AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
274Cevap
inanma. seven ciddi düşünen gelir seni ailenden ister. kaçalım demez.
Burada kim ne dese fikrin değişmeyecek. Sen en iyisi git evlen, nasibini al. Aklın başına gelsin.
Ne slakkızlarsınız siz ya böyle cümle kuran birini koca diye kolunuza mı takıcaksınız git inekle evlen bundan daha hayırlı olur be.
çok kısa ve net o ilişkiden bir bok olmaz
Sebep?
Bazen hayat öyle şeyler çıkarıyor ki normal bir zamanda asla dediğin ozaman yapıyor oluyorsun.
O ne tarz bir tehdit, tam bir loser :(
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti
Hayır, evlenilmez. Sevdiğin kişiyle evlen.
Ben zaten sevdiğim kişiyle onunla evlenmek istiyorum ama o kaçırmak istiyor. Kaçmaz isem de birini buldurup onunla sozlenecegini söylüyor çok canım yanıyor :(
Kaçma sakın unutma seven her daim bekler
Kacmadim zaten de kaçmayı da düşünmüyorum ama onun başkasıyla evlenebilme ihtimalini düşündükçe moralim aşırı bozuluyor :(
Herşeyin yeri ve zamanı var anlık kararlar hata yaptırır
Evlenirse onun kararıdır okadarmışsın
Evet öyle zaten bende böyle düşünüyorum ve bakalım ne olacak sonucu merak ediyorum
Evlilik neymiş ki onun için. O nasıl laf ya
Bende anlamadım ne yazikki ama canım çok yanıyor :(
Yanmasın allah öylesinden uzak tutsun
Farklı kollarda uyanacaksınız sabahlara. İkinizde ellerin olacaksınız
Kardeşim öyle lafı diline getiren erkek seni sevmemiştir
6 senelik ilişkiniz sen 13 yaşındayken başladıysa bu pedofiliye girer
Evlenilir tabikide gönüllerin bir olması sadece önemli
Böyle bişeyi yapabiliyorsa aklı sende değil demektir zaten
Bu ilişki bir çıkmaza gidiyor ilerlese bile çok sağlıklı sonuçlar vericeğini sanmıyorum
Haklisin ayni durumda bende olmustum ailemi secmistim. Bence aklin baskasindayken baska biriyle evlenme sonra cok pisman olursun.
Evet çok kötü bir durum ama yok ben değil o evlenicem diyor anneme soyleyecem köyden bana bir kız bulsun başka çare birakmadin bende diyor çok kötü bir çıkmaza düştüm napicagimi bilmiyorum ne ailemi ne de onu birakabiliyorum :(
Yok şimdilik blöf yapıyor. Ama sen de çok nazlanırsan senden soğur ve karşısına hoşlandığı biri çıkarsa nede olmasın...
İlk başlarda zorlanır ama evlendikten sonra elbet bir gün unutup kendi yaşantısına bakıcaktır. Ki öyle olmasa bir başkasıyla evlilik düşünmez
Ailene bunu yapma sakın derim...
kaçmak çözüm değil..
seviyorsa ailenden istesin..
Hata yapma lütfen..
Bazen herşey sevgi değil
Bukadar görüsü okumam gerek ayni sorun bendede var sen neyaptin nasilsin ne. var ne yok
Oyle bir usta yapan sakin ne is yapiyor sevgilin
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
evlenılmez mutlu olamazsın
Ben değil o bunu söylüyor bana eğer ona kaçmaz isem bu şekilde tehdit ediyor
Bosver ya boyle adamlarla ne isin var
O değil de adamı nasıl o aşamaya getiricez taktik verin
Hayır evlenme hayatınız mahfolur ikinizde
Senmi evlenecen?
Hayır ben degil o bana bunları söylüyor ben onunla evlenmek istiyorum ama o çok acele edip kaçırmak istiyor ve eğer kaçmaz isem ilerde annesine başka birini buldurtacagini söylüyor
Bence yürütemez, aklı sende kalır
Bende öyle düşünüyorum hirsindan yapıyorsun bunları ilerde çok pişman olursun yapma hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana
Ailenden istedide ailen mi vermedi seni
Hayır istemeye bile gelmedi çok dil döktüm ben ona gel iste diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan herseyi iyi ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım ailemi birakamadim Şu an ayriyiz arada bir arıyor beni bunları yüzüme vuruyor ileride evlenince pişman olacagimi söylüyor ona kacmadigim için
Yanindakiyle yaşarsın aklindakiyle ölürsün
Bu lafa bende inanıyorum ama ya unuturum ya bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşarsa diye de ödüm kopuyor :(
Sakin oyle birsey yapma yakma kendini
Yok kaçmadım zaten kacamazdim da ama dedikleri şeyler çok zoruma gidiyor :(
Seven demez gitmez unutma
Evet Allah gösterir herseyi bakalım
Evlenilir ama uzun sürmez
Bende öyle düşünüyorum kendine ve p kisi
Kendine ve o kişiye yazık edeceksin dedim
daha erken dıyılmı acelen ne bırak akısına hayat neyı gosterıcek olacagı varsa olur dert etme sen :)
Aklı sende değilmiş bak başkasıylada evlenebiliyormuş.
Böyle bir şey demesi zaten sama yeterince değer vermediğini gösteriyor bırak gitsin o nasıl tehdit
Bırak o oğlanı. Sevseydi öyle bir şey demezdi boşver
Hayır evleneceğim kişiye de yazık sonra ne hakkım var ki başka bir insanı mutsuz etmeye
Ailen le tanıştı istedi vermediler mi?
Yok istemeye bile gelmedi babam bilmiyor sadece annem biliyor ama bu kadar detayli degil onu seviyorum kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum bende :(
Sana özelden mesaj atıyım konuşalım olurumu:);)?
Olur tabi bekliyorum
Çalışıyor mu ne iş yapıyor?
Kendi manav marketleri var sitede oturuyolar
Baba mesleği yani. Sen ona çırak de. Daha doğru düzgün mesleği yok seni çok ezerler sakın kaçim falan deme. Ailesinin eline bakan erkekle evlenilmez ezilirsin
Baba mesleği değilde abi mesleği diyelim daha doğrusu abisiyle beraber isletiyolar onun anne ve babası köyde yaşıyor bu da yengesinin ve abisinin evidence kalıyor o yüzden evlenmek için acele ediyor varlıklı bir aileler ama tabi borçları da yok değil bu yüzden acelesi de
O zaman adam olsun gelsin seni ailenden istesin kendini ailene kanıtlasın sana bakabileceğini muhtaç etmeyeceğini sevdiğini saygı duyduğunu kanıtlasın önce. bir kere o çocuk yaramaz neden biliyor musun? Daha istemeye gelmeden kaç demesinden belli. Seni büyüten insanlara sırtını dönmeni isteyen birinden hayır gelmez. Aklını kullan. Sana kaç diyorsa cevabını ver gökten düşmedim annem babam var benim çok istiosan efendi gibi anneni babanı al gel de. Yoksa güle güle de. Biraz ağırlığınızı koyun. Böyle suçlu gibi davranırsan seni daha çok ezer
Kızım acelesi olan sen değilsin o. Madem acelesi var o zaman kendi problemi bu kendi çözsün. Seni niye suçluyor? Kendinizi ezdirmeyin bu kdr ağır dur.
23 yaşın neresi çokmuş🤨
Yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bu nedenle de bir an önce evlenip yuva kurmak istiyor bu yüzden bana kacalim senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye
Kaçma zaten
Çok pişman olursun. Ne kadar söz verse de kaçınca aile de desteğini azalttığu izin karlı tarafın ailesi de seni o kadar az önemsiyo
Çok ciddiye alma sana oyun oynuyor belli
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Okudum ve üzüldüm
Evlenme pişman olursun demedi deme
Ben değil erkek arkadaşım beni bana kacmazsan eğer başka birini buldurtup sozlenirim diye tehdit etti
Etsin sadece seni korkutmak istiyor
Seni gelip istedi mi bu kişi
Seni istedi ama ailem vermediyse kaç demekte haklı ama seni gelip ailenden istememiş evlilik için benimle kaç diyorsa amacı farklıdır bu devirde düğün yapmak çok zor sen kacarsan belki sana düğün bile yapmayacak kendi geldi diye madem köyünden bir kız bulup evlenecek bırak evlensin
Hayır gelip istemedi bile çok dil döktüm ben ona gel once bir iste diye bide bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an bu yüzden ayriyiz ve arada bir beni arıyor eski konuları açiyor bana niye böyle yaptın gelmedin benimle falan diyor
Ben kaçma derim ama sen bilirsin
Adını bile unutur ama sen doğru olanı yapmışsın
Unutmasin. Unutmak bu kadar kolay olmamalı. Tek isteğim onunla evlenmek :(
Evlenmene engel olan ne
Ya bizim durum o kadar farklı o kadar kafa karıştırıcı ki.6 senelik bir süreçte bir dediğimi iki etmedi o benim Allah var şimdi hakkını yiyemem çok sevdi bende çok sevdim hala da birbirimizi seviyoruz daha geçen hafta bunu bana dedi seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce yuva kurmak istiyormuş onu anlıyorum gel iste beni ailemden dediğim zamanda ise ailen seni bana vermez verseler bile durumunuz yok bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi bende cesaret edemedim tabi gidemedim bu arada durumumuz pek yok bizim ama onun var herseyi işi vs. birkaç kez cesarete geldim tamam gelecem sana dedim fakat yapamadım buna çok kızdı Şu an ayriyiz ama bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum hep aklımda böyle olmasını hiç bir zaman istemezdim onun yüzünden bu haldeyiz Şu an ailemden bile bir kereligine gelip istemedi en çok da zoruma giden o :(
Salla gitsin o. zmn istemeden kaçırmak mi. olur
Gelip istesin adam gibi 🤔🤔
bizim durumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi ama ben ailemi birakamadim Şu an ise bana başka biri ile evlenmek zorunda kalacağını söylüyor
Neden vermesin once gelip bir adam gibi istesinde bakalim ne oluyor 👍👍
Kacmakla bisi olmqz ve ailenin adini lekelersin...
Doğru söylüyorsunuz ama bunu ona anlatmak ölüm
O zmn gercekten sevmiyor...
Seven kisi sevdigi 8cin oluju bile goze alir 👍
Ölümü bile göze aldım senin için hadi gel öldür kendini de oldureyim falan diyordu yani kalkıştı bile böyle bişeye ama bunda daha fazla bekleyemem diyor
Nasil almiski ölümu gelsinnistesin srjino zmn bu da bir olum?
Evet ama veeyeceklerini bildiği için gelmiyor malesef :(
Belki verirler seni 🤔
Aklı başka kızda iken başka birisiyle evlenilmez
Benvede öyle ama yinede tedirginim
Sen iyi düşün
Neyi dusuneyim?
Ayrılıp ayrılmayacağını
Evlenir gider sürünür durursunuz
Git pılını pırtını topla kaç
Bak yap kesin
yol ver defolsun gitsin onun peşinden mi gideceksin yakında seni dövmeye de başlar o
Bu adam hiç güvenilir değil bı çakallık peşinde ve senide tehdit ediyor. Yaşlarınız genç biraz zaten
Deki ona yaşım vakti gelince gel beni babamdan işte de ya da okumuyorsan gelsin seni şimdi istesin babandan
Neden adam gibi istemiyor da kaciriyor anlamadim
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Kaçmadan evlen gelsin aileni ikna etsin
Gelip istemiyor ki Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Çok uzun yazmışsın bu saatte okumuycam aklını kullanıp doğru karar vereceğini düşünüyorum
Sen neden gitmiyorum onunla bence mutlu olur
İstemeye bile gelmiyor ki
Ben olsam öyle bir durumda başkasıyla evlenmem
Bende evlenmem ama o beni buna mecbur bırakıyorsun diyor :(
Ayni sorun bende de var yak kardeşim yak yak 🚬🚬
Hadi yaa nedir bu bizim cektiklerimiz :( sende ne sorunlar var anlatmak istersen dinlerim.
Ayrıldık biz ondan sonra başka bir kızla konuşmaya başladı 🚬🚬 ama benimle de olmak istiyor oo kızlada
Ya nasıl böyle birşey yaparlar hala aklım almıyor bu eğer evlenise büyük ihtimal seninki gibi olacak :(
Evet 😔
Yürütmz ve sende sakın kaçma derim
İnşallah ya inşallah gidip başka biri ile evlenmez evlenir ve mutlu olursa bizim yasayamadiklarimizi o kızla yaşar diye ödüm kopuyor :(
Onunki bahane olmus gercek sevgi gibi durmuyor
Mümkün olacağını düşünmüyorum.
bu adam senin için sadece zaman kaybı olur.
Ailenden istemeyi hiç denemedi mi?
Seviyorsan istiyorsan evlen dile kolay belki ama koskoca 6 sene geçmiş
Kafasinda bitirmesi lazim :))