AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
274Cevap
Sabırlı olmasını söyle
Hep söyledim ona ama daha dayanacak gücüm kalmadı bende bir yuva kurmak istiyorum diyor abisi ile yaşıyor bu yüzden aceleside
Yolver o zaman
Evliliklerin yarısı bu şekilde zaten.
Neden kaçırmak istiyo?
Onun durumu var bizim yok durumumuz pek istemeye gelsek bile vermezler bana yaşından dolayi hadi verdiler diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da ama ben ailemi birakamadim
bir çok soru var tabi gündemde...
Resmen saçmalıyor istemeyi denememiş bile sakın öyle bir hata yapma..
Evet çok dil döktüm ben ona gel işte beni ailemden diye ama onu birkaç kez ister istemez gelicem diye heveslendirdigim icin artık istemiyor ilk başlarda cesaret etmiştim ama daha sonra vazgeçtim yapamadım o da kızdı Şu an hiç konuşmuyoruz
Evlenemez cocukluk olur yalan dolan uzak dur
Bencede oyle ama yine de tedirginim. Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
tavsiye etmem zev k vermez o hayat
Ben değil zaten o bu şekilde düşünüyor ona gitmezsem evlenmesi gerektiğini
Ailen vermedi mi?
Ailemden gelip istemedi bile çok dil döktüm ben ona gel bir önce üste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise var durumu işi falan gelsek bile yaşından dolayi seni vermezler bana verseler bile durumunuz yok ailen bir katkı saglayamaz düğünde gel en iyisi kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam dedi ama ben cesaret edemedim böyle bişeye simdi ne onu birakabiliyorum ne de ailemi Şu an ayriyiz ama arada bir arıyor beni neden böyle yaptığımı onunla neden gitmedigimi. Ama o kadar berbat bir durum ki ne yapacam hiç bilmiyorum köyden kız buldurtturacam napıyım sende gelmiyorsun diyor bana bizim kurduğumuz o hayalleri köyden buldurttugu bir kız ile yaşayacak diye odum kopuyor :(
Canım istesin bir ilk çikolatası çiçeğiyle zaten ailen anlayışlı bir kişiliğe sahipse bakmaz maddiyata. İstemeden kaçırmak bence saçma kusura bakma :)
Aynen öyle istemeden kaçırmak çok saçma tabi onada anlatıyorum da kendisi saçma bulmuyor. Zaten durumları da iyi ailem de anlayisli verirler beni ona ama tek sıkıntı acele ediyor. Bu sabah beni aradı ve annemin telefon numarasini istedi arayip konusacakmis gelelimmi diye haber edicekmis. bende telefonda konusularak bir ise varilmayacagini gelip annemle yuz yuze konusmasini istedim reddetti sende hicbiseyi istemiyosun senin için uğraşıyorum dedi ama ugrasmiyor halbuki ugrassa gelirdi annemle konusurdu güzelce ama istemiyorum numarasini verirsen anca öyle konuşurum dedi
Adamın amacı başka olabilir ya. Seni üzmek istemem ama güzel düşünende bir bayansın onun acelesine kaptırıp yakma kendini ve hayatını ki sana ben başka birini bulucam diyen birisinden ne beklersin ki onca yaşanmışlıkları hiçe sayıp :/
Ne acelesi varmış?
Abisi ve yengesiyle aynı evde oturuyor 2 senedir artık sıkıldıgını ve onunda bir yuvası olmasını istediğini söylüyor haklı ama gelip isteseydi hiçbişey kaybetmeyecekti belkide
İstesin o zaman. Kaçma mı kaldı bu devirde.
Hep söylüyorum söyledim de artık soylememi dahi istemiyor gelip istemem seni diyor başta gelecektin bana şimdi istemesimi kaldı diyor
Mümkün değil
#Hükümdar
Evlilik başına vurmuş sevgilinin nedim...
engel at bitsin uzatma 😅😅
Aileni bırakma bundan eminim
Kaçmamakla doğru karar vermişsin bence
Yazık etmişsin aşkına
Ne yapmalıyım sizce?
Gelip ailenden istedi mi hiç
Hayır istemedi hiç gel önce bir iste dediğimde ise yaşından dolayi seni bana vermezler hadi verdiler diyelim durumunuz yok ailen bir katkı saglayamaz düğünde dedi bizim pek durumumuz yok onun ise var durumu gel iste dediğimde böyle diyor eğer kaçmazsan benimle bende anneme haber edicem başka birine baksın köyden napıyım diyor çok üzülüyorum bende ne ailemi ne de onu bırakmak istemiyorum :(
O seni deniyor gerçekten seven insanın düşünceleri böyle olamaz. Durumunuz olmaması sevmesine gelip istemesine engel değil. Kaçarsan da yarın öbürgün yüzüne bir şekilde bunu vurur. O yüzden bırak istediğini yapabiliyorsa yapsın.
Tehlikeli isler bunlar gidin hayati yasayin jkjkjk
henüz erken.. sakin olun iki gözüm:)
Kaçanların sonu kötü olur ikna etmeye çalışın
Ailemden istemeye bile gelmiyor ki durumumuz yok birazda gelip istesek bile vermezler seni bana verseler bile hicbiseye katkıları olmaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz diyor çok istiyor beni ama ben cesaret edemiyorum o ben senin için ölüme bile gelirim sen cesaret bile edemiyosun diyor çok zoruma gidiyor köyden annesinin bulduğu biriyle evlenirde beni unutur diye ödüm kopuyor çok korkuyorum napicagimi da bilmiyorum :(
Kaçarsan eşinin gözünde saygınlığın olmaz doğru bir aile çok büyük bir destektir ailen dağ gibi arkanda duracak Allah korusun seni sahipsiz sanıp şiddet uygulayabilir o zaman nereye gideceksin ailene aileyi küstürme erkek adam vermezler diyip kestirip atmaz istemeye gelir.
Siddet uygulayan bir tip kesinlikle değil 6 senelik bir iliskimizde çok belli etti yani kendini onunlayken çok mutluydum zaman geçmesin isterdim hep beni çok seven çok değer veren birisiydi hala da seviyor bir dediğimi iki etmezdi ama bu konu yüzünden araya hep küslük girdi Şu an da ayriyiz zaten :(
abi daha 19 yasındasın bu neyin kafası?
Blöf
Bencede ama inşallah gerçekten de öyledir
Ben evlenmem
En doğrusunu düşünüyorsunuz peki neden evlenmezsiniz?
Karşımdakine de yazık
O evlilik çok sürmez
Çok doğru ya
Bosver dogrusunu yapmissin. Baile onemli
Mutluluk huzur istiyor san evlenilmez
annenın babanın rızası al oyle cıkk evden...
Öyle garanti hayatın anne babandan istesin neden istemiyorum
Asla yapılmamalı böyle bir hata
o lafı söylediğine göre evlenir. kusura bakma
Bence çok gereksiz 19 yaşın daha çok erken
Valla olur mu olur artık aşklar gelip geçici
Asla.
Ayrıca o çocuk seni sevmiyor boşver
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Ya bırak gitsin adam gibi seven gelir babandan ister? Ne malum seni götürüp biryerlere satmayacığı güvenip gitme ailenden istememesi özelikle gel demesi tuhaf
Sakın kaçma sevmezse sevmesin
seni kiskandirmak istemis
Yani bacım sen seviyormusun peki
Olmuyorsa neden olmayacak duaya amin desin?
Evlenilirmi yani aptalca olur bu
Evlılık ıslerınden hıc anlamam kanks
Usulüne uygun olsun kaçma
Bunun cevabini bende cok merak ediyorum
evet bazen olabiliyor
Sizin bu ilişki biter.
Evlenilir
Ben sadece başlığı okudum pardon bırak gitsin bence kaçma sakın ayrılmayacağının garantisi yok kaçıp baba evine dönmek kadar kötü bişey yok ya da istetsin öyle evlen ama sakın kaçma herşeyi göz önünde bulundur yani
Evet bende o yüzden yapamadım zaten cesaret edemedim ama onu da kaybetmek istemiyorum başkasıyla sozlenir de bizim kurduğumuz o hayalleri koyden buldurttugu bir kızla yaşar diye korkuyorum :(
Çok acı çekersin evet kimseyi de onu sevdiğin gibi sevemezsin hep aklında o olur gerçekten sevdiysen ama kaçmak olmaz istetsin öyle evlen istemeden kaçalım diyorsa seni sevmiyordur yani açık ve net sevmiyordur
Evlenilir ve iyi bir sebebim var ama söyleyemem
Mesajdan söyleyebilirsiniz merak ettim nedir?
Aklı sende değil demek ki 🤷🏻♀️
Aklı hala bende aslında geçen gün beni aradı sesi titriyordu seni hala çok seviyorum ama unutmak zorundayım sen bana bunu yaptırdın dedi içim ciz etti :(
Evlenmek istiyordur 🤷🏻♀️
Bulof yapıyor
Banada öyle geliyor
İşkence
Sana piskolojik baski yapiyo inanma. :)
Sevgi değil. Alışkanlık onun ki..
Evlenilir ama tavsiye etmem
kaçma otur oturduğun yerde aileni üzme
boşver gitsin
Kaçmak neden?
Kacalim demesinin nedeni ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Her şeyin bir yolu yordamı var. normal yola başvurmadan direk kaçalım demesi sıkıntılı. bence bu konuyu ailen ile paylaş. ona göre hareket et.
Hayır tabiki
Ama o yapabilirim diyor eğer gelmezsen :(
Geçmiş olsun
Hayırlısı be qardes
Hayır
Hayır
Sakın yapma.
Palavra
Ayril derim ondan yazık olur sana
Aklın hep onda kalacak bu dediğimi unutma
Ben deGil o beni bu şekilde tehdit ediyor ben onunla evlenmek istiyorum ama o bana kacmazsan beni bu yola mecbur birakiyorsun dedi
Ben evlenmem
Yok sevgi falan
Blöf yapıyor
Banada öyle geliyor ama bilemiyorum yinede korkuyorum :(