• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?

Osmanlı-Beyefendısı
Osmanlı-Beyefendısı Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
75
Yapay Zekaya Sor
Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?
+Merhaba nasılsın?
-Savcılığa verildin derdini mahkemede anlatırsın. s. s.

Siteyi baz almayın, site içler acısı.
Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?
Cevapla
Erkek Soruları Site Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • NéoKorítsiNeráidon
    NéoKorítsiNeráidon Takip Et
    Yoda Yaş: 99 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok uzun bir yanıt olacak. Kısa keseyim. Erkekler böyle büyütülüp beğeni elde etme derdinde. Kadınlar ise normal yaşıyorlar. Hayatları boyunca sarkıntılık ettiğini düşündükleri erkeklerle cebelleşiyorlar. Halbuki kimse kasmasa herkes gerekene çizse sorun kalmayacak.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • sonsuz_ask
    sonsuz_ask Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 82%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Kizlar kadar ego ve simarikligi seven taraf yok
    Mağazaya gelenlere haliylen ilgilenirim sunum yaparım ki defalarca ödül aldım çok dikkatli ve çok doğru şekilde konuşur hareket ederim müşteriler çok beğenir
    Kaç kız bundan başka mana çıkarır vay senin Ilgın alakan çok güzel sevgili olalım mı
    🤔

    0
    0 Yorumla
  • Fth37
    Fth37 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 35%
    +1 yıl

    erkekler tüm kızlara yürüyor. yalan yok. ama kızlar da bunu abartrıyor. bütün mesele bu. bir konuş bakalım. ne anlatıyor ne söylüyor. hemen tanımadığın birinden mesaj geldi diye ortalığı yaygaraya gerek yok

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

77

Cevap

51

Cevap

  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.

    Adam selam yaziyor kiz kendine yürüdügünü düşünüyor hayir belki selam verip sevaba giresi var

    4
    5 Yorumla
    • K1R4L
      K1R4L
      +1 yıl

      Selamün aleyküm

      Yorumla
    • Neveaşıkbiri
      Neveaşıkbiri
      +1 yıl

      Aleykum selam kardeş

      Yorumla
    • K1R4L
      K1R4L
      +1 yıl

      Bedavadan sevap altık hayırlı akşamlar kardeş

      Yorumla
    • Neveaşıkbiri
      Neveaşıkbiri
      +1 yıl

      Sayende bende aldim. Vermek sünnet almak farzdir. Sanada hayirli aksamlar. n

      Yorumla
    • K1R4L
      K1R4L
      +1 yıl

      Eyvallah kardeş ama alttaki durum içler açısı yazıklar olsun böyle gençliğe

      Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
    Dengesiz
    Dengesiz
    Kaşar
    Kaşar
    Eski kaşar
    Eski kaşar
    Yollu
    Yollu

    Çeşit çeşit kız var en alttaki görselde yürüyor birde pazarla beni diyor. Yani cinsiyetle ilgili bir şey değil karakter meselesi bu olay..

    2
    2 Yorumla
    • islamın1numaraliKizi
      islamın1numaraliKizi
      +1 yıl

      Önceki hesabımdan özelden abazanlik yapan cvp vermedigim halde ezikce yazan habire sensin ama;)

      Yorumla
    • Kawasaki_Ninja
      Kawasaki_Ninja
      +1 yıl

      @islamın1numaraliKizi evladım kanıtla konuş ;) üzerimden pirim yapmaya uğraşma

      Yorumla
  • Jismis
    Jismis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 68%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 329 cevap paylaştı.

    Bizim Türk erkekleri Türkiye’yi geçtim uluslararası arenada nam salmış durumda. Allahın ce za ları. İngilizcemi unutmamak için birkaç uygulamaya üyeyim. Siteye üye olan yabancılar ilk iş Türkiye’yi engelliyorlar. Tam baş belaları. Ama burada size sövdüğüme bakmayın, yine de adınızı temize çıkarmak için elimden geleni yapıyorum. Her Türk erkeği öyle değil, siz onlara bakarak Türk erkeklerini değerlendirmeyin falan filan diyerek.

    2
    6 Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Kimsenin kimseyi kurtarmaya ihtiyacı yok, mecburiyeti de yok. Bu durum millet gözetmeksizin her ülkede mutlaka belli bir kesimin yaptığı davranıştır. Ayrıca sözde avrupai ülkeler gelişmiş ama yapılan eylemin kişiye değilde, ırk'a yüklemesi ayrı bir ironi.

      Yorumla
    • Jismis
      Jismis
      +1 yıl

      O sitelere üye ol ondan sonra gel konuş. Kimsenin kimseyi kurtarmaya ihtiyacı falan yok derken? İyi hepiniz leşsiniz diyim o zaman.

      Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Merak etme bir çok platformda gerekli davranışı göstererek gereken düşünceyi oluşturdum. Sen önce " Türk kızları egolu" kalıbını o dediğin yabancıların aklından çıkar. Nitekim popüler kültürün de etkisiyle Kaf dağında geziyorlar.

      Yorumla
    • Jismis
      Jismis
      +1 yıl

      Aynen o yüzden yabancı sevgilim var. Egolu seviyorlar demek ki ;)

      Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Yabancı sevgili herhangi bir kıstas değil, havası atılacak bir durum hiç değil. Zaten bunu belirterek gereken cevabı ben almış oldum.

      Teşekkürler, iyi forumlar.

      Yorumla
    • Jismis
      Jismis
      +1 yıl

      Havanı al ve git eğer öyle algıladıysan.

      Yorumla
  • UltraBlack
    UltraBlack Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Siteye girenler de toplumun içindeki insanlar sonuçta eskiden bende öyle derdim ama gerçekte olanları görünce de bir farkı olmadığını gördüm. Sadece burada insanlar sanıyor ki herşey serbest içimizdeki pisliği rahat rahat kusabiliriz. Gerçek dünyada ise bu insanlar maske takıp gezdiği için gerçek yüzlerini göremiyoruz çoğu zaman.. Maalesef çağımızın en büyük hastalığı bu artık iki yüzlülük yalancılık. Yalan söyleyen gemisini yürütüyor ama eninde sonunda büyük bir batığa dönüşeceğinin farkında değil.

    1
    0 Yorumla
  • umursamazadam1
    umursamazadam1 Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Erkeklerde cesıtlılık var onune gelene yuruyen daha ılk bastan nasıl konusalacagını bılmeyenler var
    Kızlarda da her konusmayı yurume zanneden ya da tavırlarıyla hareketlerıyle ılgı ısteyene ama ego tatmını ve dalga gecmek ısteyenler var
    Bence cok nadır durumlar harıc bır kız goruntusuyle ona nasıl yaklasılabılecegını hıssettırır, dogası geregı kadın erkekten konusma bekler sonra kadın tersler erkekte sabretmez kaybeder vs secıcı erkeklerde var onlar herkese yurumez onlarıda secıcı kadınlar anlar dıger dusuk ıq lu kızlar herkese yuruyenı yurumeyen buda aynı dıye kategorıye sokar buda onun kapasıtesıdır

    1
    0 Yorumla
  • Kim_Bilir_Belkidee
    Kim_Bilir_Belkidee Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Merhaba,
    Genel olarak evet yürüyor da herkes değil. Kişilik ve karakter meselesi ve kadınlar da yürüyor ancak daha gizli açık açık değil!

    Hemen hemen herkes her şeyi abartıyor!

    4
    0 Yorumla
  • 48382727
    48382727 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Yani öyle bir yokluktalarki yamyam gibiler bu ülkede köpeğe bile tecavüz edilmiş. Meraba dediklerinden konuşmayı sürdürsen konuyu direkt evliliğe çekmeye çalışacaklar. Veya sevgili olaylarına. Lafta sadece arkadaş olarak tanımak istiyorlar. Hep aynı numaralar.

    3
    3 Yorumla
    • drifter00
      drifter00
      +1 yıl

      Aynen öyleler benim gibi istisnalar maalesef kaideyi bozamıyor.

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      @drifter00 aynen F bey

      Yorumla
    • drifter00
      drifter00
      +1 yıl

      Evet A hanım 😀

      Yorumla
  • zehradimi
    zehradimi Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 81%
    +1 yıl
    Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?

    Ok boomer 👌

    6
    1 Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Site Arizona kertenkeleleri ile dolu

      Yorumla
  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Iki kiside bekarsa yürümenin bir sakincasi yok ama karşı taraf izin verdiği sürece. Öteki türlüsü zoraki oluyor. Keyifli geceler.

    4
    0 Yorumla
  • mervee9833
    mervee9833 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 75%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Tanımadığı bir kıza adını bilmeden, biri İstanbul 'da diğeri hatayda mesaj atan, ortak arkadaşı bile olmadan mesaj atanı da öylesine arkadaşlık için mesaj attı diye düşünemeyiz. Zaten her gün birsürü erkekten mesaj geliyorken hepsi iyi niyetli demek de saçma. Hikayene bişey yazar ona sözüm yok, ortak bir ortamda konuşur normaldir. Ama mesaj atıp da yazana kadar zorlayan, arayıpduran, numaranı bulup da mesaj atana da kibar iyi niyetli demeyin bana

    2
    0 Yorumla
  • Aycaagul1
    Aycaagul1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Bizim dershanede bir grup yakın arkadaş olan erkekler vardı ya hepsi mi aynı kıza yazar yemin ederim hep birbirlerinin konuştukları kızla konuşuyorlardı , içlerinden birisi bir kızla konuştu diyelim arkasından öbürlerine kızla flört ediyordu çıkıyordu sevgili oluyordu dershanede yazmadıkları kalmadı desem yalan olmaz parmakla sayılır yazmadıkları

    2
    5 Yorumla
    • Canyildirim66
      Canyildirim66
      +1 yıl

      Kolay eriyen peynir

      Yorumla
    • Aycaagul1
      Aycaagul1
      +1 yıl

      @Canyildirim66 nasıl yani

      Yorumla
    • Canyildirim66
      Canyildirim66
      +1 yıl

      Erkeğin kaşarları demek istedm😂

      Yorumla
    • Aycaagul1
      Aycaagul1
      +1 yıl

      @Canyildirim66 kaşar bile az gelir daha muhabbetlerini bilsen aralarında ki al senin olsun falan diyorlar kızlar için

      Yorumla
    • Canyildirim66
      Canyildirim66
      +1 yıl

      Allah Allah sen bu mallardan nasibini almadın ama de mı hiç bir şekilde ve kızlar da baya salakmıs ki dizde oynamıslar desene

      Yorumla
  • burcakayc
    burcakayc Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 54%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 670 cevap paylaştı.

    abartıyorlar ama bazen abartmalarına hak veriyorum
    içimizde belli bir güruh var kalbi atsın atmasın her canlıya yürüyebiliyorlar. fotoğrafla erkek olduğumu kanıtlayana kadar sırf isimden yola çıkarak cinsiyeti erkek girmiş kızdır bu diyerek bana yürüyenler bile oldu.
    o güruh yüzünden herkese aynı muameleyi yapıyorlar

    1
    1 Yorumla
    • burcakayc
      burcakayc
      +1 yıl

      üzgünüm telefon kullanmıyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Türk kızı iltifata ilgiye alışık olmadığı için her şeyi başka algılıyor. Erkekler normal bence selamlaşmayı bile farklı algılayan kızda sorun her erkek onların değimiyle abaza ancak kibarca iltifat eden selam verene bile artık öyle davranıyorlar ben bunu sadece geri kalmışlık olarak görüyorum evet çapkın erkek vardır ancak her erkek de çapkın değil belirli bir kesim ve bir erkeği tanımadan da çapkın veya onların değimiyle abaza denmez.

    3
    0 Yorumla
  • olumbisakinolsana
    olumbisakinolsana Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl

    Yok canım ne abartması

    Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?
    2
    3 Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Anasının katmasa iyiymiş sgjsh

      Yorumla
    • olumbisakinolsana
      olumbisakinolsana
      +1 yıl

      Hak etmiş ama 🤷🏽‍♂️

      Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      O zaman anasınıda alıp gitsin.

      Yorumla
  • _Boncuğum_
    _Boncuğum_ Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Bazı erkekler var dürüst ayağı çekip alttan yürüyor, bazı erkeklerde yüzeyden direk kizlarin egosunu kaldıran da yine erkekler yani

    2
    1 Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Üzdü 😅

      Yorumla
  • timur_tt
    timur_tt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    tamamen çevreye bağlı. semt ismi vermek istemiyorum ama şöyle ipucu vereyim. bulunduğun çevrede şanzalize cafe var ve DJ Appooo eşliğinde bir grup kanka apaçilik yapıyorsa çevredeki erkekler Bağğğyaaan diyerek yürür. öte taraftan aynı bölgenin kızlarıda ayrı barzodur. şuda bir gerçek kaba organı bin beş yüz feet'teki kızlara adres sorsan bağa yüriii diye düşünür

    0
    0 Yorumla
  • Betulsln
    Betulsln Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bazı erkekler fazla hüptirik, bazı kızlar da kendini nimetten sanan tiplerden olduğu için her erkeği kendine y. vşıyo sanıyo.. Her iki cinsde farklı yani

    3
    1 Yorumla
    • Betulsln
      Betulsln
      +1 yıl

      Hüptirik nedir ya onu ben yazmadım sayfa kendi yazmış dhdjjdjs

      Yorumla
  • beyzaaa5
    beyzaaa5 Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Bu savcılığa verilmeyi işi taciz boyutuna getirenler hak ediyor ama

    3
    1 Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Orası ayrı

      Yorumla
  • Homeswett
    Homeswett Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Önyargı oluştuğu için öyle ülkedeki pislikler yüzünden doğal olarak tetiktr oluyoz her kıza her erkek yürümez çopunluk olabilir ama her erkek yürümüyo kızlara bu ülkede oldupumuz için birçok önyargımız oluştu doğal olarak o yüzden.

    1
    0 Yorumla
  • Üğpoıu07
    Üğpoıu07 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Kızlar abartıyo, ayrıca bir kız bana yürüse mutlu olurum kızlar niye triplere giriyo anlamıyorum

    1
    1 Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Küçük dağlar onların çünkü.

      Yorumla
  • Bikız99
    Bikız99 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 54%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Siteyi saymazsak ben bana karşı saygısız yaklaşan birine denk gelmedim.

    1
    1 Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Şükür 😅

      Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 12,4b cevap paylaştı.

    Mevzu cinsiyet değil. Bir insanın etrafında basit düşünenler olursa, oda basit düşünür. Kızın etrafı basit erkeklerle çevrili , konu konuşuyoruz, basit düşünüyor. Doğal olarak hak veriyorum. Kendi tercihleri , ne ekersen onu biçersin...

    1
    0 Yorumla
  • öleceğiiznasılsa1
    öleceğiiznasılsa1 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 49%
    +1 yıl

    Kızlardan abartan mutlaka vardır ama ateş olmayan yetden dumam çıkmaz. Yavşamasınlar o zaman herkese yavsıyorlar

    4
    1 Yorumla
    • Canyildirim66
      Canyildirim66
      +1 yıl

      👍👏

      Yorumla
  • darknesssgirll
    darknesssgirll Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 59%
    +1 yıl

    Yani her kıza yürüyen erkek kesimi de var bazı kızların yürümeyi abarttığıda ama yine bir taraf erkekler daha fazla ağır basıyo🤷🏻‍♀️

    4
    0 Yorumla
  • Odysseyy_
    Odysseyy_ Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Hangi erkek yürümüyor ki veya hangi kız abartmıyor? Görünüşe aldanma diye boşuna dememişler😄

    1
    1 Yorumla
    • Osmanlı-Beyefendısı
      Osmanlı-Beyefendısı
      +1 yıl

      Öyle

      Yorumla
  • BendenizEmreniz
    BendenizEmreniz Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 80%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Aga kadınlar abartmiyor bence son yıllarda maalesef yakın çevremdeki kızlarda da şahit oluyorum uçan kuşa yazıyor adamlar...

    3
    0 Yorumla
  • Mesya
    Mesya Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Kadınlar abartıyor, sanki her erkek onların meymenetsiz suratlarına çok meraklı

    7
    1 Yorumla
    • CharlieChaplin21
      CharlieChaplin21
      +1 yıl

      Aynen çok haklısın

      Yorumla
  • zeynep____
    zeynep____ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Her erkek farklıdır. Bence genelleme yapılması yanlış.

    4
    0 Yorumla
  • Angel_Tati
    Angel_Tati Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 83%
    +1 yıl

    Hani adam gibi adam dedigim erkek cok nadirdir. Kızlar abartmiyor cidden 100 kisiden biri düzgün cikiyor

    2
    1 Yorumla
    • Dogrusozenedenir
      Dogrusozenedenir
      +1 yıl

      Bence bu konuda yanılıyorsun, bir kızı bin kişi ister bir kişi alır bu nedendir? Çünkü kalan 999 u ona göre adam gibi adam değildir. biri ise işte bu dediğindir. İstatistiksel olarak bakarsak 1000 adayın 999 u kötüyse ve senin bir seçim hakkın varsa, üzgünüm ama iyiyi bulman na mümkün, ı ıh yani... :) ve ayrıca reddettiğin kişilerden birini seçen bir diğer kıza görede sen hayatının hatasını yapmışsındır..:)

      Yorumla
  • Biyonikgirl
    Biyonikgirl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 78%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 492 cevap paylaştı.

    Erkekler tüm kızlara yürümüyor ama daha önce bir grup erkeğin yürümesi tüm erkeklere malediliyor.

    3
    0 Yorumla
  • YasayanAydinlik
    YasayanAydinlik Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazı erkekler gördüğü her kıza yürüyor bazı kızlarda fazla abartiyor ikisindende biraz var yani

    3
    0 Yorumla
  • TheLastQueen1
    TheLastQueen1 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Bazı erkekler tüm kızlara yürüyor bazı kizlarsa abartıyor olay bu.

    3
    0 Yorumla
  • BenEfendi
    BenEfendi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı.

    Erkekler tümden sanki kadınlara yürüyor gibi. Ama olmamalı. Hepimizin yakınları var, kardeşleri var vs. Dikkat etmek gerek.

    1
    0 Yorumla
  • Herhangibiresra
    Herhangibiresra Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Şimdi söyle abazalar o kadar çok ki etrafta insan artık kimseye güvenemiyor tabii aklı başında olanlar her erkeğe aynı gözle bakmaz

    1
    0 Yorumla
  • LadyKartal
    LadyKartal Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu biraz erkekten erkeğe değişiyor her erkek önüne gelen her kadına yürür diyemeyiz. Bu itham ağır olur.

    1
    0 Yorumla
  • Bayİtici
    Bayİtici Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 37%
    +1 yıl

    Kızlar kendi yürüdüğü erkeklere bile bana yürüdü derler kanları bozuk mk bunların. Egodan felan geberecekler bir gün.

    1
    0 Yorumla
  • Alphonse55
    Alphonse55 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 59%
    +1 yıl

    Her gülücük attığım kişiyi, her samimi olduğum arkadaşımı dostumu yürüyor sanan geri kafalılar var olaya bu açıdan bakıyorum anca sanarlar :D

    1
    0 Yorumla
  • önemsızzamankaybı
    önemsızzamankaybı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kim kime dum duma. Cinsiyete göre indiremiyorum kimin eli kimin cebinde çözemedim.

    3
    0 Yorumla
  • ütopyam
    ütopyam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 61%
    +1 yıl

    Erkeklerde kızlara yürüyor kızlarda erkekleri yürüyor olmak ya da olmamak snsnsj

    2
    0 Yorumla
  • Gizli_ÜYee411
    Gizli_ÜYee411 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkekler fazla y**şak kızlarda bundan ötürü fazla egolu. Bunun üzerinden ego kasıyor.

    2
    0 Yorumla
  • Hayat-Güneşi
    Hayat-Güneşi Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Azınlığın yaptığını bütüne mal etmek gibi huyumuz var.
    İster kadın ister erkek olsun..

    2
    0 Yorumla
  • TC-Hiper
    TC-Hiper Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    İkisi de var. Bundan muzdarip olanlar da sonuç olarak gerçekten masum olanlar oluyor.

    2
    0 Yorumla
  • Bekes35
    Bekes35 Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 82%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 861 cevap paylaştı.

    Kızlar abartıyor bizede yürüyen oluyor umursamıyoruz

    1
    0 Yorumla
  • FadılYertüm001
    FadılYertüm001 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Kızlar Da Az Değil Masum Olarak Görmeyin Tabi Hepsi Bir Değil 😂

    1
    0 Yorumla
  • cesursuz
    cesursuz Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Kızlar haklı olabilir abartmalarında. Bunu yapan erkeklerde nelerine güveniyolar acaba çok merak ediyorum.

    1
    1 Yorumla
    • cesursuz
      cesursuz
      +1 yıl

      Fake

      Yorumla
  • kedoom
    kedoom Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Kızlar da abartıyor olabilir ama erkekler de az değil.😃😃

    1
    0 Yorumla
  • Nur2746_
    Nur2746_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Şu dönemde kadını erkeği yok hepsi birbirine yürüyor

    3
    0 Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Kızlar yürüyor inanmıyan varsa ispatlarım hemde çok fena yürüyorlar

    1
    10 Yorumla
    • Hilaldemir2
      Hilaldemir2
      +1 yıl

      Ispatla

      Yorumla
    • DELİKANLIPRENSSSS
      DELİKANLIPRENSSSS
      +1 yıl

      Şimdi mesajları foto atmam lazım
      Ayrıca benimle gel çarşıya çıkalım bak bakayım kimler neler yapıyor

      Yorumla
    • Hilaldemir2
      Hilaldemir2
      +1 yıl

      Inanmayan varsa ispatlarım demissin bende ıspatla dedim🤷‍♀️

      Yorumla
    • DELİKANLIPRENSSSS
      DELİKANLIPRENSSSS
      +1 yıl

      Valla ispatlarım ama yanımda olman lazım
      Az önce dondurmacıya gittim
      3 tane çalışan kız uzun uzun baktı yolda giderken numara isteyende oldu
      Neyse daha da detaya giremem hemcinslerim içinden söver buna eminim

      Yorumla
    • Hilaldemir2
      Hilaldemir2
      +1 yıl

      Ahhshs pekii yalnız bahsettiğin yürümek değil. Numara isteme belki ama diğeri degil

      Yorumla
    • Tam1basbelası
      Tam1basbelası
      +1 yıl

      Bilader seninde maşallahın var ha 😂 bana sürünmüyorlar bile

      Yorumla
    • DELİKANLIPRENSSSS
      DELİKANLIPRENSSSS
      +1 yıl

      Hilal yanında insanlar vardı kızın olmasa eminim daha farklı şeyler de olur
      Bak fazla yazmak istemiyorum
      Ben 2 yıl antalyada plajda özel görevdeydim sadece orda bile neler döndü neler

      Yorumla
    • DELİKANLIPRENSSSS
      DELİKANLIPRENSSSS
      +1 yıl

      Reis yolda yürürken sürtende mi yok 😂

      Yorumla
    • Hilaldemir2
      Hilaldemir2
      +1 yıl

      Tm inandım kanka yakışıklı çocuksun

      Yorumla
    • DELİKANLIPRENSSSS
      DELİKANLIPRENSSSS
      +1 yıl

      Hayır alakası yok

      Yorumla
  • Winchesterholmes
    Winchesterholmes Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Malesef yüzde yetmişlik kısım iki konuş hemen düşüyor

    1
    6 Yorumla
    • NamıDeğer
      NamıDeğer
      +1 yıl

      Düşüyor mu? Karantinada yazmadığım kalmadı, herkes mi yalnızlığı seçer arkadaş? Hayır kötü bir niyetim de yok sosyalleşmek arkadaş edinmek vesaire, bunlar imkansız bir hăl aldı günümüzde... Bilemiyorum nolcak

      Yorumla
    • Winchesterholmes
      Winchesterholmes
      +1 yıl

      @NamıDeğer herkes arkadaşlık için yazmıyor bir kız hesabı açarsan görürsün yazanları ne yazdıklarını

      Yorumla
    • NamıDeğer
      NamıDeğer
      +1 yıl

      E görüyorum bu ne anlama geliyor ki? Hödüğü, hanzoyu, barzoyu ayırt edemiyor mu bir kız? Ölene kadar çürümeyi seçmek abes değil mi? Hayır bu kendisine de zarar. Medeni ülkelerde olmaz böyle bir şey, Macaristanda bireysel bankacıma içme teklifi ettim çok güzel gelişti her şey. Burda böyle bir şey imkansız...

      Yorumla
    • Winchesterholmes
      Winchesterholmes
      +1 yıl

      @NamıDeğer cinsel obje olarak görülmektense çürümek daha onurlu emin ol

      Yorumla
    • NamıDeğer
      NamıDeğer
      +1 yıl

      Demek istediğim; kadınlar bunu ayırt edemiyor mu? Niyeti o yönde olmayıp harcanan nice insan var. Yazan herkes illa ki yatağa atmak için mi yazıyor kesin kanı mı bu?

      Yorumla
    • Winchesterholmes
      Winchesterholmes
      +1 yıl

      @NamıDeğer türkiyede böyle yüzde yetmişlik kısım dedim dikkat edersen cinsel açlıkta bir numara

      Yorumla
  • drifter00
    drifter00 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 85%
    +1 yıl

    Abaza erkekler yürüyor hem erkeklerin adını kirletiyor hemde kızların affedersiniz ama bir yerlerini kaldırıyorlar kendilerini bişey sanmaya başlıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Aycanurer1
    Aycanurer1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Her kızda her erkekte aynı değil karakter meselesi fakat yaşamış biri olarak söylüyorum kimle tanışsam yazsa bana ben diger erkekler gibi degilim diyor ama yazıyorlar da maşallah yani kimsenin gercek yüzünü anlayamazsiniz erkekler öyle kurnaz ki isini gizlice yürütüyor kusura bakma arkadaşım😂

    0
    0 Yorumla
  • ToxiCs
    ToxiCs Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Her iki cins de yürüyor.

    3
    0 Yorumla
  • DrWilson
    DrWilson Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ben değil ama genel olarak çoğu arkadaşım tanıdığım yazıyor yürüyor kısmen doğru yarı yarıya diyebilirim. Bu karakter meselesi kızlardan da yazanlar oluyor ama toplumun bakış açısı kızla erkeğe farklı bu yüzden daha az kız yazıyor

    1
    0 Yorumla
  • Burakraul5
    Burakraul5 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    acaba kızlar kendilerinin ilk iletişime geçilen ve sevgili olmanın kendi özel oluşlarıyla ilgili olduğunu mu sanıyor? üzücü bir haberim var onlara. kendileri birçok denemeden sonra ulaşılan kişi.

    2
    0 Yorumla
  • multimate
    multimate Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Tabki biz yürümüyoruz aramızda uçanlar oluyor 😂 ama her şeyide yürümek olarak anlamayın kızlar dünya sizin etrafınızda dönmüyor.

    0
    0 Yorumla
  • mgy1986
    mgy1986 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.

    Bence güzellere ve yakışıklılara her iki cinste yürüyor. Hatta koşuyor

    1
    0 Yorumla
  • handeepp
    handeepp Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Asla abartılmıyor ben bekar bir kız olarak girdim her iş yerinde yürümeyen bekar erkek yok bak çok ciddiyim hepsi şansını deniyor

    3
    3 Yorumla
    • Dogrusozenedenir
      Dogrusozenedenir
      +1 yıl

      ama doğanın kanunu bu , nasıl olcak başka türlü?

      Yorumla
    • handeepp
      handeepp
      +1 yıl

      Evet doğru ama insanları kırmayı sevmiyorum bu seferde yüz veriyor oluyor napıcağımı bilemiyorum

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Sanane de sormaz birdaha yoksa sapıtırlar iyice

      Yorumla
  • Elisolder
    Elisolder Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Maalesef gerçek hayatta da böyle ben de abartıldığını düşünüyordum ki sürekli birilerinin yanına sokulmaya calistiğinda gayet iyi anlıyorsun kene gibiler mk 😀

    0
    0 Yorumla
  • mehmetkr153
    mehmetkr153 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkek:selam
    Kız: abaza sapık pislik sevgilim var nişanlıyım imdaat tecavüz ediyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Yeşooooyldrm
    Yeşooooyldrm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kızlar abartıyor bence kızlar erkeklerden daha çok erkek kesiyor 😏

    4
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (68)
Devamını Gör(113)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor? 251 cevap verildi
Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor? 98 cevap verildi
Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, yoksa kızlar mı abartıyor? 31 cevap verildi
Erkekler bütün kızlara yürüyor mu, yoksa bunu kızlar mı abartıyor? 12 cevap verildi
Gerçekten erkekler tüm kızlara yürüyor mu, kızlar mı abartıyor? 192 cevap verildi
Erkekler tüm kızlara mı yürür? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨