Sizce kadınlar da ilk adımı atmalı mı, yoksa sadece erkekler mi atmalı?

Bence bir ilişkide kadın da ilk adımı atabilmeli. “Erkek adım atsın, erkek sevdiğini söylesin, erkek arkadaş olmak istesin” diyenler sonunda yalnız kalıyorlar maalesef. Bu sitede de örneklerini görüyoruz. Sonuçta karşımızdaki adam da peri padişahının oğlu değil, nihayetinde bizim gibi bir insan sadece.. Siz ne düşünüyorsunuz, sizce kadınlar da ilk adımı atmalı mı, yoksa hep erkekten mi beklemeli?
Evet haklısın, kadınlar da adım atmalı, hep erkekten bekleyen sonunda yalnız kalır.
Hayır, sadece erkek adım atmalı, kadın kendini hep geri çekmeli.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce kadınlar da ilk adımı atmalı mı, yoksa sadece erkekler mi atmalı?
Cevapla