Sevgilimi çok seviyorum oda beni seviyor ama çok tartışıyoruz?

Sevgilimi çok seviyorum eminim oda beni seviyor. Ama çok sinirli ve bu siniri yüzünden sürekli üzülüyorum. Sürekli tartışıyoruz bir gülsek iki ağlıyoruz ve bunların sebebi ben oluyorum küçük bir hata bile yapsam çok abartıyor uzatıyor. Çok hassas biri olduğum için hemen ağlıyorum hemen kırılıyorum ama bu bazen onun umrunda bile olmuyor. Bazende oda üzülüyor. İlişkimiz 11 aylık ayrılmak istemiyorum çünkü gerçekten onu çok seviyorum ama beni üzüyor ve sürekli tartışıyoruz. Sizce ne yapmalıyım?
Sevgilimi çok seviyorum oda beni seviyor ama çok tartışıyoruz?
Cevapla