3 yıllık evliyim Bir çocuğum var. çalışmıyorum eşim memur benden gizli ailesine borç veriyor bikac defa affettim bidaha yaparsa bu evliliğin biteceğini söyledim yine yaptı biraz birikimimiz var ve araba almaya çalışıyoruz ailesine birikmiş paramizdan borç veriyor ailesinin eşimin maddi desteğine ihtiyacı yok alışkanlık haline getirmişler bu beni delirtiyor öfke nöbetleri geçiriyorum beni sürekli aptal yerine koymasindan sıkıldım ailesine aşırı düşkün beni kaybetmeyi göze alıyor evi terk ettim ailemin yanına geldim eşime boşanmak istediğimi söyledim bana para gönder dedim benden sana bişey yok diyor eşimle konuştum ama değişmiyor benimde hayallerim var çocuğum için kendimiz için gelecek planları yapıyorum ama eşimin umrunda değil ondan sadece harçlık alıyorum kendi ihtiyaçim için ama bütün parayı o yönetiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer