Öpüşürken ya da samimi denecek şekillerde fotoğraflar paylaşıyor musunuz?

Öpüşürken fotograf cekmek


benim o denli bir kızın var olduğunu düşünmüyorum ki öpeyim
.. misali öyle asalak insanlar var mı ya sosyal medyaya atacak kadar
Çok şükür öyle bir hastalığım yok. Sosyal medyada paylaşmayı geçtim o tarz bir fotoğraf dahi çekilmem.
O nasıl gif ya midem takla attı 🤢🤮
Hayır, özelimi afişlemem..
Cevap
12Cevap
Saçmalik ve rezillik öyle bir şey yapmam, gif migdemi bulandırdi.
Hayır, sevgilimle beraberken telefonu unutuyorum, teknolojiyi reddediyorum. 😂
Yapmam her türlü şey bizde kalsın görseler nolur görmeseler nolur
Sevgilim yok olsada böyle saçma şeyler yapmam bazı şeyler özel olmali
Bize ters öyle şeyler. Biz seversek sevdiğimizi saklarız bide kaldı ki özel duygularımızı mı paylaşalım.
Gereksiz. Böyle anlar özel olmalı sadece o iki kişi arasında.
Hayır... onlar benim özelim. herkesin gçrmesine ihtiyacım yok
Biz şöyle bir gif koysak soru kaldırılırdı.
Yok mu? 😂🙈
Benim sevgilim yok. Öyle fotoğraf çekilmem bile.
Yok daha neler tövbe tövbe
Paylaşmazdım daha neler özeliniz yani
Hayır, ergence geliyor bana 🤷🏻♀️
Iyy tükürüklü tükürüklü
🤣🤣
Bence direkt sitede yayınlasınlar xxxVID_1045. mp4
Video paylaşılmalı eğitim şart.
Yok artık ne gerek var millete özelimi göstermeye
:D atan var mı boyle foto ben hic gormedimde
Paylaşıyor (dum)...
Evlilikten sogudum.
ilk zamanlar oyle oluyor sonra sini anlatmim evlendin de goreceksin neler olacak sen evlenme domatez guzeli kal :)
Görgüsüz değilim
Yapmayın.
Yok ebesinin nikahı
O kadarda degil😂
Yok be linç yerim 🤣
Hobi olarak 😏
Hayır
Tabiki de Hayır
Türkiye de olmaz o
Hayır
Yoh artık 😂😂
Edep yahu
Hayır
Sevgilim yok :-\
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar