Size göre itici bir kavram mı yoksa hoşunuza gider mi?
Beyler siz yenge der misiniz?
Yengeye elif dedin usta..
Beyler siz yenge der misiniz?


Yani kıza edepsizlik yapılmaması açısından , yani yanında hal ve harekete dikkat edilmesi açısından, yenge adının konulması doğru olur..
Ben calistigim yerde ustayla konusunca esin falan diyorum 😂😂 yenge kelimesini nedense sevmiyorum bilemedim nedendir diyemiyorum yaa 😅
Sevmiyorum evlenmeden dedirtmem yenge diye
Evcilik mi oynuyoruz
Eskiden olsa Severdim ama şimdi çok arabesk geliyor
Cevap
7Cevap
Gereksiz samimiyet ilk etapta. Gerçekten samimi olursak söylesin ama ilk tanışır tanışmaz itici gelir.
Türkiye'de hemen enişte derler erkege, ama benim sevglimim kültüründe hemen yenge dmiyorlar bana 😄😄😂😄😂😄😂
Çok şey değilmi ya basit bir tabir ya da ben istemezdim benim karımla muhattap olsunlar
Ağzına s... valla yenge ne alaka ak 😂😂 döverim valla ay sinirlendim bak
Pek yakın olmadığım arkadaşları diyebilir. ama yakın olduğumuz arkadaşları kanka desin ya.
Fark etmez ya diyebilirler. 😄
Ama evlenmeden de denilmesi saçma geliyor.
Çok gider çünkü beni sevgilime yakıştırdıklarını kabullendiklerini hissederim mutlu eder 😊
Zaten yenge diyecekler ki
Hoşuma gider. Geleneksel bir tipim. Sevgilimde hatun falan desin aşkım, meskim bana göre değil.
Kişiden kişiğe değişir en yakin arkadaşımın sevgilisine Teyze!! Derim uzak arkadaşıma yenge!! Derim 😈
Durun hele ortada birşey yokken kendi kendinize gelin güvey olmayın
Olabilir. Yok çok hoş olur
Bir kanayan gülümüz eksik o ne be çok kıroca :D
Yenge çoksel ya derim ben sdfksfm
Gider tabi ya onun yari olduğum belli olur
Arada çok fazla yaş farkı (mesela 4-6 yaş küçük) olmadıkça bana biraz saçma geliyor öyle denilmesi
Hayır gitmez ben onlara amca diyom mu
Bir çok kadın kıroluk olarak görüyor ne yazık ki
Evet gider @donlayuzennn
Sana yenge dicekler
Ayık olın beyler ÇDİDÖÖDŞDLDLDLD
Evet ne dicekler baska
Evet cok hosuma gıdyr
Elif gibi sevdik ustaa yengeler hain çıktı😂
İğrenç derece de. Itici
Desinler hoşuma kaçar
Yenge denmesinden hoşlanmıyorum😀
Evlendim hala gitmiyor. Yenge ne ya 23 yaşında yenge mi olunur?
Ismimle hitap etsinler ne yengesi
Evt yenge lafı kulağa d3gisik güzel geliyor
Gider tabiki
Gitmez sevmem öyle köylümsü şeyleri 😄
Yok yaa o ne öyle çok kötü 😂😂 demesinler bana 😬
Evlenmeden demeleride ne biliyim.
Herkes kabullenmiş demektir bu tabi ki
gider kötü bişey değilki desinler
Kızlar yenge deme lazım olur modunda. 😁
Hoşuma gidiyor şahsen. Bence hoş bir hitap.
Olabileeer gayet desinler.💃
Tekrar söylüyorum eder sjjds
Yenge ne ya hıc hoşlanmam
Behlül diyebilir sadece.
Derim tabii ki mükemmel bir sıfat
Kaba sanki ismimi söylesinler
gidiyormus ben sordum
#emirhancankir1
farketmez ya fazla takmam
Saçma bence
Hoşuma giderdi
Çok da takılmam yani
Yo sorun olmaz
Harika ya
Gider mi ne dicek başka
Hoşuma gitmez
Desinler :))
Sıkıntı yok.
Olabilir diyebilirler 💫
Evettt çok
Hayır gitmez
Hiç hoş değil
Fark etmez bana
Itici
Gider
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar