Eşim benden az kazanmasına rağmen ailesine benden gizli para veriyor. Üstelik ailesi bana değer vermediği halde. Napsam?

Evet aynen yazdığım gibi.. sürekli bir kıvırma durumu. Bana değer vermeyen ailesine para veriyor. Evin nerdeyse birçok ihtiyacını ben karşıladığım halde. Siz olsanız nasıl bir tepki verirdiniz? Görmezden mi gelirdiniz?
Eşim benden az kazanmasına rağmen ailesine benden gizli para veriyor. Üstelik ailesi bana değer vermediği halde. Napsam?
Cevapla