Sevgiline güveniyor musun? Dese ki gel öpüşürken foto çekelim kalsın bende. Ne düşünürsün? Seni öyle görmek istediğini mi yoksa elinde koz olarak saklamak istediğini mi?


Ben erkek olduğum için pek de umrumda olmaz. Bizim kültürümüz ataerkil olduğu için dalga felan geçemez ama kız olsam kesinlikle izin vermezdim yarın birgün anlaşamaz ayrılmaya kalkarsın adam seni rezil eder olup olmadık yerlerde felan paylaşır. Hem böyle saçmalıklara insan neden gerek duysun ki ilk öpüşmense belki anı hatırlamak için dersin ama gerçekten çok saçma birşey bence tamamen eline koz almak için bir teknik bu.
güvenmedigi biriyle öpüşüyosa zaten o zaman sorunludur diye bakarım. ama başka açılardan güvende hissetmeyebilir kendini o da anlaşılır :D
güvenmek farklı ama hiç kimseden yüzde yüz emin olamazsın. Çok gerekli bir şey olduğunu sanmıyorum, gerek yok derim.
Güvenmiş yosan sevgiline izin verme derim tehlike olabilir işin sonunda
Cevap
41Cevap
Merhaba,
Hiçbir kızla fotom yok normal de bile. Hayır izin vermem. Eşime izin veririm... 😅
o an onu düşünerek yapmasa dahi ilerde mutlaka kullanır. izin vermem
Bu tarz şeylere prim vermemek en doğrusu olur. İlerde mağdur olmak istemiyorsan resim ve video çekmesine izin verme
ben saklarım hatıra dıye.. onun dısında kımse ne görebılır ne bılebılır. sırdır sevgı o an ölumsuzdur cunku..
Erkek için çok sorun olmaz. (sakladığı bir şey yoksa) Kendi adıma, beni çekmek istese çek derim. İsterse gazeteye ilan olarak versin.
Eğer böyle bir şüphem varsa neden sevgili oluyorum ki çok saçma 😒
Böyle şeylere müsade etmem ilişkiyi bitirmeme bile sebebiyet verebilir reddederim.
İzin veririm. Koz olarak saklayacak biri değil ki. Öyle bir istek de yapar mı sanmıyorum
Ben kendimi çok kasarım her halde. Normal de kendi fotoğrafımı çekmeye bile tahmüllüm yok :D
İzin nedir yahu deneriz, hayat kısa, güzel anılar biriktirmek gerek.
Erkek olduğundan sorun yok ama bayan için ömür boyu bir kanser hücresi
Öpüşürken olabilir ama özel hayatin kamera vs. alinmasi taraftari degilim cok isterse 1 sefer olabilir
Sevgilime guvenmiyeceksem niye sevgiliyiz ki? Hiç sevgili yapmam disarida para karsiligi seks yapan bir suru kız var veririm parasini gecerim
Çek gitsin ama banada gönder❤derim... Hem bende bir sürü var niye izin vermeyeyim ki?
valla çektik ama bilmiyorum o mu istediii ben mi istedim😅 salak aptal aşık olduk işte😂
Gerek yok bence. İsterse yine öpüşürüz. Fotoğraf gereksiz kaçar
çok var öyle fotomuz :D
Hiç sevmem öyle şeyleri.
İzin veririm ben de çekebilirim sıkıntı yok
Sevgilime güvenmiyorsam neden sevgili olayım
istediği zaman, istediği kadar.
Ne biliyim sevgili olacak kadar güvenmişim sonuçta
Çekilmişliğim de var, çokta şapmayın yav
sevmiyorum öyle şeyleri
Öpüşmek artik en masumu :)
o esnada onu düşünüyorsa vay halıne onun
Hayır vermem çekmem de
Hayır. Eşime bile izin vermem.
Ben çok yaptım ama paylaşmadım :)
Var bizim fotomuz hertürlü 😂 ama bendee😛😜
Güveniyorsam neden olmasın
Olabilir tâbiki izin veririm
Tabi tabi sonra gelsin şantajlar gitsin tehditler
Güven yoksa sevgililkte yoktur
Guvenirdim herhalde çektirirdim
Fark etmez hatta video cekelim derim
Ben blowjob yaptırır ken çekmek isterim ama
Kılı görünmesin yeter
Lan ben nude atmış insanım tho🤧
bu bilinmez be tatlım.
olur derim
Vermem
İzin veririm
Naslaaa
Izin vermem.
Sevgiliyle öpüşmem.
Sevgilim yok şükür olsa da izin veririm
Sevgilimle öpüşmem
çok istiyorsa öperim
Sorun yapmam.
evet
beni bozmaz..
Farketmez olur
Farketmez yani
Kaybol derim
Hayır asla izin vermem
güvenme
Evet
Hayhay matmazel
Çekiyoruz 😊🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar