Sizce kadınlar değilde erkekler regl olsaydı neler olurdu?

Siz kendi dusuncelerinizi yazin bende kendileriminkini bence erkekler regl olsaydı:

-Pedler bedava olurdu ya da çok daha ucuz olurdu.

-Okudugumuz ve izledigimiz her icerikte regl olmaktan bahsedilirdi.

-Regl ayıp karsilanmazdi, gurur verici olarak kabul edilirdi, regl dügunleri olurdu.

-Regl hakkında farkındalık için özel bir gün belki de bir ay düzenlenirdi.

-Erkeklere regl günleri için izinler verilirdi.

-Her gün erkeklersin sızlanmasına katlanmak zorunda kalırdık.

Sizce kadınlar değilde erkekler regl olsaydı neler olurdu?
Cevapla