Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?

Öyle bir dönem yaşıyoruz ki herkes sınırsız alternatifi olduğunu düşünüyor. Sosyal medya ile büyük bir hızla binlerce insana ulaşabiliyor olmak, belki büyük bir gelişme ancak ilişkilere ve evliliğe olumlu katkılarını olduğunu söylemek neredeyse imkansız.
Çok kadın hiç kadındır beyler, yalnızlıktır sonu.. ;)
Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?
Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?

#beyazorkidem😘
Erkekler mi tüm kızlara yürüyor, kızlar mı abartıyor?
Cevapla