Sevgiliyle yapılan gıybet hepsinden daha iyi değil mi? 😂


Gıybet dediğin sefgili ile yapılmaz dedikoducu birini kimse sevmez :D
Fakat kankanın dibiyle dedikodu on yüz bin puan sjdkdkf
Kız arkadaşla yapılan dedikodudan 1000 kat daha güzel samimi
biz bu sabah yeni kız arkadaşla dibine dibine vurduk kimsede duymuyorya salladık durduk açıldım biraz 😊
Amaaaan Al ahını gitsin... 10 puan 10 puan 10 puan =))
Cevap
15Cevap
Erkekte kadında gıybet yapmamalo bence ama ilginç bir şekilde gıybet yapan erkeklerden hiç hoşlanmıyorum
Kızlarla yapılandan kat kat daha güzel orası kesin awfgngs
Ayrılınca da insanın arkasından tüm kirli çamaşırı dökmesi de çok kötü olur..🤔🤭😏
-20 lik falan heral delikanlı adam gıybet yapmaz gıtbet yapanlar bacımızıdr
Gıybet, dedikodu bunlar nefret ettiğim aktivitelerdir.
10/10 👍 En sevdiğim şeyyy.
gelin gıybet yapak
Yerine göre iyi puan hak ediyor tabi. :D
Hiç tarzım değil öyle şeyler...
Bu ruslar, harbi değişik bir insan türü. : D
En eğlenceli muhabbetlerin döndüğü anlar..
Ergence şeyler yapmam
Kız arkadaşla yapılan gıybetten daha zevkli
oo senlede ne gıybet yapılır
Oo en güzel aktivite ya aksjsjsjsj
Aslında erkekler daha çok dedikodu yapar 😂😂
Gıybet mide bulandırıcı
1000/1000
0 Gereksiz
Guzel değil
Sevgilim yok
Aynen valla
En sevdiğim😄
Yapmadım bilemem 😄
aferin
Yine mi sen 🤦🏻♀️
yine mi makarna :D
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
basladı gene ergen tripleri
Yaşasın ergenlik
heee
Gıybet sevmem.
10/0
100 puanlık xd
10 /10
5/10
Baya iyi 😂
0 Tabi ki
tabi ya müko
Kesinlikle...
Ahhh ahhh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar