şimdi sinirlenmek istemiyorum ama olmuyor ulan sen kimsin ya bana kaçmazsan başkasıyla evlenirim falan diyosun kafaya bak ya aptal insan bak kardeşim her türlü ofsayt yani olmamış bu insan ilk olarak neden kaçmak ya gel bir ailelerimiz tanışsın bir istemeye gelin (yok ailem bunu istemez diyorsan bir bildikleri vardır onlar senin ailen senin ayağına taş değsin istemezler ) sonra sen aileni hiçe sayıp bununla kaçarsan annen babanla barıştınız diyelim eskisi gibi asla olmazsınız istermisin böyle bir şey olsun sonra da sana demiş ki kaç bana kaçmazsan başkasını bulur evlenirim bu kadar kolay mı bumuymuş sana verdiği değer ni sorun olunca başkasını mı bulması gerekiyor ben olsam s*ktir git evlen çocuğuna ismimi koy derdim ne pislik insan ya bu seni seven insan senin ailenle aran açılsın ister mi seni bu duruma sokar mı Allah aşkına 6 sene nasıl dayandın be böyle bir insanla mutlu huzurlu olunmaz onlar saçma Türk dizilerinde filimlerde oluyor ilerde çok pişman olacağın şeyler yapma bir de yaşın 19 evlenme yaşı değil daha çok yolun var evlenip (bi de böyle biriyle) hayatını gençliğini heba etme bir kere geliyoruz dünyaya evlenmek 2 yıl sonra çocuk yapmak için erken 24ünden önce evlenme göreceğin çok şey var evleneceksen bu insanla evlenme pişman olursan nereye gideceksin bir düşünsene aileni hiçe saydın çünkü sakın kaçma buna yazık edersin kendine bu arada bu insan için ailenden vazgeçersen bir gün bu insan da başkası için senden vazgeçecek (insan yerine adam yazmak istedim ama çok çelişti ve seni sevdiğine inanmıyorum seven sevdiğini üzmez Allah bilir şimdi sen bunun için ne kadar üzülüyorsundur)
2312 Yorumla- +1 yıl
Öncelikle çok teşekkür ederim beni tanımadığın halde düşünüp bana vaktini ayırdığın için :) sizler benim en iyi destekcim oldunuz burada gerçekten fikirlerimin değişmesine sadece önüne değil de sağa sola farklı fikirlere yonelmemi sagladiniz ben de dedimki bu kadar insan bana vaktini ayırıp bunları hep aynı şeyleri diyorsa demekki vardır bir bildikleri. Kaçmadım evet yapamadım zaten yapamazdım da ama ask oyle bisey ki iste insanin gozunu ciddi anlamda kör ediyor belki bu kadar uzun sene olmasaydi alismazdim ama alistim iste :( ben omu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum bunca yıla inat yapar diye ama yaparsa sa onu asla hiçbir zaman pişman olup bana dönsen bile tekrardan affetmem!
- +1 yıl
@Ebru0x dediklerinin altına imzamı atıyorum
- +1 yıl
Evlenmek için 24 bile erken işinizi gücünüzü kurun ayağınız yere bassın hem de o zaman zarfında gençliğinizi yaşayın sorun bakalım anne babanıza 20’li yaşlarına dönmek için neler vermezler kendimizi geliştirmeye ve mümkün mertebe hayatımızı olabildiğince iyi yaşayıp bu yaşlarımızın hakkını vermemiz lazım
- +1 yıl
Evlenmek için ideal yaş net 30’dur günümüz postmodern toplumlarında efradını cami ağyarını mani 30 dan sonra evlensen zor olur belli bir yaştan sonra yalnız hissedersin öncesi olursa da gençliğinize yazık
- +1 yıl
Zaten aşkın allah belasını versin 10 kere canım yandıysa rahat 7 si aşktan oldu
- +1 yıl
Bırak gitsin bununla mı uğraşacaksın mesela ben birinin gerçek yüzünü görünce Allahım yine nasıl bir ateşten aldın beni derim bak sen de gördün üzülmene gerek yok bence ileride karşına biri çıkacak ve bu yaşadıklarını unutacasın hem daha çok gençsin bugünden sonra bunu düşünüp kendini daha fazla yıpratma
- +1 yıl
@Ebru0x bravo yorum yapmamıza gerek kalmadı
En İyi Cevaplar
+1 yılBen düşünüyorum da kaçardım sevdiğim erkekle senin durumunda olsaydım ama farklıyız ben aileme bağlı bir insan değilim sen demek ki çok bağlısın aileni de çok seviyorsun o yüzden fazla önerebilceğim birşey yok yani bu durumda ben olsam tercihim sevgilim olurdu.
Ama yorumdakilerin de dediği gibi seni sevdiği halde bir başkasıyla evlenmesi saçmalık olur evlense bile yapamaz yani mutsuz olur o ne öyle köyden kız bulsunlar bana evleneyim diye bişey olamaz kolay değil bu işler bu kadar ^^32 Yorumla- +1 yıl
Eve doğru söylüyorsunuz seven insan bunları demez bencede aynısını ona söylüyorum ve beni mecbur bırakıyorsun diyor çok üzülüyorum korkuyorum başkasıyla sozlenir de beni unutursa onca yılı unutursa diye :(
- +1 yıl
Delikanlı adam gelir ailenden ister ailen vermezse o zaman düşünmek gerekir ama yinede sen ona uyma hiç akıllıca olmaz aileni üzme
Şimdi şöyle seni seviyorum ama başkasıyla evlenirim falan bunlar çok saçma yani öyle bir durum yok ya bu konularda ailesine laf geçiremiyo ailesinin seni bilmesi lazım 6 sene olmuş ve erkek çocuğu seni saklaması saçma ikincisi de seni yiyo yani öyle bir dünya yok evlenmez haberin olsun
107 Yorumla- +1 yıl
Tüm ailesi beni biliyor onlarda ana kacmami çok istedi çok ugrastilar ama ben ailemi birakamazdim. 6 sene evet dile kolay bana bunları söylüyor bende pek inanmadim başta ama daha sonrasında ise tedirgin oldum ne biliyim ya bizim yasayamadigimiz hayalleri bir başkasıyla yaşar diye çok kötü bir durum Allah kimsenin başına vermesin cidden :(
- +1 yıl
İçimi rahatlattiniz yemin ederim teşekkür ederim bu olumlu düşünceleriniz için gerçekten :) dün akşam beni aradı ilk köye gidecem ben evlenecem kredi çektim işte bilezik kolye aldım borcum var falan dedi telefonu kapatmadan önce ise cumartesi işin yoksa gel yüz yüze bir konuşalım dedi bana gerçi ne yapmaya çalışıyor bende anlamış değilim tam olarak
- +1 yıl
Yalan konuştuğu bariz bir şekilde belli aslinda resimlerini çekip atsana dedim niye atacakmisim bile dedi :/
- +1 yıl
Bencede öyle olacak gibi bakıp görecez.
+1 yılAsla mümkün değil. Gönlü başka yerde olanın bedeni kiralıktır.
#Kral83 Yorumla- +1 yıl
O kadar doğru ki...
- +1 yıl
Hayatımda aldığım en hızlı EİG için minnetarım.
Bunu çerçeve yapıp duvarıma asacağım. :D - +1 yıl
Rica ederim ne demek yorumunuz hoşuma gitti hakettiniz :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
272Cevap
+1 yılGerçekten duygusal olan nadir erkekler hariç erkekler sevmediği biriyle de rahatça evlenebiliyor benim gördüğüm kadarıyla. Bu o kadar büyük bir sorun olmayabilir her erkek için. Yani başarabilir senden başka biriyle de ilişki yürütebilir.
Evlenme yaşı olarak acele ediyor neden acele ediyor ben kaç yıllık ilişkiler duydum. Kızın da okulu bitsin ve ikisi de yere sağlam bassın diye yıllarca bekleyen çiftler var. Senin ailenin durumu yok katkısı olmayacak kaçalım demek , Allah en doğrusunu bilir ama seni ucuza kapatmak gibi de geldi bana. Sen bilirsin ama kaçmak aileni karşına almak kolay değil. Bir kızı sevdiği ailesinde istiyor vermeyince kaç defa tekrar giden ısrar eden gerçekten sevip isteyenler var. Bunu bir yakınımdan direk duyduğum için söyledim.
19 yaşında evlenip mutlu olan ve pişman olmayan insan sayısı oldukça az. Şimdi sen evlenicen ama sadece onunla değil. Onun ailesine de mecbursun. bir laf etseler gidecek yerin yok. Hadi evlendin kaçtınız bu oğlan dana bir tersoluk yapsa arkanda desteğin yok. Demem o ki kaçmayarak iyi yapmışsın. Ama değer verdiğimiz insanların bizim hakkımızda kötü düşünceleri ya da planları olabileceğine kendimizi bir türlü inandıramıyoruz. Bu benim için de geçerli. Başkasına mantıklı düşünüp kolayca akıl verebilirken kendim için bariz ve ortada olan bir duruma bile akıl erdirip karşımdakinden vazgeçemiyorum. Bence diret. Bekleyelim ben daha çok küçüğüm de. Erken evlenen kim duyduysam mesela yirmi otuz yıl sonra diyorlar ki ben de çocuğum başıma şu geldi bişey yapamadım ne bilebilirsin ki yaşın ondokuz bişey görmemişsin bilmiyorsun belki biraz büyük olsam böyle olmazdı falan diyorlar. Sen bilirsin ben de istedim erken evleneyim ama karşıma düzgün biri çıkmadı. Yani nasip bu iş ama sen eğer düşünüyorsan aklındaysa üniversite okumadan ya da iş sahibi olmadan bu kişiye gitme. İlerde değişirse kendini güvenceye alacağın şeyler olsun. Sadece ona güvenerek hayat kurmak biraz riskli görünüyor.
Başkasını bulutum diyerek seni tehdit de ediyor ama cidden evlenip arkasına bakmaya da bilir. Ama bence takma. Yedi sekiz yıllık ilişkisi bitip bir süre sonra karşısına gerçekten istediği gibi içine sinen insanlar çıkanlar var. Ben bekle derim hayırlı işlerde acele etmek gerek ama bu kişi pek hayırlı görünmüyor ve ailenden kaçacaksın bu hiç hayırlı görünmüyor. Allah en doğrusunu bilir. Hakkında hayırlısı olsun. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın güzel kardeşim. En doğru kararı alırsın umarım hayatın hakkında.11 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
+1 yılBak güzel kardeşim, öncelikle onun yaşım evlilik yaşına gelmiş demesi aşırı saçma, çünki yasal olarak evlilik yaşı 18 olsa dahi 23 yaş erkek için daha erken. Çünki erkeklerin beyninin kadınınkinden daha geç büyüdüğü ıspatlanmış bir gerçek. Ayrıca senin de yaşın daha küçük, senin şu an okuman ve kendi ayakların üzerinde dura bilmek için uğraşman gerek. Bunca yıldır öğretmenim ve her girdiğim sınıfta kız çocuklarına ilk bunu söylerim: `kızlar lütfen okuyun, asla nasıl olsa evlenirim kocam bana bakar diye düşünmeyin. öyle bir dünyada yaşıyoruz ki, kimse yarın başına ne geleceğini bilemez. birini çok sevip onunla evlene bilirsiz. sizi gerçekten iyi yaşata bilir ama ya onun başına bir şey gelirse? o zaman ne yapacaksınız? başka birine mi sığınacaksınız? o yüzden önce eliniz ekmek tutsun, bir işiniz bir mesleğiniz olsun.` şimdi sana da tavsiyem şu: `ailen senin için elinden geleni yapıyorsa onlara asla sırt çevirme, sevdiğin adam seni gerçekten seviyorsa eninde sonunda seni baba evinden beyaz gelinlikle çıkarır. o yüzden bunları düşünüp kendini lütfen üzme, sen yoluna bak hayırlısı neyse o olur. eger başka biriyle de evlenirse bil ki, o arkasından tek bir damla göz yaşı akıtmaya değmez zaten. ve bir de güncellemede o çok uğraştı çok yalvardı demişsin ama bu uğraşmak değil o seni ailenden koparmak için uğramış, seni seviyorsa seni buna zorlamadan nasıl mutlu etmeli olduğunu bulup onun için uğraşmalı.` dilersen daha fazla da konuşa biliriz bana çekinmeden her şeyini anlata bilirsin
37 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısınız gerçekten doğruları söylüyorsunuz. Ben o zaman söyle daha detaylı anlatayım. 6 senedir birbirimizi tanıyoruz biliyorum çok erken yaştan kendimi kaptirdim ama bazende keşke kendimi bu kadar kaptirmasaydim diyorum :( 1 senedir bana kacalim demeye başladı aklımı celiyordu. Bir zamanlar o kadar kararliydim ki gideyim ya nasıl olsa ailem barışı affeder beni diyordum ki zaten o bana bunları söyleyip aklıma kazimisti bide bizim pek durumumuz yok onun ise var durumu işi falan geçen ay ayarlamistik herseyi gidecektik nigdeye bir süreliğine yani onun memleketine daha sonra iyice düşününce yapamadım çok saçma ya ben napiyorum böyle ben niye gidiyorum ki o gelsin beni istesin dedim kendi kendime daha sonra da ona yapamayacağımı söyledim tabi deli oldu o da kızdı üzüldü vs gel önce bir iste beni ailemden dedim tabi böyle yaptığım için beni aslaa dinlemedi heryerden engelledi beni heveslendirdin dedi ama ben onu isteyerek asla yapmadım ne kadar anlatmaya calissamda anlamadı kızdı Daha çok sonrasında ise haberi alan anne ve babası aradılar beni köyden kızım niye gelmedin niye böyle yaptın biz sana el bebek gül bebek bakardik dediler gerçekten de öyle insanlar gördüm tanıdım çok iyi insanlar ama ben ailemi bu şekilde birakamadigel iste dediğimde ise yaşından dolayi vermezler verseler bile bir katkıları olmaz ailenin gel kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam dedi ama yine vazgecmedim kararimdan tabi öyle böyle derken biraz zaman geçti birbirimizden habersiz aradı beni son kez soruyorum gelecekmisin diye bende gelemem dedim o zaman anneme haber edicem bana ordan bir kız bulsun napıyım artık dedi ben daha çok üzüldüm tabi tamam öyle olsun demekten başka bişey kalmadı aradan biraz daha zaman geçti yine aradı yine gel bak yapma yazık etme bize dedi
- +1 yıl
ben tabi yine aynı fikirdeyim dün akşam aradı beni yine askerlik arkadaşı yanindaymis o konuşmak istedi benimle yapma etme bu çocuğu kaybetme bak severim. Ben bu çocuğu üzülüyor cesaret et gel dedi ama yine Hayır dedim en son bu sabah aradı beni tamam duygu annenin numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni daha yakından tanısın dedim
- +1 yıl
sende hiçbirşeyi istemiyosun işi daha çok yokusa suruyosun diyerek kapattı teli yani yüz yüze konuşmayı da reddetti ben ne yapacağımı inanin ki bilmiyorum
- +1 yıl
Onu da çok seviyorum ailemi de hiç birini kaybetmek istemiyorum o kadar kötü bir çıkmaza düştüm ki çıkamıyorum ben hayatımda ilk defa bu kadar zor bir karar aldım daha doğrusu napacagimi bilmiyorum :(
- +1 yıl
Sen en doğru olanı yapmışsın. Senin yaşındaki pek çok kız o dönem yalnış kararlar alıyor ve sonra çok pişman oluyor öyle vakalarla çok kez karşılaştım, o yüzden bu yaşında bu kadar doğru düşünmen gerçekten çok güzel. Emin ol eğer seni seviyorsa gelecektir ve seni usulüyle ailenden isteyecektir. Ne olursa olsun sen doğru yaptığını bil ve bundan vazgeçme. Eger seni terkedip giderse kaybeden o olacaktır sen değil
- +1 yıl
Hocam dilinize sağlık.
- +1 yıl
Evet öyle katılıyorum size. Bende bekliyorum olursa olur olmazsa demekki hayırlı değilmiş.
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılBen şahsen 6 senemi verdiğim kadın için ailemi karşıma almasam bile orta yolu mutlaka bulurdum eğer bulamıyorsam kimseyi umursamayıp o kadınla evlenirdim. Tabi ki bilemeyiz hayat bu belki hayırlısıdır belki değildir. Sonuçta insanlar birbirini yıllarca tanıyamıyor ya da zamanla değişen insan çok fazla ama ben o riski göze alırdım. Çünkü ileride eşim diyebileceğim bir insandır o sonuçta birbirimize 6 yıl harcamışız bir çok şeyin üstesinden gelmişiz falan falan laylaylom değil yani. Eleman sana son kararın mı diyerekten öyle söylemiş bence ve bazı erkekler biraz böyledir. Aslında orada gel benimle evlen saçmalama demeye çalışmış bunu çoğu kadın yanlış algılıyor ama erkek bu daha ne kadar kendini ezebilir ki ve gayet normal bence anneme haber edicem köyden kız bulsun demesi belki aklın başına gelir dönersin diye söylemiş olması yüksek ihtimal. Ve bence gerçekten seviyorsa evlenemez yapamaz ama bilemeyiz tabi ki gerçekten evliliği kafasına koyduysa baba olmak istiyorsa yaşının geçtiğini düşünüyorsa ve kafasında seninle ilgili başka çaresi kalmadıysa senden vazgeçip evlenebilir ha aklında sen varken çok sağlıklı bir evlilik olur mu olmaz mı orasını Allah bilir ama yapabilir yani. Bence yazık etmişsiniz her şeyi aileye bağlamamak lazım her yerde söylüyorum ama insanlar nato kafa nato mermer. Tamam ailedir tamam candır kandır bende de öyle ama bu insanda gelecekte eşiniz olabilme potansiyeli olan bir insan biraz eğri oturup doğru düşünüp öyle hayata bakmak lazım anne baba gider eş dost kalır gelecekte aileniz olacak insanları yok benim ailem istemiyor bir bildiği vardır diye düşünerek karar vermek çok saçma bence. Eşek kadar insanlarsınız biraz hayatı okumak lazım diye düşünüyorum :)
12 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
- +1 yıl
Yazarken çoğunluk olarak başlığı baz almıştım ama bence en doğrusunu yapmışsın seni seven bir erkek insan gibi gelip istemek zorunda gel kaçalım diye direten bir erkek zaten benim düşünceme göre sevmiyordur. Ha 6 yıl nasıl sürdü ne yaşadınız bilemem ama senin ona verdiğin değer kadar onun sana değer verdiğini zannetmiyorum. Sizin pek durumunuz olmamasıyla da alakası yok bence gerçekten seven bir erkek fakir de olsa zengin de olsa ya da sen zengin de olsan fakir de olsan gelip adam gibi ister ve her şeye göğüs gerer ailen vermese bile dener dener en son çare olarak ben elimden geleni yaptım olmuyor birbirimizi seviyoruz kaçalım diyebilir ama bu aile ve eş seçimi son çare olarak ortaya çıkmalı bence en başta değil. Aile ve eş seçimi bana göre zaten saçma bir şey bu devirde neden birilerini seçenek olarak görüyoruz ki herkes evladının mutlu olmasını ister diye düşünüyorum. Neyse ve zaten zihniyetini belli etmiş evimizi on numara düzeceğim falan demesinden senin sevgini bile anlayamadığı ortada. Senin on numara ev istemek yerine yanında olmak istediğini zaten algılayamamış. 6 yıllık süre boyunca her istediğini yapan insan maalesef ki aradığımız insan olmayabiliyor bunu kabullenmen lazım. Gitmeyişinin de seninle alakası olduğunu zannetmiyorum emin ol senden başka bir sebepleri vardır abisidir ailesidir başka bir şeydir. Zor bir durum ama önüne bakman lazım ilişkin üzerine biraz objektif yaklaşıp empati yaparsan doğru karar verdiğini daha iyi anlarsın.
+1 yılçok seviyorsun belli ki ama geri dönüşü olmayan şeyler yapma o senin ailen ailenden vaz geçmeni beklemesi ve zaten bir şey yapamayacaklar demesi olabilir herkesin durumu iyi değil ama seni o evden öyle çıkarmamalı madem seviyor istesin ve daha küçüksün evlilik sadece sevgi ile yürüyen şeyler değil ki iki kişinin hayatını birleştirmesi bence çok zor ve düşünülmesi gereken bir durum ve eğitimin ne olacak yani üniversite okumayacak mısın Türkiye de kadın kendi ayakları üzerinde durmalı yoksa ilerde evlenmeseydin ben kazanıyorum parayı gibi kavgalar çıkabilir bence eğitimine bak seven adam kaç yıl olursa olsun bekler onca 6 yılı da tutup çöpe atmaz 23 yaşında olabilir ama 23 yaş bile evlenmek için bence küçük ve sen kaç diye anneme diyeceğim köyden kız bulsun demiş düpedüz yalan bu ve seven adam bir anda vaz geçmez z sevdiği kadından hayır yapsa dahi de zaten sizi hiç sevmemiştir ki bence yüz yüze buluşun 2 3 yıl daha beklemesi gerektiğini kaçmayacağını söyle ailenden vaz geçmeyeceğini kafasına sok bir can biri yar ama daha küçüksünüz ben sizinle yaşıtım ve evlenmeyi göze alamazdım hele ailemden vaz geçmeyi hiç göze alamazdım inşallah güzel şeyler olur hakkınız da
12 Yorumla- +1 yıl
Cok dil doktim ben ona once bir gel iste diye ben kacmiyorum diye o da inat edip gelmiyor şöyle anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
madam öyle ailenize bahsedin yani kaç dediğini değil de sevdiğiniz biri olduğunu ve evlenmek istiyorsanız evlenmek istediğinizi söyleyin sevdiğiniz erkeği de arayın konuştuğunuzu istemeye gelmesi gerektiğini söyleyin tamam maddi durumunuz iyi olmayabilir ama yani kaçarak da olmaz ki istesin ne yapacaksa yine yapsın bu işin tek çıkar yolu bu
+1 yılKardeşim yaşlarınız çok genç, o yaşlarda insan ne istediğini tam olarak bilemiyor. Seni dediği gibi çok seviyor olsa seni ailenle kötü etmez. Bekler , sabreder , usulünce ailenden ister. Diyelim sen onu dinleyip kaçıp evlendiniz. Ya 3 ay sonra anlaşamazsanız ne olacak? O seni boşar ailenede dönemezsin, dönsen onlara karşı başın hep eğik olur. Konu komşu , akrabaların diline düşersin. Seni seviyorsa bekleyip usulüyle evlenecek , sevmiyor beklemiyorsa yolu açık olsun kimle evleniyorsa evlensin. Burda tanıdığım bir kadın 18 yaşındayken sevdiğine kaçıp ailesini çiğnemiş, 7 ay sonra hamile bir şekilde baba evine dönmek zorunda kaldığını anlatmıştı. Ailesinin baskısıyla bebeği aldırtmış bir müddet sonra ailesinin artan baskılarına dayanamayıp ikinci birine kaçıp evlenmiş. İki çocuğu olmuş ondan, ailesi tamamen silmiş kadını. Evlendiği herifte sahipsiz görüp şımarıp ayrı evde başka kadınla yaşamaya başlamış. Kadın intihar edecek seviyeye gelmişti. Güzel kardeşim sen beni dinle aileni çiğneme pişman olursun. Yaşın genç dünyadaki tek erkek o değil hiç telaş yapma, yanlış bir karar verme. Eş bulunur, ana, baba, kardeş bulunmaz.
12 Yorumla- +1 yıl
Evet yaslarimiz genç suanda zaten ama ben bu astar evlilik bile dusunmezdim ne olduysa onu kaybetmemek için düşünüyorum kavuşmak için çünkü çok seviyorum :(
- +1 yıl
Senin olan senindir kaybedeceğim diye endişe duyma hayırlısıysa olsun diye dua et hep. Birşeyi çok istersen hata yaparsın sabırlı olmak en güzelidir ileride Pişman olmamak için.
+1 yılSeni iyi anlıyorum. benimde sevgilimle 2 yıllık ilişkim var bu seneyle 3 olucak neredeyse. ailem onu istemiyor okul bitmediği için ve sevmiyor. o da aynı şekilde kaçalım diyordu sürekli. ama böyle olmaz kaçılmayacağını aileleri zamanla ikna edeceğini ona anlatman lazım ben anlattım. ailenin gönlü olmadan kaçmaya kalkma kaçanların sonu genelde iyi olmuyor. kaçarsan düğün yapmaz, ailenle aran kötü olur, çevrende dayanamadı azdı kaçtı gibi laflar duyarsın seni kötü görürler. ve evleneceğin kişi kendi elinle geldin deyip ezer. evlendiğin kişinin gözündede basit olursun kaçarak. ayrıyetten oğlanın anneside ezer. bizim ünide vardı. sonları hep kötü oldu. ayrıca şunu söyleyim seven sabreder bekler başkasını bulmaz sevgi anlayış fedakarlık değil midir? başka birini bulmak nedir dememesi lazım. seven değer veren böyle mi yapar sabreder. yaşın daha çok küçük zaten. ne acelesi var seviyorsa bekleyecek. sana tavsiyem adam akıllı karşına al ve beklemesini söyle çok erken. aileleri yavaştan ikna edin. bunlara rağmen beklemiycem diyorsa kendi bilir. seven böyle yapar? bırak gitsin. senin yerine başkasıyla evlenme düşüncesi çok saçma. birde şunu soylemeliyim mesleğini eline almadan evlilik düşünme. hiçbir erkeğin erkeğin maaşını güvenme kendi maaşın olsun. çünkü kimsenin kimsede garantisi yok. bir kadın kendi ayakları üstünde durup kendi parasını kazanmalı.
113 Yorumla- +1 yıl
Evet dediklerini çok haklısın. Ben ona 1 yıl boyunca dil döktüm zaten 1 yıldır bu olay ortaya çıktı ve 1 yıldır temelimiz sarsilmaya başlamıştı bu konu yüzünden. Bir de şu var bizim durumumuz pek yok onun durumu ise var sitede yaşıyor işi vs herseyi tam gel bir önce ailemden iste dediğimde ise bu yaşta seni bana vermezler verseler bile ailenin bir katkısı olmaz en iyisi kaçmak ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam ailenlede baristiracam dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeyi cesarete edip gidenlere de zaten aklım almıyor cidden. Birde annesi babası koyde yaşıyor bu da abisi ve yengesiyle aynı evde yaşıyor artık bunalmış bir an once evlenmek istiyor işi aceleye getiriyor ve su son zamanlarda da artık dayanamıyorum beni buna sen mecbur bıraktın anneme haber vericem bari bana köyden birini bulsun diyor o kadar zoruma gittiki bu dedikleri :(
- +1 yıl
Siz ne yaptınız bu arada merak ettim hallettiniz mi herseyi berabermisiniz?
- +1 yıl
Dediğim gibi başka bir kız bulsunlar demesi çok yanlış. seviyorsa bekleyecek sabredecek. ailenle barıştırırım düğününü yaparım dediğine bakma. hem ailen hem sen rezil olursun. masraf edip düğünde yapmaz. öyle örnek dolu. yanlış birşey yapma seven erkek adam gibi bekler ve ister. ne bu kadar acelesi sen olmazsan başkasıyla evlenirim falan. yani sen olmasanda olur yapacak birini buluyumda der gibi. saygısızlık ya sana söylediği. ailevi durumum iyi değil diyorsun sırf bunun içinde evlenmek isteme. isterse sarayda otursun. ilk önce seviyorsa sevgisine sahip çıksın. ve senin kendi mesleğin olsun. yaşın çok genç ve ilerde keşke deme. bugün var yarın yoklar. kimin sonunun ne olacağı belli değil. sen güzel bir okul kazanmaya bak ilk önce bir mesleğin olsun. kimse seni ezemesin. saygı duysun. elinde maaşın olduğunda sende imkanları düzeltebilirsin. bir erkeğe maddiyatına güvenme. aileni çiğneme olur mu? o seni beklemeli. mecbur bıraktın diyor ya kendi istekleri ve arzuları için mi seninle.
- +1 yıl
bu ne saçmalık ya. benim düşüncem bu yönde umarım doğru kararı verirsin. hakkında hayırlısı olur inşallah. biz 2 senedir sevgiliyiz bu seneyle 3 olucak neredeyse. ünide tanıştık.2 sene beraberdik. beni ailesiyle tanıştırmak istedi. ve üni zamanında ailemden gizlice istanbula gittim. bütün ailesiyle tanıştım beni sevdiler bende onları. sonra geri döndüm bulunduğum şehre. ünide yanyanaydık hep. sonra araya yaz tatili girdi ve sevgilim ailene açıklayalım artık dedi. ailemle tanışmak isteğini söyledi ve evlenmek istediğini. bana defalarca evlenme teklifi etti😂😂ama ben ailemin okul bitmeden vermiyeceğini ve mesleğim olmadan evlenmeyeceğimi defalarca söyledim. sonra onun istediği gibi anneme söyledim ve anneme okuduktan sonra evlenmek istediğimi. yüzyüze tanışmadılar ama annemle konuşmaları oldu sevgilimin annem sinirlendi ve okuluma engel olduğunu söyledi onu hiç bir zaman sevmedi ve sevmiyorda. bunun üzerine o da kaçalım kaçırıcam seni falan demeye başladı. bende her defasında okul bitmeden olmaz diyordum.
- +1 yıl
1 sene böyle demeye başladı. hatta gizlice evlenelim bile dedi okurken. şimdi o leveli atlattık. okulum bitene kadar beni bekleyecek. ben önceliğim meslek olduğunu ve sana söylediğim şeyleri sevgilimede söyledim. ve beraber birşeylerin üstesinden gelicez ve sabredicez. beklemiyorsa yanımda ne işi var? öyle değil mi? ayrıca sevgilin 23 yaşındaymış benim sevgilimde 22 yaşında hemen hemen aynı yaştalar.23 yaşında evde kalmış olmuyor. daha ikinizde gençsiniz. anlaması lazım sevgi anlayış değil midir? doğru düşün ve yanlış karar verme lütfen. tek bir karar bütün hayatını mahvedebilir.
- +1 yıl
Ne güzel söz aranızda halletmissiniz buna sevindim. Keşke bende senin gibi şanslı olabilseydim. Nuh diyor peygamber demiyor suanlik. ilerde bilmiyorum fikri değisirmi ama ben onu çok seviyorum. Daha kötüsü imam nikahimiz var 2 ay öncesinde imam nikahı kiydirdi bize :( arkadaşlarımdan git artık o senin kocan olmus onun istediklerini yapmazsan günahı senin boynuna diyen oldu. Çok zor berbat bir durumdayim Şu an . ona rağmen bile gidip evlenebilecek zorunda kaldığını söylüyor ne yapıcam hiç bilmiyorum :(
- +1 yıl
Evet senin kocan artık o. bizim durumla çok farklı. ailen bu durumu bilmiyo sanırım. keşke ani karar vermeseydin. bu durumda maalesefki çocuk haklı karısısın ve evlenmeniz gerek. çocuk seni yanında ister. evlensek benimkide ister normal değil mi? ailene açıklamaya çalış ikna et sonuçta evladısın. eğer ilişkiye hiç girmediyseniz ayrılma şansın var. eğer girdiyseniz git evlen. yapıcak pek birşey yok.
- +1 yıl
İlişki olmadı ama onun benzer şeyler oldu daha onceden. o gelip istemeye bile razi değil bir an önce kacalım derdinde bende ailemi üzmek istemiyorum gitmeyle
- +1 yıl
Olmadıysa seni tutan bir sebep yok. böyle söylemesi yanlış. aileni üzme ve ikna etmeden evlenme. aile değerli herşeyden kıymetli unutma. bu yaşa kadar geldiysek bir şekilde ailemiz sayesinde. seviyorsa ailenin gönlünü alır ve adam gibi istemeye gelir. öyle şey olur mu ya? daha fazla üzülürsün. mantıklı düşün. hala bir şansın var hayatın için. beklemiyorsa mecbur ayrılacan. ama karar senin. sevgi anlayıştır unutma. şimdi isteklerini yaptırmaya çalışan evliliktede ezer.
- +1 yıl
Evet ama onun bana bunları yapmasi zoruma gidiyor bu haldeyken bile o kelimeleri söylemesi falan inşallah hatasinin farkına varır tez zamanda
- +1 yıl
Inşallah. hakkında hayırlısı olsun.
- +1 yıl
Teşekkür ederim inşallah.
- +1 yıl
Ayrıldık biz. beni 2 yıllık ilişkimizi çöpe attı. canı cehenneme. ben bile kaçmayı düşünmüştüm. erkeklere güvenilmeyeceğini bir kez daha anlamış oldum. ve kaçmamak en iyisiymiş.
+1 yılKararınıza karışmak istemem, ama ikinizin de yaşı çok küçük değil mi evlenmek için? Ben sizin evliliğe hazır olup olmadığınızı bilemem, lakin aileniz de bence benim düşüncemi size daha sert dille söylemiştir veya söyleyeceklerdir. Birkaç yıl daha beklemenizi söyleyip, okuyorsanız okulunuzu bitirmenizi veya işiniz varsa kendinizi işinize vermenizi ve elinizi güçlendirmenizi muhakkak isterler. Zaten evleneceğiniz kişi de sizinle aynı kriterleri taşıyorsa ve olgun bir insansa, aileniz de er ya da geç razı olacaklardır bu kararınıza. Yani ilk kanaatim, acele etmeyin.
İkinci kanaatim de, sevdiğiniz insanın yeterince olgun bir kafa yapısına sahip olmaması. Benim kızım bana diyecek ki "anne, sevdiğim adam kendisiyle evlenmiyorum diye annesinin bulduğu kızla evleneceğini söyledi". Ben o adamla görüşmesini KATİYEN engellerim. Kimse kimseyi bu şekilde manipüle edemez. Eğer o adamsı sizi gerçekten seviyor olsaydı, hayatta kalmanız ve kendi başınızın çaresine bakmanız için sizi desteklerdi. Kendini bile destekleyemiyor ki evlenme konusunu annesinin insafına bırakabiliyor. Öyle biriyle beraberliğinizi sürdürürken bir kere daha düşünün lütfen.11 Yorumla- +1 yıl
Bende söyledim ona bunu ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Seni seviyorsa tercih yapmak zorunda bırakmaz ne demek yani ailenin sil benle gel seni sevseydi sevdiğin insanlardan ayırmaya çalışmazdı ikincisi gelmezsen başkasıyla evlenirim demek ne demek seni resmen mecbur bırakıyor buda sevmediğinin ikinci bir göstergesi tabikide gitmemelisin aileni bırakıpta elin oğluna gitmek hem nankörlük hem bencillik olur seni bu yasa kadar iyisiyle kotusuyle büyütüp yanında olup sen annenin karnındayken varlıklarını hissettiren insanlar güya seni sevdiğini gerekçe olarak gösterip aileni ihanet etmeni isteyen bir insan sence kimi seçmelisin bu durumda adam gibi gelsin istesin istemiyorsada gitsin ne halı varsa görsün zaten seni sevse bir başkasıyla evlenmeyi düşünmez kusura bakma aptallık etme yaşın daha çok genç seni seven insan çıkar karşına bu adam seni sevmiyor sevse ailen ve kendisi arasında secim yapmaya zorlamaz sen mutlu olacaksın diye o güzel insanları üzmeye yüz üstü bırakmaya onlara ihanet etmeye hakkin yok bence o adamı sen yolcu et gitme ki belli sen aileni seviyorsun ailen seni affetse bile sen onlara karşı yaptığın ihaneti unutmazsın anneni babanı varsa abini ablanı kaybetmeye değmez emin ol değmez
12 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
- +1 yıl
Sevse gitmez emin ol gidersede canı cehenneme emin ol değmez gelip seni istese ailen verir veya vermez istemeden bilemez ve istemeden vermezler seni demese çok saçma bir gerekçe kaderse basite varsa her türlü olur ama senden isteğim gidip ailenin yüzüne yere eğme adamsa gelir ister bahanelerin ardına girmez bende evliyim iki sene olacak nerdeyse ne benim ailem ne eşimin ailesi bizi evlendirdi biz kendimiz kendi çabamızla evlendik ki bana seni istemeye gelecem dediği zaman bir işi dahi yoktu oda bahane edip ben çalışmıyorum ailen seni bana vermez deyip bahane üretebilirdi ama yapmadı evlenmeden bir ay önce ise girdi su an çok şükür mutluyuz bir Oğlumu da var hayatta olmaz dediğin bazi seyler bakmışsın ki olmuş olur dediğin şeylerde olmamış bilinmez oyuzden bekle gitme büyüklerimiz su akar yolunu bulur diye boşa dememişler aceleyle karar verip sonrasını düşünmeden hareket etme hayatını mahvetme benim diyeceğim bu kadar
+1 yılselam o adam seninle evlenmek istiyorsa ailenin gönlü ile rıızası ile seni isteyip evlenmesi lazım kaçırmakda nedir yaani? nikah olmadan sakın birlikte olma ve ona evlenmeden gitme yoksa başına kötü şeyler gelebilir adam belkide evli bile olabilir seni kuma olarak alabilir zevkine seni kullanabilir veyahut seni başka adamlara satabilir neler oluyor neler yaani :):) sakın ailenden habersiz ve izinsiz bir iş yapma hem onların kalbini kırarsın ahını alırsın işin gücün rast gitmez hemde başına gelmedik olaylar kalmaz yaani benden söylemesi sana gelsinler seni ailenden istesinler olursa olur olmazsada olmaz dünyanın sonu değil ya yaani en azından ailen o adamı tanımış olur bu hayatta hiç kimseye güvenme herkes çakal olmuş birbirini kandırmaya çalışıyor kızları kandırıp kullanıyorlar zevklerini alıp işleri bittimide sonrada postalayıp geri gönderiyorlar işlerine gelmedimide öldürüyorlar neler oluyor neler sen bilirsin senin hayatın ama ailenden onaysız bir iş yapma helalince normal bir şekilde evlen evinden gelinlikle çık güzel bir düğünün olsun yaani haydi iyigünler :):)
01 Yorumla- +1 yıl
Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Merhaba!
Ailenin rızası olmadan zaten gel kaçalım/edelim diyen kişiden bir hayır gelmez. Hatta üzerine kalkıp "kaçmıyor musun?" deyip bende başka birisiyle evleneceğim ayağına yatan adam..
Verilmiş sadakan varmış.142 Yorumla- +1 yıl
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti
+1 yılKaçalım ne ya insan gibi gelsin istesin ailenden ne biliyor ailenin barışacağını? Ayrıca sözlerinden buram buram cahillik kokusu yayılıyor bu adamla sen evlensen ne olur? Anası köyden kız bulsunmuş.. okulunu oku mesleğini ele al daha 19 yaşındasın flört etmeye bile yeni başlaman gerekirken sen bu işe çocuklukta başlayıp 6 sene sürdürmüşsün. Yaşın evlenmek için çok küçük bu kadar acele ettiğine göre sadece kendini düşünüyor o. Bir de tehditle seni tercih yapmaya zorluyor bırak ne yaparsa yapsın
313 Yorumla- +1 yıl
Gelip önce bir işte vermezlerse ben gelicem sana zaten diyorum nasıl olsa biz haklı oluruz gelip istediler de vermediniz diye ama Şu an yapamayan şimdi de yapamaz diyor biz birbirimizi çok seviyoruz ama böyle sıkıntılar çekiyoruz işte onun durumu işi var bizim pek durumumuz yok gelip istesem bile hadi verdiler diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam söz diyor bende ailemi bırakamıyorum çok kötü bir çıkmaza düştüm ilk defa onu kaybetmektende çok korkuyorum :(
- +1 yıl
Ne saçma bir düşünce bu ya? Her şeyin en iyisini yapacaksa ailenle konuşur onlara da bir yük bırakmaz zaten kızım hiç isteme fikri falan yok bu herifte bırak gitsin. İstememiş etmemiş sanki istemişler de vermemişler gibi kaçalım en iyisi diyor. Seni düşünse şunları yaşatmak yerine seni baba evinden en doğru şekilde gelir alır. O sadece kendini düşünüyor. Senin için en iyisini yapacak olsa kocaya kaçmış biri olarak rezil rüsva olmana göz yummaz.
- +1 yıl
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye sinirlendi asla istemem aklından çıkar onu dedi ben cesaret edemedim diye kızdı doğru söylüyorsunuz onu kendi haline bırakıp izlemek lazım sonunda pişman olacak bence ama ne zaman benim aklım almıyor ya insan sevdiğinden ona gelmiyor diye bu kadar kolay vazgecebilir mi hiç aklım almıyor gerçekten ama kacsaydim da içim rahat olmazdı biliyorum bir kaç kez yeltendim ama yapamadım o da yapamadığım için daha çok kızdı bana
- +1 yıl
13 yaşında birinin tesiri altına girersen yeltenirsin tabii. Yıllarına acıyıp da çok seviyorum diyip sakın bir daha böyle bir işe yeltenme aileni kahırdan öldürürsün. Ne demek “asla istemem” neden istemiyormuş? Senin diğer kızlardan ne eksiğin var da aileni ezip geçeceksin? Aileni beğenmiyor ki gelip istemiyor. Aileni sayıp da gelip istemeyen adam ilerde bırak barıştırmayı seni onlarla görüştürmez bile. Aklını başına devşir ayrıl ondan. Çocuk her anlamda berbat bir insan kusura bakma ama sevgin gözünü kör etmiş. Daha yeni genç kız oluyorsun hayatına kimler girer. Ama ailenden birinin yüreğine indirirsen bir aile daha bulamazsın kendine.
- +1 yıl
Ben 15 yaşında oda 19 yaşındayken sevgili olduk o 2 sene sadece tanışma süreci gibi biseydi sevgili değildik işte sevdik sonrasında birbirimizi bu duruma geldik o kadar haklısınki bir akşam aradı beni o kadar iyi konuştu ki bana kacacaktim yani aklımı başımdan almıştı o derece onada tamam kacacam dedim o sırada bizim üst katta bir akrabamiz var ona çıktım fikir almaya o da zamanında kaçmış ama sonrasında ayrıldı kocasından şimdi annesiyle yasiyor sakin yapma seni seviyorsa gelsin istesin falan dedi ondan sonra kararın bir kez daha değişti Bu sefer ona yapamayacagim ben gelemem dedim daha çok sinir oldu seni ailenle baristiracam baristiramazsam gel yüzüme tükür falan dedi ama gitmedim tâbi şimdi de bende çare bırakmadın ben gidip evlenirim ama sen çok pişman olacaksın dedi benle yaşadıklarını baska biriyle yasadiginda pismanlik duyacaksin dedi en son bana ama umarım o pişman olur
- +1 yıl
Barıştıramaz değil barıştırmaya çalışmayacak bile. Senin de iletişim halinde olmana izin vermeyecek. Ailene bir garezi olmasa seni telli duvaklı çıkarır o evden. Diyelim sen kaçtın o gece anne ya da babanın yüreğine indi Allah korusun ya öldü ya da felç geçirdi ne yapacaksın? Nasıl barışacak nasıl telafi edeceksin? Değer mi ya elin herifi için. Seni sevse zaten ne başkasıyla tehdit eder ne de seni ailene akrabana karşı nankör ve rezil bir insana dönüştürmeye zorlar. Kaçmak nedir ya bu devirde? Senin düğüne nikaha gelinlik giymeye hakkın yok mu? Neden en mutlu gününü hem kendinden hem ailenden çalacaksın ki. O başkasına gitmese bile böyle adi bir insandan senin zaten kendini kurtarman lazım yoksa eninde sonunda ona uyar hayatını mahvedersin. Kaçtığın günden itibaren tüm vaatleri çöp olacak emin ol. O lafların hepsi istediğini ele alana kadar. Elinin altında ol bak ne söz kalıyor ne mutluluk. Ailenin içi paramparçayken sen çok buruk bir mutluluğun içinde olacaksın. Seni istemeye tenezzül etmemiş adam ailenle barış diye aracılık eder mi akıl var mantık var. Hemen koparacak bağlarınızı ve sen hayat boyu böyle cahil bir insanın elinde köle olacaksın
- +1 yıl
Evet dedikleriniz çok doğru ailemden çekindigim ve onları sevdiğinden dolayı böyle bişeyi yapamadım üstelik koyde dugunumuz olacak dedi gitmiş kendine takım elbise almış beni gelinlikciye bile götürdü ama ben bir bahane buldum bunlar güzel degil dedim ve o işten siyirmistim ama o çoktan almışti takım elbisesini işte dediginiz gibi pişman olmaktan çok korktum bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi inat etmeyip gelip istese evlensek çok mutlu olacagimiza inancim tamdi ama beni çok zor durumda bıraktı sürekli fikrim değişti ona tamam dedim daha sonrada yapamadım Şu an onun gözündede suçlu benim bana Umut verdin gelmedin dedi beni yarı yolda bıraktın cesaret edemedin dedi ama bunu yapamazdim ben gerçekten de yapmadım zaten o konu da içim rahat ama geçen hafta aradı beni ve köye gidecem anneme haber ettim bana oradan bir kız bul diye annesi de çok severdi beni o da istedi gelmemi annesi de hala onu seviyorsun ama bekleyin yapma böyle demiş o da yok ben evlenicem kararliyim çok yoruldum falan demiş bunları bana söyledi ama evlenir mi bilemem inşallah da bundan haberim olmaz benim
- +1 yıl
😂😂kızım o çocuk zaten başkasını bulmuş ikinizi de gayet güzel idare etmiş net. Düğün yok bişey yok ne takım alması? Ona evlenelim artık diye baskı yapan biri olmasa o da seni sıkıştırmaz emin ol. Çocuğun bir şeyler karıştırdığı çok bariz belli ama ne. Bence onun konuştuğu biri var ve o kız da ona evlenme baskısı yapıyor. Ondan kurtulmak için de sana baskı yapıyor istemeyle falan işi uzatmamak için de kaçalım oldu bittiye gelsin kız bir rezillik çıkaramasın diyor bence. Sen o çocuğun yakında evlendiğini duyarsın ama emin ol kullandığı kızla evlenmek zorunda kalmış olacak. Sen değil o pişman olur
- +1 yıl
Konuştuğu biri yok ona eminim çünkü instasi hala bende şifresini değiştirmedi şimdi gitmiş bana inat kızlara mesaj atıyor işte hikayelerine falan emoji atıyor onu görüyorum ama o elbiseyi aldığında suc bendeydi ben tamam gelecem demiştim bir anlık cesarete gelmiştim o yüzden aldı o elbiseyi ve o yüzden bana çok kızdı Evlenirsede köyden biri ile evlenecek bence o da istemiyordu koy kızını bana en son köyden biri ile evlenicem dedi ve sonrasında gidip instadan kızlara mesaj atıyor ben anlamadım onun ne yapmak istedigini
- +1 yıl
İletişim dediğin şey sadece instadan olmuyor. Köyden kız buldu belki. Köydeki kızların çoğu instagram falan kullanmıyor. O çocuk bir şeyler çevirmese seni böyle rezilce bir işe zorlamaz gelir insan gibi ister. Kaçarsan sana ilerde asla saygı duymaz. Barıştırmaya falan da çalışmaz. Ailene saygı duysa gelip isterdi her şeyi usulünce yapardı niye seni üzüleceğini bile bile bu yola girmeye zorluyor? Var mı mantıklı bir açıklaması, yok
- +1 yıl
Doğru yok tabi haklısınız ama o bensizligi göze alabiliyorsa benim ondan hicbirsey kaybetmemem lazım tek istediğim de bunları yaptığına pişman olması sevdiğini ne olursa olsun beklemeli bencede
- +1 yıl
İstemeyi bile kabul etmeyen adam bekler mi sence? Zaten “asla istemem çıkar aklından” diyen birinin sevgisine inanmam ben. Başka hesapları var ki sadece kendini düşünüyor senin düşeceğin durumu takmıyor bile.
- +1 yıl
bence de etmez o zaman yolu açık olsun demek düşer napalım ben elimden geleni yaptım söyledim de o istemiyorsa illa benim dediğim olacak diyorsa yapacak bişey yok.
Aşk İlişkileri konusunda 622 cevap paylaştı. Kardeş henüz cok küçüksün bizim oralarda bir laf vardir. Davetsiz gelen mindersiz oturur derler evinden ananin babanin rizasi ile telinle duvaginla cikmak varken gerek yok boyle şeylere. O seni kacmaya razi edebilmek icin her yolu deniyor. Tamam annene soyle bulsun sana birini de cekil kenara seyret. Daha 23 yasinda ev nedir ev gecindirmek nedir bir haber iki gun sonra dovse dayak manyagi etse ananin babanin evinede donemezsin cikarken kapini neden kapatiyorsun? Aklini basina degistir yasin 19 acele etmeye gerek yok onerim 23 unden once evlenme
33 Yorumla- +1 yıl
Evet zaten kacmadim kacamazdimda aileme bunu yapamadim. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
Sen aileni kaybetme aile herseydir. Herseyini yapacak adam ailesini getirir ister ailesini ikna eder bu is telefonda olacak birsey degil 6 sene olmus sen 19 yasindasin yani 13 yasinizda tanistiniz. Yani cocuktunuz bana gore hala cocuksunuz kardesim emin ol hocbirsey eskisi gibi olmaz gelsin istesinler yokss otur oturfugum yerde
+1 yılDaha çok küçüksün ailen var. Bir insanın ailesi ne kadar kötü ne kadar huysuz olsa bile onların rızası olmadan iş yapılmaz ki kaçmaktan bahsediyorsunuz önce bunu unut. kendisi de evlenecek yaşta değil 23 yaşında hiç bir erkek kolay kolay olgunlaşamaz çocuk oyuncağı değil bu iş 6 senedir seninle ve başkasıyla evlenirim diyor eğer bunu gerçekten söylüyorsa o zaman seni sevmemiş lakin sırf onunla evlen diye söylüyorsa demek ki evlenmez başkasıyla. Bence sen al karşına konuş kaçmak istemediğini evliliği şu an düşünmediğini ama onu çok sevdiğini söyle bekle de. Eğer beklemez ve gerçekten başkasıyla evlenirse o zaman çok şanslısın daha evlenmeden gerçek yüzünü görmüş olursun.
21 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Karaktersiz bir insan olduğu her yerden belli. Kusura bakma sevdiğin için saygı duyuyorum, dediklerime sakın alınma ama o seni unutabiliyorsa sende onu unutabilirsin. Seni sevdiğini sanmıyorum bu acı bir gerçek çünkü seven bir insan kıyamaz bir kere öyle bırakıp gitmeye başkasıyla evlenmeye. Evlenmekte gözü olduğunu da düşünmüyorum. Hepsi başlı başına bir yalan. Şu hayatta senin arkanda ne olursa olsun hep ailen olucak. Böyle vakit bile geçirilmeyecek biriyle aileni arkanda bırakıp gitmek hiç yakışık almaz. Sana tavsiyem hayatına girecek yeni birini bulana kadar ona vereceğin sevgiyi ailene ver. Emin ol her şey daha da güzelleşir. Böyle bir insan için de güzel kalbini üzme derim. Allah hep iyilerle karşılaştırsın tek temennim..
11 Yorumla- +1 yıl
Amiin Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sevmesine seviyor aslında bu zamana kadarda bir dedigıbı iki etmezdi ama onda çok hırs ve inat var o yüzden böyle yapıyor kaç kere köye tasinacam annemin babamın yanına dedi hala gidemedi İstanbul'da işi olduğu için ben kaçmadm diye gelip istemekte inat ediyor
Yorumları okudum gerçekten karışık. Sen 6 yıl önce 13 yaşındaydın. Bu sevgi değil bağlılıktır. Ona ailenden biriymiş gibi bakıyorsun. Bu yüzden çok zor gelmiş ola bilir. Ama bir konuyu yine anlamadım. Niye istemeye gelmiyor? Yaş problem değil. Ama bence korkuyorsunuz.13 yaşındayken sevgili yapmak. Ve davam etdirmek büyük iş ama sevgiden çok bağlılığa girer bu. Düşünsene ergenliğini onunla geçirdin.. Bu bağımlılık.1 ay zorluk çekersin. Ama sonra geçer be güzelim. İstese güzel. Kaçmak kötü değil. Ama bence en önemlisi gelinlik giymek.. Her kadın sürekli gelinlik giymez.. Aceleci davranıyor
12 Yorumla- +1 yıl
Yok 13 degill ben 15 o da 19 yaşında iken sevgili olduk o 2 sene taniyorduk ama birbirimizi ben onuda hesaba kattım. İstemeye gelmemesinin nedeni ise bizim biraz durumumuz yok onun ise durumu evi vs var gelip seni istesek bile yaşından dolayi vermezler verseler bile bir katkıları olmaz ki en iyisi kacalim ben senin her istediğini yapıcam söz dugunumuzu de yapicam dedi yapardida gerçekten ben ona sonuna kadar güveniyorum ilk başlarda nasıl olduysa tamam gelicem dedim ama sonrasında çok düşününce yapamadım bunu da ona söylediM kızdı bana falan onun ailesinden herkes beni tanır ve sever herkes gitmemi istedi ama ben yapamadım ailemi birakamadim hala da arar beni gel gidelim çok mutlu olacaz der 2 ay geçmesine rağmen ama ben ne onu ne de ailemi bırakamıyorum sonumuz ne olacak hiç bilmiyorum o da üzülüyor bende :(
- +1 yıl
Kaç gitsin o zaman kızım. Güvenin tamsa. Ama bence güvenin kırılacak. Yanlış anlamayın. Ama belki ileride mutlu olacaksınız bilemem. O zaman ailende mutlu olur. Paran yoksa nolmuş. Bu engel değildir. Ama ailene sor belki yapacaklar bir şey kızları için gelsinler istesinler. Erkeğin bağrı kopmuyo ya. Gelsin istesin bence
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Arkadaş gerçekten aceleciymiş genelde genc yasta evlenmis kizlar kontrolu kolay oldugu icin senide kendi kontrolunde bir hayata sokacakti. Cunku daha dunyayi yeni taniyorsun ve o sana gosterecekti. Evliligin nasil bir sey oldugunu sen ise daha olgunlasmadigini dusundugun icin gitmedin onunla Şu an boyle anlasiliyor. Kendini hazir hissetmedigin muddetce bunu yapmamn dogru bir davranis olur.
12 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben :(
+1 yılGenç dostum bu adamın seni sevdiğinden pek emin değilim. Ne demek bana kaçmazsan başkasıyla evlenirim. İnsan sevdiği kişiyi zor duruma sokacak hareketlerden kaçınır, onun üzülmesini istemez ama senin erkek arkadaşın bunu düşünemiyor. Dikkatli olmalısın. Nasıl bir coğrafyada yaşadığını bilmiyorum ama 19 yaş evlilik için biraz erken gibi. Hem neden kaçacakmışsınızki madem ki seni seviyor beklesin biraz daha. Böylece kimsenin kalbide kırılmamış olur. Gelelim asıl meseleye aklı sendeyken başkasıyla olabilir mi? Malesef olabilir...
12 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
- +1 yıl
"Ailen seni bana verse bile bir katkıları olmaz" bu nasış terbiyesizlik dostum. Tamam ailenin maddi durumu iyi olmayabilir ama bu lafta söylenecek şey değil. Gitmemekle iyi yapmışsın. Diyelimki kaçtın ve o adam senden sıkıldı bıraktı ortada ee ailenlede aran kötü ne halt yemeyi düşünüyorsun bu durumda sorabilir miyim
bunu dediğine göre seni sevdiği için değil, evlenme yaşı geldiği için evlenmek istiyor seninle ve de üzerinde baskı kurmaya çalışmış. ayrıca sen daha çok gençsin emin ol daha görecek çok şey var bu yaşta evlilikler bana sakıncalı geliyor çünkü 19 yaşında birinin evlenecek olgunluğa ulaştığını zannetmiyorum ve 23 yaşında evlenmeyince de kimse ölmüyor. yani kaçma kesinlikle pişman olursun ailen herşeyden daha önemli. sevseydi gerçekten beklerdi zaten. sevmiyorsa da herkes yoluna o zaman o zaten bunu çoktan yapmış sende bunu yapmak zorundasın. belki biraz üzülürsün bu da çok normal ama hayat devam ediyor üzülmene hiç gerek yok
12 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen bir erkek olarak böyle bir durumda olsaydım istemeye gelirdim baktım vermiyolar olması için elimden geleni yapardım baktım yine olmuyor seçenek sunardım ister benimle gel ister gelme kararı ona bırakırdım erkek arkadasınında kendine göre bir hayat tarzı var evlenme yaşım geldi gibisinden oda kendine göre haklı daha fazla ne sen ne ben üzülmeyelim bir an önce neticeye varalım gel benim ol demiş ama unutma daha senin için hiç bişi yapmamış istemeyi denememiş sevdiği için hiç bişi yapmayıp yaşını bahane ederek bana köyden kız bulsunlar demesi çok yanlış aklını kullan doğru karar ver kaçıp gidersen yarın öbürgün bunun sonucları cok agır olabilir bunu unutma
12 Yorumla- +1 yıl
Siz en iyisini düşünüyorsunuz keşke o da böyle dusunebilse inat etmese :( Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
- +1 yıl
Dediğim gibi denemesi lazım denemeden bu şekilde gel demesi yanlış denesin sonra gel desin aklını kullan senin verdiğin karar doğru kararını değiştirme gitme olmaz deme gidersin bu sözlere inanırsın yarım kalırsan geriye dönemeyebilirsin döndün ailen bişi demedi farzedelim emin ol senin içinde yer eder bunlar basit örnekler daha kötü ihtimalleride olabilir yelpaze geniş kararını değiştirme sen haklısın
Öncelikle hayırlı geceler.. 1 Seven adam bekler, seven adam tehdit etmez. 2 Doğru zaman diye bir kavram var sizi bu şekilde sıkıştırması çok yanlış. Okuyor olabilirsin, bir hedefin hayalin olabilr nefsine yenik düşüp kabul ettigini varsayalım ileride pişman olmayacağının garantisi de yok. Yaşın henüz çok genç aceleye getirme derim.. Seviyorsa seni bırakıp başkasına gitmez tam tersi ailenin karşısına çıkar usulünce derdini anlatır olacağına bırakır.. Zaman herşeyin ilacıdır diyorum tekrar hayırlı geceler diliyorum..
12 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Yıl olmuş 2019 hala ne kaçması, köyden kız bulması🤦🏼♀️ yaşadığın ortamı bilmiyorum ama 19 yaşında evliliğin sana çoluk çocuk, kaynana görümce atışmasından başla getirisi olamaz. Git üniversitede istediğin bölümü oku, kendini geliştir, gözlerini aç ve hayatın ne olduğunu gör. Seni şu an mutlu edeceğini düşündüğün pek çok şey bundan bir 7-8 sene sonra omuzlarına külfet olacak ve benim hayalim bu değildi diyeceksin. Hayat ne sevdiğin adamdan ne parmağa takılan bir alyanstan ibaret. Önce kendine yatırımı yap, her yönden kendini geliştir ve hayatta olmanın bir anlamı olsun.
Soruna gelirsem de sen aşk sarhoşluğuyla o sevdiğim dediğin adamın ne kadar karaktersiz ve sana göre toy olduğunu görmemekte ısrar ediyorsun. Sal gitsin, kimle evleniyorsa evlensin. Üç gün ağlarsın beş gün üzülürsün sonra zamanla senin için doğru kişi olmadığını anlarsın.11 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi çünkü çok seviyorum ben onu :(
Aşk İlişkileri konusunda 825 cevap paylaştı. Bana biraz sevsende 6 senelik ilişkiden dolayı sevgiline bağlı olsanda , sevgilinle evlenecek kadar sevmiyorsun geliyor. Ailemi bırakamam demen bahane gibi geliyor. Evlenince ailenden tamamen kopmuyorsun ki. Sevgiline gelirsek sırf seninle evlenebilmek adına yalan söylüyor. Seninle çok evlenmek istiyor belli. Sanada bir tavsiyem kalbinin sesini dinle. Evlenmek istiyormusun, hayatını onunla paylaşmak istiyormusun istiyorsan evlen, istemiyorsan oğlana seninle evlenmek istemiyorum de. Yok ailemi bırakamam yok ailemden vazgeçemem bahane geliyor bana
15 Yorumla- +1 yıl
Siz olsaydınız benim yerimde kacarmiydiniz?
- +1 yıl
Ben onu çok seviyorum yemin ederim çok onunla evlenmeyi o kadar istiyorum ki ama ailemi de birakamiyorum çok uzulurler kahrolurlar :(
- +1 yıl
Yani gelip istese verirlerdi belki biraz kem kum edeceklerdi ama en sonunda vereceklerdi nasıl olsa ama o savasmadi bu kadar Şu an da köye vardı mı bilmiyorum veya gittimi çok canım yanıyor
ailen seni bu zamana kadar getirmek için o kadar emeklerini çöpe mi atıcaksın onlar sadece senin mürvetini görmek isteyen insanlar bunları elinden mi alıcaksın gerçekten erkek arkadaşını karşına alıp gel beni iste eğer istemiyorsan usulünce ben de seninle kaçamam ailemi bırakıp seninle gelemem zaten seni seviyosa kabul eder aklına başına deşir ben senin yaşındayım sevgilimde 22 yaşında ama o öyle şeyler istemiyo ilk başta nasıl konuşursan öyle gider herşeyi söyledim o da bunu anlayışla karşıladı.
11 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
19 yaşında evlenip koca eline muhtac olmak mi istersin yoksa uygun bir yasa gelip eline once meslegini aldıktan sonra seni gerçekten seven biriyle evlenmeyi mi? 23 yas bir erkegin evlenmesi icin gec bir yaş degil eger o cocuk sana cidden deger verseydi seni cidden sevseydi birak sana boyle seyler soylemeyi seni kaybetme fikri bile onu yıkardı. Yaşın daha cok genc önünde koskocaman bir hayat var karşına nasıl insanlarin çıkacağını bilemezsin ve eminim ilerde daha iyi insanlarla iliskin olur. 6 yıl cidden cok uzun eminim cok seviyosundur ama seni gerçekten sevse senin iyiligini ister ve en basında ailenle aranın bozulmasını istemez. Bırak gitsin evlensin bu kadar istiyorsa ama sen hayatını yaşamaya bak çünkü ilerde pisman olmak var. Belki ailen barışmaz?
Belki coluk cocuk olduktan sonra aldatır? Elinde isin olmayacak ailen olmayacak o zaman ne yapabilirsin? Hiçbir şey. Hayatini kimse icin riske atmaya değmez.11 Yorumla- +1 yıl
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti yüzüme telefonu :(
+1 yılSeni sevipte başkasına gidemez bir kere o işi geç. bir erkek sevince tam seviyor ama bir erkek hele ki 23 yaşındaki biri de ailesine ben bu kızı alacam diyip srni bekleyebilir. Altı üstü 23 yaşında 33 değil yani ne bubi an önce olsun halleri evde kalmadı ya. Ve sakın kaçmak gibi bir hata yapma cocugu tanımam durumunu bilmem ama kaçınca hayata 0 dan başlıyorsun. İkiniz çalışsanız bile kaçtığınız gün kalacak yer lazım bu da para. Yani zorlanırsın sünürsün boktan yere de ailenden olursun. 19 çok küçük değil yani 20de çeyiz dizmeye başla ufak tefek. 20 sonları gibi söz kesilir sonrası zaten gelir. 19 inan bana çok küçük onun 23 olması senin yükünü hafifletmez. 19 yaşında temizlik yemek ne kadar yapabilırsin ki. bir de bunun üstüne bebek olsa nasıl bakacan. Cahiliyetine kanma o evde kalmışa da söyle otursun götünün üstüne evin hemen hemen tüm yükü sende. Seni seven seni düşünmeli bencillik yapmasın
11 Yorumla- +1 yıl
Evet dediklerinizde sonuna kadar haklısınız zaten ama o anlamıyor ben şöyle anlatayım size detayli bir sekilde Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yıl23 yaşında evlilik yaşım geldi nedir la? Hem de bir erkek için.. Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz sorguluyorum şu anda. bir kere ideal evlilik yaşı kadınlar için 30 erkekler için 35 tir. Ki sen 19 yaşında evlilik düşünüyorsun. Evliliği çocuk oyuncağı sanarak haraket etmeni hiç istemem. Seviyor olabilirsin ama bunun daha ilerisi aşk. İlerde aşık olacağın biri karşına çıkınca çok çok pişman olacaksın. Daha yaşın küçük bir sürü ortama gireceksin üniversite, staj, belki yüksek lisans vs. için yurt dışı, iş hayatı. Önünde bu kadar çok şey varken ne olursa olsun evlenmeyi düşünme
16 Yorumla- +1 yıl
Ideal evlilik yaşını sana göre belirleyecek degiliz. Kim alır 30 yaşındaki teyzeyi
- +1 yıl
Evet dediklerini haklısınız. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
Kaçmak sana yarardan çok zarar getirir, çok istiyorsan gelip istesinler seni. Kaçsanız da düğünü o yapacaksa kaçmasanız da o yapar herhalde bunun bir değiştiği yok. Evlenirken ailenin yanında olmaması gerçekten ömür boyu pişmanlığın olarak kalır. Daha gelip istemeden kaçmayı düşünmeyin lütfen dediklerimi dikkate al evleneceksen bu şekilde olsun
- +1 yıl
@SaveTheDolphins kendi düşüncemi söylüyorum ayrıca sana söylemiyorum ne bu başkasının düşüncesinin altına atar gider? Yaş 29 yazıyo ama terbiyesizliğe bakılırsa zeka yaşı en fazla 15. 30 yaşa da teyze diyorsan git as kendini zaten fazla yaşamana gerek yok.
- +1 yıl
Yazdiklarini bir oku. Bence demiyorsun genel konuşuyorsun. Zekâmı ölçecek çapta olmadığın icin o kısma takilmiyorum
- +1 yıl
Evet sonuna kadar haklisiniz zaten. ne kadar çok sevmeden aileme bunu yapamazdim yapmadım da zaten o yönden vicdanım rahat ama tek sıkıntı çektiğim konu ise onun başka birisiyle evlenip bizim yasayamadigimiz birlikte kurduğumuz hayalleri başkasıyla yaşayacak korkusu yemin ederim sadece bu var onu da seviyorum tabi :(
+1 yılÖncelikle bu kadar erken evlenmek isteyisi çok garip daha elinde büyük ihtimal işi yok gücü yok, eğitimi nedir bilmiyorum. Isı olsa bile geçimini sağlamak için gerekli temelleri atmış değil bence ve bu sartlar altında insan nasıl canı gönülden evlenmek ister buda garip.
Seni üzmek gibi olmasın ama eğer derdi "evlenmekse" evlenir çünkü arkadaş biraz bu konuda kafayı bozmuş, unutabilen unutur ve bulabilir başka birisini. Bence sen başkalarına göre hayatını ayarlama ve istediğin gibi yaşa bı önce.12 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi
- +1 yıl
Onu dedikten sonra hala aramaya diam etti beni hala ısrarcı davranıp ben seni istiyorum nolursun yapma şimdi gel beni al de şimdi geliyim dedi gecenin köründe
+1 yılÖncelikle yaşların biraz genç olması dikkatimi çekti onun dışında endişeler ve problemler iki insan arasında dile getirilip paylaşılmalı, restime rest jestime jest hesabı ben şöyle yaparım böyle yaparımlarla hayat yürümez, belki blöf belki değil tartışılır lakin kötüyede her zaman kendini hazırlamalısın, sevgi ve aşk bazen cesaret gerektirir fakat çoğu zaman korkular çok daha üstün gelir, bunun sebebi kafada bin çeşit soru işaretinin olması, ilk önce soru işaretlerini ortadan kaldırmak gerekir, gerekli sözler alınır planlar yapılır ve ortada bir problem görünmüyorsa birlikte güzel bir hayata yola çıkılabilir, uzun lafın kısası başka biriyle yapıp hayatını mahvetmek istiyorsa buyursun.
12 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi ama hala arada bir arıyor beni
- +1 yıl
Egosunun kurbanı olucak onu uyarman bir şey ifade etmeyecek, ya blöf ya da gerçekten egosuyla baş edemiyor.
Senin güzelliğini mi seviyor yoksa tam halinle seni mi? Önce bunu çözümlemelisin. Abim dahil çevremde çok kaçan var. Sevinçleri buruk oluyor. Ailenle barışsan bile arada mesafe olucak yani yengemden gördüğüm kadarıyla söylüyorum sana bunu. Ayrıca 19 yaşındasın henüz hayatının baharındasın. O da öyle, tamam 6 yıllık ilişkiniz olabilir ama belki düşünceleriniz olgunlaşmaya başladığı bu dönemde anlaşamayacaksınız. Kaçmak çözüm değil sorundur bence. Ve düşünceleriniz yeni yeni olgunlaşırken evlenmek büyğk sorunlar çıkarabilir.
Bu arada davet etmen beni mutlu etti teşekkür ederim12 Yorumla- +1 yıl
Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim bu arada söyledikleriniz o kadar doğru ki..
+1 yıliyi de canım sonuçta kaçma fikri mantıklı olsaydı ailen destek verirdi.
kaçma fikri mantıklı olmadığı için de sevgilin ailenin rızasını önemsemiyor anlaşılan.
gençliğini heba etme sen zaten kaç yılını vermişsin bu çocuğa. şimdi mi zorlanmaya başlamış? gerçekten seviyorsa bekler o kadar daha ne acelesi var? sen bir önce oku, işini ekmeğini eline al. genç yaşta evlenip napıcan acaba? bebek sahibi olup 19 yaşında onunla mı büyüyeceksin? sen hala daha büyümekte olan bir bireysin. tabiiki kendi kararlarını kendin verebilecek yaştasın ama daha çok gençsin.13 Yorumla- +1 yıl
Evet haklisiniz ama insan sevincede alisincada unutmak zor geliyor :( Ailemden istemeye bile gelmiyor ki durumumuz yok birazda gelip istesek bile vermezler seni bana verseler bile hicbiseye katkıları olmaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz diyor çok istiyor beni ama ben cesaret edemiyorum o ben senin için ölüme bile gelirim sen cesaret bile edemiyosun diyor çok zoruma gidiyor köyden annesinin bulduğu biriyle evlenirde beni unutur diye ödüm kopuyor çok korkuyorum napicagimi da bilmiyorum
- +1 yıl
seni bana verseler bile hiçbir katkıları olmayacak diyen adam, sana düşman ettirecek aileni. burda konusu geçen yegane şey katkıysa iki türlü de vermeyecekler ki zaten?
bırak ya laf kalabalığı yapıyor, resmen esnaf ağzı bu yeter ki sen yut, he de.
daha gençliğinin baharındasın ne demek seni unutur diye ödün kopuyor? azıcık vizyon sahibi ol, iyi yerlere gel o seni kaybetmekten korksun. azıcık kendine güven, başkalarının istekleri üzerine yaşayamazsın kendi hayatını.
ortada paylaşılacak bir gelecek varsa iki kişilik var.
o niye tek kişilik düşünüyor da senin isteklerini önemsemiyor?
daha iyilerine layıksın sen eğer o gerçekten bu kafadaysa kimse kusura bakmasın - +1 yıl
Evet bencede öyle böyle unutmak
Lazım onu yoksa başka türlüsü asla olmayacak.
Ben aileme bai bir insanim sevgiliyi bunun icin tercih etmek istemezdim ilerdr neler olur bilemem ama gorusum tercih etmemekten yana bunun icinde Şu an kimseyle sevgili felam olmuyorum suanlik is isten gecmis gibi ama zoru oynayip kacan kovalanir taktigini uyguluyo ailen anlayisli insanlarsa otur konus ama o cocuktan fayda geliceni sanmiyorum yani bence hic konuyu acmadan 2 dakika icerisinde engelle ve kapat o kitabi uzun sure durursan kalbine agirlik yapar 6 yil senlen oynamis yani biraz uzucu bir durum hem cok istiyosa istemeye gelsin kacma bak sakin bidaha annengilin yanina donemeyebilirsin bu dunyada aile daha kiymetli seni baska kimse dusunmez ama sana sunu diyim asla kacma asla cok zarara ugrarsin
13 Yorumla- +1 yıl
Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide :( şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
Anladim biraz zor durum seni seviyosa yapmaz boyle bisry evlilik yasi gelmis kime gore neye gore o yas eger severse bekler bana kalsa unutmaya calis derim bu isler cok zor baya mucadele etmen lazim bunuda boyle bilgili birine sorsan harika olur burda bircok yorum var herkes ayri kafa aklin karisabilir ama severse bekler beklemezse kendi aci ceker tek sen degil beklemezse gecmis olsun bu aciyi hafifletmeye bak bu gonul meseleleri zor ya dua et gercekten duanin cok faydasi var bu konuda
+1 yılYavrucum sen daha 19 yaşındasın kuzum. Srn demeden daha onun düşünmesi lazım bu kız okumalı küçük ne evlenmesi diye. Seni gerçekten sevmesine lafım yok lakin çocuk düşüncesiz ve eski kafadan biraz. Yani yeni yüzyıla uyumsuz. Köyden kız buldurtmalar vs. Eğer seni gözden çıkaracak kadar yaşlı olduğunu düşünüyorsa (ki çok genç ve böyle düşünmesi yine eski kafadan olduğunu gösteriyor) bırak ne yaparsa yapsın. Belkide hakkında hayırsız olan birinden kurtulmuş olacaksın ki ne olursa olsun hayırlısı o olduğu için olacak korkma. Bence sakın kabul etme evlenmeyi sen okumana bak. Onun kararından dönmesi ve şu anki yüzyılda insanların kaç yaşlarında evlendiğini anlatmaya çalış. Eğer anlamıyorsa inatla bırak gitsin. Ayrıca erkekler 30 una kadar anca evleniyor artık. 23ünde geç kalmak nedir? Hahaha. Kızlarımızda en az 23 24 artık. 19da neymiş çocuk daha.
11 Yorumla- +1 yıl
Evet çok haklisiniz sonumuzun da böyle olmasını asla istemezdim bazen diyorum demekki nasibim değil veya benim için hayırlı değil o kişi daha sonrasında ise yaşadıklarımız yani kisacasi hersey gözümün onune geliyor daha çok üzülüyorum en çokta bizim kurduğumuz o hayalleri başkasıyla yaşar korkusu beni bitiriyor zaten :(
bence hiiç düşünme başka kişi ile bal gibi yürütür hatıra anı olarakta kalırsın he arada görürsen unutamaz duygusal yaklaşma olur belki evli olduğu halde bile sana yaklşamaya çalışır ama şunu söyliyim ben 27 o 23 evlencek yaşa gelmiş peeh evlenmenin yaşımı var daha çok genç abartıyor sen 19 yaş bence seninde var yani birkaç senen aile ile barıştaracakmış aptalmı bu çocuk kendini elçi falan mı zannediyor kusura bakma kızım bu aptaldan sana bir cacık olmaz aileni karşına alma derim sonrada pişman olma derim bu yazımıda unutma
13 Yorumla- +1 yıl
Evet doğru söylüyorsunuz ama ben ona o kadar alismisim o kadar seviyorum ki bizim yasayamadigimiz hayalleri bir başkasıyla yasayacak diye korkuyorum gel iste bir önce dediğimde ise durumunuz yok gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım ailemi birakamadim.
- +1 yıl
Tek sorun başkasıyla evlenir bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum :(
Hayatımda çok üzüldüğüm, bitmesini kabullenemediğim, canımın çok yandığı ilişkilerim oldu. Kimisini ailem istemedi, kimisinin ben yanlışını gördüm gurur yaptım, kimisinin aklı başka birine kaydı ben gönderdim severken.. Şimdi arkama dönüp baktığımda onlarla iyi ki olmamış diyorum. “Her şeyde bir hayır vardır” sözünü çok doğru buluyorum. Benden sana en önemli tavsiye, hayatın boyunca Aileni hiç bir zaman bırakma. En zor günlerinde yanında hep onlar olur. Tek istedikleri senin mutluluğundur. Sen yine elinden geleni yap, konuşabiliyorsan annenle konuş anlat durumunu. Ama olmuyorsa da bırak gitsin. Demek ki bu kadarmış sevgisi diye düşün. Tabii ki çok üzüleceksin, ağlayacaksın, isyan da edeceksin ama geçecek. Yeter ki kendine kızma. Zaman gerçekten her şeyin ilacı. Senin için hayırlısı neyse o olsun.
21 Yorumla- +1 yıl
Evet dogru soyluyorsunuz ama onun bana bu zamana kadar bir yanlısı olmadı her istediğimi yapti ama bir tek bunun yuzunden anlasamadik hep sarsildik ben cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
+1 yıl6 yıl filan hikaye 20 yıl seven indan terkedebiliyor sevme konusuna gelirsek o kişi sizi çok sevse başkasına giderim diyemez diyorsada kendi bilir böyle düşünen bir insanla hayat geçmez sen 19 yaşındasın o yirmi üç adam akıllı bir evlilik 25 yaşında vaşlar 23 yaşındaki bir insan tam kendini bilmezken aile nasıl yürütsün kaldı ki siz 19 yaşındasınız ona göre daha gençsiniz bir kere hata yaptınız mı telafisi olmaz evlilikte o kadar kolay bir şey değil bak ilk ters durumda seni bırakmakla tehdit etmiş evlendinizde hayatına başka bir insanıda alabilir şiddette uygulayabilir belki bunları nasıl çıkardın ditenler olabilir insanların çok iyi tanıdım.
11 Yorumla- +1 yıl
bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum
+1 yılçok saçma sapan konuşuyor bence. çünkü seviyorsa seninle mutlu olmak istiyorsa neden kaçalım seni barıştırırım diyor ailenle aran iyi sonuçta ne alaka. evine gelip istemeyi bilmiyor mu? onun sözleri seni etki altına almak için güya ondan vazgeçmeyeceksin de evleneceksin. bence senin değil onun endişe etmesi gerekiyor. evlenecekse evlensin. mutlu olup olmamak ona kalmış ne olursa olsun. seni alnının akıyla düğünlü dernekli ailenle bir arada yuva kurmanı istemeyip kaçalım diyen birisinden nasıl bir hayır bekliyorsun. yaşın çok ama çok genç. bence başkası için hayatını harcama derim. seni sevse seni böylesine üzüp zor durumda bırakmaya çalışmazdı. seven kişi sürekli söyleyip durmaz sevdiğini belli eder hissettirir. böyle saçmalıklarla seni uğraştırmaz. yol yakınken kurtul ondan
14 Yorumla- +1 yıl
Evet oyle aslinda bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da çok seviyorum
- +1 yıl
açıkçası sebepleri çok yersiz ve saçma. yani ailenin durumu yok katkısı olmaz gel kaçalım ne demek? mantığı yok. burası hindistan mı ki çeyiz bekliyor ailenden. ailen de durumuna göre destekler seni önemli olan maneviyat her şey para pul değil. kusura bakma ama delikanlı olsa böyle şeyleri bahane etmezdi. gelip istemesini bilirdi. ikinci hamlesi fazlasıyla saçma telefonda konuşup istemek nedir. evine gelmem numarasını ver demenin neresi doğru. kararında haklısın aileni silip geçmen asrın hatası olurdu. bu hayatta ailen olmazsa olmazın. eğer seni isteseydi gelip isterdi ailenle tanışırdı bu kadar kaçması hiç normal değil ısrarla ailenle görüşmeyişi ve kaçalım demesi yok telefonla konuşayım filan. güya anneni telefon üzerinden kandırmayı planlıyor sözlerinde sahtekarlık ve riayet var dürüstlük namına bir şey yok. sana tavsiyem bu kişiden uzak dur kurtulmaya bak. seni tek diyeceğin delikanlıysan gel ailemden iste niyetin yoksa defol git hayatımdan ne halin varsa gör demek.
- +1 yıl
Evet bende telefonda olmaz öyle gel yüz yüze konuşun bir annemle dedim kızdı ve telefonu kapattı yüzüme daha 2 gün önce ondan sonra ne ben aradım ne de o pişman olacak elbette. Tek isteğim de pişman oluşuna şahit olmak bensiz yapabilirse beni gözden cikarabilecekse helal olsun ne diyim. ben bişey kaybetme ama o kaybeder beni. dediklerinize harfiyen katılıyorum bu arada çok teşekkür ederim
- +1 yıl
rica ederim. yanlış anlama ama bir erkek için kendini heder etme kendini sev. değerlerine sahip çık. erkeklere bir şey diyen yok olan kadınlara kızlara oluyor adları çıkan kabahatli olanlar listesinde başları çekiyor.
+1 yılMerhaba. Öncelikler yaşınız çok genç. Evlilik konusunda acele etmemenizi öneririm. Sizi gerçekten seviyorsa eğer muhtemelen evlilik sürecini hızlandırmak için "Anneme söyleyeceğim bana kız bulmaları için" cümlesini dile getiriyordur. Bence mantık çerçevesinde bu işi halledin. Evlilik ciddi bir müessese. Evlenmiş olmak, aileleri silmek anlamına gelmez. Ailenizin rızasını almaya çalışın. Şartlarınız nedir tam olarak bilemiyorum ama evden kaçmak fikrini aklınızdan çıkarın. Bazı kararlar insanı geri dönüşü olmayan durumlara sürükleyebilir.
11 Yorumla- +1 yıl
Evet haklisiniz dediklerinizde. Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor aslında bizim için cabaliyor bu gözümden kaçmadı benim geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti
+1 yıl"bana evlilik yaşım gelmiş benim çoktan evlenmem gerekirdi sen gelmeyeceksen anneme haber edicem köyden bana bir kız bulsun evlenicem diyor" şu cümleden sonra okumayı bıraktım ve diyorum ki yaşın 19 ve koy tekmeyi.. derdi seninle evlenmek mi yoksa sadece evlenmek mi belli değil yavşağın..
42 Yorumla- +1 yıl
çok dil döktüm ben ona gel iste bir once diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeyi diye Şu an ayriyiz
- +1 yıl
Iyi olmus iyi
+1 yılŞöyle diyim kaçma işi hiç doğru değil. Ailen seni büyütmüş bugünlere getirmiş. Onun istekleri için ailenden vazgeçme. Çünkü bir erkek seni yarı yolda bırakırken ailen ne olursa olsun arkandadır. Birkaç sene daha dursa da bişi demezler 23 yaşında adam. Sen daha 19 yaşındasın gençlik dönemlerindesin. Madem illaki evlenicek köyden bir kızlada kolayca evlenip seni bekleyemicek bunun altında farklı şeyler ararım ben. 6 senedir dayanmış az daha dayansın. Sakın kaçma gibi bir duruma düşme. O kadar kolaysa gitsin evlensin. Sen hiç kafana takma. Millete laf vermemek için mi bu evlenme yaşı diye birşey yoktur 18ini geçtikden sonra insan istediği yaşta evlenir.
10 Yorumla
+1 yılOncelikle yaşın gelmemiş. 19 yaş hâlâ çok erken bir yaş. Once eğitimini tamamla kendini geliştir. Madem o kadar başkasında gözü o kadar kısmeti var ve seni bunla tehtit etmesinin sebebi eski kafalı olmasından kaynaklanıyor. Hemen kadına obje olarak bakıp onu sahiplenmek isteyen bir cok erkek var. Akıllarındaki tek düşünce kızlıgı bozulmamış biriyle evlenmek. Onunde uzun yılların var. Tahminime gore evlendikten sonra seni çalıştırmaz da o istesen bile. Iyi düşün derim. Kişisel algılama yazdıklarım ağır gelmiş olabilir ama bunlar hayatın gercekleri. Hiç anlattığım gibi biri olmayabilir sonucta onu tanıyan sensin
10 Yorumla
+1 yılYa sn iyii misin başka kızın söz konusunu yapması zaten nefsi olarak evlenme ihtiyacı duyor demek.. Tamam nefs için evleniliyor bu devirde doğru ama sen daha 19 sun.. Biraz daha zamanın geçmesini ve kişiliğini karakterinin yerine oturmasini bekle oda beklicekse beklesin beklemiyor ise aileni karşına alma.. Ya mutsuz olursan.. Ailenin yanına dönmek zorunda kalırsan.. Ya ailesi ile anlasamazssn bunları düşün.. bunları düşünmeden hareket etme lütfen. .
22 Yorumla- +1 yıl
Evet doğru soyluyorsunuz. Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
oncelikle hiç bir şeyden korkmamani tavsiye ederim.. eğer olmazsa Bilki ya gerçekten olmaması gerekiyordur.. ya da daha iyi olucagi için olmaz.. 😊 bunu unutma... Deme ki unutamam unutulur merak etme... şimdi konuya gelince annennle yüz yüze konusturabiliyorsan konuştur... Telefonla da olur.. en azından birbirlerine davranışlarını görürsun.. Annene davranişini ya da annenin bakis açişini.. denemekten zarar gelmez..
+1 yılAile senin en önemli varlığın olacak her zaman yanlarında olacak kaçmamakla o kadar doğru yapmışsın ki. Ailenle ne kadar barıştırmaya kalksa kimse yapamaz güvenleri kırılırdı. Ve aklı sendeyken başkasıyla evlenir. Gerçekler acıdır ama çarpmak gerek. İnatlıysa olur. Ama aklı sen de kalır ve mutsuz olur. Ailenle görüşmelisin bence sana destek olurlar istiyorsan. Ancak sakın ona uyup kaçma. Kaçıpta iyi bir hayat yaşayan kaç kişi var? Sorunlu olacağını düşünüyorum. Ayrıca 23 yaşında evlilik vakti değil erken bile. Ama seviyor ve istiyorsan ailene danış. Eğer görüş faydalı olursa ne mutlu bana :)
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gerçekten dedikleriniz çok doğru ama geç artık onları uygulamak için bugün geni aradı ve köye gidecegini onunla gitmemi söyledi :( bide Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
- +1 yıl
Ya seviyorsa bence seninle kalır seni bekler. Aileni bence tek bırakma onlar seni çok seviyorlar. Daha yaşlarınız çok genç yolun çok başındasınız. Biraz daha beklemekten kimseye zarar gelmez. İsteyen adam şimdi düzerim dediği gibi tam her şey olunca da yapmalı. Ailenden kopma sakın. Eğer seviyorsa seninle kalır. Başka türlü bir şey bilmiyorum
+1 yılDemek o evlenmeye programlanmıs. Ya seninle ya sensiz. Peki ask sevgi nerede? Sana kacalim demesi egoistlik. Çünkü sen ailenle bagini koparinca mutlu olamayacaksin o bunu degil kendini düşünüyor. Bir kere yasin çok kucuk aman aman. ve aileni sakın ezip gecme aferin sana. Aska saygim var. O sabir edecek biraz sende aileni ileriki donemde ikna edeceksin.. Yok beklemem derse s... sin gitsin boşver
11 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
+1 yılAdam full ofsayt.
Hakem bu golü vermez benden sana abla tavsiyesi kardeşim.
Maç 90 dakika uzatmalara bırakma.
Oyna gör.
Ne demek benimle kaçmazsan başkasıyla evlenirim?
Ne demek anneme soylerim köyden kız baksın ne demek?
Madem öyle 6 sene çöp mü?
Madem seviyor gelsin seni istesin ailenden gelinliğinle çık babanın evinden madem seviyor kaçmak nedir ya!!! Şu kaçalımmı , kaç benimle laflarına sinir oluyorum.
Delikanlı mert dürüst adam gelir şerefiyle , namusuyla ister seni.
Hiç bir yere kaçma çok seviyorsa o kaçsın!!!11 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
HYir olamaz. Seni istiyor seviyorsa bSkasi aklında olamzz. Ancak senin tadını baktıktan sonra, başka birine gidebilir. Neden mi kaztin diyelim nikah nerede, o iş olunca seni bırakmayacağım ne malum. Yaşıniz erken, daha bekle bence, bu yaşlarda kızlar kacar, sonra pişman olur.
13 Yorumla- +1 yıl
Bencede yapamaz gibime geliyor ama yinede ister istemez tedirgin oluyorumBen ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
- +1 yıl
4 yaş var
+1 yılEvlenir de mutlu olamaz severken bir başkasını hem sen de aileni karşına alma hiç gerek yok yani başkasının ahı üzerine mutlu bir evlilik süremez,
Seven hiç unutmaz oyle bir şey yok eğer gerçekten sevdiyse tabi ki kendini de heder etme nasipin de 6 yıldır olmayıp kaçmayı düşünme bile.
#Saygılar #Kendiailendahadeğerli.🙂12 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
- +1 yıl
Evlilik bu istemeli durumu da var diyorsun değmeyecek insan için uğraşma hayır oyle gelir annenin elini öper alır bir orta yol bulunur sana gel demesi sevdiğini mi gösteriyor bilemem laf da olmaz seven ispatlar bak herkes gider ailen kalır yanında ona göre krr var.
https://youtu.be/6pgdXDLc_VM
+1 yılSeven insanın kızın ailesiyle ters düşmesine gönlü elvermez çünkü sonunda senin uzulecegini düşünür. Ayrıca sen kacmayacaksan başka biriyle evlencem sözü çok tehlikeli. İlişkiyi bitirmek için yeterli. Bu insan sana duygusal şiddet uyguluyor. İlerde evlenmiş olsanız en ufak şeyde seni harcar ailenle bozustugunla kalirsin. Sen ailenin yaninda dur. Allaha sukret bu insanin gerçek yüzünü sana göstermiş. Bırak kimle evleniyorsa evlensin. Senin nasibin yeri ve zamanı gelince seni bulur 🌸
11 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
+1 yılÖyle bir insan için değmez kesinlikle, seni bırakabiliyorsa bu kadar basit şekilde, bıraksın boşver. Ayrıca sen en iyisini yapmışsın ayrıca daha 19 yaşındasın yazık etme kendine. Boşver ne bok yerse yesin. Eğer daha sonra yola gelip seni beklemeyi ailene anlayış göstermeyi kabul ederse olur tabii ki. Dikkat et bir hata yapma💗
12 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
- +1 yıl
Ailenle tanımaktan nşye bu kadar korkuyor? Değmez bence yine de aileni bırakmaya. Üzüldüm ama 😔
+1 yılİnsan sevdiği kişiyi bekler, o da onu bekliyorsa. Ben de 24 olacağım ama yani ortada bir şey yok. Benim 45 yaşında tanıdığım var, adam birini sevememiş ve bu yüzden de evlenmemiş. Onun daha yaşı 23, neyi bekleyemiyor? Bence onun aklı yerinde değil, dürtüleri zorluyor. Eğer öyle yapacak bir insan ise bırak yapsın. Sırf bekleyemediği için başkasına gidecekse bırak gitsin.
12 Yorumla- +1 yıl
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
- +1 yıl
Bir insan sevdiğini ne olursa olsun tehdit etmez. "Gel yoksa bir daha beni göremezsin." demek de ne? Maddiyat her şey değil. Seni böyle yaparak üzüyorsa para ne işe yarar ki? İlk önce seni mutlu edip etmediğine bak. Gelebilirdi, annenden isteyebilirdi, "Hayır." cevabını alacak olsa bile.
Aşk İlişkileri konusunda 702 cevap paylaştı. Yaşlarınız çok küçük madem kendini evlenecek yaşta görüyor o halde erkek gibi düğününü yapsın, psikolojik baskıya boyun eğmemek lazım, unutma ailen değerli ve onları üzmeye hakkın yok ve bu insan nasibin ise evlilik kısmet olur yoksa tam tersi ağzı ile kuş tutsa yine olmaz..
15 Yorumla- +1 yıl
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor aslinda cabaliyor bizim için bu gözümden kaçmadı. geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti
- +1 yıl
Doğru yol ve izlenimdesin, unutma sen güçlü oldukça değerin artacak, asla psikolojik baskıya boyun eğme, dediğim gibi nasibinde var ise bu iş olur, ayrıca her fırsatta asla kalmayacağını ve bir erkek olarak çalışıp normal yol ile evlenebileceğinizi yinele, çabaladığını söylemişsin ben buna katılmıyorum sadece baskı yapmış sana..
Şimdi sana böyle bişey demişse zaten seni eskisi gibi sevmiyor demektir. İkincisi daha 19 yaşındasın bir aptalın sözüne inanıp aileni bırakma karşına daha kimler çıkar. Asıl aşkı ilişkiyi 19 yaşından sonra anlarsın. 6 yıldır beraber olabilirsiniz ama ergenlik zamanlarında başlayıp devam eden bir ilişki olmuş. Evlilik çok çok başka bişey, ve bu adam sana böyle davranıyorsa kesinlikle hayatını mahvedersin ona güvenip.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti
Aklı sendeyken nasıl olurda bir başkasıyla evlenir ya azap çektirmek olur bile bile kendine bu mesela benim kalbim bir zamanlar birine aitti unutmak için aylarım gitti yıl oldu yinede unutana kadar kimseyle olmadım. Bu bana pek inandırıcı gelmedi üstelik birde erkek yani evlenme yaşım geldi mutlaka evlenmeliyim ne demektir ya bazı kızlar gibi nasıl erkek bu ilginç 🤷♂️
12 Yorumla- +1 yıl
evet işte anlamıyor ki
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor - +1 yıl
Erkek adam bu konularda önceliği kadınlara vermeli evlilik ciddi bir müessese çocuk oyuncağı değil bir aksilik olsa mağdur olan hep kadın oluyor bunları düşünmeli bu güne kadar sabretmiş madem yine sabretmeli yok etmedi o zaman yolu gösterisin orda zorla tutan yok dersin bu işler yavaş yavaş olur kendini kesinlikle ezdirme ona karşı adamlık yapıp senin isteğine göre hareket etmeli empati yapsın kendi kız kardeşine böyle yapılmasını istemez herhalde iyi düşün karar ver
+1 yılEvlenmez şekerim eğer ki evleniyorsa zaten seni hic sevmemis demektir seni biraz olsun dusunseydi aileni kaybetmeni istemezdi sakın ola kaçma böyle bir adamla bir ömür geçmez bir de zaten yaşın evlenmek için çok küçük dur daha hayat senin için yeni başlıyor sonra pişman olursun kimse ailenden önemli değil
12 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi ama hala beni arıyor ara da bir
- +1 yıl
Bana da hırs yapıyormuş gibi geldi sen sürekli reddedince biraz hırs yapmış arkadaş, daha çok gencsin inan ki zaman geçtikçe insanların düşünceleri duyguları değişiyor düşün ki aileni bırakıp onunla kaçtın ama evlendikten sonra beklendiğin gibi güzel geçmedi ama aileni bıraktın sonuçta tekrar geri dönebilir misin değer mi sence bir düşün, beyimiz önce seni biraz düşünsün ailenden izini kapsin ondan sonra seninle evlenmeyi düşünsün, herseyi kısa yoldan halletmeye çalışıyor ama öyle olmaz bu işler
Sn iyi olanı yapmışsın. o şahıs niye istemeye gelmiyorda kaçmayı tercih olarak sunuyor sana. hem sen daha 19 yaşındasın bence evlenmenin acelesi yok.
o sadece sana kabul etmen için seçtiği cümlelerin gücünü kullanıyor kanma.
seven adam zaten bu şekilde tercihi gözardı eder. sen hayatına devam et. hem cidden seviyorsa seni evlenmeyi düşündüğü kıza yazık eder kendsinede değil. O zaten bunu hak ediyordur, evlenecegı kıza uzuldum ama senınde kurtulmana sevındım bence muhatap alma ben bu durumu yasadım neyın ne oldugunu bılıyorum.14 Yorumla- +1 yıl
Evet doğru soyluyorsunuz. şu an ortada kız falan yok ortada ama blof yapıyor bana çok bariz bir şekilde sadece anneme haber edicem koyde bana uygun bir kız baksın napıyım bende care birakmadin gelmiyorsun dedi. Daha 2 gün önce ona hirsindan böyle bişey yapıyorsun bir gün o hirsina da yenik dusup pişman olacaksın elbet dedim ben pişman olmam ama sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi ve onu dedikten sonrada hala arıyor beni
- +1 yıl
cevap verme. yine soruyorum neden gelipte istemiyor insan gibi?
ayrıca blöf yapıyor diyorsunya bunları söyleyince sende seni tutmuyorum. bir kız bulup kaçırmadan evlene biliyorsan ve bu ben değilsem yollar sana çoktan açılmış de bir dahada konuşma şahsi fikrim.
başka kız bulup evlenecek insan gibi ama bu sen değilsin bence boşver bundan sAna ömürlük eş olmaz. - +1 yıl
şöyle anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
bahanesi ne kadarda saçma. önce denesin vermezlerse tamam derim ama ısrarlı olursa ailenin karşı çıkacağını sanmam. ne yapmaya çalıştığı belli değil. senin düşüncelerin güzel ve doğru aklının izinde olmanı sevdim. fazla düşünme bırak akışına ne olursa allahtandır unutma. hakkında gönlündeki güzelliklerin hayırlısı olsun.
+1 yılSeni böyle tehtit edemez kim oluyo s*ktirsin gitsin. kimle evleniyosa evlensin ailen seni o şerefsiz den daha çok düşünüyordur eminim, hem daha yaşın ufak evlenme yaşı değil. Kaçmak nedir, biraz adam olsun da seni anandan babandan istesin. "Seni seviyorum ama başkasıyla evleneceğim" bu kadar mantıksız bir cümle var mı seven insan bekler, sabreder. Bence sen onu bırak kendi iyiliğin için.
12 Yorumla- +1 yıl
Onu çok seviyorum ama beni de çok zor durumda bırakıyor :( dediklerinizde sonuna kadar haklısınız zaten ben şöyle daha detayli anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
Eşek gibi gelecek seni seviyorsa gitsin çiçeğini çikolatasını alsın gelsin, sonra ananın babanın evinden sen kaçtın diye başına kalkarlar bak çevremdekilerden örnek veriyorum
sakın öyle birşey yapma 19 yaşındasın daha hayata dair hiç bir şey bilmiyorsun blöf yapıyor kandırabilmek için asla inanma
insanın en değerli varlığı ailesi ailene bu kötülüğü yapma
çok istiyorsa annesi bulsun kız kardeşi varsa o kaçsın da bakalım barışacakmış mı
allahım hangi zamandayız
sakın inanma YALAN12 Yorumla- +1 yıl
İşte böyle halden anlamıyorlar pek annesi babası kardeşleri koyde yasiyolar o ise abisinin ve yengesinin evinde kalıyor ve bir an once yuva kurmak istiyorum diyor bunalmis. Kız kardeşi var evet koyde 3 ay önce onu kuzenim sozlendirdiler bu da benim kucugum evleniyor bile ben niye evlenemiyorum sıkıntısına girdi bence şöyle daha detayli anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
madem istiyor gelsin ailenin karşısına çıksın anlatsın senin ailende en azından saygı duyar çıkıp geldi diye sakın yanlış bir karar verme çok gençsin be güzelim oda genç 23 yaş ne ki inlar artık 30 35 lerinde evleniyor
belki ailen razı gelir bir adı koyulur böylece yavaş yavaş sende eksiklerini tamamlarsın adapte olursun insanın ömründe bir yaş bir yaş tir 1 yılı geçtim 1 saat bile okadar fark ediyor ki. sen acele etme gelsin tanışsın
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Köydekiler erken evlenir diye biliyorum. Ama durup dururken bu lafı niye desin? Kışkırtmak istiyordur. Bir kere niye kaçıyorsunuz? Ne oluyor? Adam gibi istesin gelsin. Kaçmak ne kızım? Aileniz biliyor mu bunu? 6 sene az değil. Yani orta yol bulun kaçmak olmaz. Kaçırıyorlar böyle gidip bir izbelede falan kalacaksınız aç susuz ya da köyde ahur temizlersiniz artık ve ya başka bir şey. Kaçacak bir nedeniniz olmamalı bence. Seven gelsin istesin usulüne göre.
15 Yorumla- +1 yıl
şöyle daha detayli anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
Lütfen güvenip de delillik yapmayın, kaçmak olmaz sakın! ettiği bahaneler saçmaymış ne durumu ne istememesi bir de sonradan ver 'annenle konuşalım' ne ve ya telefon ya da gelmem ne? Saygısızlığa bak resmen sinirlerinizle oynuyor ya da psikolojik sorunu var gibi. Dikkatli olun bu tehlikeli de olabilir yani. Hali hiç hoşuma gitmedi. Hep tehdit, hep tehdit... Adam gibi isteme gelecek ya da vazgeçeceksiniz, gitsin kimi alıyorsa onu da alsın köyünden şantaja bak Allahım ya! Kimseyi de almaz o vermezler de belki de bu kafayla ona. Durumum iyi de seninki kötü de aşağılıyor gibi bu ne ya? Aç değilsinizdir açıkta değilsinizdir çok şükür, o da isterse gelir adabıyla oturur ailenizden ister çok jest yapmak istiyorsa tekliflerini etsin düğün falan konsunda ortak fikre gelirler aileler. Bunlar problem olmamalı. Seviyorsa gelsin istesin, zamanı geçiyormuş da sanki bu doğuracak tövbe tövbe :)
- +1 yıl
Çok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminli ediyor seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben :(
+1 yılÖyle bir şey söz konusu bile olamaz ağir olsun bakalim kacalim diyor sakina kacma git evleniyorsam evlen de sakina kacma lütfen seni yari yolda birakir baslasinla evlenirim diyor seviyor olsa evlenmez ciddi düsünen gelir ister seni bir sekilde kacmak ne cocuk oyuncagimi annen baban nasil üzülür bir düsün bakalim
11 Yorumla- +1 yıl
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti
Lan s*ktir et gitsin böyle yapanların hepsi pişman oluyor sonra aileside sırt ceviriyor. Değmez kuzum yapma sakın. Eğer annesine diyip kız bulabiliyorsa o evlenmek değil gibişmek** istiyordur. Sakın a sakın böyle bir aptallığa düşme. Yaşın 19 ve aileni kaybetme riskine değmez.
13 Yorumla- +1 yıl
evet anne baba hersey cidden ama insan sevdiğinden de geçemiyor ki Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
- +1 yıl
Daha 2 gün önce buluşmaya çağırdı ve gittim dedim ki ona Şu an bunları yaparsan da Hırsından yaparsın ama elbet birgün hirsina yenik düşüp pişman olacaksın dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi o günden sonrada hala arıyor beni arada bir
Başkasıyla bu durumdayken evlenebilir mi evet evlenebilir ama bu doğru bir hareket değildir.
İkincisi seni kaçmaya zorlaması vs başlı başına hata zaten sakın öyle bir hata yapma sonra çok üzülürsün ailende arkanda durmaz ve bu tarz kişiler sana yapmadığını koymaz.
Sakın diyorum yani.12 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi ama hala arada bir arıyor beni
- Devamını Gör (467)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar