AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
188Cevap
Sen hasta olsaydın ve kocan bunları düşünseydi ne hissederdin
Vay be hastalikta saglikta evet demissin hemen birak kaç
BöyleMal sorular sorup sonra troll deyip bezelye beyninizle eğleniyorsunuz. Ortada komik olan hiçbir şey yok.
Adam hastalığından çekiyor.
İyi günde kötü günde diyerek yola çıkan kadın ev pay nafaka diye adamı daha da sömürmeye çalışıyor.
Nerde o feminist kırıntıları?
Almıyor benim kafam.
Evimden payı tabii ki isteyeceğim, krediyle ev aldık, şimdiye kadarki bütün taksitleri (56 ay) benim maaşımla ödendi. 154 bin tl ödedim şimdiye kadar.
Boşanırsam evden pay ve nafaka alabilir miyim?
sorunun cevabı yasal olarak mümkün olmayışı. şahsı terketmek isteyen sensin. alamazsın.
Devlet bunun gibilere her türlü imkanı desteği sağlar nede olsa kadın erkek olsa hiçbir şey olmaz sonra da çıkarlar ülkede eşitlikten adaletten haktan hukuktan bahsederler
Allah ıslah etsin kadın adamın tek kusuru hastalıksa bunu bahane ediyorsan, o da yaradan ki öyle sopasız ıslah eder inşallah.
Bosuna demıyorlar Allah hayırlı bır eş nasıp etsın diye... Hastalıkta saglıkta diye baslanıyor söze o imza atılmadan önce madem öyle olacaktın hiç atmasaydın imzayı.
Çok sevdiğim bir söz vardır. Yaşattığını yaşamadan ölmezmiş insan ve yaşattığını yaşaman dileğiyle inşallah
Babayı alırsın. bu haldeki adamı haksız sebeple bırakman demek, o na senin nafaka ödeyebileceğin anlama geliyor.
Malesef nafaka alamazsın artık erkekler eli ayağı tutan kadınlara bakmak zorunda değil. Cocuğun varsa çocuğa bakar :))
Hani hastalıkta sağlıkta, iyi günde kötü günde..
Alırsın babayı, umarım kocan uyanır da satar her şeyi sen de avuçlarsın
Evlilik akdini iyi niyet ve ahlaka uygun sonlandırmadığın için büyük ihtimalle hiçbir şey vermez sana hakim. Emsal davalar var. Bu konuda çok sert hakimler var
Ya sen aynı durum da olsan o boşanmak istese ne hlssedersein evlilik iyi gün kötü gün de beraber olmak değil mi
Anlasmali olursa alirsin. cekismeli girerseniz dava uzarda durur hatda gecerli bir nedenin yoksa haksiz olup avucunu bile yalayabilirsin😏
Bu kepazenin birde sorusunu yayınlıyorsunuz silin gitsin şunu
Gideceksen edebinle git. Gitmwn adamı yeterince üzecek birde onu yüz üstü bıraktın diye para mı verecek canım
adam hasta sen para nafaka derdindesin ya yazıklar olsun
Cidden yazık sana ya, kocanın senin desteğine ihtiyacı varken senin onu boşamak istemen ne diyim.
Hastalıkta sağlıkta sözünü hatırlatırım. Nasıl bir vicdan birde nafaka derdine düşüyorsun yazık. Sizde görün erkekler
Ben şunu merak ediyorum aynı durumda sen hasta olsaydın olsan eşinden beklentin ne olurdu? !!!
Evi ne zaman aldınız? Kocalık görevini yapabiliyor mu? Detayları bilirsem yorum yapabilirim.
Evi evlendikten sonra aldık, taksitleri bitmedi. Şimdiye kadarki bütün taksitleri de benim maaşımla ödendi.
Evlendikten sonra edinilen mallar ortaktır.
Allah senin gibi kadınları biz erkeklerden uzak tutsun.. Yazıklar olsun sana yuh.!
Sizin bir ömür için attığınız imza iyi günde mi geçerli sadece?
Ayrıca alırsınız nafaka.
Hasta adamı terk etmekten adam senden nafaka alır inşallah da öyle olur. Zavallı kadın.
Aha yine düzgün imlalı, gizli pembeli, saçma popüler soru. Aynen knk, diyorum sadece
Siz nasıl insansınız zaten adamı zor gününde bırakıyorsun birde o haldeki birinin malını mı alma derdine düştün biraz insan olmayı deneyin çok değil biraz
Kaç paraya satın alabilirler peki seni?
Yav adamın yuvasını yıkıyorsun bide nafaka istiyorsun bu kadar da yüzsüzlük olmaz
Artık insanlar insanligindan çıkmış benliğini kaybetmiş ayıptır insan hep kendisini düşünür olmuş
Böyle sahte sorularla ilgiyi üzerine çekip yüzlerce yorum toplama peşindeler. Gerçekten problemi olan insanlara ise yazmaya üşenirler.
Kocanı bak kadın onca yıl ekmeğini yedin bırakıp gitmek kolaymı la
Maddiyat olarak biseyler alirsinda hasta bir insanı terketmek vicdanını hicmi sızlatmayacak?
Ne demeli zor zamanında diye imza atmayacaktın sadece iyi gün deseydin bari adama
eğer sağlık sebebi yüzünden boşanıyorsan sen kocana nafaka ödemek zorunda kalırsın :D
Hasta olduğu için boşanmak istiyosun adam diyalize girip hayat mücadelesi veriyor ve sen nafaka peşinde misin
Allah senin gibi kadınlardan korusun
Şerefsizlik yapmanın lüzumu yok kocanın yanında ol sonuna kadar 🤬🤬
Allah senin gibi kadınları biz erkeklerden uzak tutsun nefret ediyorum sizin gibi para gözlü kadınlardan
Nasıl oldu da insanlık bu hallere geldi. O senin hayatın , insan hayatını hasta olduğu için nasıl sonlandırır. Yazık.
Senin başına geleydide kocan böyle yapsaydı suçlu kocan olurdu
Sen evlenirken hastalıkta ve sağlıkta edilen uemini etmedin mi?
Bu ülkede bu sistem adaletsizlik varsa alırsın ama ben hakim savcı olsam senin kocana nafaka vermeni sağlardım
Ev senden önceyse babayı alırsın. Hani hastalıkta sağlıkta birlikteydiniz , yemin ettiydiniz hey yavrum hey.
1. Si yaptığınız etik değil tabi tercih sizin.2. Si ev evlenmeden önce mi vardı. Su an siz çalışıyor musunuz eşinizin maaşı var mı
Bence bütün cevapları boş Konuşan biri için yapıyorsunuz
Helal olsun be, iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta... 😂😂
Son olaylardan sonra tepkileri ölçmek için sorulmuş troll bir soru.
İnsan hastalıkta sağlıkta köt günde sevip evlenr sen hasta ılsanı afam seni aspa bırakmayacaktı belkde böyle dülğnmen tuhaf bu nasl sevgi zırlamı evlendiniz
Yazık değil mi adama 8 yıldır evlisiniz onun yerinde sende olabilirdin
hakkın neyse hepsini alırsın arkadaşım hayat senin sanada gençliğinide yazık ziyan etme
Evlenirken dış görünüşe değil her zaman evlenirken kalbine vicdanına merhametine bakın ki sonra sağlıkta hastalıkta hep birlikte sözleri lafta kalmasın
Limited şirketine ortak gibi ,
pay diyor
adam da hiç şans yokmuş yha seninle evlenmiş
Den adamı brakıp kaçmak ve tüm varlığından pay almak mı istiyorsun. Bu cidden... Lık
Hasta olduğu için mi boşanıyorsun sorusu ve alırsın
Dininiz imanınız vicdanınız para olmuş gel ben sana veririm nafakayı rolu yapa yapa üstüne oturursun. Rabbim tez zamanda sana da nasip etsin böyle bir hastalığı
Sen evliliği çok yanlış anlamışsın kadın adamı rezilde eder vezirde lafı boşuna değil
Alırsın ama evlilik sonrası olacak ve miras olmayacak
sen çok kötu bir kadınsın allah senin gibi kadınları zavallı erkeklerden uzak tutsun inşallah bu nasıl vicdan adam hasta sen boşanıcam diyorsun yetmezmiş gibi birde paranın derdine duşmuşsun insafsızlığın bukadarınada pes doğrusu
Anlaşılan. Niyetin dünya malı. Sık dişini biraz adam ölünce hepsi sana kalır.
Sen evlenirken nikah memuru "Hastalıkta sağlıkta" diye bir cümle kurmadı her halde. Sağlıklıyken boşanmayı düşündün mü?
Bu durumda boşanırsan ancak ve ancak bir adet ıslak mendil alırsın. Onuda akıp giden vicdanını silmek için kullan diye.