Sevgilimden bugüne kadar hiç iltifat almadım, hep kilolu kızlar daha güzel diyor bana kilom 48 boyum 160 ama o bunu beğenmiyor, açık saçık giyinmeyi sevmeyen bir kızım bazen onun için tarzımı değiştirmek istiyorum ama sonra beni beğeniyorsa böyle beğensin diyorum, sevdiğim için de bir şey diyemiyorum, özgüvenim yerlerde, normalde her türlü insanla konuşmayı bilen, nerde nasıl davranacağını bilen ve kendi ayakları üzerinde durabilen bir kızken şimdi özgüvenim yerlerde, siz olsanız ne yapardınız?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bir erkek yüzünden yinede özgüvenini tarzını hiç bir şeyini değiştirmemelisin anlamadığım tamam her kadın istediği formunda olsun ama bana kilo sağlıksız geliyor fit olup zayıf olmak varken ve çoğu insna zaten genetik olarak zayıf aşırı zayıflıktan bahsetmiyorum sadece ideal güzel duran bir zayıflık bence çok güzel ve hatlarında varsa hiç bir sorun yok demektir bu erkeklerin çoğu balık etli seviyor genelde ben sevmiyorum açıkçası bende 45 kiloyum genetik olarak ve hatlarım var fiziğim falan güzel yanı beğendiğim kadarıyla kimse bunu değiştiremez ben değiştirmedikten sonra çünkü bu bedende mutluyum önemli olanda bu :)
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÖncelikle şuna inan: hata da yapsan, eksiğin de olsa sen dünyada bulunan bir hazinesin. Herkes hakkında birçok şey düşünebilir ancak doğruyu sen biliyorsun. Aynanın karşısına geç ve kendine inandığını hatırla.
Birtakım konularda değişebilirsin. Ama bu kendinden vazgeçmek anlamını taşınamalı. Sen istemelisin bunu.
Ve seni sürekli eleştiren bir insana en net bakış açın şu olmalı: sen bir bireysen, fikirlerin varsa ben de bir bireyim ve tercihlerim var.
Unutma. Bazen uzlaşabilir, bazı talepleri kabul edebilirsin. Ancak bu senin doğrun da olduğu zaman olmalı.
Kendine güven, çünkü sen değerlisin. Sen varsan, senin için var hayat.
Son olarak kendine değer katacak ve seni geliştirecek şeylere de egilebilirsin.
Bol şans... ✋🏻 Başarılar dilerim. ☺️00 Yorumla
+1 yılAynaya baktığında ya da sevgilinin sözlerini duyduğunda sana çirkin gelen şey dış görünüşün değil. Dış görünüşünü, ona karşı hissettiğin sevginin de karakterinin de önüne koyan bir insanı seviyor olma halin. Kendine olan saygın ve güvenin, bunun farkında olduğun ve değiştirmek için herhangi bir çaba sarf etmediğin her an daha da azalıyor.
Aşkı bulmuş insan; sevdiğine baktığında, onun boyundan, kilosundan, saçının rengininden önce, kendisine duyduğu sevgiyi, kalbini, birlikte atlattıkları zorluklardaki adanmışlığını görür. Bunları gören insanın kalbi, bahsettiğin o cümleleri diline kurdurmaz, kurduramaz. Yok öyle bir dünya.
Bence ne yapman gerektiğini gayet iyi biliyorsun. Umarım her özgüven ve özsaygı sahibi insanın yapacağı gibi sen de yapman gerekeni yaparsın.00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı. Onun için tarzını değiştirmene gerek yok iltifat alıp almaman da çok önemli değil ama senin yanında başka kızları övüyorsa hele de fiziksel özelliklerinden ötürü o zaman bu ilişkinin gidişatı hakkında bir değerlendirme yapmamız lazım deme hakkına sahip olursun
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
61
Cevap
59Cevap
+1 yılSeni küçük düşürerek yalnızca kendi egosunu tatmin ediyor ve hem kendin için hem de onun için bir iyilik yapmak istiyorsan tepkini göster, uzak dur. Kendini bulabilmek için ayrıl. Ona yanlış yaptığını göstermek için ayrıl. Sevmek bağlanmak güzel bir duygu hepimiz yaşıyoruz, bazen kendimizden çok seviyoruz ama gerçekten seviyorsan yanlışını da ona göstermelisin. Sen onun seni ezmesine izin verdikçe o daha fazlasını yapabildiğini sanacak ve istediği her şeye ulaşınca senden bıkacak büyük olasılıkla. Sevmek, bir ilişki için en önemli temellerden biri ama maalesef yalnız başına hiçbir şey ifade etmiyor. Onun sana saygısı yok, senin kendine saygın yok ve sen, sen olmaktan kendinle gurur duymaktan vazgeçtiğin sürece ikiniz için sağlıklı bir gelecek de yok.
Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim. İnsanların birbirlerinin kilosuna, boyuna, giyimine karışmasından ciddi anlamda bunaldım. Duydukça, gördükçe midem bulanıyor. Senin kilon veya boyunda olmak isteyen o kadar çok kişi var ki ve tabiki istemeyenler de var ama bu sağlıklı olduğun sürece kimseyi ilgilendirmez sen kendini nasıl beğeniyorsan öyle olursun. Tepki göstermen, kendini bu şekilde beğendiğini söylemen hem kendin için hem de sırf bu yüzden özgüveninden olan kendini sevmeyen tüm insanlar için. Çünkü birilerinin onların göz zevkleri için yaşamadığımızı anlamaları gerekiyor.
Neyse benim kişisel önerim bu. Yaşadığın basit bir olay değil. Bu süreçte varsa desteğine önerilerine güvendiğin yakın arkadaşlarından ya da bir psikologtan yardım alabilirsin. Umarım en hayırlısı olur ikiniz için de.10 Yorumla
+1 yılOna göre özgüvenin düşüyorsa zaten ozguvensizsindir çünkü başkasının demesine göre özgüvenin bir an lik yükselir sonra kendinle baş başa kalınca tekrar eskiye dönersin sende özgüven hiç yok çocukla ilgili değil sende yok. özgüvenini yükselt veya bunu kabul edip öyle yasa
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılBırak şu ne idiğü belli olmayan sözde sevgiliyi. Seni bu kadar boğan, değiştiren, baştan yaratan, beğenmeyen, heyecanlandırmayan adamıBu ne yaaa doğma büyüme bir o mu kaldı bu hayatta da sen ona mecbursun öyle mi? Olmuyor, anlamıyor, ayrı dünyaların insanlarısınız işte, bunu ne zaman göreceksiniz?
10 Yorumla
+1 yılSevgilinizin sizle olma amacı ne onu anlayamadım. Sevmek ondan başkasını begenmemek demek değil mi🤔
Ben olsam beni beğenmeyen birinin yanında durmam. Begendiklerine gitsin10 YorumlaSen kendini begeniyorsan sorun yoktur eğer sende aynı düşüncedeysen sağlıklı kilo alabilirsin belki biraz kendi tercihin özgüvenini kimseye bırakma herzaman kendine güven! Sende ona yap aynısını
10 Yorumla
+1 yılGüzellik göreceli kavramdır. Senin saydığın niteliklere sahip olmak isteyen nice insan var. Ve ekstra kimse için kendini incitmeye değmez. İnsan görmek istediği gibi görür. Sana kilolular daha güzel derken olumsuz yanlarından bakacağına güzel bakmayı denesin. Kendi içinde affetmek için bahaneler üretme
00 YorumlaHiç iltifat etmedi, kilolu kızlar daha güzel diyor ve sen hala sevgilim diyorsun ha?
İltifat dediğin, eline ilk kez aldığın bir çiçeği koklamak demektir. Sizi kökünüzden kopartıp, kokunuzu içine çekmeyen birisi için solup gitmeyin.
1.60 boy ve 48 kiloyu beğenmeyen de ne bileyim... Bir sarılışta kendime saklarım böyle kızı ahah.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılinsanların beğendikleri vücut ve yüz tipleri farklı. ayrıca binlerce farklı tipte kadın ve her birini beğenecek farklı tip erkek var.
ben zayıf minyon kızları çok beğeniyorum. seni beğenen de çıkacaktır.
kendisine açık açık sor ve açık açık söylemesi için ısrar et beğenip beğenmediğini.
kendini değerli hissettiren biriyle. beraber ol10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖncelikle kendine iyi ama çok iyi bak, süslen, güzel giyin, Sevdiğin aktiviteleri yap oku, ve onu hiçbir şekilde önemseme, sen çok özel birisin ve güzelsin ve o bütün dünyayı arasa da Senin gibi birini asla bulamayacak sen bütün bunları kendin için yaptığında kendini önemsediğinde nasıl arkandan koşacak gör bak
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılO adama gelince de bence seni haketmiyor. Hiçbir Kadın kendini bir arkadaşım yüzünden kötü hissetmemeli sakın ama onu seviyorum onsuz yapamam deme ! Bak ben 164 boyundayım ve 40 kiloyum şuna yani senden bin kat daha zayıfım ve ben bile kendi vücudumu beğenmiyorum ama sevgilim beni dünya güzeli görüyor ve hiçbir zaman vücuduma laf etmedi. Hiç kimse mükemmel değil bu dünyada, seven adam bizi bütün kusurlarımızla sevecek ya da sitir olup gidecek
Cevap sahibi+1 yılHatta sen de onun özgüvenini kır onunda kusurları vardır al vur yüzüne hepsini senin onu hayatına aldığına bin kere şükretsin
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence çok güzel bir kilodasin ben de mesela tombişim hep zayıflamak istiyorum ama olmuyor. Hayatımda tam anlamıyla birisi yok ama beni sevdiğini söyleyen çocuk her zaman iltifat ediyor beni beğendiğini söylüyor. Senin sevgilin bunu yapamiyorsa bence sevgisinden şüphelen
Ve seni mutsuz ediyor belli ki. Sana coook zarar vermiş. Hayatından çıkartmanı tavsiye ederim. Sen her halinle güzelsin. birak o boş yapmaua devam etsin00 YorumlaDış özellige önem veriyo ayrıl kardesim cünkü iç karakter daha önemli nasıl olsa ayeıldıgında senin gibi birini bulamıyacak pişman olucak ama sakın dönme giden gider kalan kalır gittiğin gün hersey biter o yüzden kendine deger ver ve ayrıl o kişiden
00 YorumlaMerhaba, sizi aşağılayan birisine sevgilim diyorsunuz hala çok trijikomik bir durum. Terk etmeyi düşünün en kısa zamanda
50 Yorumla
+1 yılDemek ki ilgisi sana değil sadece bedenine yani buruşacak toprak olacak tarafına bakıyor, içindeki gerçek senin farkında bile değil ki seni gerçekten sevsin.. İşte günümüz ilişkilerinin durumu bu maalesef..
00 Yorumla
+1 yılSen sen kal baskasi icin devistiginde bir sure sonra kendine yabancilasicaksin hayattin tadini nasil cikariyorsan oyle devam et tadini kaciranlari hayatindan cikar seni guzel gormuyorsa sevgili olmanin ne anlami var jnsan sevdigini tip olarak gonul olarak sevmeli ve yanına yakistirmali oz güvenini hic bir zaman kaybetme
00 YorumlaNeden sende onda olmayan özellikteki erkekleri beğendiğini ona söylemiyorsun? Diyelim ki boyu çok uzun değil. Uzun boylu erkeklere de şu kıyafet çok yakışıyor diyebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılseni resmen aşağlamış önemli olan insanın kendini sevmesi ve beğenmesidir başkasının ne dediğini takmamak lazım ama seni sevseydi kalbinide kırmazdı böyle bir insanla zamanını harcama AYRIL...
00 YorumlaBu imkânı ona sen verdin canım benim fazla naz aşık uyandırır sen ipleri ni eline al bak bakalım nasıl yavrusu kaçırılmış fatma girik gibi peşinden gelir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. ben olsan o insandan ayrılırdım ve kendi hayatıma bakardım elbet sevecek beğenecek biri çıkar diye sürekli kolunla ve boyunla dalga geçen veya söz söyleyenle yürümez çünkü
00 YorumlaSenin fiziğine ulaşmak için neler yapıyorlar ameliyat olup canından olan bile var biri dedi diye çirkin ya da fizği kötü biri olmuyorsun boşver sen kanka
00 Yorumla
+1 yılBeğenmiyorsa neden birlikte seninle. Sakın kendinden ödün verme ve hayal kırıklığına düşme. Ödün vermek ya da biri için değişmek karşılıklı olmalı...
00 YorumlaÖzgüvenini neden sarstı ne yaptı sana? İltifat almadığın için mi özgüvenin kırıldı yoksa sevgilinin kilolu kızları beğenmesi mi hepsini kenara bırak senin özgüvenin bir başkasının bakış açısıyla mı değişiyor. Sorun tamamen sen de bunlara izin veren sensin. Düşünce tarzını değiştir.
00 YorumlaDüşünce tarzı biraz yalnız seni seviyorsa her halinle sevmeli çok uzun süredir çıkmıyorsanız direkt ayrıl beni de çok sıkıyordu açık giyme diye falan anlıyorum seni ama seviyorsan vazgeçemiyorum diyorsan da onunla bu konu hakkında ciddi bir şekilde konuş oldu oldu olmazsa ayrılırsın :)
00 YorumlaBak işte ben de bunu anlamıyorum. Madem bir ilişki içindesin, neden başkalarını översin ki 🤔 Bu çocuktan pek hayır bulacağını sanmıyorum.
10 Yorumla
+1 yılHayatınızdan o insanı çıkardığınız gün öz güveniniz yerine gelecektir kardeşim..
20 Yorumla1.60 boy gayet iyi kilo istiyorsan alabilirsin istemiyorsan başkası için kendini değiştirecek değilsin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. sana zarar veren insanları kendinden uzaklaştır. vazgeçilmez görme onu. bak nasıl rahatlıyosun ondan sonra
01 Yorumla
+1 yılSalla o u boyun kilon mükemmel :) o gitsin dombili bulsun kendine. Seni böyle hissettiren biriyle devam etmek mantıklı mı?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO senin b*kunu yesin 👍 Kilolu kızların neresi güzel yaa! Yaşın biraz büyük olsa hiç affetmem arkadaşlık teklif ederdim ama arada çok yaş farkı var. Hatun dediğin senin gibi çıtı pıtı olacak açık giyinmeyecek 👍
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 489 cevap paylaştı.
+1 yılKimse için kendini dipte hissetme. Seni mutlu edemiyorsa, kendini kötü hissetmene sebep oluyorsa da ayrıl.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl"Size değersiz hissettiren her şeyi hayatınızdan çıkarın."
160 boyunda 48 olmayacaksın da kaç olacaksın tam ideal kilondasın. Şimdi böyleyse evlenip hamile kalınca vücudun sarktığında nasıl olur bir düşün bakalım.00 Yorumla
+1 yılAyrıllll defet hayatından böyle sevgili mi olur bee
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Bununla niye hala sevgilisin? Begenmiyosan git kilolu kizlara desene şuna kendini ezik hissetmene degiyor mu?
00 Yorumla
+1 yılOndan ayrıl. Sen, sen olamıyosun anladığım kadarıyla onunla. Ayrıl ve kurtul aklını kullan
00 Yorumla
+1 yılKanka sana yeterince iyi hissettirmiyorsa ve ruhen seni bu kadar yıprattıysa bence s.. git demelisin
00 Yorumla
+1 yılHemen ayrıl merak ediyorum kendisi Burak özçivit mi acaba
00 YorumlaBöyle biriyle sevgili olmayarak ilk ciddi adımını atabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılAyrıl ya desteklemiyosa onunla doğmadın onsuz da yapabilirsin
00 YorumlaGit ayrıl seni beğenmeyen bir insanı ne yapacaksın ki?
00 YorumlaSeni seven kişinin daha da özgüvenini yerine getirmesi gerekirken seni üzüyor olması hiç hoş değil
00 Yorumla
+1 yılSeni olduğunu gibi sevmeyen biri ile neden berabersin *soru işareti*
00 Yorumla
+1 yılonu boşver gel benle takıl fanfinifinfon analrsın ya :Dddddddd
00 YorumlaIlk önce sevgilin olacak o adamdan ayrıl. Gerisi gelir zaten
00 YorumlaSen kendini nasıl iyi hissesiyorsan öyle giyin öyle davran. Öylesi Zaten sana yar olmaz o.. bak dicemde olmayacak tez zamanda bağını kopar sana ondan mutluluk gelmez acı gelir
00 Yorumla
+1 yılBeğeniyorsa beğensin beğenmiyorsa yol ver gitsin şikayet etmeye hakkı yok. Ben zayıf ve kısa boyluları seviyorum. Yani minyon seviyorum.
00 Yorumlasevgili dedigin senin ozel hissettiren kisidir. seni begenmiyor sevmiyor ilgi yok alaka yok e nite sevgilisin? cocuk suclu degil ortada birsey olmadigi halde hala onunla sevgiliysen sen suclusun.
05 Yorumla
Soran+1 yılİyi misin sen?
Soran+1 yılAyrıldım zaten, sevmeme rağmen ayrıldım. Kendisi kinseden göremediği ilgiyi bende gördüğü için böyle davranıyordu. İnsanoğlu işte değer verince bir yerleri kalkıyor.
Ergenlik döneminde olur böyle şeyler, çok dert etmemek lazım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmak neden bu kadar zor geliyor bana biri böyle hissettirecek anasını ağlatırım da
00 Yorumla Seni beğenmeyen kişi dünya yakışıklısı değil dimi :) Sana saygısı olmayan birini neden hayatında tutuyorsun kuzucuğum. Seviyor olabilirsin ama o da bir hint kumaşı değil.
00 YorumlaManipulasyona maruz kalma, aha kapı orada de bak bakalım nasıl kendine geliyorsun.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kendini başkası için değiştirme sevicekse seni sen olduğun için sevsin
00 YorumlaHayatında olan insan sana iyi anlamda bir şeyler katmalı seni aşağı çeken hiç kimse hayatında olmamalı
00 Yorumla
+1 yılSevgilinden ayrıl. Sen değerlisin. Sana kendini önemsiz hissettiren kişiyi hayatından çıkararakta özgüvenini yükseltebilirsin🌺
00 YorumlaBana kendimi değersiz hissettiren her kimse gerekli konuşmayı yapıyorum baktım değişmiyor hayatımdan çıkartıyorum kimse senden kıymetli değil
00 Yorumla
+1 yılKardeşşş çok iyi insanlara raslıyacaksın eminimki böyle iyisin seven seni böyle sevsin böyle adi köpeklere deymez haberin ola
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖncelikle onu terketmelisiniz...
Ordan bir başlayın gerisi gelir...10 Yorumla
+1 yılOnun kilolu kız sevmesi senin çirkin olduğun anlamına gelmez söyle o zaman burda ne işin var git. Ona görede bir şey yapma boşver
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 29,2b cevap paylaştı.
+1 yılGerizekalılik sende. Hala sevgilim diyorsun senin gibi ezikler böyle yaşamaya mahkûmdur
10 Yorumla
+1 yılBence gayet zayıfsın. Seninle sevgiliye büyük ihtimalle seni beğeniyordur
10 Yorumla
+1 yılKendinizi size ozguvensiz hissettiren mutsuzluk hissi veren insanlara karşı tüketmeyin ayrılın 🍁
10 Yorumla
+1 yılEgoist insan, sizinle egosunu tatmin ediyor. Madem kilolularla beraber olsun öyleyse
00 Yorumla- Devamını Gör (60)
Devamını Gör(105)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim yüzünden kendimi çirkin hissediyorum, öz güvenimi geri kazanmak için ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer