7.5 aydır ayrı, boşanma aşamasında olduğum eşim bana dün bu mesajı attı. Amacı ne sizce arkadaşlar? Ne yapmalıyım?

Ben ailemin evindeyim ve telefonumu eşim elimden almıştı en son kavgamizda. Nereden buldu bilmiyorum (sanirim silinen mesajlari geri yukledi) dün eski sevgilimle olan bi resmimi bulup göndermiş. Bende bunu bana niye attin yazdim. Görüldü oldu cevap yok. Ne yapmaya çalışıyor sizce?
7.5 aydır ayrı, boşanma aşamasında olduğum eşim bana dün bu mesajı attı. Amacı ne sizce arkadaşlar? Ne yapmalıyım?
Cevapla