• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi? (Sayfa 3)

___duygu___
___duygu___ Takip Et
Xper 4 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1522
Yapay Zekaya Sor
Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
37 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

257

Cevap

274

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • MeVoOOOO
    MeVoOOOO Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 55%
    +1 yıl

    6 senelik birisi seni böyle bir duruma düşürüyorsa istediği kadar sevsin herşey biter. Ne demek tanımadığı birine bir anda seni bırakıp gitmekle tehdit ediyor 🤔🔪

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti

      Yorumla
    • MeVoOOOO
      MeVoOOOO
      +1 yıl

      Çok saçma konuşuyor biraz duygularına yenikde olabilir. mantikli olani yapmalı en azından aileler tanışsın isim konulur ne zaman yeterli noktaya gelirseniz evlenirsiniz. Sevenler ayrılmasın zaten birgün evlenirsiniz yani ney ki evlilik ya aceleye getirmesin. Hayirlisi olsun

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Amin inşallah teşekkür ederim bu arada güzel yorumunuz için

      Yorumla
  • bloodreina
    bloodreina Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 47%
    +1 yıl

    Salla kızım onu bırakır yarın bir gün ailenden başkası önemsemez seni unutma kaçmak kötü bir şey böyle bir teklifte bulunan seni ne kadar önemsiyor olabilir

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet oyle tabii Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • bloodreina
      bloodreina
      +1 yıl

      Eğer seni çok seviyorsa kimseyle evlenmez merak etme eğer evlendirirler diyorsa salla gitsin çünkü bahane onun haricinde parası çok önemli değil sen kendi ayakların üzerinde dur yeter kimseye muhtaç olma çünkü insanların ne yapacağı belli olmuyor annene durumu anlat gelsin seni istesin bu arada aranızdaki yaş farkı kaç o kaç yaşında sen kaç yaşındasın bunlar dönemli faktörler

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      şu an ben 19 o da 23 yasinda aslında gelip istese verirler ama ben bikere ona gitmedim diye o da gelmiyor istemeye inat ediyor Şu an ayriyiz onunla ama hicbir haber alamiyorum ondan gidip hemen birini bulur sozlenir diye cok korkuyorum onların köyünde kızları istemeye gelince aileler hemen verir sozlenirler bir an önce köyden kurtulmak için. o bu sekilde evlenmeyi yani köyden gorucu usulü evlenmeyi sevmezdi ama niye böyle birşey dedi bana aklım almıyor :(

      Yorumla
    • bloodreina
      bloodreina
      +1 yıl

      Demek ki bir şeylerden vazgeçebiliyormuş

      Yorumla
  • Bensuyaren
    Bensuyaren Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Simdi canim benim öyle bisey basma geldi bende gitmedim ayriltik sonra ama cocuk sensiz yapmam dedi daha buralarda cikti gtti köye yerlesti daha gelmiyor buraya biz ayriltik dye bende cok perişan oldum cok bir deri bir kemik kaldim ne yemek yiyodum hep agliyodum ama iste nasip kismet bu isler olmuyorsa olmuyor kader dylse ztn hep bir aksilik cikyor üzülme sen

    1
    8 Yorumla
    • Bensuyaren
      Bensuyaren
      +1 yıl

      Seni cok seviyorsa ztn neden evliyorki evlenmesin seni uzuyor öyle diyip kızdım simdi valah yaa bak benim o ayrildim kisi daha evlenmem sen olmasan dedi 2 sene gecti 3 cu sene girdi haberlerni aliyorum evlenmem ben dyomus ondan baskyla üzülme sen kurban olsun sna 😘

      Yorumla
    • Bensuyaren
      Bensuyaren
      +1 yıl

      Sana tek tansiyem kimse icin uzulme aglama olan sna olur sen beni dinle uzulme aglama sakın bırak o aglasın üzülsün bide sna tek bir şey daha söylüycem misafır oldun kalpte kalmayı değil kalkmayı bil tamam kuzucum benim

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      şöyle anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Sizinki de kötü olmuş ablam ya üzüldüm inşallah hakkınızda hayırlısı olur :( Bide ben ona 2 gün önce bulusmak istedi benimle bulustum ve Şu an hırsızlar dolayı evlenicem diyorsun bir gün o girsin yenik düşüp pişman olacaksın eminim dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Telefon yanlış yazmış hirsindan dolayi yapıyorsun yenik duseceksin hirsina dedim

      Yorumla
    • Bensuyaren
      Bensuyaren
      +1 yıl

      Bak bebegim biliyorum cok zor bende aylemle sevdigim adamin arasinda cok kaldım gtmedim bende ama ailen senin kotuluğu asla istemez sen onların canı kanısın ama cocukta seni seviyorsa evlenmez baskasını karı olarak nasil alcal hic sevmedi biriyle nasıl evlncek hem kendine yazık eder hem sna evlik öyle cocuk oyuncaği deyil de sen ona sevmediğin biryle ömür gecmez de beni seviyosan de bekle 1 2 sene daha gel iste ailemden beni de herşey usulunce olsun de kacmak felan de alilemin boynunu bukmem ben de cocuguda annenle bir yüz yüze getir konuşunlar ztn sen ben istyorum dersen ailen vercek tabi gelsin istesin seni üzmesin ağlatmasın senı üzüpte aglatıpta gidip baskaşıyla o senin göz yaşlarının üzerine yuva kuramaz kursa bile o evlikten ona hayir gelmez cunku ahını günahını alır onuda gectim göz yaslarının üzerine yuvası yuva olmaz onun

      Yorumla
    • Bensuyaren
      Bensuyaren
      +1 yıl

      Sağol bebeğim benim ama benimkinin üzerinde 3 sene gecti senin olayın beni cok üzdü asıl de sen benim göz yaslarımın üzerine kurdün yuvadan pisman olcaksın de sen bana kurban ol de hemi az bekle de beni yani ne olduda evlenmek icin tutuşmusun sen de noluyormus ona seni 2 arada bir derede bırkmış allahtan korksun allahtan bir canı annrsinden koparıp almasın günaha girer gelsin istesin aylenden evlenin mutlu olun cok insllah. Bebegim bak allah hakında en hayırlısını versin eger eniste sna hayırlıysa olsun hayırsızsada güzel allahım hayırlı kılsın yine nasip ettsn sizi birbinize kız hic olmadı cok hayırsızsa 😊 sna yüzünü sen cok üzülmeden sna göstersin allahım insllah

      Yorumla
    • Bensuyaren
      Bensuyaren
      +1 yıl

      Anladım ben kuşum onu yanış yazıldıği beli bisey olmaz ben okudum anladım ztn

      Yorumla
  • Pnaarrrrr
    Pnaarrrrr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    O ne lan öyle aptal mı bu çocuk! Bence tabikide sakin onunla kaçma ama ikna da et daha yaşın 19 canım. Evlenmek için biraz daha beklemen daha iyi hele ki kacmak için. Hatta kaçmak için bekleme kaçmak da nedir. Ha ikna etmeye çalışıyorsun ikna olmuyor yol ver.
    Seni gerçekten çok seviyorsa başka biriyle evlendiğinde asla mutlu olmaz olamaz garanti.

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi ama hala beni arıyor ara da bir

      Yorumla
    • Pnaarrrrr
      Pnaarrrrr
      +1 yıl

      Ya seviyorsa gitmezdi abi o ne öyle bana çare bırakmadın evleniyorum ne demek

      Yorumla
    • Pnaarrrrr
      Pnaarrrrr
      +1 yıl

      Aradığında açma demiyorum ama pek de normal konuşma evlenecek nede olsa

      Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Yok ya blöf yapmış kolay değil öyle köyden kız bulsunlar evleneyim. Yaş geçme de hikaye artık evlilik yaşı ortalaması 27 falan o da blöf. 23 ne ki askerden yeni gelirsin zamanında gitsen.

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bencede öyle ama yinede bir korku var tabi geçen gün buluştuk ve bana yakinda sana davetiye de gonderecem dedi bide takmadim güldüm geçtim falan ama ne biliyim içim yaniyor yinede :(

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Yani ister istemez tedirginlik olur biraz.

      Yorumla
  • Abrebint
    Abrebint Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 44%
    +1 yıl

    Açık net ailene sırtını dönme
    istemeye bile gelmekten aciz birine ne kaçması
    Yarın bigün yarı yolda bırakır haberin olsun
    Çok gördük ölüp bitiyom diyenleri boşversene

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok zaten o bana cok yalvardi yakardi da oyle bisey yapip kacmamda ben ama soyle birseyde var seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide :( şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
  • Nazli_Uygar
    Nazli_Uygar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 74%
    +1 yıl

    Asla mutlu olamaz bence kendince seni zorluyo bana kacsin diye daha 19 yasindasin boyle hata yapma bence daha gencsiniz bir sekilde kaderinizde varsa evlenirsiniz

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İnşallah vardır çok istiyorum ama hiçbişey yolunda gitmiyor Şu an akışına bıraktım herseyi ama 1 hafta sonra köye gidecegini söylüyor ya giderde başka türlü sözlü bir şekilde dönerse diye ödüm kopuyor içim içimi yiyor :(

      Yorumla
    • Nazli_Uygar
      Nazli_Uygar
      +1 yıl

      Hayirlisi artik seni seviyosa boyle bir sey yapmaz umarim

      Yorumla
  • Keşkelerleyaşamak
    Keşkelerleyaşamak Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bekleyemezse seni cehennemin dibine kadar yolu var. Yok daha neler evlilik yaşı gelmişmiş. Ya böyle basit bahanelerin arkasına saklanmasınlar. Seni seviyorum ama ben evlenmeliyim ee niye evlilik denilen şey bekleyemez çok acalesi var !

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet doğru ama bekleyemiyor bu sabah aradı beni o zaman annenin numarasını ver bana konuşayım gelse verirmisiniz diye bende ona telefonda konuşmak yerine gel yuz yuze Konuşun öyle şey olmaz dedim Hayır dedi ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi bana :(

      Yorumla
  • Barışİnfinity
    Barışİnfinity Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 48%
    +1 yıl

    Gerçekten Seven insan bunları söylemezdi sana. Onun aklı evlilikte Sevgiden haberi yok. Evlilik yaşı diye bir şey yoktur. mutlu eden insan her türlü mutlu eder bunun için kaçmaya gerek yok.

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok doğru dediniz ama işte o bunu anlamıyor maalesef ki :(

      Yorumla
    • Barışİnfinity
      Barışİnfinity
      +1 yıl

      Doğrular bunlar, Sizi anlaması ve dinlemesi lazım.

      Yorumla
  • Greenwich-london472
    Greenwich-london472 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 63%
    +1 yıl

    Pek birşey anlamadım kusura bakmayın.13 yaşından beri mi siz onunlasınız o da 17 yaşından beri. Verdiğiniz rakamlarda bir sıkıntı var. Bu bir troll sorusu bence.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır ben 15 o da 19 yaşında iken sevgili olduk diğer o iki sene birbirimizi tanıyorduk ama henüz sevgili değildik ben onlarida ekledim

      Yorumla
  • deliiff
    deliiff Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Sevdiğini kaçırmak istiyor ama annesine kız buldurup onunla normal bir şekilde evlenmek istiyor saçmalık... Seni istetsin ailesine karşı koyan falan yoksa

    1
    6 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Onun ailesinden herkes beni biliyor benimde sadece annem ama o kadar detaylı bilmiyor oda. Çok dil döktüm ben ona gel iste diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile seni vermezler hadi verdiler diyelim durumunuz yok ve bir katkı sağlayamazlar en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye ailesi beni çok seviyor çok istiyorlardı ama onlara gitmedigim için hepsi kırgın bana şimdi de bana başka biri ile evlenmek zorunda kalacağını söylüyor henüz ortada biri yok ama anneme köyden bulduracam napıyım beni sen buna mecbur bıraktın diyor :(

      Yorumla
    • deliiff
      deliiff
      +1 yıl

      Sakın kendini suçlama on yargılı davranmış 1 kez bile istebmeye gelmemiş şimdiden sizin durumunuz yok diye laf vuruyor ilerde daga büyük sorunlar çıkarabilir gelsin bir kere istesin sonrasında bakarsınız

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bende ona bunları anlatıyorum acele etmeyelim diyorum ama yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce yuva kurmak istiyormus bu yüzden acele ediyor

      Yorumla
    • deliiff
      deliiff
      +1 yıl

      ona son noktayı koy gelir istersiniz vermezlerse kaçarız de. sana söylediklerini ben sana bakarımı düğün yaparımı ailene de söylesin... bunları kabul etmiyorsa yadabunlar yapıldıktan sonra hala ennem kız bulacak diyorsa sal gitsin

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Onu da dedim kendisine önce bir gel iste vermezlerse ben sana kaçacagm dedim şimdi yapmayan o zamanda yapamaz dedi

      Yorumla
    • deliiff
      deliiff
      +1 yıl

      bahane bence kaçmak gibi bir hata yapma

      Yorumla
  • alternatif_
    alternatif_ Takip Et
    Yoda Yaş: 51 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    hadi ordan et seni sevmiyor.
    Yasi gelmis evde kalmaktan korkuyor. ve seni bir baskasi ile evlenmekle tehdit ediyor. korum oyle delikanlinin cıktigi yere.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Seviyor ona eminim ama evlenmek te acele ediyor işte bu yüzden anlayamıyoruz.

      Yorumla
  • viraakıl
    viraakıl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 62%
    +1 yıl

    Aklında başkası varken evlenenleri çok duydum ben de küçük bir yerde yaşıyorum böyle dedikodular dönüyor çok bırak evlensin unutur gidersin onun niyeti sadece evlenmek belli

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet niyeti evlenip yuva kurmak bir an önce yengesi ve abisinin yanında yaşadığı için bunalmış öyle diyor. Benim ise tek endisem bizim onunla kurduğumuz hayalleri bir başkasıyla yasayacak diye ödüm kopuyor korkuyorum onu da kaybetmek istemiyorum napicagimida bilmiyorum :(

      Yorumla
    • viraakıl
      viraakıl
      +1 yıl

      İllaki seninle evlenmek istese böyle bir cümle kurmaz

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      O da doğru. Bir bakıma benimle evlenmeyi çok istiyor çok yalvardi ama kaçmak olunca konu ben cesaret edemedim

      Yorumla
  • melisaM34
    melisaM34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 51%
    +1 yıl

    bu nasıl sevgi? seni bekleyebilir istese. Resmen evlenmek için birlikte gibi bir şey. Sen aileni bırakma seni doğurup büyütmüşler sırf birini sevdin diye onları üzmeye değmez. Kaçma yani.

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet Yapmadım zaten yapamadım da ama onu da çok seviyorum ilk defa bir çıkmaza düştüm ilk defa ne yapacağımı bilemedim ama ailemi seçtim onun ise başka biri ile evlenip bizim kurduğumuz o hayalleri başkasıyla yasamasindan korkuyorum :(

      Yorumla
    • melisaM34
      melisaM34
      +1 yıl

      sen aileni seçmişsin bak ne güzel. Fakat o öbür kız yerine daha seni bile seçemiyor. Püüü ona

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Henüz ortada bir kız yok ama evlenirim ben illaki seni çok bekledim diyor çok istedim ben seni amansız gelmedin diyor bana

      Yorumla
  • mysky87
    mysky87 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Gercekten seviyorsa baskasini birak evliligi aklinin ucuna bile getirmez.. Ben bu isten birsey anlamadim hem seni seviyor hem de böyle bir düşüncede cok saçma

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • mysky87
      mysky87
      +1 yıl

      Bak güzelim belliki ikinizde birbirinizi cok seviyorsunuz ama uzlaşamıyorsunuz.. O gelip ailende seni istemli vermezlerse tekrar tekrar istmeli madem cok seviyor senden vazgecmemeli eğer ailen vermiyorsa o zaman kac git derdim ama simdi anlatiklarina bakiyorum onun söylediklerini tekrar tekrar okudum yanlış karar alıyor benim düşünceme göre ya seni korkutmak icin ona kacman icin boyle bir sey soyluyor ya da seni gercekte sevmiyor bu cocuk.. Bak 23 yasindasin akili davran ailnei anneni arkana alma

      Yorumla
  • Prensessinkizi
    Prensessinkizi Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Niye kaçmadı istiyo anlamadim 19 yaş evliliği düşünmen için çok erken bir yaş iyi yapmışsın sırf kaçmayı reddettigin için evlenicekse başkasıyla terket onu rahat evlensin

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • 141998
    141998 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Seni severim unutmam ama başkasıyla evlenirim saçma. Kaçalım ailenle barıştırırım olayı çok daha saçma. Asla öyle bir şey yapma. Ailenin izniyle o iş olursa devamını getirin. Unutma aile her şey

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      evet anne baba hersey cidden ama insan sevdiğinden de geçemiyor ki Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
  • Salemcat
    Salemcat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    19 yaşındasın isterse dünyaları sersin ne evliliği. Bir de gelmiş sen gelmezsen başkasını bulurum diyor. Ne önemi var böyle birinin? Seviyorsa evlenmesin başkasıyla da o zaman.

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İşte ben anlatamıyorum ona yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce evlenmek yuva kurmak istiyormuş bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye

      Yorumla
    • Salemcat
      Salemcat
      +1 yıl

      Etme zaten ne olacağı belli değil. Sıkılıp bunaldıysa bunun çaresi evlilik değil ki. Evlenseniz uzun bir evlilik olacağının garantisi yok. 19 yaşındasın daha üniversiteye git gez toz eğlen evlenmek için çok erken daha. Seviyorsun tamam ama böyle yapacaksa bırak gitsin 2 ağlarsın geçer gerçekten

      Yorumla
  • AĞıRDeNGeSiZ
    AĞıRDeNGeSiZ Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Kaçmak hayatinin en büyük hatası olur. Seni sevse bekler mücadele eder. Sakin yanlış bisey yapma seni seviyosa evlenmez zaten sevmiyosada gidip evleniyisa ne halt olduğunu öğrenmiş olursun.

    1
    8 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bir kaç kez bana evlenme yaşının geldiğini ve artık evlenmesi gerektiğini söyledi köyden bulacagi biri ile sozlenecegini söyledi sanki o an dünyam başıma yıkıldı gecelerce ağladım onu kaybetmekten de korkuyorum ona kacmadigim için bunları bana yapıyor gelip işte diyorum ama bizim durumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım ailemi birakamadim Şu an ayriyiz arada bir arıyor beni bunları yüzüme vuruyor

      Yorumla
    • AĞıRDeNGeSiZ
      AĞıRDeNGeSiZ
      +1 yıl

      Gelip istesin seni nişanlı kalın nişanlandıktan sonra evlenmek kolay zaten. Bu seninki uyanik kacirim her türlü masraftan yirtim falan sakın

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Düğünümüzü yapacam diyor herseyi ayarlamisti bile ama bundan vazgeçmiyor Nuh diyor peygamber demiyor suanlik. ilerde bilmiyorum fikri değisirmi ama ben onu çok seviyorum. Daha kötüsü imam nikahimiz var 2 ay öncesinde imam nikahı kiydirdi bize arkadaşlarımdan git artık o senin kocan olmus onun istediklerini yapmazsan günahı senin boynuna diyen oldu. Çok zor berbat bir durumdayim Şu an. ona rağmen bile gidip evlenebilecek zorunda kaldığını söylüyor ne yapıcam hiç bilmiyorum :(

      Yorumla
    • AĞıRDeNGeSiZ
      AĞıRDeNGeSiZ
      +1 yıl

      Cidden sana ne diycegimi bilemiyorum😡resmi nikah kiymadan dini nikah mi kiydin. Kendini mahfetmisin. Bu adam evlense resmi nikah yok güvencen yok kime şikayet edicen. Hangi devlet kurumuna? Bide bu adam isterse boşanır senden sen bosanamazsin

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet öyle ama bana zorla kiydirdi eğer kiymazsak Ailene herseyi anlatırım tüm konusmalarimizi okuturum dedi :(

      Yorumla
    • AĞıRDeNGeSiZ
      AĞıRDeNGeSiZ
      +1 yıl

      Bu nikah geçerlimi bilemiyorum. bir hocaya danis. Allah yardımcın olsun

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Amin inşallah

      Yorumla
    • AĞıRDeNGeSiZ
      AĞıRDeNGeSiZ
      +1 yıl

      Rica ederim))

      Yorumla
  • Tatmınator89
    Tatmınator89 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 84%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı.

    Bence sana biraz kabalık ve bencillik etmiş senin gönül yarana tuz basmış nedemek ya okadar yaşanmışlıklar olsun sonra yok köyden kız bulsun yok böyle dünya yapsa zaten kendi daha beter acı çeker elin kızı senin gibi zaten bakamazki ayrıca köy kızlarıda eskisi gibi değil bilişim çağındayız dağ başındaki köy kızı bile cin gibi tamam evlenmek istemiş ama sırf evlenmek için evlenecem der gibide denmez ki ya insanın damara basma ayarı olur buda bodoslama saçma sapan laf etmiş bence

    0
    5 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Tatmınator89
      Tatmınator89
      +1 yıl

      Bence varya ne biryere gider nede başka biriyle evlenir sadece sinir harbinden saçma kaba söz çıkmış bence yani yapacak olan kişi helalleşir vedalaşır eyvallah der çeker gider ya da sessiz sedasız gider ama biraz saçma söz ermiş kuru sıkı sözler sizin iş tahmin ediyorum yoracak sizi ama olacak gibime geliyor çünkü böyle ataklarda genellikle sonu kavuşmaya yol alıyor sadece cefa ve zorlu süreç geçiyor

      Yorumla
    • Tatmınator89
      Tatmınator89
      +1 yıl

      Ve lütfen yüzünü asma herzaman kendini huzurlu tutmaya çalış çünkü buna ihtiyacın var

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum her zor olan şey güzellikler le sonuclaniyor çünkü. İnşallah öyle olur inşallah kavusuruz ama sanırsam çıktı yola o ses seda yok

      Yorumla
    • Tatmınator89
      Tatmınator89
      +1 yıl

      Birazcık sabır bakalım nolacak görelim mevlam neyler ne eylerse güzel eyler Rabbim hakkında hayırlısını versin 😊😊 bazı güzel olaylar sancılı süreçle olur ama cefa çekmeye değer dedirtir belkide güzel sonuç olacak sen gönlünü her halukarda ferah tut lütfen 😊😊😊

      Yorumla
  • ks_delisioglan
    ks_delisioglan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Saçmalama. Aklını başına al. Eğer seni gerçekten çok seviyorsa beklesin. Senin yaşın da onun yaşı da daha genc. Bı yere kaçtığınız yok onun amacı farklı. Ya da adamakıllı ailesi ile konuşsun o. Ben bilmem babam bilir de. Gelsin adamakıllı aileler tanışsın istesin.

    1
    0 Yorumla
  • Sparrowserce
    Sparrowserce Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ya bana kaçarsın ye evlenmek zorundayım gibi laflara sakın inanma Ben de kocamla kaçarak evlendim 2 yıl sürdü evliliğim kabusu yaşadım resmen Benim düştüğüm Hatay'a düşme seni seviyorsa zaten başkasıyla yapamaz evlenmez yalan söylüyor

    1
    7 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok üzüldüm size Şu an nerdesiniz ayrıldınız mı peki?
      Banada çok şeyler vadetti bir dediğimi iki etmedi onunla mutluydum 6 sene boyunca ama benden böyle bişeyi istedi ailemi birakamadim bir kaç kez cesarete geldim tamam gelicem seninle dedim sonrasında vazgeçtim kızdı bana heveslendirdin beni diye ama yapamadım Şu an ayrıyız 1 haftadır gel iste beni ailemden dediğim zamanda istesem bile ailen bir katkı sağlayamaz durumumuz pek yok onun ise var herseyi sürekli bunu söyledi ama umarım hatasının farkına varır elbet bir gün

      Yorumla
    • Sparrowserce
      Sparrowserce
      +1 yıl

      Kaçalım demeden önce ailesini gönderecek seni istetecek ben de böyle kandırıldım şimdi ayrıldım çok şükür 2 yıl oldu ailemle Barışana kadar da neredeyse kapılarında yattım

      Yorumla
    • Sparrowserce
      Sparrowserce
      +1 yıl

      Seni bırakıp zaten başkası ile evleniyorsa zaten sevmemiştir

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Siz Kurtulmuşsunuz cok sukur buna sevindim ama sizin acinizdan çok zor bir süreç olmuştur eminim çünkü bende yaşamış gibi oldum gerçeğini yasamasamda aklımda hayalimde hep canlandirdim korktum bu yüzden cesaret edemedim ve cesaret edemedim diye Şu an ayrıyız

      Yorumla
    • Sparrowserce
      Sparrowserce
      +1 yıl

      Bekle bakalım sabrın sonu selamet belki Allah sana Onun gerçek yüzünü gösterir zaten seni seviyorsa dayanamaz ayrılığa

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bende öyle düşünüyorum biraz zaman herseyin ilacidir Allah herseyi bilendir umarım güzel şeyler olur inşallah bu kadar seneye yazık olmaz bari :(

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Merhaba bana mesaj atabilirmisiniz acaba ben atmaya çalıştım ama olmadı sizinle biraz konuşmak dertlesmek istiyorum da tabi musaitseniz.

      Yorumla
  • gokyuzundekiball
    gokyuzundekiball Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Seni seven insan, senin acı çekeceğini bile bile bunlara katlanmana göz yumamaz, başka birine gitmeyi bırak.

    2
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • Teakta22cm
    Teakta22cm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 52%
    +1 yıl

    Çok acil ondan ayrıl ömür boyu gorme düşünme onu. Durumu iyiyse neden gelip seni istemiyor.. sizin durumunuz kötü olabilir.. sizinkiler birşey yapmaz ne demek... zenginse o yapsın o zaman herşeyi. Bu adam yalancı üç kağıtçı birisi senin güzel duygularinla oynuyor hemen sil engelle heryerden

    1
    0 Yorumla
  • GAYTANBIYIK
    GAYTANBIYIK Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Sakin öyle bir yanlış yapma benim kardeşim de kaçtı ve aileler kesinlikle barismadi kolay olmuyor o işler o yüzden seni seven bekler ailenden ister sakin kaçmak gibi bı hata yapma

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır yapmam ama çok da üzülüyorum. :( Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • GAYTANBIYIK
      GAYTANBIYIK
      +1 yıl

      Valla kusura bakma seni seviyorsa gelsin usulü ile istesin sakin kaçma çok pişman olursun ailenin imkanı olmayabilir ama bu onun seni usulü ile istemeyeceği anlamına gelmez kacirsa da evi tek duzecek istese de ailenin imkanı yoksa bence güzellikle olsun olmuyor sa da unut gitsin

      Yorumla
  • Zhzhsyh
    Zhzhsyh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 37%
    +1 yıl

    Evlenir belkide sevdiği kişiyi unutup evlendiği kişiyi zamanla seveceğini zanneder ve bunu beceremez ve en sonunda evliyken karısı aldatır.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bencede oyle cunku beni cok seviyor yapamaz diye dusunuyorum ama bir yandan da tedirgin olmuyor degilim tabi :( cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ne derler bilirsin yanındaki ile yaşlanırsın ama aklındaki ile ölürsün o sana her zaman aşık olacak başka birisiyle birlikte olsun olmasın aşk ebedidir 😊 Bilmiyorum belki seni ikna etmek için diyordur belki gerçekten de ciddidir hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun kuzum

    1
    0 Yorumla
  • Okaliptus2
    Okaliptus2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Saçma. 19 yaşında evlenme yaşın gelmiş mi diyor sana? Ben bu yaşta evliliğin yanından geçmiyorum. Hayatında vizyonun yoksa bir hedefin amacın yoksa dediğin yoldan gidersin. Sadece aile kurayım eşim ne derse o dersen buyur git. Ama hayata farklı bakmak istiyorsan sen de onu unutacaksın. Zaman alır ama iyi ki dersin. Sakın bu yaşta evlenmeyi düşünme derim

    1
    0 Yorumla
  • Dudugungoren
    Dudugungoren Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 40%
    +1 yıl

    Kuzu yorumlara hak veriyorum taşıtın olarak söylüyorum bu yaşta evlilikmi? Hemde kendini böyle mecbur hissederek asla!

    1
    5 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Dudugungoren
      Dudugungoren
      +1 yıl

      Bebeğim tek konu bu değil aslında yaşadıklarının benzerlerini yaşadığım için seni aydınlatmayı kendime vazife belledim ama böyle olmaz özelden mesaj atarmısın bana

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Olursan konuşalım ama mesaj atmayı denedim bu üyeye mesaj gonderemezsiniz diyor siz deneseniz bir de

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Olur tabi olacakti klavye hatası hep

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Olur tabi konuşuruz mesaj atmayi denedim ama bu uyeye mesaj gonderemezsiniz diyor birde siz deneseniz bana mesaj atmayı

      Yorumla
  • 12345ftm
    12345ftm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    Bence evlenemez aklı derken birinin gönlü birindeyken evlenemezde sevmiyrsa yapar belki sadece eş ariyorduk güzel

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende oyle dusunuyorum ama tedirginim yine de ya. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum

      Yorumla
  • Leyla57
    Leyla57 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    O senin sevgilin başkasıyla kaçarsa aldatmaya girer o böyle bir şeyi sen onunla evlenmezsen kendine hak göremez çok saçma. Bmce ayrıl bir daha da yüzün bakma. Rahatsız ederse de korunma talebi et.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      yok o başkasıyla değil benimle kaçmak istiyor şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
  • Boşverismişimdi
    Boşverismişimdi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 60%
    +1 yıl

    Evlenilir belki daha bir birliktelik olur adam sana başka kız bulurum ben demiş resmen yol ver gitsin ne kadar sevsende senin için ölüp bitecek hâli yok fakat insan bir müddet üzüntüsünü yaşamak için bile kendine zaman ayırmalı bu direkt başka biri ile evlenmenin peşinde bir şöyle bak olaya senin için hayırlı değil belkide birine takılıp kalmayın

    1
    0 Yorumla
  • afrodit2121
    afrodit2121 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bence blöf yapıyor ama ben neden kaçmak istediğini anlamadım ailenden gelsin istesin seni ailenin rızasını almadan asla evlenme bence mutlu olamazsın çünkü

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bencede blöf yapıyor ama yinede tedirgin ve rahatsız oluyorum tabi :( şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • afrodit2121
      afrodit2121
      +1 yıl

      Şöyle söyleyeyim öncelikle asla ve asla korkma çünkü gerçekten seven asla bırakıp gidemez sadee ona ne kadar sevdiğini belli et bence önce annenle konuş anneni ikna etmeye çalış bırak telefondan arasın

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Telefondan ararsa bile ben biliyorum annem kızacak konuşmak bile istemeyecek gelmeyin diyecek ama yüz yüze olursa annem mecbur dinleyecek ve engelleyemeyecekte bu yüzden ona gel yüz yüze konuşun annemde seni iyice bir tanısın dedim çünkü telefonda konuştuğu kişiyi görmüş olamayacak hem ben öyle deyincede kızdı yüzüme kapattı telefonu

      Yorumla
    • afrodit2121
      afrodit2121
      +1 yıl

      Canım valla kendi bilir huysuzluk yapmazsa sen ılımlı gidiyorsun zaten seninle uzlaşmakta çalışmayan kendisi bunu ona belirt restini çek geliyorsa gelsin d

      Yorumla
  • pettrichor
    pettrichor Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 53%
    +1 yıl

    Midesizliktir. bazen o çok sevdiğin aileni bile görmek istemezken sevmediğin kadınla nasıl aynı evde olacak?

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum ve daha 2 gün öncesinden ona hirsindan yapıyorsun bunları unutma ki bir gün hirsina yenik düşüç pişman olacaksın dedim o da bana ben pişman olmam ama sen bana kacmadigin için pisman olacaksın seni seviyorum hala ama unutmak zorundayım başka çare birakmadin bende dedi :(

      Yorumla
  • SkrErd37
    SkrErd37 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 55%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Ben inanmıyorum öyle bir şey yapacağını seni sevdiği halde başkası ile evlenirse kendisine ayrı bir acı yaşatmış olur.

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Aynen öyle bende aynısını düşünüyorum ama yinede içimde bu tedirginlik oluyor arada bir :(

      Yorumla
    • SkrErd37
      SkrErd37
      +1 yıl

      Allah hakkınızda hayırlısı neyse nasip etsin inşaallah ya

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Amiin inşallah çok teşekkür ederim

      Yorumla
  • Blackwomen009
    Blackwomen009 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 53%
    +1 yıl

    Seni çok seven biri gelip seni ister ailenden sakın kaçmak gibi bir hata yapma onun yerini birileri doldurur ama ailenin yeri dolmaz ve annesinden ona kız bulmasını istiyormuş bence onun için uğraşma çok seven biri onu söylemez bırak evlenirse evlensin kaçmam sakın delikanlı erkek sevdiğini telli duvaklı gelin alır herşeye rağmen..

    1
    0 Yorumla
  • Meczupbiryazar
    Meczupbiryazar Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 44%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Evlenemez aklı sendeyken evlense bile olmaz yürümez senli hayallerini başkasıyla yaşayamaz bu mümkün değil rahat ol daha çok gençsin mantıklı düşün

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum ama bazende tedirgin oluyorum korkuyorum zamanla unuturum seni napıyım diyor ona gitmem için :(

      Yorumla
  • Herzhafte_Eule
    Herzhafte_Eule Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Amaci başka inanma kuzum ayrıca yasin 19 evlilik yaşı değil daha erken hem. Madem seviyor gelip istesin neden kaçmak istiyor

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bizim durumumuz yok birazda gelip istesek bile vermezler seni bana verseler bile hicbiseye katkıları olmaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz diyor çok istiyor beni ama ben cesaret edemiyorum o ben senin için ölüme bile gelirim sen cesaret bile edemiyosun diyor çok zoruma gidiyor köyden annesinin bulduğu biriyle evlenirde beni unutur diye ödüm kopuyor çok korkuyorum napicagimi da bilmiyorum :(

      Yorumla
    • Herzhafte_Eule
      Herzhafte_Eule
      +1 yıl

      Evlensin sevse sana bu cümleyi kurmaz hersey fakirlik değildir sevince zamanla herseyi yapar kusura bakma sevmiyor

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Kurmadzdi evet ama ben ona bir kaç kez ister istemez umut verdim yorulmuş o da artık tamam gelecem dedim emindim ama daha sonrasında yapamayınca kızdı bana

      Yorumla
  • Alminprt
    Alminprt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 52%
    +1 yıl

    Benim sevgilim de kaçalım dedi, ama ben hem okuyorum hemde aileme bunu yapamam. Sonra anlaştık ama. Seviyorsa bırakmaz

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ne güzel anlasmissiniz sonunda keşke bende sizin kadar şanslı olabilseydim. Bazen bende öyle düşünüyorum seviyor o beni bırakamaz ama bilmiyorum tabi birazda endişelendiriyorum bakalım ne olacak sonumuz

      Yorumla
    • Alminprt
      Alminprt
      +1 yıl

      Umarım herşey istediğin gibi olur

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Amin inşallah teşekkür ederim.

      Yorumla
  • moderngile1234
    moderngile1234 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 49%
    +1 yıl

    seni korkutmak için yapıyor bence sende direk kaçmayı seçme ailenle konuş vermezseniz kaçarım diye korkut onları

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Zaten ben ona defalarca söyledim çok dil döktüm ben ona gel iste önce vermezlerse kaçacagm dedim şimdi yapamayan o zaman da yapamaz dedi

      Yorumla
    • moderngile1234
      moderngile1234
      +1 yıl

      o kolay yolu seçiyor

      Yorumla
  • dremear
    dremear Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    Seni tebrik ettim gerçekten. İyi ki de alieni zor durumda bırakmamışsın bırak giden gitsin sevse beklerdi zaten

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Orası öyle tabi ama bizim kurduğumuz hayalleri bir başkasıyla yasayacak diye ödüm kopuyor korkuyorum onu kaybetmek de istemiyorum ailemi de :(

      Yorumla
    • dremear
      dremear
      +1 yıl

      Boşver o seni unutmasa bunu yapmazdı emin ol buna

      Yorumla
  • Beğendilitavuk
    Beğendilitavuk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 47%
    +1 yıl

    Nekadar saçma bir insanla evlenmek için başkasıyla evlenirim diye tehtit etmek ne? Yarın seni nelerle tehtit eder acaba... gereksiz bir ilişki bence

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet öyle ama onu sevdigimden vazgeçmiyorum bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum :(

      Yorumla
  • mars_meleği00345
    mars_meleği00345 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    yalan söylüyor tek amacı seni ailenden koparmak bunla evlenme başkasıyla evlensin sevgi değildir bu kendine düzgün karakterli birini bulman daha iyi olur

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bencede beni kandırıyor ama yinede tedirginim onu düşündükçe deli oluyorum korkuyorum :(

      Yorumla
    • mars_meleği00345
      mars_meleği00345
      +1 yıl

      sakin ol sana hiçbişey yapamaz sakın onun aklına bakıp da aileni terketme ailen senin her şeyindir sığınacağın kapıdır onların razı olduğu kişiyle evlen gönül rızasıyla kaçarak değil kaçarsan o kaçtığın yerde hiçbir hakkın olmaz ve seni ezerler

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet orası öyle ama ben onu seviyorum onunla evlenmek istiyorum o da inat etmese hersey çok güzel olacak da iste

      Yorumla
    • mars_meleği00345
      mars_meleği00345
      +1 yıl

      o zaman bilemem

      Yorumla
  • JoNaThaN34
    JoNaThaN34 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    olmaz çok zor onun için de. seviyorsan ilgisiz olma yinede karar senin güveniyormusun önemli olan nokta o. gerisi formalite

    1
    6 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ona sonuna dek güveniyorum biz birbirimizi çok seviyoruz ama bu konusan dolayi ayriyiz 2 haftadır hala ona kacmami ümit ediyor bekliyor ama ben yapamıyorum ailemi birakmiyor um bu yüzden bana cok kızgın ve ayriyiz :(

      Yorumla
    • JoNaThaN34
      JoNaThaN34
      +1 yıl

      istesin duygu güzellikle kaçmak neymiş aileler küsüyor öyle olunca eskidenmiş o haklısın o konuda

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bende hergün her arayisinda hatasini anladı gelip isteyecek heralde ümidiyle açıyorum o telefonu ama yok daha çok canımı yaķiyor farkında değil

      Yorumla
    • JoNaThaN34
      JoNaThaN34
      +1 yıl

      bende yeni sözlendim kaçalım dedim birkaç defa baktım kız üzülüyor kapattım konuyu gittik istedik kaçıp ne olacak sanki cahillik

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      En iyisini yapmışsın cidden ama sonunda birbirinize kavuşacaksiniz sonuçta hersey erkeğin elinde bu konuda bence inşallah siz mutlu mesut bir şekilde hayallerinizi yaşarsınız.

      Yorumla
    • JoNaThaN34
      JoNaThaN34
      +1 yıl

      bizi düşünme sen iyice konuş onunla ayrılmanız için bir sebep yok yani

      Yorumla
  • RILEYCOOPER
    RILEYCOOPER Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 43%
    +1 yıl

    Sevdiğin kişiyle evlen, seni sevenle değil. Tabi sonradan sevebilirsen, yani evlendikten sonra alışıp sevebilirsen sana kalmış

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben onu seviyorum başka birisini istemiyorum 6 yıl boyunca o da beni seviyor ama Gelip istememekle inat ediyor :(

      Yorumla
    • RILEYCOOPER
      RILEYCOOPER
      +1 yıl

      Ee evlenmeden birlikte olmaya devam edin ne zarar gelir ki

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bana kalsa ben onu her türlü kabul ederim bu sekilde de bana uyar hiçbir sakıncası yok ama evlilik için yaşı geçiyormus öyle diyor kendisi

      Yorumla
  • Abbasov_Abbas
    Abbasov_Abbas Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 30%
    +1 yıl

    Seven döner mi? sorusuna en iyi cevap seven terk etmezdir. Seni gerçekten seviyorsa evlenmez başkasıyla , hem daha yaşı 23 neden acele ediyor?

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Annesi babası koyde yaşıyor bu da yengesiyle Abisinin yanında kalıyor artık benimde bir Yuvam olsun diyor ama cook acele ediyor :(

      Yorumla
    • Abbasov_Abbas
      Abbasov_Abbas
      +1 yıl

      Kuş yuvası mı bu , öyle hemen şıp diye kurulmaz ki

      Yorumla
  • GecGelenSıcaklık
    GecGelenSıcaklık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 49%
    +1 yıl

    özür dilerim ama senden sıkılmış gibi geldi bana. Yani kavuşamayacaksam vazgeçeyim mantığı sıkıldığında ve sevgi azaldığında başlar...

    1
    8 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok sıkılmak değil öyle olsaydı anlardım dile kolay 6 sene bir dediğimi iki etmedi her istediğimi yaptı beni de cok istedi yani kavuşmak anlamında çok istedi ama gelip isteme olayina karşı geldi o konuda anlasamadik bir türlü şuanda ayrıyız zaten :(

      Yorumla
    • GecGelenSıcaklık
      GecGelenSıcaklık
      +1 yıl

      işte onu diyorum yani o defalarca beraber kaçmak istemiş ama sen olmaz demişsin o da en sonunda pes etmiş.

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Aynn oyle oldu zaten yoruldum ben artık dedi :(

      Yorumla
    • GecGelenSıcaklık
      GecGelenSıcaklık
      +1 yıl

      hiç dokunma, yazma eğer gerçekten seni seviyorsa elbet kabul edecektir istemeyi

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet şuanda da öyle yapıyorum zaten 1 haftadır ayrıyız ama her an köye gidebilir sanki gibime geliyor bakalım inşallah hatasını anlarda gelir

      Yorumla
    • GecGelenSıcaklık
      GecGelenSıcaklık
      +1 yıl

      eğer zaten köye giderse başka rüzgarlara yelken aç o seni çoktan unutmuş demektir çok düşünme o yüzden yoksa hata yaparsın

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      evet doğru ama umarım gitmez hala gitmemiş ama ilerisi ne olur bilmiyorum eğer gidersede sözlenmeden geri dönmez bence :(

      Yorumla
    • GecGelenSıcaklık
      GecGelenSıcaklık
      +1 yıl

      sözlenmeden geri dönse bile gittiği an senden vazgeçmiş demektir. Bu da demek ki birgün bir zorluk çıksa yine senden vazgeçebilir anlamına geliyor. Biliyorum çok zor ama köye gittikten sonra geri gelse bile kabul etmemelisin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Benim yaptigim hatayi siz yapmayın çok sevdim o beni çok sevdi 1.5 Yil birlikteydik ayrılmak zorunda kaldık şimdi ikimizde baskasiyla nisanliyiz ama ikimizde çok pişmanız ama kavusmamiz imkansız seviyorsan herkese herseye rağmen bırakma 😓

    1
    5 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yaa çok üzüldüm belki de geri dönebilirsiniz birbirinize henüz hicbiseye geç kalmış değilsiniz ki nasıl olsa ikinizde pişmansiniz :(
      Sizce ben ne yapmalıyım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana kalsa nisanimi atar hemen ona koşarım ama öyle kolay değil işte olmuyor Bu saatten sonrada kavusmamiz imkansiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlamadigim şey ailen neden izin vermiyor

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok üzüldüm ya inşallah hakkınızda hayırlısı olur :(

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ailemden gelip istemedi ki beni babam bilmiyor annem 2 sene önce öğrenmişti bizi ama onay vermemişti sevgili olmamıza bizim birazda durumumuz yok bana seni gelip istesek bile ailen ne kadar katkı saglayabilir en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam bana guven diyor

      Yorumla
  • Ebrar_asln
    Ebrar_asln Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 65%
    +1 yıl

    Doğru söylediğini sanmıyorum ama doğru söylüyorsa evlenirse gayet de mutlu olur. Ona göre düşün derim.

    1
    8 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ne yapmalıyım sizce?

      Yorumla
    • Ebrar_asln
      Ebrar_asln
      +1 yıl

      Kaçmak yerine ailenle konuşmayı derdin mi, belki beraber konuşabilirsiniz..

      Yorumla
    • Ebrar_asln
      Ebrar_asln
      +1 yıl

      *denedin mi?

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Annem biliyordu bizi daha doğrusu 2 sene önce öğrenmişti bizi ama onay vermemişti sevgili olmamıza bizim birazda durumumuz yok bana seni gelip istesek bile ailen ne kadar katkı saglayabilir en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam bana guven diyor durumları da iyi gerçekten beni mutlu edeceğine inanıyorum ama ailemi bırakmıyorum işte yapamıyorumo da gelip istemem ya öyle ya böyle diyor :(

      Yorumla
    • Ebrar_asln
      Ebrar_asln
      +1 yıl

      Sen böyle anlatınca şimdi niyetinin ciddi olduğunu düşünmüyorum. Demekki ailen de bişey bulmuş yani. Çünkü durumu iyi falan diyosun. Yoksa izin verirlerdi. Zaten o da gerçekten ciddi olsa ne olursa olsun gelir isterdi. 10 kere gidip istemiş adam tanıyorum yani. Sana bu kadarını söyleyeyim.

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ailem bilmiyor onu sadece annem biliyordu ama onada bu kadar detaylı anlatmadim o sevgili olaylarına kızıyor o yüzden bişey anlatmadim anneme yani durumunun iyi olduğunu falan söylemedim ama çocuğa dedim gel işte ben bir konuşayım diye istesem bile seni bana vermezler dedi

      Yorumla
    • Ebrar_asln
      Ebrar_asln
      +1 yıl

      Madem öyle diyorsun verirler yani. Demekki kadın niyetinizin ciddi olduğuna inanmamış. Çocuk resmen bişeyler çeviriyor ama çözemedim ya...

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bencede öyle ilk istemelerinde belki vermezlerdi ama ikinciye üçüncüye muhakkak verirlerdi eğer o kadar istemelerine rağmen vermezlerse kaçacam seninle dedim ama şimdi kaçamayan o zaman da kacamaz dedi guvenemedi ben ne onu kaybetmek istiyorum ne de ailemi çok kötü bir çıkmaza düştüm napicagimi bilmiyorum

      Yorumla
  • Efendi_Uslu
    Efendi_Uslu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl

    Evlenmem demek ki doğru kişi değil. İstersem 40 yaşına geleyim sevdiğim insanla beraber olmak istiyorum.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok iyi düşünüyorsunuz keşke herkes sizin gibi düşünse

      Yorumla
  • Çitaaaaaaaa
    Çitaaaaaaaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bence sen bu kişi ile evlenme çünkü hem sen daha çok gençsin ve bu kişi resmen seni tehdit ediyor kendisini bulunmaz Hint kumaşı sanıyor eğer ki bu kaçalım seni ailen ile barıştıracam diyorsa hiç inanma eğer ki seni gerçekten seviyorsa kaçma fikri asla aklında olmayacak ve başka kız lafı etmeyecek seni bir defa değil 100 defa isteyecek elbet ailen pes edecek

    3
    0 Yorumla
  • _Ponçik
    _Ponçik Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    Kaçmak zorunda değilsiniz güzellikle ailenden isteyemiyor mu ki brnce yapamaz öyle bişey hözünü kotkutmaya çalışıyor

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi

      Yorumla
    • _Ponçik
      _Ponçik
      +1 yıl

      Annene bahset böyle biri var diye istediğini söylersen verirler herhalde onu da gelmeye ailenden istemeye ikna et aileni yok saymasına izin verme

      Yorumla
  • Papatyamsikadin
    Papatyamsikadin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 62%
    +1 yıl

    Gelip ailenden istemeyi düşündü mü peki bu arkadaş?

    2
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır gelip istemedi. Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Papatyamsikadin
      Papatyamsikadin
      +1 yıl

      Madem seni çok seviyor gelip ailenden istesin kaçmak nedir? Sana ne kadar gönül koyarsa koysun o senin ailen değil o yüzden onu değil aileni tercih etmeye devam et

      Yorumla
  • SAVASCI03
    SAVASCI03 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 385 cevap paylaştı.

    kacmamalisin gelip seni istesin o kadar cok seviyorsa ailenden

    2
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Inat edip gelmiyor ki istemeye. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum

      Yorumla
  • ərkək
    ərkək Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 939 cevap paylaştı.

    sen olmazsan ille başka biriyle evlenecek ama seni tehdit etmesi saçma madem seni seviyor gelsin adam gibi istesin kaçmak nedir

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • ərkək
      ərkək
      +1 yıl

      Bu devir de kimseye güven olmaz ailenin durumu yok diye de kaçılmaz

      Yorumla
  • geyikci2
    geyikci2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Bence blöf yapıyor. Senin ile evlenmek istediği apaçık ortada iken niye başkasına baksın. Oyuna gelme.

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bencede öyle. Daha 2 gün önce buluşmaya çağırdı ve gittim dedim ki ona Şu an bunları yaparsan da Hırsından yaparsın ama elbet birgün hirsina yenik düşüp pişman olacaksın dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi o günden sonrada hala arıyor beni arada bir

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bir deBizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
  • Açılay123
    Açılay123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Aklı sendeğse başkasıyla mutlu olamaz o evlilik yürümez. Sen doğru olanı yapıyorsun sakın kaçma yaşlarınızda küçük daha

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bende öyle düşünüyorum ama birazda tedirginim tabi :(

      Yorumla
  • ahmet0020
    ahmet0020 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 54%
    +1 yıl

    Gelsin güzelce istesin konuşun bir kac sene nişanlı kalın o da durumunu daha iyi düzeltsin senin maddi durumun iyi olmasa da manevi olarak yanında olman yeterli zaten seviyor madem biraz sabırla mücadele etmeli ve bir başka kişiyi aklına koyuyorsa koşa koşa gidebilir sabırla mücadele edip anlayışlı olmalı senin de ergenliğin geçmeli bir daha öyle düşünürse evlen o zaman nappim de gel istersin nişanlı kalırız bir kac sene acele edeceksen git evlen de

    0
    0 Yorumla
  • Rutea
    Rutea Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl

    Abi 19 yasinda hayatin daha basindasin. Onun gibi sevecegin insanlar olacak. Senden daha degerli dunyada hic birsey yok. Oku meslek sahibi ol seni tehdit etmeyecek akli basinda nitelikli bir insanla evlen. Ailene kusup gidersen seni koruyup kollayacak insanlara kuser gidersin yarin birgun o adam seni doverse soverse mutsuz ederse donecegin destek alacagin ikisiler ailen asla boyle aileni incitme

    0
    0 Yorumla
  • DontLoveAnyone
    DontLoveAnyone Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 46%
    +1 yıl

    Sen bu öküzün peşinde hala ne dolanıyorsun defet gitsin. Senin olay ya bu burdaki Apple store kapalı ama bizim köydeki açık ordan alacağım der gibi. Öf be ne kadar Safsınız kızım ya. Benim hiç sevgilim olmadı ama bu yaşıma kadar ben bile saçma buluyorum. Yol ver gitsin ona.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (351)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aklı başkasındayken evlenebilir mi? 3 cevap verildi
Esrar kullanan biri ile evlenilir mi? 8 cevap verildi
Bu zihniyette biriyle evlenilir mi? 14 cevap verildi
İnadına başkası ile birlikte olup, evlenmek? 5 cevap verildi
Böyle biriyle evlenilir mi devam edilir mi? 11 cevap verildi
Evlenip boşanan biri ile evlenilir mi? 54 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨