Ben 27 yaşında genç bir kadınım. İki sene önce beni sevdiğini sandığım biriyle nişanlandım ancak düğünüme 1 ay kala terk edildim. O 1 ay sonra başkasıyla nişanlandı ve hemen evlendi.
Zaten benimle nişanlıyken onunla görüşüyormuş. Bana nişanlı olduğumuz dönemde hiç iyi davranmamıştı. Hep beni sıkıyor ve eziyet ediyordu.
Sebebi belliydi; biliyordum aldattığını ama delilim yoktu.
Ayrılmaktan ziyade ayrıldığım insan tarafından namusum ile vuruldum. Oysa eli elime demedi çünkü farklı şehirlerde yaşıyorduk. Nişanlıyken yanıma bile gelmedi çünkü sevdiği ben değil başkasıymış...
Ufak bir köyde yaşıyordum. Şimdi nişanlımdan ayrıldığım için herkes bana hayat kadınıymışım gibi davranıyor. Komşumuz bile yüzüme tükürdü. Oysa o tüküren komşumuzun kızı da İstanbul’da hemşire ve onun nasıl bir hayat yaşadığını bilmiyorlar.
Ben onlara karşı saygımı bozmadım yine de. İnsanlar çok acımasız oluyor, düşmeye gör, bir tekme de onlar vuruyor.
Buradan erkeklere sesleniyorum; ne olur sevmediğiniz kadını kandırıp yarı yolda bırakmayın. Bunun vebali büyük ve ağır oluyor. Erkekler kadınlara sahip çıkın, onlar da size eş olsun. Ayrıldığıma hiç üzülmedim ama sözden ağır şey yok, çevremdekilerin dediği o haksız lafları unutamıyorum. Söyleyin ne yapabilirim?
Zaten benimle nişanlıyken onunla görüşüyormuş. Bana nişanlı olduğumuz dönemde hiç iyi davranmamıştı. Hep beni sıkıyor ve eziyet ediyordu.
Sebebi belliydi; biliyordum aldattığını ama delilim yoktu.
Ayrılmaktan ziyade ayrıldığım insan tarafından namusum ile vuruldum. Oysa eli elime demedi çünkü farklı şehirlerde yaşıyorduk. Nişanlıyken yanıma bile gelmedi çünkü sevdiği ben değil başkasıymış...
Ufak bir köyde yaşıyordum. Şimdi nişanlımdan ayrıldığım için herkes bana hayat kadınıymışım gibi davranıyor. Komşumuz bile yüzüme tükürdü. Oysa o tüküren komşumuzun kızı da İstanbul’da hemşire ve onun nasıl bir hayat yaşadığını bilmiyorlar.
Ben onlara karşı saygımı bozmadım yine de. İnsanlar çok acımasız oluyor, düşmeye gör, bir tekme de onlar vuruyor.
Buradan erkeklere sesleniyorum; ne olur sevmediğiniz kadını kandırıp yarı yolda bırakmayın. Bunun vebali büyük ve ağır oluyor. Erkekler kadınlara sahip çıkın, onlar da size eş olsun. Ayrıldığıma hiç üzülmedim ama sözden ağır şey yok, çevremdekilerin dediği o haksız lafları unutamıyorum. Söyleyin ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar