
Kesin bu burak oğlak burcu tam onlara göre bir hareket gibi geldi. ☺️
Sizde böyle absürt teklifler aldınız mı?

Oğlak erkekleri böyle olmuyor. Bende sevgilimle halı saha maçına gidiyorum. Oynamasam bile 12. Oyuncu olarak destek atarım takımına. Daha çok basket oynuyor ama biz beraber her şeyi yaptığımız için beni bozmaz.
Görselde kendimi gördüm resmen bir oğlak olarak😂😂
Sonuçta parayı peşin vermiş bolacak ki gitse. Odunluktan sayılmamalı😂😂😂
Hehe şaka bir yana kızı resmen kaleciliğe çağırıyor abi ya 😂
Bir OĞLAK insanı olarak seni kınıyorum @fouryou06
oysaki çok güzel bir yorum ekleyecek iken vazgeçtim 😌 hıh😌
34 yaşındayım , oğlaklar cimri olur mu bilmiyorum ama
Çok fazla cömert bir aileden geldiğim için , her zaman fazlasını yapan biriyim
Kendi işyerinizde bile , ortak olduğu için yediğim /içtiğinin parasını kasaya koyup çıkarım sevmem yani bedavacılğı 😄
Çok alındım o yüzden 😂
Yükselenim akrep ama , cebimde akrep yoktur yani
Hahahahah😄 tamam tamam bende sustum😎🤐
Cimri değiliz, tutumluyuz. Gereksiz harcamalar yapmıyoruz, harcadığımızın kıymetini biliyoruz.
@Baran_Günay bütün oğlaklar bu yorum altında toplanıp bana yemek ısmarlarsa buna oynanacağım diye espiri yapacağım şimdi olay olacak neyse ben cimriyim arkadaşlar, size haksız yere sataşarak kendi ayıbı mı örtmek istedim ,☺️
Ne gerek var dışarda yemek ısmarlamaya, o parayla ordu doyar. Alır malzemelerimizi kendimiz pişiririz. Hem daha kârlı, hem senin gönlün olur. 😄😄
Al buna da cimrilik de sen..
@Baran_Günay yok yok evde yemek yapacak kadar düşünceli birine sadace ağzıma sağlık ne güzel yedim öyle derim.
Güzel. Bugün de oğlaklara karşı bir önyargıyı kırdık çok şükür.. 😅😅
@Baran_Günay hiç öyle önyargılarım olmadı ama çok fazla analizim olduğu doğrudur bir zamanlar astroloji ile ilgiliydim. Toprak grubu burçlarını genel olarak severim zaten
Doğrudur, toprak grubunu da ancak gerçekten anlayan sever zaten.
Genel olarak insanlara fazla ciddi ve sıkıcı geldiğimizden pek sevilmiyoruz.
@Baran_Günay sıkıcı bir boğa hiç görmedim, ya da başak oğlaklar biraz ciddi ve sıkıcı olabiliyorlar ama hepsi değil asla...
Evet biraz zor ısınır kanları ve herkesle samimiyet kuramazlar ama uyum sağlanırsa sıkıcılık, sıkılıp mekanı terk eder bana yer yok diye
Ciddi ve sıkıcı🤨 😂
Teşekkür ederim tekrar 🤭
Bu teklifi kabul edecek kız bulursam, onla evlenirim işte. İnsanlar sevmese bile sevdiği kişinin yapmaktan zevk aldığı şeyleri yapabilmeli.
Cevap
18Cevap
Bu teklif de büyük yürek istermiş tebrik ederim arkadaşı :)
Bana böyle absürd teklifle gelen olmadı :)
Oğlak burcu biri olarak paranın ne kadar zor kazanıldığını bildiğimiz için kıymetini biliyoruz sadece diyebilirim😁 ama Burak ayıp etmiş
o kızın ayak kokusunu hayal edemiyorum o terli terli çorapları ile halıya basacağını. maç sevmem. kadınımın da sevmesini istemem.
boyle teklif eden yokki valla bana gelecek boyle teklif aninda kabul ederim sevgili mevgili dinlemeden 😂😂😂😂
Ben maçlarda saldırıyorum ya o yüzden kız arkadaşımın gelmesi doğru olmaz hata yaparsa kalbini kırarım
Haha mesaj efsana ya tek kale maç yapmaktan daha güzel bir teklif olamaz 😂
Basic erkeklerle işim olmayacağı için alma ihtimalim de yok.
Bende beni halısahaya götürsün diye yalvarıyorum. Tanrım ben nerde yanlış yapıyorum acaba🤦♀️
Kahvehane de batağa davet etmek y
Tarzında 2. Seviye
Futboldan anlamam ama sadece kalede durup top tutacaksam ben giderdim. 😅😅
Yüzde 99 insanları trollemek için yazılmış bir konuşma 😂😂
Ne var yani, belki onun desteği ile performansım artacak 🙂...
Niye odunluk olsun yahu. Ben direkt giderdim. Çok ta severim ayrıca 🤩
Ben de oğlak burcuyum da çağırmam saçmalık bence. O kadar adamın arasında ne işi var 😒
Ne var bunda ya sevgilimi mi kırcam gider oynardım hem bana da bir macera olurdu😅
Memleket ergenlikten kurtulamadı. Ot gelip saman gidiyorlar.
Mum ışığı cicek faln gibi şeylerden daha gerçekçi enazindan
Neden olmasın doğum günüm daha da güzelleşir mutlu olurum sonuçta sevdiğim erkekleyim. NEDEN OLMASIN Kİ?
Ünide 3 kız arkadaşımızı oynatmıştım adam eksik diye, Walla eğlenciydi ve gayet iyi oynamışlardı ☺️☺️
Valla en güzel teklif😍 kızlar futbolu niye sevmiyorsunuz ya
La halısahaya çağırımda izlesin diye çağırırım, kaleci ol ne demek😀
Aslam direk ayrilirim😃😃 kales odun bu
Burak sevgilisine çakan bol olsun istiyor anlaşılan.
Ben sevgilimle giderdim de o beni o kadar erkek arasına sokmazdı yoksa sorun olmaz benim için halısaha olması
Hayır böyle bir teklif almadım alsam belki gidebilirdim değişiklik olsun diye😂 ama o kadar erkeğin içine asla sokmak istemez
bence bu odunluk değil direkt alfa erkek göstergesi :d
En ust seviye sanirim
Komık teklıf kabul ederdm 😂😂
Allahtan maçla ilgim yok hiç
Oğlaklar odun mu oluyor ben ve sevgilim oğlak :-D
Bu kızlar niye futbolu sevmiyor ya?
Seyirci olarak katılırım sadece.
Hali saha maçı kadar eğlenceli bir şey yok net.
Nolmuş yani ben olurdum, eğlenceli olurdu.
Yaa aksine hoşuma giderde kalecilik yapamam😅
Hemen gelirim bayılırım süper
Ah şu erkekler ah ! 😄
ay bayılırım nesi odunluk
İyi de bu kurgu zaten
aa en sevdiğim 🤭😬🍒
Bundan daha güzel teklif mi olur be
aşırı çekici bence
Pupg mi ne (? yap birlikte oynayalim dedi
Bununkisi gvatlık olmuş
Odunluk degil bnce
ucuz sürpriz kokusu aldım.
Bu tamamen kurmca. Böyle bınseyın imkanı yok
Gidilir ya niye gidilmesin
Güzel teklif 😂👍
Kiz çok sinirli sen ne yaptin böyle¯\_(ツ)_/¯
Sesli güldüm
Güzelmiş
Bu Nirvana olmalı
157 level meşe odunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?