AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
Hiçbirşey yapma, yani mümkün olduğunca aynı ortamda bulunmamaya çalış, aynı ortamda olsan bile sana iltifat ederse cevap verme yüzüne dahi bakma, bir müddet sonra vazgeçecektir
Onlara gitmeyi azalttık ama bu sefer onlar bize geliyor sık sık
Sert tavır uygula eşin olmadan yanında olma tersle en ufak yanlışında
Terslemeye çalışıyorum ama artık daha sert bir dille uyarıcam
Eşine de söyle
Önce bir kanıt olsun istiyorum elimde üzerime suç atsın istemiyorum. Eşim az çok fark ediyor geriliyorum sordu bir kere geçiştirdim
Geçiştirme sonra bişey olursa inanmaz sana. O pç de iftira atabilir. sorduysa fark ediyor demekki ona bazı hareketlerinden rahatsız olduğunu söyle
Kanıt olsun istiyorum elimde sonra gidicem eşime
Senden bir ışık bekliyor olabilir harekete geçmek için.
Soğuk dur, yanlış anlayacağı bir şey yapma.
Eger òyleyse òlùmù hak ediyor resmen şerefsizliktir sen inun nshmususun tavirlari bir anlat cok cidfi bir olay ùstù kapali konuşma ben burda rahatsiz oldum miydem bulandi
Tek yapacağın şey kardeşim tersle onu abisine diyecegini soyle devam ederse adamın eşine soyle kocasına sahip cıksın
En sonunda onu yapıcam artık
İşte siz bayanlar ilk başta yapacağınız şeyleri en son yapıyorsun ilk o bakişta tepki koysaydın sen ne kadar sesini cıkaröazsan o kadar. Rahat olur o
İlk bir konduramadım ama son zamanlarda iyice sinirimi bozduğu için kısa kesiyorum konuşurken
ya da direk eşine soyle öldürsün onu o mezara eşin cezaevine kafan rahat olur😁😁😁
Bunu kesinlikle söylemelisin! Böyle bir konu gizlendiği takdirde önlem alınmayacağından ileri vakitlerde başına geri dönüşü olmayan şeyler gelebilir. Açıklamaya gerek yok anlayacağını umuyorum tatlım:)
Bence uzak dur ve nedenini şimdilik söyleme. Baktın devam ediyor eşine söyle.
Asla anlatma eşine. Sonuçta o eşinin abisi. Elinden geldiği kadar uzak dur, aynı ortama gelme kayınbiraderinle
Ufacık bir tepki versen asla denemez bir daha. Sizin olmak niyetiniz yoksa ufak bir tepki verin yeterli olcak
Bence anlat. Gizledikçe daha da cesaretlenir. Bu tür şeylerin gizlenmesi her zaman daha büyük sorunlara yol açar...
simdilik soyleme, delilin oldugunda konus. Hakli iken haksiz olursun
Farkında değilmiş gibi yap rest çek vurgulayarak abı de
Sana tavsiyem onu görüntülü olarak çaktırmadan çek sen direk kocana söylersen ters tepebilir.
Eşine sakın anlatma. Yanlıs anlaşılırsın olan sana olur. Abisini uygun bir dille uyar.
Anlatmalısın
Ben de eşimin kardeşinden rahatsızım
Yazıklar olsun nereye gidiyor toplum hep bu aşk i memnu yüzünden!
uzak dur esıne sole dolaylı yonden anlat rahatsız oluyorum de
Eşinden önce onunla konuş uyar, devam ederse eşine açarsın
Bunu uygun bir dille ve çok zaman geçmeden eşinle konuşmak gerekli. Üzücü bir durum.
Bence eşine söylemelisin yani eşinle birlikte çözüm bulun
Bence eşinin abisini öyle bir tehtid et ki bir daha sana yaklaşamasın
Eşine söyle veya onun olduğu ortama girme sana fazla ilgisi ve başka şeyleri var
Hareketlerine bir çeki düzen ver desen bana karşı bir söyle
zir durum isin icinden cikmak kocanla arana nasil onemki olan kismi. bu da neyse zaten gizlisn
Eşine söylemelisin yoksa eşin farkederse daha kötü olur
bence en doğru şey abisi ile konuşmak anlamazsa eşine anlat
Kimse yanınızda yokken sert bir dille uyar bu iş baska yerlere gider haberin olsun
Toplumu hep Medya bu günlere getirdi , insan kardeşinin eşine bakar mı Allah düşman başına bile vermesin.
Hocbirsey yapamazsin ama detayini bir dersen en iyi fikri ben vereceme eminim basima geldi cunki
Eşine durumu anlat. abartı bişey giyıyosan ondan da vazgeç
Senden hoşlanıyor o kesin o yüzden sende kesinlikle gevşek durma sert ve kısa cevap ver göz teması kurma
Öyle yapmaya çalışıyorum
Senin gönlün yok değil mi
Tabi ki yok
Bu iyi işte
Bence tepki yerine ondan rahatsız olduğunu hareketlerinle göster çünkü bu işten kolay sıyrılır ve abisi neticede kardeşine güvenir konuşursan
Emin olmadan söyleme bence
Mavişim der mi bir insan kardeşinin eşine
Yani sen de haklısın o zaman ne diyim kaç yaşındasın
23 yaşındayım
Bilmiyorum kızçem yaşayan sensin daralırsan yanında olduğumu bil olur mu zaman zaman hepimiz böyle hadsizlikler yaşıyoruz maaleaef
Ben hiç konduramadım ilk eşimin abisi olmaz öyle şey dedim ama hareketleri o yöndeydi. Çok geriliyorum eşim biraz fark etti sanırım sordu geçen gün
Oluyor maaleaef ben de benzer şeyler yaşadım üzülme
Eşim için üzülüyorum bir tek öğrense yaşayacağı üzüntüyü
Bencede haklısın çok üzülür
Ben de yaşadım bu kaygıları anlıyorum seni
Çok yakınınızdan mı
Evet
Esine soylemede once uyar onu
Bankaci hatun cddimisn
naydın sende gözü olabilirmi var mı böyle bir ihtimal
Pesss ya ulan iki kardeşim var miğdem kalktı ya...
Eşimin çok sinirlenip üzüleceğini bildiğim için söyleyemekte de çekiniyorum ama çok rahatsız oluyorum
Ters cvp ver rahatsız olduğunu göster insan kardeşinin eşine bakar mı ya gelinisin ya onu darma duman ederdim tanısam varya
İlk başta konduramadım ama ileri gidiyor artık sözlü olarak ben rahatız oluyorum. Kanıtta yok üstüme suç atar diye de korkuyorum kardeşlerin arasını bozmaya çalışıyorum gibi gözüküyor. Eşim körü körüne inanmaz abisine yalan söylemeyeceğimi bilir ama bu sefer de aşırı sinirlenip abisine bir şey yapabilir
Mesafeli davran sert ol biraz baktığında ne oldu birşey mi var de birşey soracakmışsın gibi durdun de sert davran ben sinir oldum ya
Sert davranıyorum artık. Eşim gözlerim mavi olduğu için beni mavişim diye sever eşim yokken mavişim dedi bana bir kaç kere
Küstah düz gidecem şimdi ban yemek istemiyorum sitede.. sende üstü kapalı laf yedir ona insan kardeşinin eşine bakar mı ya bu kadar mı o çocuğu olur insan de.
Olmazsa eşimle paylaşıcaö durumu en son çare
Saklama eşinden ama tane tane anlat sende bak izle hareketlerini de gerekirse kamera koy gizli izle bana nasıl davrandığını de açık açık söyle inansın yoksa normal birşey değil bu
Eşime söyliycem önce kendim daha sert bir dille uyarayım
Birazda fazla kıskanç birisin herhalde
Benimle alakası yok ki
Negibi tavirlari varki
Asılıyor gibi
Eminmisin
Eminim
Yadi kac evlimi. o
Birde gercwkten fikir istiyorsan mesaj kutum. acik
Ses kaydı al bol bol sonra iş sende patlamasin
bilmiyorum ama kavga çıkartır 😬
Değişik bir tür Behlül 😂
Ters ters bak sende kaşlarını çat bakamasın daha
Esine bisi deme
O kisiye saka yapma
Soğuk davran
Yanliz odada kalma
He ahlatta 3. Dünya savaşı ciksin
Büyük şerefsiz biri sokma evine
Abisine rahatsız olduğunu söyledin mi.
Hayır ilk başta konduramadım söylemedim ama söyliycem
Söyle tabiki
:sssss yanlış anlıyor olamaz mısın
Düşündüm ama bir kardeşleri daha var ne eşine ne de diğer kardeşinin eşine bana davrandığı davranmıyor
Sende zaten ona karşı şanımı davranma gibi bir durum yok. Sen kaç yaşında sın o kaç yaşında ve evlı mı
Evli o da tabi ki benden büyük ben 23 yaşındayım eşimin abisi 29 yaşında
Yanı sana göre sana hıslerı farklı. Ve sen rahatsız oluyorsun
Ever
Eee ne ypmayı dusunuyosn
Abi kardeşin arasını bozma ters davran uzaklaşır
Eşini sevdiğini onunla mutlu olduğunu göster ona
Ben olsam eşime söylerdim
Korkuyorum bu sefer inkar eder suç atar üstüme diye
Esin gidip konuşmasın zaten. Gözetlesin dikkat etsin tavrına. Öyle söyle. Sende tek kalınca çantanı al kucağına telefonun çaktırmadan ses kaydını ac farketmez. Konuşmaya başlayacağı zamanı bilirsin.
@Blue4 eşimin yanında farklı herhangi bir davranışı yok o zaman da ses kaydı mantıklı
Kesinlikle kanıt olsun elinde. Bilemezsin eşin ne tavir gösterecek
@Blue4 evet kanıt olsun eşime söyliycem
Sabah sabah sinirimi bozdu serefsiz yaa. Dikkatli ol.
@Blue4 artık sert bir dille uyarıyorum
Önce abisiyle konuş baktın olmuyor eşine anlat
Ters cevaplar veriyorum aynı yine sert bir dille uyarıcam bu sefer
Şaka maka yürüyor desene yokluktan sana
Adam evli
Evli olduğunu bilmiyor bence seni görünce unutuyor ya da çok daha iyisin eşinden
Günaydın ne gibi tavrlar bunlar
Asılıyor sanki
Emin olduğun durum var mı bazı insanlar içten davranır hal hareketinde o yüzden soruyorum, neticede yengesin
İltifatları biraz işte bu gün çok güzel olmuşsun gülüşün çok tatlı vs. Çok sinirimi bozuyor
Tuhaf durum yalnizken mi kullaniyo bu kelimeleri
Evet. 5 Dk atıyorum salonda yalnız kalıyoruz aynı şeyler
Valla almkarsina konus
bir ara al karşına konuş ya da yilismamasi icin sevmediğini şöyle buyurdu tür tavrlari
Gözlerim mavi mavişim diyor bana eşim der bana bunu eşim gelince söylemiyor hiç ama
Tobe tobe , ya takip atma sansn var mı ortaya yazmak olmuyor bazı konuları takip atabilirmisn
Özelden konuşmuyorum
Anladm, sen uyar bence ya da olduğu mekanda durmamaya gayrt et istemiyosn
Uyarıcam
Bencede, belliki sulaniyo evlimi bu adam
Evli evet
Eşine söyleme ama soylerm diye uyar
Son çare öyle diycem
Allah akıl izan versin ne insanlar var, gerci niyetini bilmeden adamın günahını almayalm
Ben şüpheleniyorum artık
😂😂
İşin zor ama
Neler duyacağız daha kim bilir
Kocana anlat araya mesafe koyun
Esinle konuş anlat haberi olsun
cok resmiles iletisimi. azalt
arkadaşım herif. şerefsiz köpek.
bir örnek verir misin nasıl davranıyor mesela
Göz koymuş sana kardeşim
vay aşağılık ırz düşmanı ya