AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
274Cevap
19 yaşındasın ne evliliği bekliyor 🤯 bence birazcık bekleyin kuzum bunu sana söylemesi bile saçma bu kadar sakin karşılayıp üzülmezdim senin yerinde olsam çocuk sana resmen gelip benimle evlenmezsen başkasıyla evlenirim diyor oyun mu bu sen yoksan onunla oynayacağım der gibi🙄
Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Bu lafa üzülme böyle düşünen erkek çok hayat kuruyor en azından aile olmak istiyor kimsenin canını yakmıyor belkide, senden ayrılmak istese de bu güzel bir şey, gerisi senin uğrasına kalıyor çabana, aileni ikna edemez misin evlilik yolunda çok ciddi desen, bir de maalesef evlenebilir çünkü karısı olduktan sonra onunla birbirine emek verip çocuk yapıp aile olabilir seni sevsede beğense de, ama şu da var 23 te genç bir yaş bekleyebilir, tutucu biri mi?
şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Kafa karısıklığıyla yapabilir, aslında yaşı genç ama o evlenmek istiyor, süreç biraz fedakarlık istiyor yaşanacaklara kötü söz aileyle kavga vs. Hazırlıklı olmalısın, hayatta okuma gibi hayalin varsa evlilik için kendini zorlama, ama ben evlilik istiyorum dersen savaşı aksın uzun bir süre
Ben cesaret edemem demişsin ailenin haberi var mı her şeyden kaçmak zorunda değilsin, aileni ikna etmen zor olabilir ama uğraş bence o strese girme, ayrıca ailenin de durumu yoksa çocuk güven veriyorsa da ailen sıcak bakabilir, en azından içleri rahatlar
Senin onu çok sevdiğini düşünerek yorum yaptım ama onun açısından bakarsak ne olursa olsun aşık olan biri çok seven biri öyle bir şey demez seni sevsede biraz mantığıyla bakıyor, sen de tamamen duygusal bakma biraz art niyetli düşün
Canım bence erkek arkadasın çok yanlış bir cumle kurmus bana kalırsa 19 yaş kaçmak, evlenmek ve doğru ve ciddi kararlar almak için çok küçük bir yas en azından 21 22 falan olmanı beklese sen de aileni ikna edersin o süre zarfında 23 yaşında ne kadar tanıdığım varsa hepsi bekar evlilik yaşı diye bir şey kalmadı ki artık hangi devirde yasıyoruz. Doğru kararlar al yanlıs bir şey yapma iyi düşün canım benim
Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Sana kızmaya hakkı yok bence en mantıklı olanı eğer okumuyorsan eve gelsin istesin
Hayatım peki ailenle hiç bu konu hakkında konuştunuz mu? Ayrıca onun seni ailenle siz barıştıricam demesi önemli değil. Ve emin ol bu tür kaçıp evlenmeler ailelerin onayı olmadigi için hiç iyi olmuyor. O da seni seviyorsa bence daha fazla savaşmalı. Yasi o kadar da geç değil. Daha 23 yaşında ve sende 19 yaşındasın çok küçüksün
Hayir gelip konuşmadı ama ben cok dil doktum once bir gel konus diye soyle bisey var seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Daha ailenle konuşmadan kaçalım demek çok yanlış. Ailenin durumu yok hiç bir şey yapmazlar diye kaçalım ne ya. Madem ben seni kaçırıp düğün yaparım diyor. Kacirmadan yapsın senin ailenin de gönlünü yapsın. Bence taviz verme ve sakin kaçma seni gerçekten istiyorsa gelir ailenden ister.
Kesinlikle kacma gelsin ailenden istesin benim 6 senelik iliskim aileler yüzünden bitti söz attık kac gel seviyorsan beni dedi ama kacmadim güvenemedim aklım onda onunda bende biliyorum baskasiyla olamıyoruz kim istese red ediyorum onada kimi gosterseler istemiyor kader varsa yerini bulur ailene ihanet etme ki seni yari yolda birakirsa donecek bir kapin olsun
Yazık olmuş sizede ya niye attiniz ki aileler yüzünden sözü birbirinizi seviyorsanız biraraya gelebilirsiniz aslında yeniden :(
Evet bizimde 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen :( 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da çok seviyorum :(
Birak konuşsun annenle gelsin istemeye sen istedikten sonra ailen saygı duyar bizimde aramizda 6 yas var ben 21 o 27 husumetleri oldugu halde ben isiyorum diye verdi ailem 6 seneyi duyunca kacmamdan korktular😊
Çocukluk olarak başladığınız ilişki süreci tamamen temelsizdir. Aileni bırakıp gitmemenin en mantıklı şey olduğunu göreceksin. Bu kadar ciddi bir sevgisi olan başkasını zaten isteyemez. Aileler bir araya gelip neden ikiniz için bir karar almıyor? Ailesini göndersin ve seni istetsin. Sakın kaçmak gibi bir hata yapma derim. Sevginin asıl temeli, kişinin sevdiğini her türlü tehlikeden ve yanlıştan korumasıdır. Doğru olan şeyi yapmışsın ve aynı sekilde devam et.
Evet haklısınız dedikleriniZde. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum
Her şeyi yapacacak olan kişi senden ve ailenden hernahgi bir beklenti ile seni harcayamaz. Bana kalırsa ailednen bir adım bile ayrılma ve ailenle kal. Ailenden kopman durumunda tamamen bir yanaşma şeklinmde o aileye gideceksin ve bugünlerini arayacak hale geleceksin. Aile; dünyanın en iyi insanından daha iyidir, bunu unutma.
Bence yol ver eğer seni gerçekten sevseydi yok annem kız bulsun yok evlenecem şöyle böyle demezdi benim de sevgilim 23 yaşında bende 18 im ama beni bekleyeceğini söyler hep bence o seni gerçekten sevmiyor yol vermezsen seni kaçmaya ikna eder ve seni bu yaşa getirmiş senin için emek harcamış aileni hiçe sayarsın aklını çelmesine izin verme lütfennn bırak kendi haline onu
Evet bende o yüzden yapamadım zaten cesaret edemedim ama onu da kaybetmek istemiyorum başkasıyla sozlenir de bizim kurduğumuz o hayalleri koyden buldurttugu bir kızla yaşar diye korkuyorum
Bekler seni sadece tehdit etmek istemiş sen sınava çalış ve kazan bak onu o zaman gör
Çocugum sakin öyle birsey yapma ablasinin güzeli.. Seven adam herşeyi geç anneme söyleyeyim köyden kiz bulsun demeye tenezzul etmez.. Tamam sevyorsun seviyordur da.. Yasin coook genc sanki seni tehdit eder gibi seven insan kacirmaz gelir her gun cicek cikolata almaya calişır.. Hayatini mafetme benim 4 senelik sevgilim vardi gitti halasinin kiziyla evlendi pismanmiyim hayir.. Bana seni kacrayim diyordu ama onu istedi.. Yani beni istemeye de gelebilirdi dimi ben 21 yasndaydim oda canim benim yanlis karar verme gelincik cicegi
Sana sadece şunu söyleyeyim şimdi 19 unda kaçarak evlenen arkadaşımın yanından geldim. Hayatta tanışabilecegi en muhteşem insan ile tanıştı ama o bile ailesinin boşluğunu dolduramadi. Yani seven insan sevdiğinin bunları yaşamaması için bekler ya da ikna eder ama seni bu zor kararı vermeye itmez. Daha yaşında çok küçük. Umarım doğru kararı verirsin.
Ben ona çok dil döktüm gel önce bir iste diye bide bizim durumumuz yok onun ise var durumu işi falan gelip isteyin bir once dedim yaşından dolayi seni bana vermezler hadi verdiler diyelim diyelim bir katkı saglayamazlar düğünumuzde en iyisi kacalim ben senin her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi ama ilk zamanlar kararliydim gidecektim daha sonra yapamadım cesaret edemedim bunu onada söyledim daha çok kızdı. şu an 1 aydır ayriyiz ama hala ara sıra beni arıyor bunları demesine rağmen dün eski bir askerlik arkadaşı konuştu benimle illa gel bu çocuğu üzme diye bende olmaz önce gelip bir ailemle konussun dedim bu sabah beni tekrar aradı annenin numarasini ver telefondan konusayim şimdi gelelim mi diye bir sorayım dedi bende öyle olmaz dedim gel bari yüz yüze bir konuşun bu arada annem onunla konuştuğumuzu biliyor ama bu kadar detaylı değil şimdi gel konuş hatta yüz yüze dedim olmaz ben gelemem sende hicbiseyi kabul etmiyon diyip telefonu yüzüme kapattı Şu an çok kötüyüm başkasıyla sozlenir diye korkuyorum :(
Bu yaşta böyle bir karar vermek aileni bırakmamak cidden tebrik ediyorum. Seven insan yapmaz gerçekten yapmaz. Başkasına gidiyorsa o zaman her zorda böyle yapar bu insan. O da daha küçük neyin acelesi bu yahu.
Normalde böyle sorulara çok cevap gelmez ya da ciddiye alınmaz. Ama bak bu kadar insan yardımcı olmaya çalışıyor sana herkes yanılıyor olamaz. Emin ol herkesin yasidigi şeyler var.
Niye kacmak anlamadım ailenden niye istemiyor bu 1
2cisi ne sacmalamıs oyle ya mantık disi bir olay sevgi mi simdi bu baskasiyla evlenecekmis cok sacma hem senin icin erken oku meslegini al eline kendi ayaklarin uzerinde durmayi ögren koca eline bakma ileride gerci calistirmi bu cocuk seni bilemem ama acele etme yani olmuyorsa hayirlisi dersin 6 sene dile kolay ama durum boyle yani
Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Aileni üzecek bir şey yapmamalısın yaşında küçük daha reşit olsanda, seni gerçekten seven birisi bu şekilde şart koşmaz ülkemizde kaçarak evlenenlerin halini görüyoruz. Kendine yapacağın en büyük haksızlık bu olur. Sana bunu diyen kim mesleği var mı okulunu okudu mu?
Hayır okumadi mesleği ise kendi manav marketleri var onu isletiyor durumları iyi evi arabasi herseyi var bizim durumumuz pek yok çok dil döktüm ben ona gel iste once bir diye gelsem bile seni vermezler hadi verdiler diyelim durumunuz pek yok ailen bir katkı sağlayamaz dedi ve buna razi olmuyor Şu an ayriyiz arada bir arıyor beni bunları yüzüme vuruyor işte gelseydin hersey çok güzel olacaktı çok mutlu olacaktık diyor ama sen bunu yapmaya mecbur bırakıyorsun diyor bende çok üzülüyorum onuda kaybetmek istemiyorum ailemi de keşke başka bir çözümü olsaydi :(
Bu kişi seni sevmiyor üzgünüm ama gerçek bu bir anlık hatan senin hayatına mal olur bunlar bahane değil olamaz, gerçekten sevse ne pahasına olursa olsun ister seni ailenden.
Canim seni bu yasa kadar getiren buyuten senin uzerinde emegi olan ailendir baska birisi degil ben senin icin ugrasmasina cok ta inanmiyorum seven adam eger gercekten seviyosan sevdigini bekler aileni ikna etmeye calisiir seni kacirmak veya sen benle evlenmezsen ben baskasiyla evlenecem diye soylemez dili varmaz bunlari soylemeye seven insan baskasiyla olamaz ama bu cocuk boyle seyler demis ben bu cocugun sevgisine pek inanmadim aklinin sende olduguna da inanmadim amaci farkli bence
Ben birkaç kez onu istemeden de olsa heveslendirdim gelecem dedim ki o zaman emindim ama yapamadim cesaret edemedim çok yalvardim dil döktüm ben ona şimdi bizim pek durumumuz yok onun ise var durumu gel iste bir önce ailemden diyorum istesem bile yaşından dolayi vermezler seni bana verseler bile durumunuz yok ailen bir katkı saglayamaz düğünde gel en iyisi Kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam dedi amo da bana kızdı hem heveslendirdigim hemde gidemedigim için :(
Yok ya ailenin durumu olmamasi falan bahane bence seviyosa bin kere de yuz kere de gelir ister sen istiyorum dersen ailen yok mu diyecek bide okuyomusun
Evet okuyordum bu sene uniye gitmem gerekirdi ama istediğim puanı tutturamadım seneye hazırlamayı düşünüyorum
Bosver sen derslerine egitimine odaklan eger gercekten seviyorsa seni bekler vazgecmez senden eger evlenirse demek ki sevmiyormus zamana birak bence
Iyi yapmissin canim merak etme hakkinda hayirlisi bu olacak insallah
İnşallah çok teşekkür ederim
Ne demek rica ederim
Seni yaban ellerde koruyup sahip çıkabilecek bir erkek değil o... Başta ailesi seni köpek gibi kullanır, ki o adam müsveddesi kendine güvenmiyor da eminim ki ailenin rızasını almaktan aciz. İlk gece bedenin ile tatmin olup sonrasında köle gibi kullanır seni. Şiddet de cabası... Derdin zorun sadece onu kaybetme korkusu şimdilik. Varsın öyle olsun ve böyle de kalsın bitsin kızım uğraşma
Evet söyledikleriniz doğru hak veriyorum ama beni tek acıtan şey onun bunca yılı heba etmesi ben anlayamıyorum onu sevmesine çok seviyor bir dediğimi iki etmiyordu ama seven insan da bekler herseye rağmen annesi ve babasıyla beraber yasamadigi için ( annesi ve babası koyde yaşıyor ) bu da yengesi ve abisiyle aynı evde kalıyor bunalmış bu yüzden bir an önce evlenip yuva kurmak istiyor gel bir once iste dedigimde ise yaşından dolayi vermezler verseler bile durumunuz yok pek bir katkıları olmaz diyor
Bahaneleri geç. Senden uzak olsun öyle insanlar. Aklını kullan dediklerime kulak ver
ınan bana vazgeç
Evlilik kaderi değişmez nasib ne ise odur.
Evlilik yaşı geçmiş de nedir ya? Bu yaşta okuyanlar var hala.
Baska kiz bulucam yoksa mi diyor bırak bulsun be nasil soz bu.
Zaten yaşı kucuk senden ve söylediği soz bile anormal.
Kaaçmayı unut.
Rizasiz ve kalp kırarak yaptığın evlilik tutmaz ve mutluluk getirmez.
Allahım hakkımda hayırlı olanı yaşat de ve bekle.
Nefsine göre hareket eder isen keşke dersin ilerde.
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bizim durumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi bende sevdiğim için kaybetmekten korktum ama daha sonrasında ise yapamadim :( Şu an ayriyiz bu yuzden ayrildi benden ama arada bir ariyor yine hatirlatiyor onlari ve Nuh diyor peygamber demiyor suanlik. ilerde bilmiyorum fikri değisirmi ama ben onu çok seviyorum. Daha kötüsü imam nikahimiz var 2 ay öncesinde imam nikahı kiydirdi bize ama o an kararliydim giderim diyordum salak gibi ama daha sonrasinda yapamadim arkadaşlarımdan git artık o senin kocan olmus onun istediklerini yapmazsan günahı senin boynuna diyen oldu. Çok zor berbat bir durumdayim Şu an. ona rağmen bile gidip evlenebilecek zorunda kaldığını söylüyor ne yapıcam hiç bilmiyorum :(
Öncelikle evlilik yaşı diye bir şey yok olsa da bence erken ama sen bilirsin bence aklı sende ama bir sene daha sabret sonra evlen derim ve başkasıyla olsa da ilişkisi ve evliliği kesin bozulur çünkü belli eder tavırları illa ki bence bir sene daha beklesin sonra evlenin
Evet dediğiniz gibi beni istiyor aslında seviyor ama bekleyemiyor işte sorun orada çok dil döktüm ben ona gel iste diye durumunuz pek yok sizin o yüzden verseler bile ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçmak ben seni çok mutlu edecem her istediğini düğünümüzü falan diyor ama ben ne onu ne ailemi birakabiliyorum çok zor bir durum şuanda kararindan vazgeçmiyor ama ileride ne olur bilemem ayriyiz zaten suandada
Sakın kaçma sonre sen bana kaçtın der bir sorun olduğunda ailenin haberi yoksa söyleyin bence daha sonra 8-9 ay sonra aileler para biriktirip evlenirsiniz hem böyle çok abartılı olmasın sade bir nikah hem orkestra falan çağırmayın gereksiz sade bir şey yeter ama sakın kaçma benim tanıdıklarım var kaçan hepsi berbat durumda
Ya dürüst olayım seni çok seviyorum ama başkasıyla evlenmek zorundayım falan hiç inandırıcı değil açıkça söyleyeyim yani. Eğer evleniyorsa da sevmiyordur yani seven bekler bir ömür boyu. yaşım geldi evlenecem de ne demek yani sanki 30 yaşında mi Hayır ikinizin yaşıda çok küçük
Evet aynı şeyleri bende düşünüyorum. Haklısınız. Ama o kadar farklı o kadar kafa karıştırıcı ki bizim durumumuz. 6 senelik bir süreçte bir dediğimi iki etmedi Allah var şimdi hakkını yiyemem çok sevdi bende çok sevdim hala da birbirimizi seviyoruz daha geçen hafta bunu bana dedi seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce yuva kurmak istiyormuş onu anlıyorum gel iste beni ailemden dediğim zamanda ise ailen seni bana vermez verseler bile durumunuz yok bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi bende cesaret edemedim tabi gidemedim bu arada durumumuz pek yok bizim ama onun var herseyi işi vs. birkaç kez cesarete geldim tamam gelecem sana dedim fakat yapamadım buna çok kızdı Şu an ayriyiz ama bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum :(
Işte gelip istemeden seni bu kadar zor durumda bırakmaya hakkı yok bencillik gibi geldi bana
Evet bencillik yapıyor ama ona ve ailesine göre de o haklı
Aşk meşk zamanla tükenen tabirler kaldı ki yerine başkası ile evlenirim diyerek seni tehdit yollu evliliğe razı etmeye çalışan birinden bahsediyoruz. Neden kaçmak hem? Neden ailene sırtını dönecekmişsin ki? Kocayı her yaşta bulursun ama işi bulamazsın. Önce mesleğini eline al sonra kocayı düşün
Evet öyle ama bana bunları deyincede dünyam başıma yıkıldı onunla geçen Günlerimiz zamanlarimiz hepsi yalan oldu çok mutluyduk çok sevmistik birbirimizi her istediğimi yapıyordu ama bu olaydan sonra bağlarımız kopmaya başladı
Yaşın gereği bu arabesk hallerine hak verebiliyorum ama inan evlendikten sonra insan çok değişiyor. "Biz" olmayacaksınız bir müddet "Ben" olacak..
Çok toysun, hata eğilimin yüksek. Mantığını kullanmayı öğren
Evet tabi Şu an bilmiyorum henüz hicbiseyi ama doğrular bunlar. Bu sene üniversite sınavina girdim ama kazanamadim ona odaklanmistim bu sene bir işte çalışıp seneye girmeyi düşünüyorum
Benim bir arkadaşımada böyle bir durum gelmişti başına ama çocuk kıza son sözünde eğer başka biri ile evlenir ve sen de bulduklarımı onda bulamazsam böyle evliliğe lanet olsun demişti şimdi bu sözü düşünüp seninkini düşününce resmen sana blöf yapmış mutlu olabilecek mi gerçekten içi rahat mı böyle söylediği için anlıyorum durum ve ortam olmayabilir ama sana böyle söylemesi yanlış bence, hiç canını sıkma değmezmiş
Yani bencede içinden gelerek soylememistir ama bana onu söyledikten sonra instagramdan kız ekleyip mesaj atıyordu instasinin sifresinide degistirmemis yani ben görüyorum ama nispet yapıyor gibime geldi birazda ama gel dedim ben ona o kadar gel işte beni ailemden diye biraz durumumuz yok bizim onun ise var durumu işi falan istemeye gelse k bile vermezler bana yaşından dolayi hadi verdiler diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da ama ben ailemi birakamadim yapamadım
Aklın Başkasındayken başkasıyla evlenmek çok yanlış, Şu dünyada seviyorsan sevgine sahip çıkman gerekir. Başkasına sevmedigin halde varmak büyük günahlardandır. Lakin kaderse kaderine razı olmak erdemindendir ama evleneceğin insanı yara bandı gibi kullanmak da hiç hoş değil, tavsiyem sevgiyi sadece insanlarda görme sevgiyi ilahta gör ilaha aşık ol ilaha. ilahina aşık ol insan sevgisinden çok daha üstün bir sevgidir ilahın sevgisi
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Yerinde olsam kaçmazdım. Çünkü ilerde seni bırakmayacağı ne malum? Böyle yaparak seni zora düşürüyor aileni kaybettikten sonra sana kim bakacak. Bence aile ondan daha önemli. Sevdiğin kişi gitti, aileni bıraktığın için onlarda gitti kaldın tek başına o zaman ne yapacaksın? İlerde pişman olacağın şeyler yapma bence.
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi
Bak güzel dostum sende benim gibi 19 yaşındasın. Ama senin yerinde olsam hiç bir şekilde kaçmazdım. Sevdiğin kişiyle 6 senelik bir ilişki yaşamışsın. Bu süre içerisinde sana "benimle evlenmezsen görücü usulü evlenirim" demesi bile sana pek fazla bir değer vermediğini gösterir. Sen olmazsan başka kızla hayatımı sürdürürüm demek istiyor. Ailenle barıştırırım kısmına gelirsek gerçekten seviyorsa zaten böyle bir şey istemez aileleri zor duruma düşürmeyi. Yaşadığın ilişki süresi gerçekten çok uzun onuda bırakmak istemiyorsun ama seni böyle zorlayıp ailenle aranı bozacaksa bence ayrıl ve unutmaya bak hayatta illaki başka sevdiğin birileride çıkacaktır. Bide annenle yüz yüze konuşmayı reddedip numarasını istemesi bile annene saygısızlıktır. Evleneceğin sıra zaten gelip mecbur görecek daha niye ısrar ediyorsun numarasını istemekle? Unutma aile her şeyden önce gelir. Sevdiğin insana gidip ailene yüz çevirirsen sevdiğinde seni bir gün bırakırsa o zaman hayatına tek başına devam edersin.
Bir kere o söylediği söz herseyi silmiş bence.. yanı sevgisini çabalarını.. yanı ben şöyle anlıyorum bu karşıdaki şahıs için hersey evlenmekten ibaret, sen olsan da evlenecek olmasan da.. bu yüzden Abbas yolcu gibi geldi bana.. hayırlısı olsun hakkında
Aminn inşallah çok teşekkür ederim
Rica ederim ne demek 🙂🙂🙂
Seni gaza getirmek için böyle söylüyor kesinlikle lütfen kanma buna tabiki de aileni seçeceksin daha 19 yaşındasın hiç mi başka yapmak istediklerin yok ne evliliği seninle evlenip farklı şeyler yapmak istiyor aklı başında bir insan asla insanı ailesiyle arada kalma durumuna sokmaya çalışmaz resmen tehdit etmiş seni sen benle evlenmez kaçmazsan ben başkasını bulurum diyor utanmadan kararlarını iyi ver yaşına daha yakın biriyle olmalısın bence
Evet bencede tehdit ediyor ama bazende ya gerçekse ya belki bir gün olursa diye endişeleniyorum. Bizim kurduğumuz o hayalleri başkasıyla yasamasindan korkuyorum :(
İşi bedavaya getirmek istiyor seven adam böyle davranmaz. Sevdiği kızın ailesini karşısına almaz birrr. İkincisi kızım senin yaşın çok genç girme böyle işlere ileride çoook pişman olursun. Sana başta bir kere hiç saygısı yok. İleride evlendiğinizde daha kötüsü olacak buna %100 eminim
Gelip iste diye günlerce aylarca dil döktüm ama durumumuz olmadigindan dolayi onun ise var durumu nasıl olsa Sizinkiler bir katkı sağlayamaz diye istemiyor kacalım ailen ile baristiracam seni diyor
İşin içinde ne olursa olsun öncelikle seni mutlu etmeyen her türlü ilişkiden kaç bu bir bir diğer ikincisi ben de yaşıtım seninle bu yaşta evlenip de hayatını karartma kişinin 19 yaşındaki hayata bakışı düşüncesi ile 30-40 yaşındaki hayata bakışı da bir olmaz şu an birbirinizi seviyorsunuz eyvallah ama insan sürekli değişim halinde bir varlıktır gün gelir birbirinize karşı düşünceleriniz de değişir gençliğine yazık etme alabileceğin en iyi eğitimi almaya bak bu ülkenin evlilere çocuklara değil kendini gerçekleştirmiş insana ihtiyacı var maalesef aşk karın doyurmuyor aşk sadece can acıtıyor kalbini bir kenara atıp mümkün mertebe aklını ön plana koymaya bak derim fikir vermek bizlerden karar almak ise senden hayatında mutluluklar dilerim
Şunu da ekleyeyim eğer seni gerçekten sevmişse sen ondan ayrıldıktan sonraki süreçte uzun süre seni unutamaz etkinden çıkamaz sen ondan ayrıldıktan sonra başkasıyla evlenmek gibi birşey yaparsa sen onu en az hasarla unutmaya silmeye bak sevgine verdiğin emeğe değmez
Evet dediklerinize hak veriyorum şöyle daha detaylı anlatayım benBizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Daha 2 gün önce buluşmaya çağırdı ve gittim dedim ki ona Şu an bunları yaparsan da Hırsından yaparsın ama elbet birgün hirsina yenik düşüp pişman olacaksın dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi o günden sonrada hala arıyor beni arada bir
Ben senin her istediğini yapacam demiş öncelikle ayıptır söylemesi yıllar önce anneannem de dedemle evlenmek üzereyken üniversite okumak şartı koşmuş ve dedem kabul etse de evlendikten sonra üniversiteye felan gidememiş üstelik evlendiği zaman o da tam bizim yaşımızda yani 19 undaydı kısacası evlenmeden önce verilen büyük sözlerin evlendikten sonra tutulma ihtimali çok yüksek beni yanlış anlamazsan şunu da ekleyeyim benim 19 yaşında kızım olsa evlenmek istese ben de kesinlikle izin vermezdim açıkçası (okuyup okuyup yorum yapıyorum)
Diyorsun ki gider başkasıyla sözlenirse ben de şunu diyeyim sana gerçekten sana karşı içinde birşey varsa senden ayrıldıktan hemen sonra gidip biriyle sözlenmek yemez ben 2 sene bir kızı sevdim 5-6 ay birlikte kaldık çok kötü kırıldım sürekli yaptığı bir davranıştan dolayı kız benim hayatımdan uzaklaşıp gitti sms hariç her yerden engelledi beni ama ben onu bir türlü unutamadım onu unutmak için nice kızlara yürüdüm tabiri caizse ama hiçbiri onun bana verdiği tadı vermedi hatta o kızın 50 dk sonra doğum günü giriyor (4 eylül) ben o kadar zamana rağmen yine gidip onun doğum gününü kutlayacam o yüzden sözlenmesinden korkmaktan ziyade onun sana olan sevgisini görmüş olursun sözlenmişse bil ki seni gerçekten sevmemiş sen hayatından çıktığın anda başkalarıyla düşünebilmiş
23 de evlenmek için günümüz şartlarında hiç de geç bir yaş değil bu yaşta böyle acele eden adama da derler “tabakhaneye mi yetişiyorsun” diye
Bak kardeşim sen de 19 yaşındasın ben de 19 yaşındayım daha yaşımız çok genç önümüze çıkacak bir sürü insan yaşayacağımız bir sürü tecrübe olacak klişe olabilir diyeceğim ama aşk ve evlilik senin için bu beyefendiden ibaret değil
Senin pişman olacağını da sırf seni kendisine daha kolay çekmek adına senin kararını ya pişman olursam kaygısıyla ondan yana vermen için demiş belli ki
Hem de o kadar çift taraflı evlenmeye niyetiniz varsa sen de ailesiyle tanıştıysan onun ne yap ne et onu ailenle tanıştır derim inan ki böyle birşey için ailenle aranı bozmana onların ahını almaya değmez
Evlilik acıların mutlulukların paylaşılması kadar ailelerin de bir nevi paylaşılmasıdır
Evet dediklerini haklısınız. Katılıyorum size bu yüzden zaten yapamadım ailemi bu duruma düşürmek istemedim. Ama onu da seviyorum onun gidip birini bulup da sozleneceginden de korkuyorum. Kafam o kadar karışık ki hep dua ediyorum Allahım inşallah gidip başkasıyla olmak zorunda kalmaz diye o kadar kötü bir durumki üstelik seviyosun canindan bir parça oluyor o senin ama gidip başkasıyla da olmasını istemiyorsun. şu an hiçbir ağabey alamıyorum ondan napıyım ne ediyor hiçbir fikrim yok ama hiç aklımdan da çıkmıyor çok endiseleniyorum :(
Benim evlilik ile fikrim 25-30 arası ayrıca 19 yaşında evlenmek bana göre kusura bakma ahmakça. Çocuk neden illa kaçalım diyor? Sen onun, o senin ailenle tanışmadı mı?
Bu köyden kız getirme muhabbetide ahmakça yine. Sevmediği biriyle mi evlenecek yani?
Bu kafada olan biriyle 6 yıl nasıl birlikte oldun çok merak ediyorum😕
Tabikide oyle zaten yasi genc evlilik icin ama bir kere inat ettimi vazgecmiyor malesef :( Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Öncelikle Ben böyle bir insanın sevgisinden şüphe ederim ne demek kaçmazsan başkasıyla evlenirim birde tehdit ediyor çocuk oyuncağı mı bu sana istemediğin hatta zorla bişeyleri dayatmaya çalışanlardan uzak dur kimse senden önemli ve değerli değil o yüzden kaçma kardeşim yaşın daha çok küçük başkalarının istediği hayatı değil kendi istediğin hayatı yaşa ama bu kişiden uzak durarak başla buna 👍
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacagimi söylüyor
Bir katkıları olmaz demek nedir ya illa bişey mi beklemek gerekiyor ne saçma şey çok sinir oldum şu an 😡
Ablacım 23 yaşındaki bir erkekle evlenilmez. Daha olgunlaşmamış o
Seni severken başkasıyla evlenicem diyorsa ya seni hiç sevmemiştir.
Ya da seni kekliyordur.
Ya da gönlünü başkasına kaptırmıştır.
Bak sakın ama sakın kaçmak gibi bir saçmalık yapma daha yaşın çok küçük. Bunu diyen bir adamlada evlenilmez bence yarın bırgun evlendiniz diyelim sana bir şey dese sen kabule etmesen yine aynı şeyimi yapıcak ya kabul et ya da başkasıyla evlenirim
Akıllı ol biraz kafanı kullan
Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Yawrucum evlilik yaşım geldi ne demek daha 23 yaşında. Görende sanarki 35 yaşında daha yaşınız çok erken. Seni gerçekten seviyorsa eğer önce gelir ailenden ister. 6yıl dayanmışta şimdimi dayanamıyor. Kudurdu mu bu naptı ne bu acele
Verseler bile bir katkıları olmaz ne demek ya. Bu ne kadar ayıp bir şey onun durumu var diye aileni böyle küçümseyemz belkide senin ailenin durumu olmadığı için bu şekilde yapıyordur. Sen kaçarsan ailenle bir daha görüşmeyeceksin ve oda senin ailenle muhattap olmak zorunda kalmayacak bu da olabilir.
Yürüte de bilir yürütemeye de bilir. Ama anlamıyorum neden böyle yaptığını. Madem seviyor neden başkası ile olmak aklına gelen 1. fikir? Hem "Nikahta Keramet Var" derler. Eğer o gerçekse yürütürler diye düşünüyorum. Zaten Türk dizilerinde de konu alınıyor. Kadın adam zengin diye evleniyor ama kadın adamın kahyasına aşık vs. Her neyse madem sevdiğin adam da seni seviyor kaçırma bence.
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Yani ona kaç mı diyorsunuz?
Benim için aile onayı önemlidir istemiyorla ya Bir bildikleri vardır ya da güven sorunu vardır ben olsam neden istemediklerini öğrenir varsa bir çözümünü arardım egerki haklilarsa ayrılmak en mantıklısı olurdu ama bekara karı boşamak kolay diye bir tabir var burdan söylemesi kolay seven bir gönülden ayrılmak çok zor allah yardımcın olsun
Hayır ailemden istemeye bile gelmediBen ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Pesin hükümlü olmasaymış gelip istemek çok mu zor boşver edebinle gelip istesin ya da geri dönmesin yoksa arada sen zarar görürsün
Blöf yapıyor ben olsam direk bitiririm kaçanların halini görüyoruz duyuyoruz sonu hep dayakla bitiyor bu sefer kadının gidecek yeride kalmıyor bu cümleyi kuran insandan hayır gelmez akıllı ol biraz kalbinle değil aklınla düşün sende hak vereceksin bana
Daha 2 gün önce buluşmaya çağırdı ve gittim dedim ki ona Şu an bunları yaparsan da Hırsından yaparsın ama elbet birgün hirsina yenik düşüp pişman olacaksın dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi o günden sonrada hala arıyor beni arada bir
Bencede öyle
Bas engeli görüşme bence senin icin bir tehlike haline dönüşebilir bu hiyar
Sen sen ol anne ve babana ihanet etme ben esrar bağımlısıydım beni annem babam aldı bu pisliğin içinden lütfen kardeşim sen onun bilmem neyi için kendini yakma seven adam bu lafı etmez Allah'ın emriyle gelip ister annen ve babani üzme kimse için şahit oldumki diyorum kaçanların hali perişan oluyor ALLAH korusun
Sizin adınıza sevindim gerçekten evet anne baba hersey cidden ama insan sevdiğinden de geçemiyor ki Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Bacım seven suratına kapatmaz bu 1 ve 2. ciside asla ve asla ciddiyet besleyen bu durumu suistimal etmez asla niyetim kafani bulamak değil bende aşık oldum bu yollardan geçtim suanda 22 yaşındayim ve herşeyden önce açiköğretimden oku ve meslek sahibi ol eğer sen her denilene boyun eğersen ileride seni takmaz ve buda kavga gürültüye yol açar bende sevgilimle inat yüzünden 2 sene önce ayrıldık kızlarla serbest gezmek istedi benim susmami istedi ben tam tersi başkaldırdım
Sizde en iyisini yapmissiniz bazen dislerimizi gostermeliyiz onlara. Aslında gelip istese beni verirler ama ben bikere ona gitmedim diye o da gelmiyor istemeye inat ediyor Şu an ayriyiz onunla ama hicbir haber alamiyorum ondan gidip hemen birini bulur sozlenir diye cok korkuyorum onların köyünde kızları istemeye gelince aileler hemen verir sozlenirler bir an önce köyden kurtulmak için. o bu sekilde evlenmeyi yani köyden gorucu usulü evlenmeyi sevmezdi ama niye böyle birşey dedi bana aklım almıyor :(
Korkma tatlim erkekler anca konuşur bakalim kiz onu isticekmi ama senin canini yakmak seni korkutmak için demiş olabilir sen hanimefendi ol kuzum tırnağina değmedikler ayak tozun olamaz inan bana seni anliyorum seviyorsun sende ama seninde bir sözün düşüncen vardir da onu korkut plan yap başkasiyla nişanlaniyormuş gibi yap çenesini kapatir sevmiş ise bak dene ve gör
Yahu hazır gitmişken bırak gitsin bu nasıl bir kafa evlilik yaşım geçti bilmem ne? 13 yaşından beri ilişkin var bu çok yıpratıcı hayatını hiç yaşayamamışsın sen böyle evlilik yaparsan pişman olabilme ihtimalin yüksek. Sevgilinin asıl derdi ne bilmiyorum ama çok yanlış düşünceleri var. Yok kaçalım yok bilmem ne sebep ne? Macera arıyor kendine sanırım ikinizinde yaşı küçük erkek arkadaşın hiç olgun değil ve cahil. Sen uyma buna aklını başına al ve bunun aklına uyup kaçayım deme sakın.
Yok zaten kacmadim kacamazdim da ailemi seçtim ben ama onu da kaybetmek istemiyorum ben birkaç kez ona ister istemez heveslendirdim tamam gelecem dedim emindim ama sonrasında yapamadım kızdı bana beni heveslendirdin falan dedi şimdi ise istemeye gelmiyor
Ya sen şu an sırf ona hak verelim diye kendinde suç arıyorsun ya yapma!
Yok hayır amacım o değil. Daha detaylı bir şekilde anlatmak istedim sadece
Öyle.. ama farkında değilsin
Adam olan adam
Gelip kızı ister 1 ister 10 ister lakin ister kapıda bekler ister gene ister
Maddi duruma göre adetleri de yapar
Adam olmak kız kaçırmak değildir adetleri ne göre kızı evinden gelinlikle çıkartmak tir
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Adam in niyeti seni satmak olabilir yaş baş para pul mevzusu değil bu is para olmasada olur karı koca çalışılır kazanılır adam adam gibi olur gelip ailenin karşısina çıkar ister defalarca ister olmadı ole kaçırır
Arkasından bir kova su dok
Haline şükür et
Siteye fazla girmediğim için hemen yazamadım kusura bakma özür diliyorum.
1- Yaşın daha evlilik için küçük
2- Hadi yaşını geçtik diyelim gönüller zaten bir seni bukadar seven birisi seni babanın evinden telli duvaklı gelinlikle çıkarmak ister. Aile durumu vs önemli değil. Ailen eğer vermez ise o zaman kaçma teklifinde bulunur. Bu işte bir gariplik var. Bir tanıdığım da 19 unda sevdiği çocuğa kaçtı sonra çocuk buna şiddet vs uygulamış boşandı ailesi istemedi. Eve bile almıyorlardı o derece sonra çocuk tekrar ikinci bir şans daha istemiş buda yine kanıp evlendi. Hamile bırakıp kızı yine dövmeye başlamış. Kızın hayatı maaf oldu. Sana tavsiyem seni babanın evinden telli duvaklı çıkarmak istemeyen birisine ver yolu gitsin. Direk kaçmak çok riskli atar satar kötü yola sokar hiç gerek yok yaşın küçük daha önünde kocaman bir hayat var.
İnan bana ailesinin rızası olmadan sevdiği için onu büyütüp o yaşa getirip kollayan ailesini silipte kaçan kızların sonu kötü oluyor ilk zamanlar iyi olur ama sonra sorunlar çıkıyor ve git gide büyüyor bu sorunlar artık eşinden başka gidebilecek bir ailende yok dönecek yüzün olmuyor erkekte bunu bildiği için daha rahat davranıyor ayrıca seninde sevdiğininde yaşı daha küçük bu ne aceleymiş onuda anlamadım sana diyeceğim sakın böyle bir hata yapma kardeşim hayatının hatasını yaparsın annene babana ve kendine yazık etme o kişi seni sevmiş olsaydı böyle konuşmazdı evinden ailenin rızasını alarak telli duvaklı çıkartmak isterdi ha bunuda yapamıyorsa yoluna bakardı
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Daha seni gelip ailenden istemeye özgüveni yok kendimi senin yerine koyuyorum bide öyle düşünüyorum yinede güvenemiyorum bende zamanında bu tür şeyler yaşadım tecrübemde var insan o yaşlarda sağlıklı düşünemiyor doğru kararlar veremiyor ayrıca senin yaşın daha çok genç bu yaşta evlilikmi olur hangi devirde yaşıyoruz o kişi seni gerçekten sevseydi vicdanı olsaydı aileni annenin babanın hayatının zehir olacağını bile bile kaçırmazdı onlarıda düşünürdü umarım öyle bir hata yapmazsın kendine acımıyorsan annene babana acı gerçekten seviyorsa gelir adam gibi ister gelinliğinle çıkartır evinden
Sen bide bunun icin üzülüyor musun yazik ki alti sene vermissiniz kudurmusmu ki hemen baskasina gidiyor kusura bakma seni seven gelip demezki baskasiyla evlenicem o zaman bunun derdi baska gercekten evlilik degil bunun icin aileni karsina alma sakin pişman olursun akli falanda sende kalmaz 💁
Yok zaten oyle bir hata yapip asla kacmam da. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum
Simdi birinci saçmalık niye kaçırıyor erkek adam kaçırmaz arkadaş almasını bilir...2. si evlenmeyi salt manada kafaya koymuşsa amacı evlenmekse gözü kimseyi görmez
3. Ve hatta 4. De var
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Yalanı bile ucuZ
Yani onun seni sevdiğini düşünmüyorum sevseydi köyden kız bulma çabalarına girip bunu sana söylemezdi gerçi başka bir şey de olabilir sen zannettiğin kadarını bilirsin dinlediğin kadarını ama ne yaşadığını asla bilemezsin yani başka bir şey olmuş olabilir...
Yok başka bişey olacağını sanmıyorum çünkü 6 senedir hep dip düpedüz diyebilirim şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Sevgisinden eminsen bir şey diyemem Annen ile de konuşmak istemiş zaten fakat doğru olan kaçmak değil Kaçıpta ortada kalan çok tanıdığım var mutlu çocuklu olanlarda var tabi yaşını dert ediyorsun ama şöyle de bir durum var 19 yaşında Filiz isimli bir tanıdığım var arkadaşımın kuzeni lise yıllarında 3 yaş büyüktü tabi Oktay ile çıkıyordu sonra evine gidiyordu ailesiyle tanışmıştı falan sonra bunlar ayrıldı ve kız Onur ile yani Oktayın abisiyle çıkmaya başladı derken falan filan şu an yine Filiz onların evine gidiyor bir birlerini de çok seviyorlar Onur kaçırmak istiyor ama Filiz kaçmıyor altında intikam olabileceğini vs düşünüyor kaçmak kimseye mantıklı gelmez doğru bir eylem değil söz nişan nikah düğün diye gider kaçırılma olursa kişiye göre bunlar yapılmayada bilir sen yine de düşün derim canım sonuçta bilemezsin
Ayrıca 6 yıl fazla bile kaçmaya gerek yok bence ama.. Adabına uygun evlenebilirsiniz bu arada Filiz (19) Oktay (22) Onur (31)
Saçmalama lütfen ya ne kaçması, bırak nereye gidiyorsa gitsin, kimle oluyorsa olsun. O düşünsün dursun. Her şeyin bir zamanı var. Yaşın genç oku, eline mesleğini al, bak bakalım sen onun gibi birini istiyor musun sonra? Hayatın ondan ibaret değil. Eğer beklemiyorsa bırak gitsin bu senin için en iyisi. Ama sen mesleğini eline al, ailenin de rızasını alıp ne yapıyorsan yap
Evet bende o yüzden yapamadım zaten cesaret edemedim ama onu da kaybetmek istemiyorum başkasıyla sozlenir de bizim kurduğumuz o hayalleri koyden buldurttugu bir kızla yaşar diye korkuyorum başka hiçbişey değil bunca yıl alıştım ben ona sevdim ne biliyim şimdi ise bunlar bana şaka gibi geliyor ya inanamıyorum
Bırak gitsin senin için en iyisi bu. Ayrıca hayatına girecek tek erkek o değil, belki başka biriyle evleneceksin kaderinde başka biri var niye engel oluyorsun? Akışına bırak. Ama kadın olan sensin ilişkiyi düzenleyen de sensin. Sözünü dinlet dinlemiyorsa gitsin
Bence en iyisini yapmışsın. Tamam birisini severken onla bir ilişkinin gözgöre göre bitmesi insanı üzer için acır. Sürekli aklındadır. Acaba dersin kaçsaydım onunla. Fotoğraflarınıza bakarsın ki bu 6 senelik bir ilişki. Ama 6 senelik bir ilişkinin sonunda da sana kaçalım diyorsa ilişkiyi asıl bitiren o'dur. Çünkü her ne sebeple olursa olsun senin ailenle gelip konuşması gerekiyor seni istemesi gerekiyor. Red edilirse birşey diyemem. Ama en doğru kararı vermişsin ailene böyle birşeyi yaşatmak hiç hoş değil. İlk aileni düşünen insanla evlen emin ol baban ya da annen senin mutsuz olmanı istemez canım benim. O da mutlu oldun sana diyeceğim o ki öyle bir insanı hayatından çıkart. Emin ol plmamışsanız birşeyi vardır demekki kısmetin o değilmiş
Bir aptal erkek için aileni sakın ha karşına alma. Seni çok sevse gelir ailenden ister rızalarını da alıncaya kadar uğraşır. Böyle aptalca bir teklif mi olur? Niyeti çok farklı bence sakın ha güvenme ve bir erkek için asla aileni üzme asla
Zaten seni sevse düşünür düşünse böyle başkasıyla evlencem faln demez. Çocuk seni gram sevmiyor
Evet orası öyle böyle bişeyi demeye dili bile dönmez bence ama nasıl diyor bende anlam veremiyorum o beni gerçekten çok sevdi bir dediğimi iki etmiyordu hep yanimdaydi Şu an onunla gitmedim diye kızgın bana zaten ayriyiz da yapamazdım böyle bişeyi yapmadimda o yüzden vicdanim rahat ama ya başkasıyla sozlenir beni çabucak unutur o yillarimiz harap olursa diye çok korkuyorum :(
Boşver daha çok küçüksün bence yaşlarımız yakın lemdi yoluna bak sana böyle diyebilen birini düşünme artık. Önüne daha kimler kimler çıkar
Öncelikle yasin gelmesi gibi bir husus yok ben 27 yaşındayım ve bekarım sonra. Gerçekten seven adam seni zora sokacak sana sorun olacak seyler konuşmaz ailenle karşı karşıya getirmez o seni kandırıp kullanıp bırakma kafasına girmiş sakin evden falan kaçma sadece kendi basını yere eğdirtmezsin tüm aileni de üzersin sevdiyse seni bekler
Beni sevdiğine eminim inanıyorum bir dediğimi iki etmiyordu onun ailesinden herkes beni biliyor ama bizimkilerden sadece annem biliyodu o da bu kadar detaylı bilmiyor ona çok dil döktüm ben gel iste diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim o da bende başka çare birakmadin köyden herhangi bir kız ile evlenicem artık napıyım dedi :(
Arada bir arıyor beni neden böyle yaptın falan diye soruyor hep o konuları acıyor
O gerçekten seninle evlenmek isteseydi gel isteyim seni Allah’ın emriyle sizinkiler birsey e karışmasın dugunu nisani takıyı ben karşılarım desin o zaman durumu iyiyse bu sevgi 🥰 paraya pula bakmaz sevgi herseyin üstündedir
Evet haklisiniz ama o bunu düşünmüyor bile kaçmak bile ailen seninle illaki baristirir ben baristiracam eğer baristiramazsam gel yüzüme tükür demişti
Tükürsen ne olacak ki sen ailenle barışmadıktan sonra ailenin yüzünü yere erdirdikten sonra bunun ne faydası olacak belki baban a ağır gelecek bu durum hastalanacak kalp olur inme olur düşün aklını basına al sen akıllı bir kızsın hata yapmadan önce herseyi düşün konuşup rahatlamak istersen de bana mesaj atabilirsiniz sana asıl miyorum yanlış anlama sadece hata yapma diye yardımcı olmak isterim
Ya öyle haklisiniz bende bu yüzden korktum yapamadım zaten
Hata bir kere yapılır bin defa özür dilesen de telafi olmaz
Eger aklı sendeyse şayet sevmisse seni başkasıyla evlenmeyi brak sana söylemeyi aklndan bile geçirmez geçirmez geçiriyor ve gecirmekle yetinmeyip bu şekilde tehditkar sekilde tavr sergiliyorsa hic ugrasma değil evlenmeye selam vermeye degmez öyle biri
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor
__duygu__ özele baksana
Bu adamın seni sevdiğini hiç sanmıyorum. Seven adamın yüreği dayanmaz böyle şeyler söylemeye. Zaten kaçma falan hiç tavsiye etmem. Gelsin seni istesin çok seviyorsa adam gibi kaçma falan neymiş. Ayrıca 19 yaş çok erken bana göre evlilik için
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
En iyisi varya 2-3 sene daha sabredin yaşın biraz daha büyüsün. sonra seni ailenden usulünce istesin. Sevgilinle bir daha konuş. Aranızda anlaşın 2-3 sene daha sabredin
Biliyorum az bir zaman değil ama kaçmakta çözüm değil. Aksine işleri daha içinden çıkılmaz karışık bir hale sokar. Çok pişman olursunuz. Aileme çok bağlıyım diyorsun ailenle aranız açılır. Hatta daha kötü boyutlara bile gelebilir.
Sabır acıdır meyvesi tatlıdır şimdilik bu konuyu rafa kaldırın. Sevgilinlede konuş onu bir şekilde ikna et beklemeye
Çok ani kararlar alıyomus diycemde 6yıl ozaman sen 14 yasindamı cikmaya başladn bunla oda 19 6 yil seni kullanmis kafadan yalniş başlamış senide sevginide svustimal etmistir bu şimdide sx yaşm geldi sen vermessen evlenecem diyo açķ açik
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Ozeldn yaz oki takip attn burdn anlamiyom
Sadece evlenmek için evlenmeyi düşünen birisi daha. O çocuktan hayır gelir mi hiç? Seni ailenden koparmaya çalışan kimseyi dinleme. Kalbinle düşünüyorsun şu an. Ailen, senin mantığını temsil ediyor. Çocuğa hayatta başarılar dile ve kendi yolunu çiz.
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Yalan söylüyo bence gelip istesinler usülünce olsun herşey sen istemezmisin her şeyi doya doya yaşamak babanınsa rızasıyla olsun nolursa olsun ailenin başını öne eğmemelisin bence aklından bile geçirme derim seni ikna etmek için öyle yapıyo olabilir
Tabi ki de ben öyle olsun istiyorum zaten gelsin istesin beni önce istiyorum aslında gelip istese verirler ama ben bikere ona gitmedim diye o da gelmiyor istemeye inat ediyor Şu an ayriyiz onunla ama hicbir haber alamiyorum ondan gidip hemen birini bulur sozlenir diye cok korkuyorum onların köyünde kızları istemeye gelince aileler hemen verir sozlenirler bir an önce köyden kurtulmak için. o bu sekilde evlenmeyi yani köyden gorucu usulü evlenmeyi sevmezdi ama niye böyle birşey dedi bana aklım almıyor
Ya sen ona gitmedin diye onun böyle yapması çok yanlış gerçekten kaç yaşına gelmiş seni düşünüp daha olgun bir tavır sergilemesi gerekir bence. Gerçekten değer verse böyle davranmazdı bence sana kaybetme korkusu vermeye çalışıyo olabilir ya da kaçmaya ikna etmek amacıyla yapıyodur sen kararından kesinlikle vazgeçme evlenirsede hata yapmış olur ömür boyu onun pişmanlığını yaşar sakın onu kaybetmekten korkma o sana öyle diyosa sende evlenirim de ne var sanki başka koca mi yok anlıyorum seni ama o sana öyle yapıyosa sende öyle yap seni kaybetmekten korkmayan bir insanı sen hiç kaybetmekten korkma unutma aileden değerli hiç bişey yoktur
Söz kaçalım her dediğini yapicam vs şeylere aldanma şimdi yapmayan ilerde hiç yapmaz hiç senin tarafından düşünmüyo
EVet doğru söylüyorsunuz şuanda tam bir haftadır konuşmuyoruz en son geçen cumartesi buluştuk ve arabada bana sana en yakın zamanda davetiyede vericem işte o zaman çok pişman olacaksın gelmediğine dedi ne kadar dokundu o kelime bana ağlamasın hatta yanında o kiyamaz bana pek ağlama falan niye agliyosun ki dedi baktım onunda gözü doldu belkide bu beni som görüşün olacak dedi haftaya ben yokum dedi ama bugün baktım ki hala İstanbul'da storye atmış öylece indim bende arabasindan arkamdan bakakaldi o da
Alla alla çok garip halbuki daha 23 yaşında ne acelesi var ki sizi gerçekten seviyosa bekleyebilir en uygun zamanı ya sevdiğin kişiye nasıl davetiyemi göndericem diyebilir anlayamıyorum o kafasına yerleştirmiş demekki ya size kıyamayan birisi nasıl üzebilir sizi ne kadar zor bir duruma soktuğunun farkındamı böyle yapması gerçekten çok yanlış siz tavrınızı asla değiştirmeyin bakalım nolucak eğer olurda öyle bişey yaparsa hakkınızda hayırlısı buymuş doğru insan değilmiş demekki
Kaçtıktan sonra düğün yapılıyomu sizde peki
Ayrıca ailen ne kadar üzülür baban seni bu yaşa kadar getirsin korusun seni ona karşılık böyle bişey yapman gerçekten çok yanlış olur akrabalarınız dostlarınız neler der ki buda ailenizi çok kötü bir duruma sokar
Ailenize karşı neden bu kadar soğuk davranıyo ne demek durumunuz çok yok düğüne bir katkıları olmaz resmen küçük düşürmüş sizi öyle demesi bile yanlış gerçekten sen bir kere onlara gitmedin diye böyle yapmaz ailenle tanışmamasında başka bişeymi var acaba
Evet ailem çok üzülür zaten bunu dusunerekten yapamadım ben birbirimizi aslında çok seviyoruz o bigune bigün bir dediğimi oki etmezdi ben seninle ölüme bile gelirim sen daha cesaret edip benimle gelmiyorsun dedi sonrasında ise çok uğraştı çok cabaladi ben geleyim diye evet düğünumuzu yaparlardi bütün aileri beni tanıyor cidden çok istediler gitmemi ama ben dediğim gibi yapamadım ilk başlarda aslında gitmekte kararliydim sonradan cesaret edemedim bunu da ona söyleyince saha çok kızdı bana beni çok seviyor hala arada bir arayip yalvariyordu bana ama yapamadım hayatımda ilk defa böyle iki arada bir derede kaldım aslında ne onu kaybetmek ne de ailemi kaybetmek istemiyorum napicagim hiç bilmiyorum onu da çok özledim 1 haftada :(
Kusura bakma da kaçarak iş olmaz hem ailenden ayrı olucaksın seni ezicekler arda hem ailenle kötü olucaksın ne anladım ben o işten sakın kaçayım deme eğer seni seviyorsa gelsin babandan istesin yoksa bu iş olmaz ben diyim
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Kaçayım deme sakın o gelicek sana
Yahu bu yaşta senin üniversite hakkında soru sorman gerekirken sorduğuna bak. Kaçma ne hem bu kadar meraklı madem evlenmeye gelsin istesin. Saçma sapan saf gibi kaçma. Kaçıcan sonra beraber olucaksın. Burda gelip kaçtımda bekaretim gitti de napıcam ben diye soru sorarsın
Sakin sakin yapma 23 çok geç bir yaş değil fazla abartıyor sana böyle vaadler sunar bir şey olursa Kendi isteğinle geldin der konuşamazsın bir bile annenin babanın kalbini kırıp ahlarini boşuna alma çok önemliyse onun için evlenmek gitsin daha 19 yaşındasın hayatını mahvetme
sakın kaçma birisiyle. ne derse desin kaçma. ve 23 yaşından sonra evde de kalmıyor. 2 sene daha bekleyebilir 6 sene beklemiş zaten. daha küçüksün yaa 19 yaşında evlenilir mi yolun uzun daha boşver. eğer derdi sadece evlenmekse başkasını bulsun. sevse zaten başkasını bulma derdi olmazdı bence.
Canım bak ailenin izni olmadan sakın evlenme istersen 10 sene görüşmüş olun istersen kör kütük aşık ol bişey farketmez
2. Si de eğer seviyorsa seni bekler yaşın 19 daha hiçte geçmemiş 30 olsan neyse 25 E kadar normal beklemeniz 🙈
Evet bende bunları ona söylüyorum ama beni dinlemiyor. Kendisi gurbette kaldığı için yani yengesi ve abisi ile ayni evde kaldığı için bunalmış ve bir an önce evlenmek istiyorum diyor daha fazla beklemek yoruyor sanırım
Canım valla erkeğin nazını çok çekme derim bırak sen nazlan vazgeçilmez sen ol o değil
Zaten elimden başka bişey gelmiyor ona üzüldügümü pek belli etmemeye çalışıyorum ama içim içimi yiyor :(
Seni sevse seni bekler ve ailenin ikna etmeye çalışırdı.
Aileme sordun mu?
Seni neden ona vermediklerini?
İstemeye bile gelmediki babam bilmiyor annem ise 2 yıl önce öğrenmişti bizi o sevgili olaylarına karşı olduğu için onay vermedi bizim durumumuz yok pek onun ise durumu iyi işi var bana seni istemeye gelsem bile vermezler yaşından dolayi hadi verdiler diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da zaten ama ben ailemi birakamadim cesaret edemedim çok dil döktüm ona gel iste beni ailemden diye ama o istemiyor eğer benimle gelmezsen çok pişman olursun ben gidip evlenirim ama sen çok pişman olacaksın diyor
Bırak gitsin.
Zaten nasiptir bu işler.
Düşün.
Ya sana söyledikleri yalansa?
Ya sana vadettiklerinde dürüst değilse?
Burada nice kardeşleri gördüm.
Bu tür vaadlere kanıp, kaçan, daha senesi dolmadan pişman olan nicelerini.
Adam olan gider ister.
Bir iki üç ikna etmeye çalışır.
Sana abla tavsiyesi sakın kaçma.
Evlenirse evlensin.
Sen okumana, meslek sahibi olmaya bak.
İşini eline al.
Sonra evliliği düşün.
Ah Ablacim o kadar doğru konuştun ki ama aşk işte insanın gözünü kör ediyor bu sene uni sınavına girdim kazanamadim seneye insallah kendimi ona o kadar kaptirmisimki onunla konuştuğum onun yanında her olduğum saniye beni benden alıyordu gizli saklı bulusuyoduk zaman hiç geçmesin istiyordum her dediğimi yapardı ama bu kaçma olayı gündeme geldi geleli bir kere mutlu olamadik her seferinde yalvardi bana içti ağladı her gece arıyordu beni beni sevdiğinden de emindim çok sadikti bana bir kaç kere kaçmaya bile yeltendim ona söyledim gelecem diye daha sonrasında düşündüm çok düşündüm yapamadım ailemi düşündüm cesaret edemedim ona söyledim ben yapamicam diye daha çok kızdı bana beni heveslendirdin diye Şu an konuşmuyoruz ayrıyız 1 haftadır ama onu çok ozluyorum düzelir mi onu da hiç bilmiyorum keşke bunlar olmasaydı onu başkasıyla hayal bile edemiyorum ablam :(
Düzelir ablam.
Zaman neler unutturmuyor ki!
Ne aşklar sevdalar gördü bu dünya.
Onlar bile unutuldu.
Sen senin ve ailem için doğru olanı yap.
Oku oku oku.
Eline mesleğini al.
Sonra aşk gelir zaten.
İnşallah ablam dediklerinizde sonuna kadar haklısınız keske böyle olmasaydı ama olacağı varmış demekki tek isteğim beni böyle bırakıp birisiyle evlenecekse bile mutlu olamamasi elbet bir yerden çıkarır Allah
Bence ne olursa olsun aileni hice saymamalisin o laflarina kanma ne olursa olsun ayrica cok evlenmek istiyosa gitsin evlensin ya sen daha 19 yasindasin onunde o kadar uzun bir yil var ki neleri cikar karsina sakin kacmak gibi bir hataya dusme
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Yapma sakin seni o koy dedigi yerde nelerin bekledigini asla bilemezsin ailenle bile konusmamis madem niyeti ciddi o zmn gelip konussun yasin kucukde olsa ailen belkide anlayis gostercek bilemezsin oda bilemez yani seviyosa cesaret edip konuscak yok oyle bir dunya
Tamm uzun bir iliskikiz varmis ama yinede yani guvebiyosundur tabi ama ne bileyim bana pek guven vermedi anlattigina gore ailenle konusmamasi kacalim demesi tamm kacio evlenen cok var ama ailen ne kadar uzulur sen kendini onlarin yerine koy
Aklı sende olan böyle bir şey düşünmez bile.. Seni tehdit etmiş..
Evlenirse de aklı sende kalmaz emin olabilirsin..
#Vesselam
Bencede öyle ama inşallah böyle bişeyi yapmaz :(
Yapmaz korkma yapamaz..
Yaparsa da sen kurtulmuş olursun..
Böyle zihniyete sahip biriyle bir ömür geçmez çünkü..
Senden hevesini alınca başkalarına meyleden bir tip
Evet bencede yaparsa bile pişman olacak çünkü hala aklı bende bunu kendi bana söyledi 2 gün önce ama beni de çok kararsız bıraktı ne onu kaybetmek istiyorum ne de ailemi ben hayatımda ilk defa böyle bir çıkmaza düştüm napicam da hiç bilmiyorum :(
Daha 19sun.. Ailene söylesen evlenmene müsade eder mi?
Aileni asla biri için karşına alma
Bence bizimkiler verirdi çünkü benim ailemde her istediğimi yaptı bir zamana kadar ama onun durumu var bizim yok durumumuz pek istemeye gelse bile ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da ama ben ailemi birakamadim şuanda da çok korkuyorum başka biri ile evlenirse diye
Niye korkuyorsun ablacım ya güden gitsin.. Bu mantıkla seni çok ezer..
Biraz kendinize saygınız olsun.. Kimse vazgeçilmez değildir.. Bunu bilsin..
Onu anlarsa ve seviyorsa senden vazgeçmez.. Vazgeçerse de zaten sevmiyormuş.. üzülmeye değmez
Katılıyorum size haklısınİz dediğiniz gibi beni gerçekten cok seviyor ve unutamiyorsa bırakmaz bu işin peşini ve gelip ister ben sadece Allaha bıraktım o herseyin en iyisini bilir birde zamana bıraktım inşallah pismanlik duyar tek temennim
Ailenin boynunu büktürmemen iyi olmuş seni zorlamış başkasıyla evlenecem demiş yolu açık olsun o zaman başkasıyla evlenirken ailesini gönderen seni istemeye de gönderir kaçmak niye normal yolları denemeden kaçalım demesi yanlış hayırlısı olsun hakkında
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Sen doğru olanı yapıyorsun sen değil o pişman olur
bence daha yaşın evlenmek için erken onun da yaşı erken. eğer çok isityorsa başkasıyla evlensein ama seni gerçekten sevmiyorduro zaman. eğer seviyorsa bekleyip kuralına göre alsın seni
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Bana kalirsa seni kekliyor.
Soruna gelirsek. Aklin baskasindaysa baskasiyla evlenme. Karsindaki de aklinda biri varsa sen yine evlenme.
Eninde sonunda yamuk yapiyolar
Benede beni kandırıyor. yok yanlış anladınız ben başkasıyla evlenmeyi düşünmüyorum zaten o bana öyle demişti eğer gelmezsen bana başka birini buldurtup sozlencem beni buna sen mecbur birakiyorsun demişti :(
Bak gelmezsen ben de baskasiyla evlenirim diye ayak yapıyor. Baskasiyla evlenecekse zaten seni sevmemis demektir.
Benim yorumumu anladin umarim. Evlenecegin kisiye duzgunce sor. Aklinda biri var mi diye. Varsa da sen onunla evlenme demek istedim.
Evlenen kisilerin akillarinda sadece evlendikleri kisi olmasi lazim
evet anladim ben sizi doğru söylüyorsunuz tabikide seven insanin aklimda sadece sevdigi kisi olmali bana ofkeli o biliyorum ona gitmedigim icin şuanda da tam bir haftadır konuşmuyoruz en son geçen cumartesi buluştuk ve arabada bana sana en yakın zamanda davetiyede vericem işte o zaman çok pişman olacaksın gelmediğine dedi ne kadar dokundu o kelime bana ağlamasın hatta yanında o kiyamaz bana pek ağlama falan niye agliyosun ki dedi baktım onunda gözü doldu belkide bu beni som görüşün olacak dedi haftaya ben yokum dedi ama bugün baktım ki hala İstanbul'da storye atmış öylece indim bende arabasindan arkamdan bakakaldi o da
Sana sunu diyim ki daha yaşı 23. Bana gore cocuk sayılır.
Evlenmek ciddi iştir. Ayaklari uzerinde durabilen biri evlenir. Sen de o da henuz küçüksünüz. Acele etme. O da palavra okuyor. Okumasa da böyle biriyle evlensen de sen de benim gibi bosananlarin arasina girersin.
öncelikle bir ilişkide sevgiden daha fazla saygı olması gerekir ve açıkçası bu çocuk senin ne dediğine saygı duyuyor ne de seni anlamaya çalışıyor. Sen zaten ona hayır seninle evlenemem gibi bir cevap vermemișsin ki. Kaçmak çocuk oyuncağı mı. Bugün sana başkasıyla evleneceğim beninle evlenmezsen diyen biri yarın öbür gün ne der. Sen sen ol iyice düşün :)
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti :(
İnanamıyorum çok saçma bence yani hemen evlenmeye ne gerek var ve sevdiği birisi varken başka bir kızla evlenirim demesi pek olgunca olmamış emin ol gerçekten seviyorsa ne biliyim böyle yapamaz bence ve yaşın bence şu an pekte uygun değil hani en azından bir 3-4 senen daha var ki sevgiliyken de berabersiniz zaten o da hemen evlenip ne yapmak istiyor anlayamadım
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti :(