaka neden ödüyorsun ki? Saçma
Cevap sahibi10 ay@Sosono1 ahh ah , ülke ülke değil ki kanunları da aklı başında olsun. Pozitif ayrımcılıktan nefret ediyorum. Benim de oğlum var , yani empati yapınca insan çıldıracak gibi oluyor
Cevap sahibi10 ay@Sosono1 özür dileyecek bi şey yok , tez vakitte yakanı koparırsın inşallah ondan
Cevap sahibi10 ay@Sosono1 burada insanın zoruna para gitmez zaten , yapılan davranış insana koyar
Soran10 aySalona bi çiçek istedim o kadar ister inan ister inanma ne ailem ne ben altın bile istemedik durumunuz neye el verirse omu yapın dedik altınlarda bende değil zaten.. Mobilyaları bile ucuza gelsin diye toplu aldık iyi kötü idare edecek şeyler aldık gelinlik kiralıktı kuaförü en uygununa getirdik.. Nişanyapmadım masraf olmasın diye.. Gelin arabam bile süslenmedi daha napıyım asıl istememek insanı değersizleştiriyo üç boyutlu örneğiyim
Cevap sahibi10 ayBen genel konultum , belki de dediğin gibi sen istemedin eşin ya da onun ailesi istedi. Bazen öyle de oluyor çünkü. Ama yani eşin daha ne istiyor o zaman? Bu saydıklarına göre çok da bi borcu olmaması lazım
Cevap sahibi10 ay@Sosono1 Allah ona da hidayet versin. Bazen insan düştüğü bataklığın farkında bile olmuyor. Sana da güzel kapılar açsın
Cevap sahibi10 ay@Sosono1 sen de haklısın bu öfkeye
Gizli Üye(25-29)10 ayGördüğünü belli etmeden boşanmak istiyorum deyip tepkisini ölç diyecektim yorumunu gördüm. Kadınlar ekonomik özgürlüğü olmadan evlenmemeli
22 Yorumla
Soran10 ayBunu biraz geç farkettim..
Cevap sahibi10 ayÜzücü :( inşallah çocuk yoktur
Gizli Üye(25-29)10 ayIlk olarak sormak istedigim bir kac soru var esinle araniz nasil? Size karsi nasil davraniyor iyimi kotumu veya sizi gormezdenmi geliyor ikincisi siz calisiyormusunuz borclardan bahsediyorsunuz destekci oluyormusunuz ödemekte ve sonuncusu seninle bu konuyu hic konstumu. Size tavsiyem calismiyorsaniz calisin esinize destek olun borclar bitsin kafaniz rahat olsun herseyi erkeklerden beklememek lagzim ayni hayati paylasiyoruz sonucta.
01 Yorumla
Soran10 ayAramız bi iyi bi kötü ortası yok. şu an bebeğim var maalesef çalışabilecek durumda değilim.
Gizli Üye(25-29)10 ayBu yakışıklılıkla bok var diye bekar kalıyordum zaten bende... Evlenince uğraş dur borç harçla türk kızıyla evlenilmez avrupada bir yemek şarap vs... oldu bitti... Türkiyede 2-3 milyon tl!!! Başka ülkede olsa sıksen evlenmez insanlar... Bir aptal ve cahil millet türkler olduğundan evleniyorlar işte canım. Dünyanın hamam böcekleri türkler dünya açısından tabi ⚰
016 Yorumla- 10 ay
Türk erkeğiyle hiç evlenilmez hem evleniyor borç yapıyor ödeyemeyince de hemen boşanmak istiyor en başından kabul etmeyecekti avrupalı kızlarda da aldatma oranları çok yüksek gidin bi kadını üç erkekle paylaşın size müstehak ayrıca bizim erkeklerimizinde avrupalı kadınlardan az yanı yok ne demişler çeçenden canını azeriden malını türkten karını koru ayrıca sürekli bir baskı onu giyme orya gitme bunu yapma avrupalı kadın tınlamaz istediğini giyer istediği yere gider yok evlenmeden kadınlar kimseyle yatmamış olsun ama biz her b. ku yiyelimci anlayışa da gelmez o kadınlar lütfen gidin onlarla evlenin böylece namus cinayetine de kurban gitmemiş oluruz
Soran10 ayVaroluşsal sancılarmı çekiyorsun sen
Cevap sahibi10 ayHayır. Gerçekleri görebilicek kadar yakından tadıyorum. devamlı yabancılarla iç içeyim... Hintlilerden sonra en değersiz hor görülen canım gibi görülen millet türkler. Çünkü sen ülkende bir kahveyi içmek için 2-3 saat çalışman gerekiyor ortalama gelir alım gücüne göre. Bu yüzden değer görmüyor türk bir dükkana bir marka yere bile gittiğin de ayrım inanılmaz. İsveçlilere göre türkler tam beyinsizler. çünkü israf ve vergiyi yediriyor ülkemiz. Vergi bilinci sıfır gelir nedir gider nedir ekonomik okur yazarlık yok tam bir cahalet ülkesi abdul cahil ülkesi.
Cevap sahibi10 ayVaroluşsal sancı mı görmek istiyorsun sen? 26 yaşındayım. 2 ülke gezdim ac buçuk... Müşterimin oğlu da benimle yaşıt beraber resimlerimiz var çocukluk. 6 ay çalışıp 6 ay geziyor adam 35 ülke gezmiş adam hem de hakkıyla. Düşün ki 6 ay çalışıp 6 ay gezebilicek kadar ekonomin güçlü ve en önemlisi ülkesine döndüğün de iş bulabilir miyim derdi yok asla aklında. gelecek kaygısı çekmiyor sikin sallıya sallıya dünyayı gezerken döndüğün de ülkesine işinin olucağına emin. 🥵😪
- 10 ay
İşte bizim türk erkeği böyle gerçekleri kabullenmeyince hakarete başlar önce hakaret eder sonra kadın döver sonra da gözünü kırpmadan öldürür ben sana hakaret etmeden konuşabiliyorum çünkü kelime dağarcığım o kadar çok hakarete gerek yok ayrıca bekar falan değilim gayet mutlu giden bir evliliğim var bekar olan sensin bu kafayla da kimse almaz seni
Cevap sahibi10 ay@Karsuuuuuuu Hakaret mi... Daha demin ne güzel türk erkeğini gömüyordun şimdi kocişkon mu oldu o erkek. Ya gerçekten şu iki yüzlülüğünüz midemi bulandırdı. Lütfen konuşma daha fazla ya hakaret etmişmiş aileniz tonla talep şey ediyonun neresi hakaret...33 yaşında evlisin ama kocan türk erkeği onu napcaz şimdi daha demin gömdüğün adam 👏 Elinize geçmeyince değerli geçe dursun itin popona sokar durursunuz.
Soran10 ayPeki bu saydığın çoğu şeyin yönetim yüzünden olduğunun farkındamısın? burada siyaset yapmak istemiyorum ama bu ülkedeki zeki üreten insanlarının hakkınıda yedirmem. İki avrupa ülkesi gezdin diye medeniyetmi gördün? Zamanında sömürgeyle zenginleşmiş ülkelerimi övüyosun bana? Yok illa Abdul cahil ülkesi diyosanda sende bu cahillerden olmuş oluyorsun.. maalesef
Cevap sahibi10 ayVaroluşsal sancı budur. Bende de pasaportumun üstünde bir danimarka norveç damgası olsaydı şu an inanılmaz farklı hayat yaşıyordum. Doğduğun yer kaderindir. Git demekle olmuyor çünkü vatandaşlık almak için 10 yıl vergi ödiyip sütten çıkmış akkaşık gibi olucaksın belki alıyorsun şu an 😪 O kadar ayrı standartlar da yaşıyorsunuz ki adamlar 10 yıl vergi versen hala vatandaşım demeye yanaşmıyor. Bizimkiler 100 dolara vatandaşlık çıkartılır yazısı asılı trafoların üstünde 😴
Cevap sahibi10 ay@Karsuuuuuuu Hiç çıkmadım bile türklerle. Almanla çıktım isviçreliyle çıktım kosovalıyla çıktım. Ruslarlaq çıktım hoşuma gitmedi. Türk kızların da sıkıntı yok. Asıl sokuntu kültür de... evlilik işleri ve aile kurma düzenin de sıkıntılar büyük. alanyada yaşıyorum sağım solum yabancı zaten. Şu aralar hep arap. Iraklı kızla çıktım işte. Kız yanım da durduk yere böyle alla şükür tarzı bir şeyler diyor. Kendimi bombacı gibi hissediyorum bunu dedikçe. Ayrıldık 2 gün sonra yazdı buluşalım mı diye ama gerdi beni. Çok dindarlar (yalandan!!!)
- 10 ay
Kurban olun Türklere.
- 10 ay
İşte böyle yapıcı yorumlar yap her zaman Türk kızları bilezik seviyor deyip onu eleştirebilirsin, Türk kızı gösteriş seviyor de şunu de bunu de ama genel olarak her şey hatalı gibi konuşursan Türk erkeğinin de hataları ortaya dökülür evet düğün dernek gereksiz eğer düğünde sana her gelen gram çeyrek getirmeyecekse boşa masraf bunu kabul eden kadınlarımız var etmeyende var şahsen ben kabul ediyorum birkimimi düğüne ayırcağıma en lüx otellerde tatili tercih ederim ve farklı milletten insanlarla iç içe olmak cidden bambaşka bir deneyim bir gün bir Türkle evlenmeye karar verirsen önceden kpnuşursun bunları ama sana şunu diyim Ruslar çok güzel ama çok çingeneler ve aşırı milliyetçiler bizim dominant erkeklere gelmezler geleni bulursan ne ala Arapları zaten salla hiç tanışma bile isviçre vs bilgim yok Almanlarda çok bireyselciler İngilizler soğuk ama İtalyan kültürü bize yakın İspanyanında erkekleri bize benziyor Allah hayırlısını çıkarsın karşına ne diyim😀
Cevap sahibi10 ay@Karsuuuuuuu Hepsin de bireysellik milliyetçilik baskın elbette ama kültürleri bizim gibi saçma değil. ben evleniyom diye gelinin amca dayı tarafına onlar kuzenlerine bunlar efendim daha saymıyıcam salonundan çerezine içiceğine şusuna busuna saymıyım şimdi katil olursun katil. En kötü kültür tartışmasız türklerde. İsviçreli kızla çok garip geçti. İlk buluşmada öpüştük her şey hızlı gelişti kız yaz aşkı arıyordu aslında. İsviçre damgası olunca belgelerin de bir yerlerin kalkıyor elbette. Ruslar paçoz pislikler hiç sevmiyom. geri kalanlar normal insanlar iyisi de kötüsü de var. Ruslar ve araplar asla şaşırtmıyor. özellikle araplar sevişiyor yatak konusu gelince müslüman olduklarını hatırlıyor çok benziyor doğu ülkelerinin kadınları kafaların da farklı tabular oluşmuş oluyo toplum sayesinde okulda aşılamaya başlıyorlar bu durumu.
- 10 ay
Arap kadınına yatak teklif edince kabul ediyor mu yani sevişiyor yazmışsın böyle bir güncellemelerinin olduğunu bilmiyordum o da ilginçmiş ama millet olarak en sevmediğim milletlerden
Cevap sahibi10 aySevişelim mi diye sormama gerek yoktu. Normalde şarapları görünce kadın erkek çocuk tombalak eşşek sık görmüş gibi midem bulanıyor yüzüm ekşir. Onu görünce bir şeyler hissettim onda beni tiksindiren konuşma tarzı yoktu aslında feminendi ama bu yılanı iyi huyluydu demem gibi yılan yılandır. İşte gene de iletişimimiz iyidi. Onunla hafif dalga geçerken gözlerimiz kitlenmiş. Nasıl başladık anlıyamadım. Bir ara Bi soluğum yetmedi de geri çekilince sevişmiz. Ama ilginç şekilde içim de sevgi besliyorum. Hala da besliyorum o kadar şiddetli değil ama bir rüzgar felan eserse alevlenir gene.
- 10 ay
Umarım aradığını bulursun
Cevap sahibi10 aySağol. Çok garip bir sohbet oldu 😀 Ne yalan söyliyim keyif aldım sonlarda 🤌 Biraz konuşunca anladım iyi bir eşi var. Mutluluklar 👍
10 ay100 bin TL borç bir şey değil. Bunalımda büyük ihtimalle. Evliliğin kendisini ya da seni sevmemiş de olabilir.
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. sana özel değil,
başta kanaatkar davranılmıyor, borçlara boğuluyoz, sonra beyne emboli bile atıyor sıkıntıdan
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
10 ay23 yıllık evli biri olarak o canım kocanı boş damacana gibi kapıya koy
20 Yorumla
10 ayAbla istemiyor ise istenmediği yerde duran adama adam demeyiz mesela
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı. Evlenmeseymiş milletin kizini alip adıni kirletmekle olmuyor o isler.
10 YorumlaYani bunu gördükten sonra çok da ekstra açıklamaya gerek yok bence, sevilmediğin yerde bir ömür geçirmek zorlu olur. Üzücü bir durum umarım atlatırsın.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
10 ayChatcpt girmiş sizin aranıza. Büyü bozulmuş sizin. Şaka maka bir
10 Yorumla
10 ayOrdan burdan gorduğunuz saçma sapan şeylere özentilik yapıp milleti eğlemeye calisirsaniz böyle yuvanizda huzur kalmaz
16 Yorumla
Soran10 ayYaptığımı nerden çıkardın? Masrafların çoğu mobilya ve ailesinin lüks düğün salonu tercihi yüzünden. saray soytarısı değilim milleti eğlendirmek gibi bi derdim hiç olmadı
- 10 ay
Bosaninca borçlar silinmeyecek ki kocan niye uyuzluk yapiyor
Soran10 ayBöyle düşünmesinin asıl sebebi ne bilmiyorum
- 10 ay
Çok saçma düşünüyor aile kuzusuns benziyor
Soran10 ayAilesine bağlıdır evet
- 10 ay
Süt oğlan, süt kuzusu, evliliği kaldiramamıs Borçla alakası yok, kocalık vasfı yok
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. kimininde derdi para. kimisi ise parası var ama aşk bulamıyor. işte hayat.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayOnda beyin olsa yapay zekaya yazmaz, yani kusura bakma bacım ama her şeyi de yapay zekaya yazan insan ne diyeyim yani.
20 Yorumla
10 ayBir kere düğün borçlarından değil senden sıkılmış. Çünkü keşke bu kadar borç yapmasaydık derdi keşke evlendirmeseydin değil. Verme buna görsün gününü
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 391 cevap paylaştı.
10 ayÇocuğun yoksa madem öyle işte böyle de git boşanma evrakını ver eline görsün dünya kaç bucak sora gir bi işe çalış
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayBirşeyi anlamadım :
Düğün borçlarını neden babası ödüyor?
Çoluk çocuk ile mi evleniyorsunuz?
Ben babama " Evlenmek istiyorum" dediğimde " Ben ne yapabilirim? Git evlen" demişti.
10 Yorumla
10 ayBu adamları tam olarak nerden topladınız la?
13 Yorumla
Soran10 ayParatoner gibi çekiyoruz napalım
- 10 ay
Seçenek de yok, ülkede adam kalitesi belli
Soran10 ayAynen ülke genelinde bi bozukluk var kadınında da erkeğindede..
Gizli Üye(30-35)10 ayNasıl fazla nafaka alacağını araştır, ChatGPT üzerinden.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Demek ki sorumluluk almaktan korkuyor. Evlilik sorumluluk almak ister , doğru kişiyle insan borçlardan korkmaz
00 YorumlaCözmek istiyirsan bende calisayim tasarruf yapalim. falan de yok istemiyorsan abine babana falan durumu usulünce anlat
00 YorumlaSaçmalık hahahahah böyle bir adamla ömür geçmez bacım , boşan bence :)
03 Yorumla
Soran10 aySen evlimisin
Soran10 ayO yüzden kolayca söyleyebiliyosun bunu ama tavsiye içinde teşekkür ederim
10 ayPişman olmuş tamam da borçtan dolayı boşanılır mı, başka sebep vardır
022 Yorumla
Soran10 ayBabasının rızasını onayını almak için deliren birisi
- 10 ay
Genelde anne olur, anne karışır, elin babanın onayını almak istiyor, baba borçları mı kapatacak
Soran10 ayBabası çok baskın bi karakter evde ne derse o olur. Bizim evimizin harcamalarına kadar karışabiliyor. ilişkimizdede çoğu zaman söz sahibi olabiliyor eşim boş bi beyin banası ne koyarsa onu yapıyor babasıyla bi bütün gibi
- 10 ay
Siz daha aile olamamışsınız, babası boşan dese boşanacak hayır derse mecbur devam edecek, kendi karar veremiyorsa nasıl evlendi senle
Soran10 ayBu durum zaten yaşandı.. Eşimin kadınlarla konuşmalarını yakaladım buluşmaya davet etmiş her defasında affettim sonra bigün sinirli davranıp kolumdan tutup koltuğa fırlattı beni bikaç olay yaşandı. En sonunda ailem öğrendi çık gel artık dediler ben yine eşimin son sözünü bekledim gitmedim eşimde göndermek istemedi ama babası boşanın dedi direkt beni bırakmaya hazırlandı. Babasının bi sözüyle.. Çocuk var diye geri döndüm
- 10 ay
Baba ile aran iyi olursa seni boşayamaz ama kötü olursa boşanabilirisn, o kadar aldatılmayı sineye çekme, en azından ailen destek vermiş
Soran10 ayBilmiyorum zamana bıraktım artık
- 10 ay
En iyisi zaman zaten, takılı kalıp canını sıksan da değişmez bazı şeyler
Soran10 ayAynen öyle
- 10 ay
Sende takıl kafana göre, sende insansın sonuçta, tabi yakalanma
Soran10 ayİşte ben o kadar şerefsiz olamıyorum ya 😂 yok yakışmıyo bana
- 10 ay
O kadar netim diyorsun yani, bilemezsin bence denemeden, intikam hırsında yok🙂
Soran10 ayDenesem ondan farkım kalmaz. Vicdan çok büyük bi sorumluluk herkesede misafir olmaz
- 10 ay
Güzelmiş, vicdanlı bayan
Soran10 ayPek bişeye yaramıyo ama içim rahat sjsjd
- 10 ay
Zaten kendi içini rahatlatırsın, başkasının pek umrunda olmaz, işede yaramaz
Soran10 ayÖyle evet
- 10 ay
Kaç yaşındasın
Soran10 ay28
- 10 ay
Daha gençsin önünde çok zaman var, boşanma, çocuk ta vardır sonuçta
Soran10 ayVar evet
- 10 ay
Çalışmıyorsan boşanma zaten ailenin evide bir yerenkadar
Sana davranışı nasil degistimi ne kadar oldu evleneli
08 Yorumla
Soran10 ayKadınlarla mesajlarını yakalıyorum hep.. Özürdiliyo konuşmayı bırakıyo sonra tekrar konuşuyo dertleşmeye ihtiyacım vardı diyo.. Banadabi sıcaksa bin soğuk
Soran10 aySamimi olduğu yakın arkadaşlarıda var en kötü onlara anlatabilirdi.. Benden cekindiği şeyler var mı bilmiyorum ama dertleşen bi insan karşısındaki kadını merak edip ne yaptın vardınmı tarzı şeyler yazarmı onu merak edermi.. Bahane başka bişey değil
Soran10 ayBilmiyorum artık.. Ne diyim
Soran10 ay1 yıl
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Zamana bırak bakalım ne olacak. Şimdi sessiz ol izle
01 Yorumla
Soran10 ayŞimdilik en mantıklısı bu
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
10 ayTers psikoloji yapip boşanma davasını siz açın.
02 Yorumla
Soran10 ayGelirim yok aile evinede dönemiyorun
- 10 ay
Çok kötü.. :/
Eşinizle bu konuyu yüz yüze konuşmanızı tavsiye ederim o halde..
Şakadır aq ben de chatgpt ile manita manita geziyorum bişey var mı? Shbbbncjj
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)10 ayBı gülmesin geldi ya tövbe 😂 işe yarıyor mu kadar bu chatGBT
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 451 cevap paylaştı.
10 ayÖzelini niye okuyorsunuz? Sana verdiklerine bak.
10 Yorumla
10 ayEşin bunalmış ona bildiklerinden bahsetme akşam çay içerken ben iş bakıyorum birlikte çalışıp ödeyelim borçlarımızı de git çalış hem faydan olur hem özgüvenin yükselir onunla mı onsuz mu daha net karar verirsin
15 Yorumla
Soran10 ayValla çok güzel bi tavsiye ama çocuğum var şu an kreş yaşında değil çalışabilmemde mümkün değil yoksa emin ol hem kendim için hem eşim için çalışırdım
- 10 ay
Çocuğunu annene falan bırakamazmısın en azından bi süreliğine ya da eve iş al paketleme vs yaptırıyolar az kazanıyosun ama destek olursun eşine
Soran10 ayEn sevdiğim insan çözüm üreten insan :) evde paketleme vs bende düşünüyorum ama güvenip cesaret edemedim dolandırılanlarda var.. Bi araştırmak lazım. Aileler uzak şehirlerde bu arada
- 10 ay
O zaman çocuk bakıcılığını öneririm tam sana göre çocuğumu da yanıma alacağım dersin gider birinin çocuğuna bakar paranı kazanırsın çocuk kreş yaşına gelince de istediğin işe girersin☺️
Soran10 aybuda mantıklı
10 ayKendisi kaşınmış. Bence boşanırsan daha iyi olur.
00 YorumlaOnunla boşansın boş ver seninle boşanacak olsa sana derdi cesaret edemez yeni mi evlendiniz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yanlış tercihlerini buralarda sorman da ne bileyim!
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 762 cevap paylaştı.
10 ayönce bi iş bul kendini sağlama al sonra sen ona bas tekmeyi
00 Yorumla
10 ayTamam da olay ne ki neden boşanmak istiyor, borç olayını anladık ama neden sebeb ne.
00 Yorumla
10 ayBir güzel döv. Yatsın kalksın Allah'a sukretsin senin gibi biri bulmuş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayBu yüzden çoğu AI gizli mod sunuyor. Bunu bilmemesi iyi olmuş. Eşini bilen sensin, sonucu buraya güncelleme at ki belki birilerine faydası dokunur.
06 Yorumla
Soran10 ayAl gizli mod derken
Cevap sahibi10 ayGizliye alabiliyorsun bazı sürümlerde
Soran10 ayO nasıl oluyo peki biraz bahsedermisin
Cevap sahibi10 ayCrome gizli sekmesi gibi onların bazılarında da gizli mod açabiliyorsun, pek anlatılacak bir şeyi yok.
Soran10 ayXiaomide var mı
Cevap sahibi10 ayTelefon markası bunda bir belirleyici değil. Kafanı bu kadar yormamanı öneririm. Olacağı olan olur.
Aile & Toplum konusunda 976 cevap paylaştı. Niye senin hayatını zehir ediyorlar o zaman. Allam yaa ne insanlar var
012 Yorumla
Soran10 ayŞerefsiz olduğu için
Soran10 ayYok severek evlendik sözde
Soran10 ayDemi beni neden yakmış 1 yıl oldu
Soran10 ayVar
Soran10 ayBende bilmiyorum
Soran10 ay2 aylık :')
10 ayerkeklere gelir arada öyle. hemen ciddiye almana gerek yok.
süreci takip et. anlık bi isyan mı? yoksa evlilikte hep o modda mı ona bak.
not - ben 11 yıllık evlilikten sonra boşanmış biri ;)00 YorumlaHiç birşeyden haberin yokmuş gibi davran eşine çok çok iyi davran düşünceli ve anlayışlı ol. Destek ol, O zaten öyle bir düşüncesi varsa bile vazgececektir. Yuva yıkmak kolay degil abuk sabuk yorumlardan etkilenme.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayO zaman sen de mahkemeye başvur güzelce onun ekran görüntüsünü al zaten boşanmak istiyor bunu ona değil bana söyleseydin keşke de
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 aySen bişey istemediysen adam niye borçlandı anlamadim? Ne kadar borca girdi ve ne kadar harcadı evlenirken?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayAilenin evine gitme sansin var mı ? Bu kisiyle ömür gecmez
01 Yorumla
Soran10 ayYok maalesef
Gizli Üye(18-24)10 ayErkeklere yemini suyunu verdigin surece bosanmaz merak etme
01 Yorumla
Soran10 ayBilmiyorum artık
Gizli Üye(18-24)10 ay- Demekki seninle istemeden evlenmiş
04 Yorumla
Soran10 ayErkekler istemeden evlenirmi
Cevap sahibi10 ayEski sevgilisine inat olsun diye ya da evlen dirdurindsn kurtulmak için evlenmek için evlenen var
Soran10 ayEvlenmesi için aile baskısı vardı. Da.. Benineden yaktı ben eski haytımdada gayet mutluydum
Cevap sahibi10 ayMaalesef bu evlilikte yanan sen olmussun şimdi o anlasamiyorum der boşanır aile dirdirindsn kurtulur kendi hayatına kaldığı yerden devam eder olan sana olur
Boşan ozmana seni istemeye birini sen hiç isteme bir miktar para topla kücük bir şehire git kendini toparla paran falan çok olsun büyük bir şehire taşın hayatını yaşa
10 Yorumla
10 ayZamana bırak istiyorsa kapıyı gösteririsin yoluna devam edersin bence
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 654 cevap paylaştı.
10 ayKarşılıklı konuşmayı dene derdi sıkıntısı neymiş öğren
014 Yorumla
Soran10 ayÇok yalancı gerçeği söylemez
- 10 ay
İlişkiler de yalan varsa zaten pek masumiyeti kalmamış tir
Soran10 ayHep vardıki..
- 10 ay
Yanlış anlamada biliyorsun nasıl biri olduğunu neden evlendin ya
Soran10 ayErkekler başta çok güzel rol yapabiliyolar
- 10 ay
Evet haklısın içine girince anlıyorsun demi
Soran10 ayAynen öyle
- 10 ay
Ne yapacaksın peki
Soran10 ayBende bilmiyorum
- 10 ay
Seviyor musun peki
Soran10 aySeviyorum maalesef..
- 10 ay
Ne denir ki inşallah düzelir sende sevginin karşılığını bulursun
Soran10 ayİnşallah iyi dileklerin için teşekkür ederim..
- 10 ay
Rica ederim mutlu olursun umarim
Evlenirken eve kafalar rahat bir şekilde varken o da olsun bu da olsun deniyor en gereksiz harcamalar da yapılıyor sonra borç ödemekten bu noktaya geliniyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayOnun yanında olduğunu söyle ve mümkünse sende çalış ve bu zor durumdan kurtulun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayİş yok güvencem yok o kadar kolaymı Demişsin ya ne mezunusun ve kaç yaşındasın?
00 Yorumla- Devamını Gör (84)
Devamını Gör(129)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eşim ChatGPT'ye boşanmak istediğini yazmış. Ben şimdi buna nasıl tepki vereyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer