• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi? (Sayfa 2)

___duygu___
___duygu___ Takip Et
Xper 4 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1522
Yapay Zekaya Sor
Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
37 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

257

Cevap

274

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • sonmarslı
    sonmarslı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 106 , eic 47%
    +1 yıl

    19 yaşındasın ne evliliği bekliyor 🤯 bence birazcık bekleyin kuzum bunu sana söylemesi bile saçma bu kadar sakin karşılayıp üzülmezdim senin yerinde olsam çocuk sana resmen gelip benimle evlenmezsen başkasıyla evlenirim diyor oyun mu bu sen yoksan onunla oynayacağım der gibi🙄

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
  • Begümöz
    Begümöz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 68%
    +1 yıl

    Bu lafa üzülme böyle düşünen erkek çok hayat kuruyor en azından aile olmak istiyor kimsenin canını yakmıyor belkide, senden ayrılmak istese de bu güzel bir şey, gerisi senin uğrasına kalıyor çabana, aileni ikna edemez misin evlilik yolunda çok ciddi desen, bir de maalesef evlenebilir çünkü karısı olduktan sonra onunla birbirine emek verip çocuk yapıp aile olabilir seni sevsede beğense de, ama şu da var 23 te genç bir yaş bekleyebilir, tutucu biri mi?

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • Begümöz
      Begümöz
      +1 yıl

      Kafa karısıklığıyla yapabilir, aslında yaşı genç ama o evlenmek istiyor, süreç biraz fedakarlık istiyor yaşanacaklara kötü söz aileyle kavga vs. Hazırlıklı olmalısın, hayatta okuma gibi hayalin varsa evlilik için kendini zorlama, ama ben evlilik istiyorum dersen savaşı aksın uzun bir süre

      Yorumla
    • Begümöz
      Begümöz
      +1 yıl

      Ben cesaret edemem demişsin ailenin haberi var mı her şeyden kaçmak zorunda değilsin, aileni ikna etmen zor olabilir ama uğraş bence o strese girme, ayrıca ailenin de durumu yoksa çocuk güven veriyorsa da ailen sıcak bakabilir, en azından içleri rahatlar

      Yorumla
    • Begümöz
      Begümöz
      +1 yıl

      Senin onu çok sevdiğini düşünerek yorum yaptım ama onun açısından bakarsak ne olursa olsun aşık olan biri çok seven biri öyle bir şey demez seni sevsede biraz mantığıyla bakıyor, sen de tamamen duygusal bakma biraz art niyetli düşün

      Yorumla
  • jouskaaa
    jouskaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 53%
    +1 yıl

    Canım bence erkek arkadasın çok yanlış bir cumle kurmus bana kalırsa 19 yaş kaçmak, evlenmek ve doğru ve ciddi kararlar almak için çok küçük bir yas en azından 21 22 falan olmanı beklese sen de aileni ikna edersin o süre zarfında 23 yaşında ne kadar tanıdığım varsa hepsi bekar evlilik yaşı diye bir şey kalmadı ki artık hangi devirde yasıyoruz. Doğru kararlar al yanlıs bir şey yapma iyi düşün canım benim

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • jouskaaa
      jouskaaa
      +1 yıl

      Sana kızmaya hakkı yok bence en mantıklı olanı eğer okumuyorsan eve gelsin istesin

      Yorumla
  • Damlatanfanus1
    Damlatanfanus1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Hayatım peki ailenle hiç bu konu hakkında konuştunuz mu? Ayrıca onun seni ailenle siz barıştıricam demesi önemli değil. Ve emin ol bu tür kaçıp evlenmeler ailelerin onayı olmadigi için hiç iyi olmuyor. O da seni seviyorsa bence daha fazla savaşmalı. Yasi o kadar da geç değil. Daha 23 yaşında ve sende 19 yaşındasın çok küçüksün

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayir gelip konuşmadı ama ben cok dil doktum once bir gel konus diye soyle bisey var seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • Damlatanfanus1
      Damlatanfanus1
      +1 yıl

      Daha ailenle konuşmadan kaçalım demek çok yanlış. Ailenin durumu yok hiç bir şey yapmazlar diye kaçalım ne ya. Madem ben seni kaçırıp düğün yaparım diyor. Kacirmadan yapsın senin ailenin de gönlünü yapsın. Bence taviz verme ve sakin kaçma seni gerçekten istiyorsa gelir ailenden ister.

      Yorumla
  • Marjinalayan1
    Marjinalayan1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28 , eic 54%
    +1 yıl

    Kesinlikle kacma gelsin ailenden istesin benim 6 senelik iliskim aileler yüzünden bitti söz attık kac gel seviyorsan beni dedi ama kacmadim güvenemedim aklım onda onunda bende biliyorum baskasiyla olamıyoruz kim istese red ediyorum onada kimi gosterseler istemiyor kader varsa yerini bulur ailene ihanet etme ki seni yari yolda birakirsa donecek bir kapin olsun

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yazık olmuş sizede ya niye attiniz ki aileler yüzünden sözü birbirinizi seviyorsanız biraraya gelebilirsiniz aslında yeniden :(
      Evet bizimde 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen :( 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da çok seviyorum :(

      Yorumla
    • Marjinalayan1
      Marjinalayan1
      +1 yıl

      Birak konuşsun annenle gelsin istemeye sen istedikten sonra ailen saygı duyar bizimde aramizda 6 yas var ben 21 o 27 husumetleri oldugu halde ben isiyorum diye verdi ailem 6 seneyi duyunca kacmamdan korktular😊

      Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.

    Çocukluk olarak başladığınız ilişki süreci tamamen temelsizdir. Aileni bırakıp gitmemenin en mantıklı şey olduğunu göreceksin. Bu kadar ciddi bir sevgisi olan başkasını zaten isteyemez. Aileler bir araya gelip neden ikiniz için bir karar almıyor? Ailesini göndersin ve seni istetsin. Sakın kaçmak gibi bir hata yapma derim. Sevginin asıl temeli, kişinin sevdiğini her türlü tehlikeden ve yanlıştan korumasıdır. Doğru olan şeyi yapmışsın ve aynı sekilde devam et.

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet haklısınız dedikleriniZde. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum

      Yorumla
    • superpsikolog
      superpsikolog
      +1 yıl

      Her şeyi yapacacak olan kişi senden ve ailenden hernahgi bir beklenti ile seni harcayamaz. Bana kalırsa ailednen bir adım bile ayrılma ve ailenle kal. Ailenden kopman durumunda tamamen bir yanaşma şeklinmde o aileye gideceksin ve bugünlerini arayacak hale geleceksin. Aile; dünyanın en iyi insanından daha iyidir, bunu unutma.

      Yorumla
  • Munevverrrrrrrr
    Munevverrrrrrrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 62%
    +1 yıl

    Bence yol ver eğer seni gerçekten sevseydi yok annem kız bulsun yok evlenecem şöyle böyle demezdi benim de sevgilim 23 yaşında bende 18 im ama beni bekleyeceğini söyler hep bence o seni gerçekten sevmiyor yol vermezsen seni kaçmaya ikna eder ve seni bu yaşa getirmiş senin için emek harcamış aileni hiçe sayarsın aklını çelmesine izin verme lütfennn bırak kendi haline onu

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bende o yüzden yapamadım zaten cesaret edemedim ama onu da kaybetmek istemiyorum başkasıyla sozlenir de bizim kurduğumuz o hayalleri koyden buldurttugu bir kızla yaşar diye korkuyorum

      Yorumla
    • Munevverrrrrrrr
      Munevverrrrrrrr
      +1 yıl

      Bekler seni sadece tehdit etmek istemiş sen sınava çalış ve kazan bak onu o zaman gör

      Yorumla
  • Goncagül93
    Goncagül93 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Çocugum sakin öyle birsey yapma ablasinin güzeli.. Seven adam herşeyi geç anneme söyleyeyim köyden kiz bulsun demeye tenezzul etmez.. Tamam sevyorsun seviyordur da.. Yasin coook genc sanki seni tehdit eder gibi seven insan kacirmaz gelir her gun cicek cikolata almaya calişır.. Hayatini mafetme benim 4 senelik sevgilim vardi gitti halasinin kiziyla evlendi pismanmiyim hayir.. Bana seni kacrayim diyordu ama onu istedi.. Yani beni istemeye de gelebilirdi dimi ben 21 yasndaydim oda canim benim yanlis karar verme gelincik cicegi

    1
    0 Yorumla
  • küçük_gökyüzü_
    küçük_gökyüzü_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 68%
    +1 yıl

    Sana sadece şunu söyleyeyim şimdi 19 unda kaçarak evlenen arkadaşımın yanından geldim. Hayatta tanışabilecegi en muhteşem insan ile tanıştı ama o bile ailesinin boşluğunu dolduramadi. Yani seven insan sevdiğinin bunları yaşamaması için bekler ya da ikna eder ama seni bu zor kararı vermeye itmez. Daha yaşında çok küçük. Umarım doğru kararı verirsin.

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona çok dil döktüm gel önce bir iste diye bide bizim durumumuz yok onun ise var durumu işi falan gelip isteyin bir once dedim yaşından dolayi seni bana vermezler hadi verdiler diyelim diyelim bir katkı saglayamazlar düğünumuzde en iyisi kacalim ben senin her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi ama ilk zamanlar kararliydim gidecektim daha sonra yapamadım cesaret edemedim bunu onada söyledim daha çok kızdı. şu an 1 aydır ayriyiz ama hala ara sıra beni arıyor bunları demesine rağmen dün eski bir askerlik arkadaşı konuştu benimle illa gel bu çocuğu üzme diye bende olmaz önce gelip bir ailemle konussun dedim bu sabah beni tekrar aradı annenin numarasini ver telefondan konusayim şimdi gelelim mi diye bir sorayım dedi bende öyle olmaz dedim gel bari yüz yüze bir konuşun bu arada annem onunla konuştuğumuzu biliyor ama bu kadar detaylı değil şimdi gel konuş hatta yüz yüze dedim olmaz ben gelemem sende hicbiseyi kabul etmiyon diyip telefonu yüzüme kapattı Şu an çok kötüyüm başkasıyla sozlenir diye korkuyorum :(

      Yorumla
    • küçük_gökyüzü_
      küçük_gökyüzü_
      +1 yıl

      Bu yaşta böyle bir karar vermek aileni bırakmamak cidden tebrik ediyorum. Seven insan yapmaz gerçekten yapmaz. Başkasına gidiyorsa o zaman her zorda böyle yapar bu insan. O da daha küçük neyin acelesi bu yahu.

      Yorumla
    • küçük_gökyüzü_
      küçük_gökyüzü_
      +1 yıl

      Normalde böyle sorulara çok cevap gelmez ya da ciddiye alınmaz. Ama bak bu kadar insan yardımcı olmaya çalışıyor sana herkes yanılıyor olamaz. Emin ol herkesin yasidigi şeyler var.

      Yorumla
  • Selimpasa
    Selimpasa Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 52%
    +1 yıl

    Niye kacmak anlamadım ailenden niye istemiyor bu 1
    2cisi ne sacmalamıs oyle ya mantık disi bir olay sevgi mi simdi bu baskasiyla evlenecekmis cok sacma hem senin icin erken oku meslegini al eline kendi ayaklarin uzerinde durmayi ögren koca eline bakma ileride gerci calistirmi bu cocuk seni bilemem ama acele etme yani olmuyorsa hayirlisi dersin 6 sene dile kolay ama durum boyle yani

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Aileni üzecek bir şey yapmamalısın yaşında küçük daha reşit olsanda, seni gerçekten seven birisi bu şekilde şart koşmaz ülkemizde kaçarak evlenenlerin halini görüyoruz. Kendine yapacağın en büyük haksızlık bu olur. Sana bunu diyen kim mesleği var mı okulunu okudu mu?

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır okumadi mesleği ise kendi manav marketleri var onu isletiyor durumları iyi evi arabasi herseyi var bizim durumumuz pek yok çok dil döktüm ben ona gel iste once bir diye gelsem bile seni vermezler hadi verdiler diyelim durumunuz pek yok ailen bir katkı sağlayamaz dedi ve buna razi olmuyor Şu an ayriyiz arada bir arıyor beni bunları yüzüme vuruyor işte gelseydin hersey çok güzel olacaktı çok mutlu olacaktık diyor ama sen bunu yapmaya mecbur bırakıyorsun diyor bende çok üzülüyorum onuda kaybetmek istemiyorum ailemi de keşke başka bir çözümü olsaydi :(

      Yorumla
    • mervems91
      mervems91
      +1 yıl

      Bu kişi seni sevmiyor üzgünüm ama gerçek bu bir anlık hatan senin hayatına mal olur bunlar bahane değil olamaz, gerçekten sevse ne pahasına olursa olsun ister seni ailenden.

      Yorumla
  • Rüzgarr00
    Rüzgarr00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 62%
    +1 yıl

    Canim seni bu yasa kadar getiren buyuten senin uzerinde emegi olan ailendir baska birisi degil ben senin icin ugrasmasina cok ta inanmiyorum seven adam eger gercekten seviyosan sevdigini bekler aileni ikna etmeye calisiir seni kacirmak veya sen benle evlenmezsen ben baskasiyla evlenecem diye soylemez dili varmaz bunlari soylemeye seven insan baskasiyla olamaz ama bu cocuk boyle seyler demis ben bu cocugun sevgisine pek inanmadim aklinin sende olduguna da inanmadim amaci farkli bence

    1
    7 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben birkaç kez onu istemeden de olsa heveslendirdim gelecem dedim ki o zaman emindim ama yapamadim cesaret edemedim çok yalvardim dil döktüm ben ona şimdi bizim pek durumumuz yok onun ise var durumu gel iste bir önce ailemden diyorum istesem bile yaşından dolayi vermezler seni bana verseler bile durumunuz yok ailen bir katkı saglayamaz düğünde gel en iyisi Kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam dedi amo da bana kızdı hem heveslendirdigim hemde gidemedigim için :(

      Yorumla
    • Rüzgarr00
      Rüzgarr00
      +1 yıl

      Yok ya ailenin durumu olmamasi falan bahane bence seviyosa bin kere de yuz kere de gelir ister sen istiyorum dersen ailen yok mu diyecek bide okuyomusun

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet okuyordum bu sene uniye gitmem gerekirdi ama istediğim puanı tutturamadım seneye hazırlamayı düşünüyorum

      Yorumla
    • Rüzgarr00
      Rüzgarr00
      +1 yıl

      Bosver sen derslerine egitimine odaklan eger gercekten seviyorsa seni bekler vazgecmez senden eger evlenirse demek ki sevmiyormus zamana birak bence

      Yorumla
    • Rüzgarr00
      Rüzgarr00
      +1 yıl

      Iyi yapmissin canim merak etme hakkinda hayirlisi bu olacak insallah

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İnşallah çok teşekkür ederim

      Yorumla
    • Rüzgarr00
      Rüzgarr00
      +1 yıl

      Ne demek rica ederim

      Yorumla
  • Annoyed__
    Annoyed__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    Seni yaban ellerde koruyup sahip çıkabilecek bir erkek değil o... Başta ailesi seni köpek gibi kullanır, ki o adam müsveddesi kendine güvenmiyor da eminim ki ailenin rızasını almaktan aciz. İlk gece bedenin ile tatmin olup sonrasında köle gibi kullanır seni. Şiddet de cabası... Derdin zorun sadece onu kaybetme korkusu şimdilik. Varsın öyle olsun ve böyle de kalsın bitsin kızım uğraşma

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet söyledikleriniz doğru hak veriyorum ama beni tek acıtan şey onun bunca yılı heba etmesi ben anlayamıyorum onu sevmesine çok seviyor bir dediğimi iki etmiyordu ama seven insan da bekler herseye rağmen annesi ve babasıyla beraber yasamadigi için ( annesi ve babası koyde yaşıyor ) bu da yengesi ve abisiyle aynı evde kalıyor bunalmış bu yüzden bir an önce evlenip yuva kurmak istiyor gel bir once iste dedigimde ise yaşından dolayi vermezler verseler bile durumunuz yok pek bir katkıları olmaz diyor

      Yorumla
    • Annoyed__
      Annoyed__
      +1 yıl

      Bahaneleri geç. Senden uzak olsun öyle insanlar. Aklını kullan dediklerime kulak ver

      Yorumla
  • umudumotekbsmllh
    umudumotekbsmllh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 65%
    +1 yıl

    ınan bana vazgeç
    Evlilik kaderi değişmez nasib ne ise odur.
    Evlilik yaşı geçmiş de nedir ya? Bu yaşta okuyanlar var hala.
    Baska kiz bulucam yoksa mi diyor bırak bulsun be nasil soz bu.
    Zaten yaşı kucuk senden ve söylediği soz bile anormal.
    Kaaçmayı unut.
    Rizasiz ve kalp kırarak yaptığın evlilik tutmaz ve mutluluk getirmez.
    Allahım hakkımda hayırlı olanı yaşat de ve bekle.
    Nefsine göre hareket eder isen keşke dersin ilerde.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bizim durumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi bende sevdiğim için kaybetmekten korktum ama daha sonrasında ise yapamadim :( Şu an ayriyiz bu yuzden ayrildi benden ama arada bir ariyor yine hatirlatiyor onlari ve Nuh diyor peygamber demiyor suanlik. ilerde bilmiyorum fikri değisirmi ama ben onu çok seviyorum. Daha kötüsü imam nikahimiz var 2 ay öncesinde imam nikahı kiydirdi bize ama o an kararliydim giderim diyordum salak gibi ama daha sonrasinda yapamadim arkadaşlarımdan git artık o senin kocan olmus onun istediklerini yapmazsan günahı senin boynuna diyen oldu. Çok zor berbat bir durumdayim Şu an. ona rağmen bile gidip evlenebilecek zorunda kaldığını söylüyor ne yapıcam hiç bilmiyorum :(

      Yorumla
  • FelixsElysion
    FelixsElysion Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 46%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı.

    Öncelikle evlilik yaşı diye bir şey yok olsa da bence erken ama sen bilirsin bence aklı sende ama bir sene daha sabret sonra evlen derim ve başkasıyla olsa da ilişkisi ve evliliği kesin bozulur çünkü belli eder tavırları illa ki bence bir sene daha beklesin sonra evlenin

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet dediğiniz gibi beni istiyor aslında seviyor ama bekleyemiyor işte sorun orada çok dil döktüm ben ona gel iste diye durumunuz pek yok sizin o yüzden verseler bile ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçmak ben seni çok mutlu edecem her istediğini düğünümüzü falan diyor ama ben ne onu ne ailemi birakabiliyorum çok zor bir durum şuanda kararindan vazgeçmiyor ama ileride ne olur bilemem ayriyiz zaten suandada

      Yorumla
    • FelixsElysion
      FelixsElysion
      +1 yıl

      Sakın kaçma sonre sen bana kaçtın der bir sorun olduğunda ailenin haberi yoksa söyleyin bence daha sonra 8-9 ay sonra aileler para biriktirip evlenirsiniz hem böyle çok abartılı olmasın sade bir nikah hem orkestra falan çağırmayın gereksiz sade bir şey yeter ama sakın kaçma benim tanıdıklarım var kaçan hepsi berbat durumda

      Yorumla
  • gizemsezaa
    gizemsezaa Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 49%
    +1 yıl

    Ya dürüst olayım seni çok seviyorum ama başkasıyla evlenmek zorundayım falan hiç inandırıcı değil açıkça söyleyeyim yani. Eğer evleniyorsa da sevmiyordur yani seven bekler bir ömür boyu. yaşım geldi evlenecem de ne demek yani sanki 30 yaşında mi Hayır ikinizin yaşıda çok küçük

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet aynı şeyleri bende düşünüyorum. Haklısınız. Ama o kadar farklı o kadar kafa karıştırıcı ki bizim durumumuz. 6 senelik bir süreçte bir dediğimi iki etmedi Allah var şimdi hakkını yiyemem çok sevdi bende çok sevdim hala da birbirimizi seviyoruz daha geçen hafta bunu bana dedi seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce yuva kurmak istiyormuş onu anlıyorum gel iste beni ailemden dediğim zamanda ise ailen seni bana vermez verseler bile durumunuz yok bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi bende cesaret edemedim tabi gidemedim bu arada durumumuz pek yok bizim ama onun var herseyi işi vs. birkaç kez cesarete geldim tamam gelecem sana dedim fakat yapamadım buna çok kızdı Şu an ayriyiz ama bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum :(

      Yorumla
    • gizemsezaa
      gizemsezaa
      +1 yıl

      Işte gelip istemeden seni bu kadar zor durumda bırakmaya hakkı yok bencillik gibi geldi bana

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bencillik yapıyor ama ona ve ailesine göre de o haklı

      Yorumla
  • __Füreya
    __Füreya Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 72%
    +1 yıl

    Aşk meşk zamanla tükenen tabirler kaldı ki yerine başkası ile evlenirim diyerek seni tehdit yollu evliliğe razı etmeye çalışan birinden bahsediyoruz. Neden kaçmak hem? Neden ailene sırtını dönecekmişsin ki? Kocayı her yaşta bulursun ama işi bulamazsın. Önce mesleğini eline al sonra kocayı düşün

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet öyle ama bana bunları deyincede dünyam başıma yıkıldı onunla geçen Günlerimiz zamanlarimiz hepsi yalan oldu çok mutluyduk çok sevmistik birbirimizi her istediğimi yapıyordu ama bu olaydan sonra bağlarımız kopmaya başladı

      Yorumla
    • __Füreya
      __Füreya
      +1 yıl

      Yaşın gereği bu arabesk hallerine hak verebiliyorum ama inan evlendikten sonra insan çok değişiyor. "Biz" olmayacaksınız bir müddet "Ben" olacak..

      Çok toysun, hata eğilimin yüksek. Mantığını kullanmayı öğren

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet tabi Şu an bilmiyorum henüz hicbiseyi ama doğrular bunlar. Bu sene üniversite sınavina girdim ama kazanamadim ona odaklanmistim bu sene bir işte çalışıp seneye girmeyi düşünüyorum

      Yorumla
  • Lock-on
    Lock-on Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 35%
    +1 yıl

    Benim bir arkadaşımada böyle bir durum gelmişti başına ama çocuk kıza son sözünde eğer başka biri ile evlenir ve sen de bulduklarımı onda bulamazsam böyle evliliğe lanet olsun demişti şimdi bu sözü düşünüp seninkini düşününce resmen sana blöf yapmış mutlu olabilecek mi gerçekten içi rahat mı böyle söylediği için anlıyorum durum ve ortam olmayabilir ama sana böyle söylemesi yanlış bence, hiç canını sıkma değmezmiş

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yani bencede içinden gelerek soylememistir ama bana onu söyledikten sonra instagramdan kız ekleyip mesaj atıyordu instasinin sifresinide degistirmemis yani ben görüyorum ama nispet yapıyor gibime geldi birazda ama gel dedim ben ona o kadar gel işte beni ailemden diye biraz durumumuz yok bizim onun ise var durumu işi falan istemeye gelse k bile vermezler bana yaşından dolayi hadi verdiler diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da ama ben ailemi birakamadim yapamadım

      Yorumla
  • Muatafabey21
    Muatafabey21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Aklın Başkasındayken başkasıyla evlenmek çok yanlış, Şu dünyada seviyorsan sevgine sahip çıkman gerekir. Başkasına sevmedigin halde varmak büyük günahlardandır. Lakin kaderse kaderine razı olmak erdemindendir ama evleneceğin insanı yara bandı gibi kullanmak da hiç hoş değil, tavsiyem sevgiyi sadece insanlarda görme sevgiyi ilahta gör ilaha aşık ol ilaha. ilahina aşık ol insan sevgisinden çok daha üstün bir sevgidir ilahın sevgisi

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • xSync
    xSync Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yerinde olsam kaçmazdım. Çünkü ilerde seni bırakmayacağı ne malum? Böyle yaparak seni zora düşürüyor aileni kaybettikten sonra sana kim bakacak. Bence aile ondan daha önemli. Sevdiğin kişi gitti, aileni bıraktığın için onlarda gitti kaldın tek başına o zaman ne yapacaksın? İlerde pişman olacağın şeyler yapma bence.

    2
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi

      Yorumla
    • xSync
      xSync
      +1 yıl

      Bak güzel dostum sende benim gibi 19 yaşındasın. Ama senin yerinde olsam hiç bir şekilde kaçmazdım. Sevdiğin kişiyle 6 senelik bir ilişki yaşamışsın. Bu süre içerisinde sana "benimle evlenmezsen görücü usulü evlenirim" demesi bile sana pek fazla bir değer vermediğini gösterir. Sen olmazsan başka kızla hayatımı sürdürürüm demek istiyor. Ailenle barıştırırım kısmına gelirsek gerçekten seviyorsa zaten böyle bir şey istemez aileleri zor duruma düşürmeyi. Yaşadığın ilişki süresi gerçekten çok uzun onuda bırakmak istemiyorsun ama seni böyle zorlayıp ailenle aranı bozacaksa bence ayrıl ve unutmaya bak hayatta illaki başka sevdiğin birileride çıkacaktır. Bide annenle yüz yüze konuşmayı reddedip numarasını istemesi bile annene saygısızlıktır. Evleneceğin sıra zaten gelip mecbur görecek daha niye ısrar ediyorsun numarasını istemekle? Unutma aile her şeyden önce gelir. Sevdiğin insana gidip ailene yüz çevirirsen sevdiğinde seni bir gün bırakırsa o zaman hayatına tek başına devam edersin.

      Yorumla
  • Sıla0607
    Sıla0607 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.

    Bir kere o söylediği söz herseyi silmiş bence.. yanı sevgisini çabalarını.. yanı ben şöyle anlıyorum bu karşıdaki şahıs için hersey evlenmekten ibaret, sen olsan da evlenecek olmasan da.. bu yüzden Abbas yolcu gibi geldi bana.. hayırlısı olsun hakkında

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Aminn inşallah çok teşekkür ederim

      Yorumla
    • Sıla0607
      Sıla0607
      +1 yıl

      Rica ederim ne demek 🙂🙂🙂

      Yorumla
  • KissiloPhonn
    KissiloPhonn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Seni gaza getirmek için böyle söylüyor kesinlikle lütfen kanma buna tabiki de aileni seçeceksin daha 19 yaşındasın hiç mi başka yapmak istediklerin yok ne evliliği seninle evlenip farklı şeyler yapmak istiyor aklı başında bir insan asla insanı ailesiyle arada kalma durumuna sokmaya çalışmaz resmen tehdit etmiş seni sen benle evlenmez kaçmazsan ben başkasını bulurum diyor utanmadan kararlarını iyi ver yaşına daha yakın biriyle olmalısın bence

    2
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bencede tehdit ediyor ama bazende ya gerçekse ya belki bir gün olursa diye endişeleniyorum. Bizim kurduğumuz o hayalleri başkasıyla yasamasindan korkuyorum :(

      Yorumla
  • SiriusRigel
    SiriusRigel Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    İşi bedavaya getirmek istiyor seven adam böyle davranmaz. Sevdiği kızın ailesini karşısına almaz birrr. İkincisi kızım senin yaşın çok genç girme böyle işlere ileride çoook pişman olursun. Sana başta bir kere hiç saygısı yok. İleride evlendiğinizde daha kötüsü olacak buna %100 eminim

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Gelip iste diye günlerce aylarca dil döktüm ama durumumuz olmadigindan dolayi onun ise var durumu nasıl olsa Sizinkiler bir katkı sağlayamaz diye istemiyor kacalım ailen ile baristiracam seni diyor

      Yorumla
  • sucguklumahmut
    sucguklumahmut Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    İşin içinde ne olursa olsun öncelikle seni mutlu etmeyen her türlü ilişkiden kaç bu bir bir diğer ikincisi ben de yaşıtım seninle bu yaşta evlenip de hayatını karartma kişinin 19 yaşındaki hayata bakışı düşüncesi ile 30-40 yaşındaki hayata bakışı da bir olmaz şu an birbirinizi seviyorsunuz eyvallah ama insan sürekli değişim halinde bir varlıktır gün gelir birbirinize karşı düşünceleriniz de değişir gençliğine yazık etme alabileceğin en iyi eğitimi almaya bak bu ülkenin evlilere çocuklara değil kendini gerçekleştirmiş insana ihtiyacı var maalesef aşk karın doyurmuyor aşk sadece can acıtıyor kalbini bir kenara atıp mümkün mertebe aklını ön plana koymaya bak derim fikir vermek bizlerden karar almak ise senden hayatında mutluluklar dilerim

    0
    11 Yorumla
    • sucguklumahmut
      sucguklumahmut
      +1 yıl

      Şunu da ekleyeyim eğer seni gerçekten sevmişse sen ondan ayrıldıktan sonraki süreçte uzun süre seni unutamaz etkinden çıkamaz sen ondan ayrıldıktan sonra başkasıyla evlenmek gibi birşey yaparsa sen onu en az hasarla unutmaya silmeye bak sevgine verdiğin emeğe değmez

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet dediklerinize hak veriyorum şöyle daha detaylı anlatayım benBizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Daha 2 gün önce buluşmaya çağırdı ve gittim dedim ki ona Şu an bunları yaparsan da Hırsından yaparsın ama elbet birgün hirsina yenik düşüp pişman olacaksın dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi o günden sonrada hala arıyor beni arada bir

      Yorumla
    • sucguklumahmut
      sucguklumahmut
      +1 yıl

      Ben senin her istediğini yapacam demiş öncelikle ayıptır söylemesi yıllar önce anneannem de dedemle evlenmek üzereyken üniversite okumak şartı koşmuş ve dedem kabul etse de evlendikten sonra üniversiteye felan gidememiş üstelik evlendiği zaman o da tam bizim yaşımızda yani 19 undaydı kısacası evlenmeden önce verilen büyük sözlerin evlendikten sonra tutulma ihtimali çok yüksek beni yanlış anlamazsan şunu da ekleyeyim benim 19 yaşında kızım olsa evlenmek istese ben de kesinlikle izin vermezdim açıkçası (okuyup okuyup yorum yapıyorum)

      Yorumla
    • sucguklumahmut
      sucguklumahmut
      +1 yıl

      Diyorsun ki gider başkasıyla sözlenirse ben de şunu diyeyim sana gerçekten sana karşı içinde birşey varsa senden ayrıldıktan hemen sonra gidip biriyle sözlenmek yemez ben 2 sene bir kızı sevdim 5-6 ay birlikte kaldık çok kötü kırıldım sürekli yaptığı bir davranıştan dolayı kız benim hayatımdan uzaklaşıp gitti sms hariç her yerden engelledi beni ama ben onu bir türlü unutamadım onu unutmak için nice kızlara yürüdüm tabiri caizse ama hiçbiri onun bana verdiği tadı vermedi hatta o kızın 50 dk sonra doğum günü giriyor (4 eylül) ben o kadar zamana rağmen yine gidip onun doğum gününü kutlayacam o yüzden sözlenmesinden korkmaktan ziyade onun sana olan sevgisini görmüş olursun sözlenmişse bil ki seni gerçekten sevmemiş sen hayatından çıktığın anda başkalarıyla düşünebilmiş

      Yorumla
    • sucguklumahmut
      sucguklumahmut
      +1 yıl

      23 de evlenmek için günümüz şartlarında hiç de geç bir yaş değil bu yaşta böyle acele eden adama da derler “tabakhaneye mi yetişiyorsun” diye

      Yorumla
    • sucguklumahmut
      sucguklumahmut
      +1 yıl

      Bak kardeşim sen de 19 yaşındasın ben de 19 yaşındayım daha yaşımız çok genç önümüze çıkacak bir sürü insan yaşayacağımız bir sürü tecrübe olacak klişe olabilir diyeceğim ama aşk ve evlilik senin için bu beyefendiden ibaret değil

      Yorumla
    • sucguklumahmut
      sucguklumahmut
      +1 yıl

      Senin pişman olacağını da sırf seni kendisine daha kolay çekmek adına senin kararını ya pişman olursam kaygısıyla ondan yana vermen için demiş belli ki

      Yorumla
    • sucguklumahmut
      sucguklumahmut
      +1 yıl

      Hem de o kadar çift taraflı evlenmeye niyetiniz varsa sen de ailesiyle tanıştıysan onun ne yap ne et onu ailenle tanıştır derim inan ki böyle birşey için ailenle aranı bozmana onların ahını almaya değmez

      Yorumla
    • sucguklumahmut
      sucguklumahmut
      +1 yıl

      Evlilik acıların mutlulukların paylaşılması kadar ailelerin de bir nevi paylaşılmasıdır

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet dediklerini haklısınız. Katılıyorum size bu yüzden zaten yapamadım ailemi bu duruma düşürmek istemedim. Ama onu da seviyorum onun gidip birini bulup da sozleneceginden de korkuyorum. Kafam o kadar karışık ki hep dua ediyorum Allahım inşallah gidip başkasıyla olmak zorunda kalmaz diye o kadar kötü bir durumki üstelik seviyosun canindan bir parça oluyor o senin ama gidip başkasıyla da olmasını istemiyorsun. şu an hiçbir ağabey alamıyorum ondan napıyım ne ediyor hiçbir fikrim yok ama hiç aklımdan da çıkmıyor çok endiseleniyorum :(

      Yorumla
  • dogan22
    dogan22 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Benim evlilik ile fikrim 25-30 arası ayrıca 19 yaşında evlenmek bana göre kusura bakma ahmakça. Çocuk neden illa kaçalım diyor? Sen onun, o senin ailenle tanışmadı mı?
    Bu köyden kız getirme muhabbetide ahmakça yine. Sevmediği biriyle mi evlenecek yani?
    Bu kafada olan biriyle 6 yıl nasıl birlikte oldun çok merak ediyorum😕

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Tabikide oyle zaten yasi genc evlilik icin ama bir kere inat ettimi vazgecmiyor malesef :( Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi

      Yorumla
  • Memento_mori_
    Memento_mori_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Öncelikle Ben böyle bir insanın sevgisinden şüphe ederim ne demek kaçmazsan başkasıyla evlenirim birde tehdit ediyor çocuk oyuncağı mı bu sana istemediğin hatta zorla bişeyleri dayatmaya çalışanlardan uzak dur kimse senden önemli ve değerli değil o yüzden kaçma kardeşim yaşın daha çok küçük başkalarının istediği hayatı değil kendi istediğin hayatı yaşa ama bu kişiden uzak durarak başla buna 👍

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl


      Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacagimi söylüyor

      Yorumla
    • Memento_mori_
      Memento_mori_
      +1 yıl

      Bir katkıları olmaz demek nedir ya illa bişey mi beklemek gerekiyor ne saçma şey çok sinir oldum şu an 😡

      Yorumla
  • içimdekişeytan
    içimdekişeytan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ablacım 23 yaşındaki bir erkekle evlenilmez. Daha olgunlaşmamış o

    Seni severken başkasıyla evlenicem diyorsa ya seni hiç sevmemiştir.
    Ya da seni kekliyordur.
    Ya da gönlünü başkasına kaptırmıştır.

    Bak sakın ama sakın kaçmak gibi bir saçmalık yapma daha yaşın çok küçük. Bunu diyen bir adamlada evlenilmez bence yarın bırgun evlendiniz diyelim sana bir şey dese sen kabule etmesen yine aynı şeyimi yapıcak ya kabul et ya da başkasıyla evlenirim
    Akıllı ol biraz kafanı kullan

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • içimdekişeytan
      içimdekişeytan
      +1 yıl

      Yawrucum evlilik yaşım geldi ne demek daha 23 yaşında. Görende sanarki 35 yaşında daha yaşınız çok erken. Seni gerçekten seviyorsa eğer önce gelir ailenden ister. 6yıl dayanmışta şimdimi dayanamıyor. Kudurdu mu bu naptı ne bu acele

      Yorumla
    • içimdekişeytan
      içimdekişeytan
      +1 yıl

      Verseler bile bir katkıları olmaz ne demek ya. Bu ne kadar ayıp bir şey onun durumu var diye aileni böyle küçümseyemz belkide senin ailenin durumu olmadığı için bu şekilde yapıyordur. Sen kaçarsan ailenle bir daha görüşmeyeceksin ve oda senin ailenle muhattap olmak zorunda kalmayacak bu da olabilir.

      Yorumla
  • Kill_This_Love
    Kill_This_Love Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Yürüte de bilir yürütemeye de bilir. Ama anlamıyorum neden böyle yaptığını. Madem seviyor neden başkası ile olmak aklına gelen 1. fikir? Hem "Nikahta Keramet Var" derler. Eğer o gerçekse yürütürler diye düşünüyorum. Zaten Türk dizilerinde de konu alınıyor. Kadın adam zengin diye evleniyor ama kadın adamın kahyasına aşık vs. Her neyse madem sevdiğin adam da seni seviyor kaçırma bence.

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yani ona kaç mı diyorsunuz?

      Yorumla
  • proko
    proko Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Benim için aile onayı önemlidir istemiyorla ya Bir bildikleri vardır ya da güven sorunu vardır ben olsam neden istemediklerini öğrenir varsa bir çözümünü arardım egerki haklilarsa ayrılmak en mantıklısı olurdu ama bekara karı boşamak kolay diye bir tabir var burdan söylemesi kolay seven bir gönülden ayrılmak çok zor allah yardımcın olsun

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır ailemden istemeye bile gelmediBen ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi

      Yorumla
    • proko
      proko
      +1 yıl

      Pesin hükümlü olmasaymış gelip istemek çok mu zor boşver edebinle gelip istesin ya da geri dönmesin yoksa arada sen zarar görürsün

      Yorumla
  • Irresistiblefly
    Irresistiblefly Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Blöf yapıyor ben olsam direk bitiririm kaçanların halini görüyoruz duyuyoruz sonu hep dayakla bitiyor bu sefer kadının gidecek yeride kalmıyor bu cümleyi kuran insandan hayır gelmez akıllı ol biraz kalbinle değil aklınla düşün sende hak vereceksin bana

    2
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Daha 2 gün önce buluşmaya çağırdı ve gittim dedim ki ona Şu an bunları yaparsan da Hırsından yaparsın ama elbet birgün hirsina yenik düşüp pişman olacaksın dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi o günden sonrada hala arıyor beni arada bir

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bencede öyle

      Yorumla
    • Irresistiblefly
      Irresistiblefly
      +1 yıl

      Bas engeli görüşme bence senin icin bir tehlike haline dönüşebilir bu hiyar

      Yorumla
  • Chinhwapskopat
    Chinhwapskopat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sen sen ol anne ve babana ihanet etme ben esrar bağımlısıydım beni annem babam aldı bu pisliğin içinden lütfen kardeşim sen onun bilmem neyi için kendini yakma seven adam bu lafı etmez Allah'ın emriyle gelip ister annen ve babani üzme kimse için şahit oldumki diyorum kaçanların hali perişan oluyor ALLAH korusun

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Sizin adınıza sevindim gerçekten evet anne baba hersey cidden ama insan sevdiğinden de geçemiyor ki Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • Chinhwapskopat
      Chinhwapskopat
      +1 yıl

      Bacım seven suratına kapatmaz bu 1 ve 2. ciside asla ve asla ciddiyet besleyen bu durumu suistimal etmez asla niyetim kafani bulamak değil bende aşık oldum bu yollardan geçtim suanda 22 yaşındayim ve herşeyden önce açiköğretimden oku ve meslek sahibi ol eğer sen her denilene boyun eğersen ileride seni takmaz ve buda kavga gürültüye yol açar bende sevgilimle inat yüzünden 2 sene önce ayrıldık kızlarla serbest gezmek istedi benim susmami istedi ben tam tersi başkaldırdım

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Sizde en iyisini yapmissiniz bazen dislerimizi gostermeliyiz onlara. Aslında gelip istese beni verirler ama ben bikere ona gitmedim diye o da gelmiyor istemeye inat ediyor Şu an ayriyiz onunla ama hicbir haber alamiyorum ondan gidip hemen birini bulur sozlenir diye cok korkuyorum onların köyünde kızları istemeye gelince aileler hemen verir sozlenirler bir an önce köyden kurtulmak için. o bu sekilde evlenmeyi yani köyden gorucu usulü evlenmeyi sevmezdi ama niye böyle birşey dedi bana aklım almıyor :(

      Yorumla
    • Chinhwapskopat
      Chinhwapskopat
      +1 yıl

      Korkma tatlim erkekler anca konuşur bakalim kiz onu isticekmi ama senin canini yakmak seni korkutmak için demiş olabilir sen hanimefendi ol kuzum tırnağina değmedikler ayak tozun olamaz inan bana seni anliyorum seviyorsun sende ama seninde bir sözün düşüncen vardir da onu korkut plan yap başkasiyla nişanlaniyormuş gibi yap çenesini kapatir sevmiş ise bak dene ve gör

      Yorumla
  • buhranlıı
    buhranlıı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Yahu hazır gitmişken bırak gitsin bu nasıl bir kafa evlilik yaşım geçti bilmem ne? 13 yaşından beri ilişkin var bu çok yıpratıcı hayatını hiç yaşayamamışsın sen böyle evlilik yaparsan pişman olabilme ihtimalin yüksek. Sevgilinin asıl derdi ne bilmiyorum ama çok yanlış düşünceleri var. Yok kaçalım yok bilmem ne sebep ne? Macera arıyor kendine sanırım ikinizinde yaşı küçük erkek arkadaşın hiç olgun değil ve cahil. Sen uyma buna aklını başına al ve bunun aklına uyup kaçayım deme sakın.

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok zaten kacmadim kacamazdim da ailemi seçtim ben ama onu da kaybetmek istemiyorum ben birkaç kez ona ister istemez heveslendirdim tamam gelecem dedim emindim ama sonrasında yapamadım kızdı bana beni heveslendirdin falan dedi şimdi ise istemeye gelmiyor

      Yorumla
    • buhranlıı
      buhranlıı
      +1 yıl

      Ya sen şu an sırf ona hak verelim diye kendinde suç arıyorsun ya yapma!

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok hayır amacım o değil. Daha detaylı bir şekilde anlatmak istedim sadece

      Yorumla
    • buhranlıı
      buhranlıı
      +1 yıl

      Öyle.. ama farkında değilsin

      Yorumla
  • BekirD
    BekirD Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Adam olan adam
    Gelip kızı ister 1 ister 10 ister lakin ister kapıda bekler ister gene ister
    Maddi duruma göre adetleri de yapar
    Adam olmak kız kaçırmak değildir adetleri ne göre kızı evinden gelinlikle çıkartmak tir

    3
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • BekirD
      BekirD
      +1 yıl

      Adam in niyeti seni satmak olabilir yaş baş para pul mevzusu değil bu is para olmasada olur karı koca çalışılır kazanılır adam adam gibi olur gelip ailenin karşısina çıkar ister defalarca ister olmadı ole kaçırır

      Yorumla
    • BekirD
      BekirD
      +1 yıl

      Arkasından bir kova su dok
      Haline şükür et

      Yorumla
  • BayElit
    BayElit Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı.

    Siteye fazla girmediğim için hemen yazamadım kusura bakma özür diliyorum.

    1- Yaşın daha evlilik için küçük
    2- Hadi yaşını geçtik diyelim gönüller zaten bir seni bukadar seven birisi seni babanın evinden telli duvaklı gelinlikle çıkarmak ister. Aile durumu vs önemli değil. Ailen eğer vermez ise o zaman kaçma teklifinde bulunur. Bu işte bir gariplik var. Bir tanıdığım da 19 unda sevdiği çocuğa kaçtı sonra çocuk buna şiddet vs uygulamış boşandı ailesi istemedi. Eve bile almıyorlardı o derece sonra çocuk tekrar ikinci bir şans daha istemiş buda yine kanıp evlendi. Hamile bırakıp kızı yine dövmeye başlamış. Kızın hayatı maaf oldu. Sana tavsiyem seni babanın evinden telli duvaklı çıkarmak istemeyen birisine ver yolu gitsin. Direk kaçmak çok riskli atar satar kötü yola sokar hiç gerek yok yaşın küçük daha önünde kocaman bir hayat var.

    0
    0 Yorumla
  • Alf0606
    Alf0606 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    İnan bana ailesinin rızası olmadan sevdiği için onu büyütüp o yaşa getirip kollayan ailesini silipte kaçan kızların sonu kötü oluyor ilk zamanlar iyi olur ama sonra sorunlar çıkıyor ve git gide büyüyor bu sorunlar artık eşinden başka gidebilecek bir ailende yok dönecek yüzün olmuyor erkekte bunu bildiği için daha rahat davranıyor ayrıca seninde sevdiğininde yaşı daha küçük bu ne aceleymiş onuda anlamadım sana diyeceğim sakın böyle bir hata yapma kardeşim hayatının hatasını yaparsın annene babana ve kendine yazık etme o kişi seni sevmiş olsaydı böyle konuşmazdı evinden ailenin rızasını alarak telli duvaklı çıkartmak isterdi ha bunuda yapamıyorsa yoluna bakardı

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Alf0606
      Alf0606
      +1 yıl

      Daha seni gelip ailenden istemeye özgüveni yok kendimi senin yerine koyuyorum bide öyle düşünüyorum yinede güvenemiyorum bende zamanında bu tür şeyler yaşadım tecrübemde var insan o yaşlarda sağlıklı düşünemiyor doğru kararlar veremiyor ayrıca senin yaşın daha çok genç bu yaşta evlilikmi olur hangi devirde yaşıyoruz o kişi seni gerçekten sevseydi vicdanı olsaydı aileni annenin babanın hayatının zehir olacağını bile bile kaçırmazdı onlarıda düşünürdü umarım öyle bir hata yapmazsın kendine acımıyorsan annene babana acı gerçekten seviyorsa gelir adam gibi ister gelinliğinle çıkartır evinden

      Yorumla
  • mernismacit
    mernismacit Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sen bide bunun icin üzülüyor musun yazik ki alti sene vermissiniz kudurmusmu ki hemen baskasina gidiyor kusura bakma seni seven gelip demezki baskasiyla evlenicem o zaman bunun derdi baska gercekten evlilik degil bunun icin aileni karsina alma sakin pişman olursun akli falanda sende kalmaz 💁

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok zaten oyle bir hata yapip asla kacmam da. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum

      Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Simdi birinci saçmalık niye kaçırıyor erkek adam kaçırmaz arkadaş almasını bilir...2. si evlenmeyi salt manada kafaya koymuşsa amacı evlenmekse gözü kimseyi görmez
    3. Ve hatta 4. De var

    4
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi

      Yorumla
    • biradetmehmet
      biradetmehmet
      +1 yıl

      Yalanı bile ucuZ

      Yorumla
  • umutlar_başka_bahara
    umutlar_başka_bahara Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yani onun seni sevdiğini düşünmüyorum sevseydi köyden kız bulma çabalarına girip bunu sana söylemezdi gerçi başka bir şey de olabilir sen zannettiğin kadarını bilirsin dinlediğin kadarını ama ne yaşadığını asla bilemezsin yani başka bir şey olmuş olabilir...

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok başka bişey olacağını sanmıyorum çünkü 6 senedir hep dip düpedüz diyebilirim şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • umutlar_başka_bahara
      umutlar_başka_bahara
      +1 yıl

      Sevgisinden eminsen bir şey diyemem Annen ile de konuşmak istemiş zaten fakat doğru olan kaçmak değil Kaçıpta ortada kalan çok tanıdığım var mutlu çocuklu olanlarda var tabi yaşını dert ediyorsun ama şöyle de bir durum var 19 yaşında Filiz isimli bir tanıdığım var arkadaşımın kuzeni lise yıllarında 3 yaş büyüktü tabi Oktay ile çıkıyordu sonra evine gidiyordu ailesiyle tanışmıştı falan sonra bunlar ayrıldı ve kız Onur ile yani Oktayın abisiyle çıkmaya başladı derken falan filan şu an yine Filiz onların evine gidiyor bir birlerini de çok seviyorlar Onur kaçırmak istiyor ama Filiz kaçmıyor altında intikam olabileceğini vs düşünüyor kaçmak kimseye mantıklı gelmez doğru bir eylem değil söz nişan nikah düğün diye gider kaçırılma olursa kişiye göre bunlar yapılmayada bilir sen yine de düşün derim canım sonuçta bilemezsin

      Yorumla
    • umutlar_başka_bahara
      umutlar_başka_bahara
      +1 yıl

      Ayrıca 6 yıl fazla bile kaçmaya gerek yok bence ama.. Adabına uygun evlenebilirsiniz bu arada Filiz (19) Oktay (22) Onur (31)

      Yorumla
  • MelisaMelisa3434
    MelisaMelisa3434 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Saçmalama lütfen ya ne kaçması, bırak nereye gidiyorsa gitsin, kimle oluyorsa olsun. O düşünsün dursun. Her şeyin bir zamanı var. Yaşın genç oku, eline mesleğini al, bak bakalım sen onun gibi birini istiyor musun sonra? Hayatın ondan ibaret değil. Eğer beklemiyorsa bırak gitsin bu senin için en iyisi. Ama sen mesleğini eline al, ailenin de rızasını alıp ne yapıyorsan yap

    2
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bende o yüzden yapamadım zaten cesaret edemedim ama onu da kaybetmek istemiyorum başkasıyla sozlenir de bizim kurduğumuz o hayalleri koyden buldurttugu bir kızla yaşar diye korkuyorum başka hiçbişey değil bunca yıl alıştım ben ona sevdim ne biliyim şimdi ise bunlar bana şaka gibi geliyor ya inanamıyorum

      Yorumla
    • MelisaMelisa3434
      MelisaMelisa3434
      +1 yıl

      Bırak gitsin senin için en iyisi bu. Ayrıca hayatına girecek tek erkek o değil, belki başka biriyle evleneceksin kaderinde başka biri var niye engel oluyorsun? Akışına bırak. Ama kadın olan sensin ilişkiyi düzenleyen de sensin. Sözünü dinlet dinlemiyorsa gitsin

      Yorumla
  • leylammn
    leylammn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence en iyisini yapmışsın. Tamam birisini severken onla bir ilişkinin gözgöre göre bitmesi insanı üzer için acır. Sürekli aklındadır. Acaba dersin kaçsaydım onunla. Fotoğraflarınıza bakarsın ki bu 6 senelik bir ilişki. Ama 6 senelik bir ilişkinin sonunda da sana kaçalım diyorsa ilişkiyi asıl bitiren o'dur. Çünkü her ne sebeple olursa olsun senin ailenle gelip konuşması gerekiyor seni istemesi gerekiyor. Red edilirse birşey diyemem. Ama en doğru kararı vermişsin ailene böyle birşeyi yaşatmak hiç hoş değil. İlk aileni düşünen insanla evlen emin ol baban ya da annen senin mutsuz olmanı istemez canım benim. O da mutlu oldun sana diyeceğim o ki öyle bir insanı hayatından çıkart. Emin ol plmamışsanız birşeyi vardır demekki kısmetin o değilmiş

    0
    0 Yorumla
  • busekanık
    busekanık Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bir aptal erkek için aileni sakın ha karşına alma. Seni çok sevse gelir ailenden ister rızalarını da alıncaya kadar uğraşır. Böyle aptalca bir teklif mi olur? Niyeti çok farklı bence sakın ha güvenme ve bir erkek için asla aileni üzme asla

    2
    3 Yorumla
    • busekanık
      busekanık
      +1 yıl

      Zaten seni sevse düşünür düşünse böyle başkasıyla evlencem faln demez. Çocuk seni gram sevmiyor

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet orası öyle böyle bişeyi demeye dili bile dönmez bence ama nasıl diyor bende anlam veremiyorum o beni gerçekten çok sevdi bir dediğimi iki etmiyordu hep yanimdaydi Şu an onunla gitmedim diye kızgın bana zaten ayriyiz da yapamazdım böyle bişeyi yapmadimda o yüzden vicdanim rahat ama ya başkasıyla sozlenir beni çabucak unutur o yillarimiz harap olursa diye çok korkuyorum :(

      Yorumla
    • busekanık
      busekanık
      +1 yıl

      Boşver daha çok küçüksün bence yaşlarımız yakın lemdi yoluna bak sana böyle diyebilen birini düşünme artık. Önüne daha kimler kimler çıkar

      Yorumla
  • paşapasapasa
    paşapasapasa Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Öncelikle yasin gelmesi gibi bir husus yok ben 27 yaşındayım ve bekarım sonra. Gerçekten seven adam seni zora sokacak sana sorun olacak seyler konuşmaz ailenle karşı karşıya getirmez o seni kandırıp kullanıp bırakma kafasına girmiş sakin evden falan kaçma sadece kendi basını yere eğdirtmezsin tüm aileni de üzersin sevdiyse seni bekler

    1
    7 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Beni sevdiğine eminim inanıyorum bir dediğimi iki etmiyordu onun ailesinden herkes beni biliyor ama bizimkilerden sadece annem biliyodu o da bu kadar detaylı bilmiyor ona çok dil döktüm ben gel iste diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim o da bende başka çare birakmadin köyden herhangi bir kız ile evlenicem artık napıyım dedi :(

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Arada bir arıyor beni neden böyle yaptın falan diye soruyor hep o konuları acıyor

      Yorumla
    • paşapasapasa
      paşapasapasa
      +1 yıl

      O gerçekten seninle evlenmek isteseydi gel isteyim seni Allah’ın emriyle sizinkiler birsey e karışmasın dugunu nisani takıyı ben karşılarım desin o zaman durumu iyiyse bu sevgi 🥰 paraya pula bakmaz sevgi herseyin üstündedir

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet haklisiniz ama o bunu düşünmüyor bile kaçmak bile ailen seninle illaki baristirir ben baristiracam eğer baristiramazsam gel yüzüme tükür demişti

      Yorumla
    • paşapasapasa
      paşapasapasa
      +1 yıl

      Tükürsen ne olacak ki sen ailenle barışmadıktan sonra ailenin yüzünü yere erdirdikten sonra bunun ne faydası olacak belki baban a ağır gelecek bu durum hastalanacak kalp olur inme olur düşün aklını basına al sen akıllı bir kızsın hata yapmadan önce herseyi düşün konuşup rahatlamak istersen de bana mesaj atabilirsiniz sana asıl miyorum yanlış anlama sadece hata yapma diye yardımcı olmak isterim

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ya öyle haklisiniz bende bu yüzden korktum yapamadım zaten

      Yorumla
    • paşapasapasa
      paşapasapasa
      +1 yıl

      Hata bir kere yapılır bin defa özür dilesen de telafi olmaz

      Yorumla
  • memettoo
    memettoo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Eger aklı sendeyse şayet sevmisse seni başkasıyla evlenmeyi brak sana söylemeyi aklndan bile geçirmez geçirmez geçiriyor ve gecirmekle yetinmeyip bu şekilde tehditkar sekilde tavr sergiliyorsa hic ugrasma değil evlenmeye selam vermeye degmez öyle biri

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor

      Yorumla
    • memettoo
      memettoo
      +1 yıl

      __duygu__ özele baksana

      Yorumla
  • ajdaranıkhayranı
    ajdaranıkhayranı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 53%
    +1 yıl

    Bu adamın seni sevdiğini hiç sanmıyorum. Seven adamın yüreği dayanmaz böyle şeyler söylemeye. Zaten kaçma falan hiç tavsiye etmem. Gelsin seni istesin çok seviyorsa adam gibi kaçma falan neymiş. Ayrıca 19 yaş çok erken bana göre evlilik için

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • ajdaranıkhayranı
      ajdaranıkhayranı
      +1 yıl

      En iyisi varya 2-3 sene daha sabredin yaşın biraz daha büyüsün. sonra seni ailenden usulünce istesin. Sevgilinle bir daha konuş. Aranızda anlaşın 2-3 sene daha sabredin

      Yorumla
    • ajdaranıkhayranı
      ajdaranıkhayranı
      +1 yıl

      Biliyorum az bir zaman değil ama kaçmakta çözüm değil. Aksine işleri daha içinden çıkılmaz karışık bir hale sokar. Çok pişman olursunuz. Aileme çok bağlıyım diyorsun ailenle aranız açılır. Hatta daha kötü boyutlara bile gelebilir.
      Sabır acıdır meyvesi tatlıdır şimdilik bu konuyu rafa kaldırın. Sevgilinlede konuş onu bir şekilde ikna et beklemeye

      Yorumla
  • tomsuzjeri
    tomsuzjeri Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 30%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Çok ani kararlar alıyomus diycemde 6yıl ozaman sen 14 yasindamı cikmaya başladn bunla oda 19 6 yil seni kullanmis kafadan yalniş başlamış senide sevginide svustimal etmistir bu şimdide sx yaşm geldi sen vermessen evlenecem diyo açķ açik

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • tomsuzjeri
      tomsuzjeri
      +1 yıl

      Ozeldn yaz oki takip attn burdn anlamiyom

      Yorumla
  • Reymistaryo
    Reymistaryo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 56%
    +1 yıl

    Sadece evlenmek için evlenmeyi düşünen birisi daha. O çocuktan hayır gelir mi hiç? Seni ailenden koparmaya çalışan kimseyi dinleme. Kalbinle düşünüyorsun şu an. Ailen, senin mantığını temsil ediyor. Çocuğa hayatta başarılar dile ve kendi yolunu çiz.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • Laviniays
    Laviniays Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Yalan söylüyo bence gelip istesinler usülünce olsun herşey sen istemezmisin her şeyi doya doya yaşamak babanınsa rızasıyla olsun nolursa olsun ailenin başını öne eğmemelisin bence aklından bile geçirme derim seni ikna etmek için öyle yapıyo olabilir

    1
    9 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Tabi ki de ben öyle olsun istiyorum zaten gelsin istesin beni önce istiyorum aslında gelip istese verirler ama ben bikere ona gitmedim diye o da gelmiyor istemeye inat ediyor Şu an ayriyiz onunla ama hicbir haber alamiyorum ondan gidip hemen birini bulur sozlenir diye cok korkuyorum onların köyünde kızları istemeye gelince aileler hemen verir sozlenirler bir an önce köyden kurtulmak için. o bu sekilde evlenmeyi yani köyden gorucu usulü evlenmeyi sevmezdi ama niye böyle birşey dedi bana aklım almıyor

      Yorumla
    • Laviniays
      Laviniays
      +1 yıl

      Ya sen ona gitmedin diye onun böyle yapması çok yanlış gerçekten kaç yaşına gelmiş seni düşünüp daha olgun bir tavır sergilemesi gerekir bence. Gerçekten değer verse böyle davranmazdı bence sana kaybetme korkusu vermeye çalışıyo olabilir ya da kaçmaya ikna etmek amacıyla yapıyodur sen kararından kesinlikle vazgeçme evlenirsede hata yapmış olur ömür boyu onun pişmanlığını yaşar sakın onu kaybetmekten korkma o sana öyle diyosa sende evlenirim de ne var sanki başka koca mi yok anlıyorum seni ama o sana öyle yapıyosa sende öyle yap seni kaybetmekten korkmayan bir insanı sen hiç kaybetmekten korkma unutma aileden değerli hiç bişey yoktur

      Yorumla
    • Laviniays
      Laviniays
      +1 yıl

      Söz kaçalım her dediğini yapicam vs şeylere aldanma şimdi yapmayan ilerde hiç yapmaz hiç senin tarafından düşünmüyo

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      EVet doğru söylüyorsunuz şuanda tam bir haftadır konuşmuyoruz en son geçen cumartesi buluştuk ve arabada bana sana en yakın zamanda davetiyede vericem işte o zaman çok pişman olacaksın gelmediğine dedi ne kadar dokundu o kelime bana ağlamasın hatta yanında o kiyamaz bana pek ağlama falan niye agliyosun ki dedi baktım onunda gözü doldu belkide bu beni som görüşün olacak dedi haftaya ben yokum dedi ama bugün baktım ki hala İstanbul'da storye atmış öylece indim bende arabasindan arkamdan bakakaldi o da

      Yorumla
    • Laviniays
      Laviniays
      +1 yıl

      Alla alla çok garip halbuki daha 23 yaşında ne acelesi var ki sizi gerçekten seviyosa bekleyebilir en uygun zamanı ya sevdiğin kişiye nasıl davetiyemi göndericem diyebilir anlayamıyorum o kafasına yerleştirmiş demekki ya size kıyamayan birisi nasıl üzebilir sizi ne kadar zor bir duruma soktuğunun farkındamı böyle yapması gerçekten çok yanlış siz tavrınızı asla değiştirmeyin bakalım nolucak eğer olurda öyle bişey yaparsa hakkınızda hayırlısı buymuş doğru insan değilmiş demekki

      Yorumla
    • Laviniays
      Laviniays
      +1 yıl

      Kaçtıktan sonra düğün yapılıyomu sizde peki

      Yorumla
    • Laviniays
      Laviniays
      +1 yıl

      Ayrıca ailen ne kadar üzülür baban seni bu yaşa kadar getirsin korusun seni ona karşılık böyle bişey yapman gerçekten çok yanlış olur akrabalarınız dostlarınız neler der ki buda ailenizi çok kötü bir duruma sokar

      Yorumla
    • Laviniays
      Laviniays
      +1 yıl

      Ailenize karşı neden bu kadar soğuk davranıyo ne demek durumunuz çok yok düğüne bir katkıları olmaz resmen küçük düşürmüş sizi öyle demesi bile yanlış gerçekten sen bir kere onlara gitmedin diye böyle yapmaz ailenle tanışmamasında başka bişeymi var acaba

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet ailem çok üzülür zaten bunu dusunerekten yapamadım ben birbirimizi aslında çok seviyoruz o bigune bigün bir dediğimi oki etmezdi ben seninle ölüme bile gelirim sen daha cesaret edip benimle gelmiyorsun dedi sonrasında ise çok uğraştı çok cabaladi ben geleyim diye evet düğünumuzu yaparlardi bütün aileri beni tanıyor cidden çok istediler gitmemi ama ben dediğim gibi yapamadım ilk başlarda aslında gitmekte kararliydim sonradan cesaret edemedim bunu da ona söyleyince saha çok kızdı bana beni çok seviyor hala arada bir arayip yalvariyordu bana ama yapamadım hayatımda ilk defa böyle iki arada bir derede kaldım aslında ne onu kaybetmek ne de ailemi kaybetmek istemiyorum napicagim hiç bilmiyorum onu da çok özledim 1 haftada :(

      Yorumla
  • Sinakaplan
    Sinakaplan Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Kusura bakma da kaçarak iş olmaz hem ailenden ayrı olucaksın seni ezicekler arda hem ailenle kötü olucaksın ne anladım ben o işten sakın kaçayım deme eğer seni seviyorsa gelsin babandan istesin yoksa bu iş olmaz ben diyim

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Sinakaplan
      Sinakaplan
      +1 yıl

      Kaçayım deme sakın o gelicek sana

      Yorumla
  • superwomangeldi
    superwomangeldi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Yahu bu yaşta senin üniversite hakkında soru sorman gerekirken sorduğuna bak. Kaçma ne hem bu kadar meraklı madem evlenmeye gelsin istesin. Saçma sapan saf gibi kaçma. Kaçıcan sonra beraber olucaksın. Burda gelip kaçtımda bekaretim gitti de napıcam ben diye soru sorarsın

    1
    0 Yorumla
  • Gülsendiyebiri
    Gülsendiyebiri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    Sakin sakin yapma 23 çok geç bir yaş değil fazla abartıyor sana böyle vaadler sunar bir şey olursa Kendi isteğinle geldin der konuşamazsın bir bile annenin babanın kalbini kırıp ahlarini boşuna alma çok önemliyse onun için evlenmek gitsin daha 19 yaşındasın hayatını mahvetme

    1
    0 Yorumla
  • fbjkbtl
    fbjkbtl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 50%
    +1 yıl

    sakın kaçma birisiyle. ne derse desin kaçma. ve 23 yaşından sonra evde de kalmıyor. 2 sene daha bekleyebilir 6 sene beklemiş zaten. daha küçüksün yaa 19 yaşında evlenilir mi yolun uzun daha boşver. eğer derdi sadece evlenmekse başkasını bulsun. sevse zaten başkasını bulma derdi olmazdı bence.

    1
    0 Yorumla
  • Begüm_akrep
    Begüm_akrep Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 32%
    +1 yıl

    Canım bak ailenin izni olmadan sakın evlenme istersen 10 sene görüşmüş olun istersen kör kütük aşık ol bişey farketmez
    2. Si de eğer seviyorsa seni bekler yaşın 19 daha hiçte geçmemiş 30 olsan neyse 25 E kadar normal beklemeniz 🙈

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bende bunları ona söylüyorum ama beni dinlemiyor. Kendisi gurbette kaldığı için yani yengesi ve abisi ile ayni evde kaldığı için bunalmış ve bir an önce evlenmek istiyorum diyor daha fazla beklemek yoruyor sanırım

      Yorumla
    • Begüm_akrep
      Begüm_akrep
      +1 yıl

      Canım valla erkeğin nazını çok çekme derim bırak sen nazlan vazgeçilmez sen ol o değil

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Zaten elimden başka bişey gelmiyor ona üzüldügümü pek belli etmemeye çalışıyorum ama içim içimi yiyor :(

      Yorumla
  • Hayat-Güneşi
    Hayat-Güneşi Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Seni sevse seni bekler ve ailenin ikna etmeye çalışırdı.
    Aileme sordun mu?
    Seni neden ona vermediklerini?

    4
    5 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İstemeye bile gelmediki babam bilmiyor annem ise 2 yıl önce öğrenmişti bizi o sevgili olaylarına karşı olduğu için onay vermedi bizim durumumuz yok pek onun ise durumu iyi işi var bana seni istemeye gelsem bile vermezler yaşından dolayi hadi verdiler diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da zaten ama ben ailemi birakamadim cesaret edemedim çok dil döktüm ona gel iste beni ailemden diye ama o istemiyor eğer benimle gelmezsen çok pişman olursun ben gidip evlenirim ama sen çok pişman olacaksın diyor

      Yorumla
    • Hayat-Güneşi
      Hayat-Güneşi
      +1 yıl

      Bırak gitsin.
      Zaten nasiptir bu işler.
      Düşün.
      Ya sana söyledikleri yalansa?
      Ya sana vadettiklerinde dürüst değilse?
      Burada nice kardeşleri gördüm.
      Bu tür vaadlere kanıp, kaçan, daha senesi dolmadan pişman olan nicelerini.
      Adam olan gider ister.
      Bir iki üç ikna etmeye çalışır.
      Sana abla tavsiyesi sakın kaçma.
      Evlenirse evlensin.
      Sen okumana, meslek sahibi olmaya bak.
      İşini eline al.
      Sonra evliliği düşün.

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ah Ablacim o kadar doğru konuştun ki ama aşk işte insanın gözünü kör ediyor bu sene uni sınavına girdim kazanamadim seneye insallah kendimi ona o kadar kaptirmisimki onunla konuştuğum onun yanında her olduğum saniye beni benden alıyordu gizli saklı bulusuyoduk zaman hiç geçmesin istiyordum her dediğimi yapardı ama bu kaçma olayı gündeme geldi geleli bir kere mutlu olamadik her seferinde yalvardi bana içti ağladı her gece arıyordu beni beni sevdiğinden de emindim çok sadikti bana bir kaç kere kaçmaya bile yeltendim ona söyledim gelecem diye daha sonrasında düşündüm çok düşündüm yapamadım ailemi düşündüm cesaret edemedim ona söyledim ben yapamicam diye daha çok kızdı bana beni heveslendirdin diye Şu an konuşmuyoruz ayrıyız 1 haftadır ama onu çok ozluyorum düzelir mi onu da hiç bilmiyorum keşke bunlar olmasaydı onu başkasıyla hayal bile edemiyorum ablam :(

      Yorumla
    • Hayat-Güneşi
      Hayat-Güneşi
      +1 yıl

      Düzelir ablam.
      Zaman neler unutturmuyor ki!
      Ne aşklar sevdalar gördü bu dünya.
      Onlar bile unutuldu.
      Sen senin ve ailem için doğru olanı yap.
      Oku oku oku.
      Eline mesleğini al.
      Sonra aşk gelir zaten.

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İnşallah ablam dediklerinizde sonuna kadar haklısınız keske böyle olmasaydı ama olacağı varmış demekki tek isteğim beni böyle bırakıp birisiyle evlenecekse bile mutlu olamamasi elbet bir yerden çıkarır Allah

      Yorumla
  • Gozdce
    Gozdce Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence ne olursa olsun aileni hice saymamalisin o laflarina kanma ne olursa olsun ayrica cok evlenmek istiyosa gitsin evlensin ya sen daha 19 yasindasin onunde o kadar uzun bir yil var ki neleri cikar karsina sakin kacmak gibi bir hataya dusme

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Gozdce
      Gozdce
      +1 yıl

      Yapma sakin seni o koy dedigi yerde nelerin bekledigini asla bilemezsin ailenle bile konusmamis madem niyeti ciddi o zmn gelip konussun yasin kucukde olsa ailen belkide anlayis gostercek bilemezsin oda bilemez yani seviyosa cesaret edip konuscak yok oyle bir dunya

      Yorumla
    • Gozdce
      Gozdce
      +1 yıl

      Tamm uzun bir iliskikiz varmis ama yinede yani guvebiyosundur tabi ama ne bileyim bana pek guven vermedi anlattigina gore ailenle konusmamasi kacalim demesi tamm kacio evlenen cok var ama ailen ne kadar uzulur sen kendini onlarin yerine koy

      Yorumla
  • MütefekkirSeyyah_
    MütefekkirSeyyah_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 77%
    +1 yıl

    Aklı sende olan böyle bir şey düşünmez bile.. Seni tehdit etmiş..
    Evlenirse de aklı sende kalmaz emin olabilirsin..

    #Vesselam

    3
    7 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bencede öyle ama inşallah böyle bişeyi yapmaz :(

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Yapmaz korkma yapamaz..
      Yaparsa da sen kurtulmuş olursun..
      Böyle zihniyete sahip biriyle bir ömür geçmez çünkü..

      Senden hevesini alınca başkalarına meyleden bir tip

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bencede yaparsa bile pişman olacak çünkü hala aklı bende bunu kendi bana söyledi 2 gün önce ama beni de çok kararsız bıraktı ne onu kaybetmek istiyorum ne de ailemi ben hayatımda ilk defa böyle bir çıkmaza düştüm napicam da hiç bilmiyorum :(

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Daha 19sun.. Ailene söylesen evlenmene müsade eder mi?
      Aileni asla biri için karşına alma

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bence bizimkiler verirdi çünkü benim ailemde her istediğimi yaptı bir zamana kadar ama onun durumu var bizim yok durumumuz pek istemeye gelse bile ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da ama ben ailemi birakamadim şuanda da çok korkuyorum başka biri ile evlenirse diye

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      Niye korkuyorsun ablacım ya güden gitsin.. Bu mantıkla seni çok ezer..
      Biraz kendinize saygınız olsun.. Kimse vazgeçilmez değildir.. Bunu bilsin..

      Onu anlarsa ve seviyorsa senden vazgeçmez.. Vazgeçerse de zaten sevmiyormuş.. üzülmeye değmez

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Katılıyorum size haklısınİz dediğiniz gibi beni gerçekten cok seviyor ve unutamiyorsa bırakmaz bu işin peşini ve gelip ister ben sadece Allaha bıraktım o herseyin en iyisini bilir birde zamana bıraktım inşallah pismanlik duyar tek temennim

      Yorumla
  • Bende_bileyim
    Bende_bileyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47 , eic 57%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 701 cevap paylaştı.

    Ailenin boynunu büktürmemen iyi olmuş seni zorlamış başkasıyla evlenecem demiş yolu açık olsun o zaman başkasıyla evlenirken ailesini gönderen seni istemeye de gönderir kaçmak niye normal yolları denemeden kaçalım demesi yanlış hayırlısı olsun hakkında

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Bende_bileyim
      Bende_bileyim
      +1 yıl

      Sen doğru olanı yapıyorsun sen değil o pişman olur

      Yorumla
  • ütopiklimon
    ütopiklimon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 41%
    +1 yıl

    bence daha yaşın evlenmek için erken onun da yaşı erken. eğer çok isityorsa başkasıyla evlensein ama seni gerçekten sevmiyorduro zaman. eğer seviyorsa bekleyip kuralına göre alsın seni

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Bana kalirsa seni kekliyor.
    Soruna gelirsek. Aklin baskasindaysa baskasiyla evlenme. Karsindaki de aklinda biri varsa sen yine evlenme.
    Eninde sonunda yamuk yapiyolar

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Benede beni kandırıyor. yok yanlış anladınız ben başkasıyla evlenmeyi düşünmüyorum zaten o bana öyle demişti eğer gelmezsen bana başka birini buldurtup sozlencem beni buna sen mecbur birakiyorsun demişti :(

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      +1 yıl

      Bak gelmezsen ben de baskasiyla evlenirim diye ayak yapıyor. Baskasiyla evlenecekse zaten seni sevmemis demektir.
      Benim yorumumu anladin umarim. Evlenecegin kisiye duzgunce sor. Aklinda biri var mi diye. Varsa da sen onunla evlenme demek istedim.
      Evlenen kisilerin akillarinda sadece evlendikleri kisi olmasi lazim

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      evet anladim ben sizi doğru söylüyorsunuz tabikide seven insanin aklimda sadece sevdigi kisi olmali bana ofkeli o biliyorum ona gitmedigim icin şuanda da tam bir haftadır konuşmuyoruz en son geçen cumartesi buluştuk ve arabada bana sana en yakın zamanda davetiyede vericem işte o zaman çok pişman olacaksın gelmediğine dedi ne kadar dokundu o kelime bana ağlamasın hatta yanında o kiyamaz bana pek ağlama falan niye agliyosun ki dedi baktım onunda gözü doldu belkide bu beni som görüşün olacak dedi haftaya ben yokum dedi ama bugün baktım ki hala İstanbul'da storye atmış öylece indim bende arabasindan arkamdan bakakaldi o da

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      +1 yıl

      Sana sunu diyim ki daha yaşı 23. Bana gore cocuk sayılır.
      Evlenmek ciddi iştir. Ayaklari uzerinde durabilen biri evlenir. Sen de o da henuz küçüksünüz. Acele etme. O da palavra okuyor. Okumasa da böyle biriyle evlensen de sen de benim gibi bosananlarin arasina girersin.

      Yorumla
  • asrarana
    asrarana Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    öncelikle bir ilişkide sevgiden daha fazla saygı olması gerekir ve açıkçası bu çocuk senin ne dediğine saygı duyuyor ne de seni anlamaya çalışıyor. Sen zaten ona hayır seninle evlenemem gibi bir cevap vermemișsin ki. Kaçmak çocuk oyuncağı mı. Bugün sana başkasıyla evleneceğim beninle evlenmezsen diyen biri yarın öbür gün ne der. Sen sen ol iyice düşün :)

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti :(

      Yorumla
  • mervsara24
    mervsara24 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    İnanamıyorum çok saçma bence yani hemen evlenmeye ne gerek var ve sevdiği birisi varken başka bir kızla evlenirim demesi pek olgunca olmamış emin ol gerçekten seviyorsa ne biliyim böyle yapamaz bence ve yaşın bence şu an pekte uygun değil hani en azından bir 3-4 senen daha var ki sevgiliyken de berabersiniz zaten o da hemen evlenip ne yapmak istiyor anlayamadım

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti :(

      Yorumla
  • Devamını Gör (411)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aklı başkasındayken evlenebilir mi? 3 cevap verildi
Esrar kullanan biri ile evlenilir mi? 8 cevap verildi
Bu zihniyette biriyle evlenilir mi? 14 cevap verildi
İnadına başkası ile birlikte olup, evlenmek? 5 cevap verildi
Böyle biriyle evlenilir mi devam edilir mi? 11 cevap verildi
Evlenip boşanan biri ile evlenilir mi? 54 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨