Sevgili ile öpüşürken fotoğraf atmak sizce görgüsüzlük mü?

Öpüşmekten kastım şu, erkeğin kadının boynundan öpmesi vs
İlişki başından itibaren 30 tane fotoğraf atmak ( sadece 5 ayda )
ve sadece sevgiliyi paylaşmak sizce görgüsüzlük mü? Fotoğraf atarken altına, aşkım , biriciğim gibi sözler yazmak ya da şiir vs yazmak.
Fotoğraflar sarılmalı , romantik , erkek kadını boynundan öperken gibi pozlar.
Sizce saçma mı sizi rahatsız eder mi
Not:Ben değilim. Evliyim eşim ile bir kaç tane paylaşımımız var.

Evet bazı şeyler mahrem kalmalı. Ayrıca devamlı paylaşmak görgüsüzlüktür.
Görgüsüzlük değil ama olan var olmayan var , nispet yapmak gibi.
Hayır normal ve mantıklı hatta hoş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgili ile öpüşürken fotoğraf atmak sizce görgüsüzlük mü?
Cevapla