Eşimi çok seviyordum ama aldatıldım, boşanmak istersem nasıl bir süreç beni bekliyor?

Eşimle severek evlendik 2 yıl oluyor ben onu çok seviyorum elimden geldiğince ilgi gisteriyirum inunla geziyoruz ama beni aldattı telefonunda mesajları gördüm o erkeğın evine gittim onun konusdum ilk bas soylemedi ama agrasiflesince uyduk iste seytana falan dedi bunu esimle sakince konusdum hata yaptım boslukdaydım gibi şeyler soyledı ama kendime yediremiyorum aklıma geldikce sinirleniyorum neden yapar bunuki ilikidede onu tatmin ediyorum yani anlayamıyorum ve boşanmalıyım sizce bana nolursun affet diyip duruyor ne yapiyim onu cok seviyorum hala ne yapıcam ben
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapmam gerektigi hakkinda bana yardimci oldunuz sağolun ama bunu neden olabilir ben biraz kariyer odakli biriyim elimden geldigince ilgi gisteriyorum ama cok calisiyorum neden yapti bunu bana fikiriniz alabilirmiyim
Eşimi çok seviyordum ama aldatıldım, boşanmak istersem nasıl bir süreç beni bekliyor?
Cevapla