Boşanmak istiyorum çocuk olmadan nafaka tazminat ve kocanım mallarının çoğunu alamaz mıyım?

Arkadaslar yargilamadan once lutfen dinleyin ben 2 yillik evliyim ve esim varlikli. Pek severek evlendigim soylenemez ama o bana değer veriyordu ve parayı sevdigimi o yuzden beni elde edebilecegini biliyordu. Şu anda esimden hamile kalmak istiyorum , bebek dogduktan biraz buyuyunce bosanicam. ve daha önce 2 defa aldattım.. Bosandiktan sonra mallarinin ve gelirlerinin bircogu bana ve cocuguma kalir mi? Cunku cocuk olursa daha cok para alirsin dediler.
Boşanmak istiyorum çocuk olmadan nafaka tazminat ve kocanım mallarının çoğunu alamaz mıyım?
Cevapla