"İlk adımı erkekler atar" dayatması olmasaydı, kadınlar bu görevi üstlenseydi neler olurdu sizce?

İlk adımı erkekler atar dayatması olmasaydı, kadınlar bu görevi üstlenseydi neler olurdu sizce?
DM den yürüyen kadınları ifşalayan erkekler çoğalırdı, kızların üzerine yapışmış olan trip atma konusunda erkekler bize fırsat vermezdi falan heralde :))
İlk adımı atan taraf genelde kadınlar olsaydı erkekler de kendini naza çeker miydi?
"İlk adımı erkekler atar" dayatması olmasaydı, kadınlar bu görevi üstlenseydi neler olurdu sizce?
Cevapla