Buna benmerkezcilik (hayali seyirci) deniyor, ergenlikten kalma. Ornek verecek olursam; bayanlarin vitrin onlerinden gecerken kendilerini izlemeleri, saclarini duzeltmeleri, donerek kalcalarina bakmalari vb., cantalarinda ayna tasimalari (bizlerde yok), nasil oldugu konusunda cevreden onay almaya calismalari vb. Biz erkeklerde kismen var bunlar.
Bizim mahallenin kızları kendi kendine gelin güvey oluyor. Geçenlerde Hatun kişinin Birine "bir şey sorabilir miyim dedim?" Soruyu beklemeden "Sevgilim var dedi." Oysa ki sadece adres soracaktım.
@gülenkızferide fakirim ben hanim abla, Geçenlerde don lastiği ile bungee Jumping yaparken düştüm kolumu kırdım gerisini sen düşün. İnternetin yok mu demişsin benim hiç cebimde internetim olmadı ki hanım abla Mart kedisi gibi Çatılarda beleş wifi aramakla geçiyor bütün günüm. 😐 Çok kıyak ablaymişsin fakirliğim yüzüme vurdun Helal olsun
Kezban oldukları için benim bir arkadaş yemekhanede tanımadığı bir çocukla aynı anda tuza uzandigı için çocuğu sapık ilan etmişti yarım saat üff çocuğa bak ya hatsiz falan demişti dönüp dönüp çocuğa bakıp atarlaniyordu neyse ki artık görüşmüyoruz 😂😂😂
1ynen başka dert bana neler neler geliyor övünmek gibi olmasın ama el üstünde tutacağını söyleyen erkekler, parasını bana harcamak isteyenler hayatının kadını olmamı isteyenler... Bense gırgır şamata ara sıra da dertleşmek istiyordum sadece ama onu da yapamıyorum ne zaman yapsam sonuç harbi seni sevdim diye başlayıp sonunda engel yiyorum 😂
çünkü dikkat çekmek istiyorlar ilgi istiyorlar kimisi ilgi görmeyince vücudunu sergiliyo bu sefer de abazaların ilgisini görüyo bir süre sonra oda kesmiyor ve egoist oluyorlar ve tanrının bile ona baktığını düşünüyor her canlının ona baktığını düşünüyor eeee mecbur düşünücek egosunu başka nasıl bastırabilir ki
Erkekler tüm kızlara yürüyor. Öte yandan bu gerçeklik, yürümeyen, yaş olan erkekleri de kurunun yanında haldır şaldır yakmaya muktedir oluyor haliyle. Siz yine de karılar olarak size her sırıtana ''üff sana mı kaldım be salak peşimde neleri var'' edasıyla yaklaşmayı terk edin, kezbanlıktan kurtulun..
Kızlar abartiyor bence Çünkü örneğin profilini geziyorum ve fiziğe ilgi duyduğunu görüyorum (benim en büyük ilgi alanım ama kimse ilgi duymaz) Merhaba yazıyorum ses yok Buradan onlara söylüyorum afedersiniz hanımefendi ama meme fotoğrafı istemeyecegiz konuşmak için merhaba diye giriş yapıyorum
Kızlar sadece yürüyenle yürümeyeni ayırt edemiyor hatta ayırt etmek için çabalamıyorlar bile Buna bende dahilim gerçi ben komple uzak duruyorum böyle konulardan artık
erkeğin her yazdığını yürüme sanmak olayını gerçekten kızlar fazla abartıyor. Yardımcı olmak için yazdığım yazıya bile sen bana mı yürüyorsun diyenler var :D
Oysa alayına isyan edip Aseksual takılan erkekler de yok değil. Soğutmayın sevgiden kendinizden Sevenin kıymetini bilin Yoksa sevgiye muhtaç kaldığınızda sevgiye inananı bulamayacaksınız
Memelekette bu kadar abaza var düşünmüyorum kızların abarttığını alıştı onlarda. Bazısı alışamadığı için abartıyodur boşverin onu siz bacak falan paylaşsın
Kafamı ceviripte bakmıyorum özellikle kızlara. Metroda falan. Çıldırıp gözlerini benden ayirmiyorlar. Mesala bugün bir kizla tanıştım o geldi kedimi sevmeye.
Abartmıyorlar. Bazı erkekler kopyala yapıştır yaparak tüm instagrama, ks ye ve wp gruplarındaki kızlara yürüdüğü için tüm erkekler öyleymiş gibi hissediliyor
Evet ya nerde disi bisey gorsem hep yururum zaten. Bide bu zihniyet cikti basimiza artik erkek oldugumuza utanicaz nedir bu sacma dusunceler valla komiksiniz kizlar
Asuca alnindan opmek istiyorum seni. Birine yol sorsam aha bana yurudu diyor. Sitede goruse yorum yapiyorum banami yuruyosun diyor. Sanki dunyaya yurumek icin geldik. Zaten hic kosmuyoruz anasini satim 🙄
Bir olayı hem hanım kızımızdan (!) hem bey oğlumuzdan (!) dinledim kızın hayal gücüne hayran kaldım onun gibi olmayın ben de yy odunuyum benim gibi de olmayın
En İyi Cevaplar