AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
274Cevap
6 senelik birisi seni böyle bir duruma düşürüyorsa istediği kadar sevsin herşey biter. Ne demek tanımadığı birine bir anda seni bırakıp gitmekle tehdit ediyor 🤔🔪
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti
Çok saçma konuşuyor biraz duygularına yenikde olabilir. mantikli olani yapmalı en azından aileler tanışsın isim konulur ne zaman yeterli noktaya gelirseniz evlenirsiniz. Sevenler ayrılmasın zaten birgün evlenirsiniz yani ney ki evlilik ya aceleye getirmesin. Hayirlisi olsun
Amin inşallah teşekkür ederim bu arada güzel yorumunuz için
Salla kızım onu bırakır yarın bir gün ailenden başkası önemsemez seni unutma kaçmak kötü bir şey böyle bir teklifte bulunan seni ne kadar önemsiyor olabilir
Evet oyle tabii Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Eğer seni çok seviyorsa kimseyle evlenmez merak etme eğer evlendirirler diyorsa salla gitsin çünkü bahane onun haricinde parası çok önemli değil sen kendi ayakların üzerinde dur yeter kimseye muhtaç olma çünkü insanların ne yapacağı belli olmuyor annene durumu anlat gelsin seni istesin bu arada aranızdaki yaş farkı kaç o kaç yaşında sen kaç yaşındasın bunlar dönemli faktörler
şu an ben 19 o da 23 yasinda aslında gelip istese verirler ama ben bikere ona gitmedim diye o da gelmiyor istemeye inat ediyor Şu an ayriyiz onunla ama hicbir haber alamiyorum ondan gidip hemen birini bulur sozlenir diye cok korkuyorum onların köyünde kızları istemeye gelince aileler hemen verir sozlenirler bir an önce köyden kurtulmak için. o bu sekilde evlenmeyi yani köyden gorucu usulü evlenmeyi sevmezdi ama niye böyle birşey dedi bana aklım almıyor :(
Demek ki bir şeylerden vazgeçebiliyormuş
Simdi canim benim öyle bisey basma geldi bende gitmedim ayriltik sonra ama cocuk sensiz yapmam dedi daha buralarda cikti gtti köye yerlesti daha gelmiyor buraya biz ayriltik dye bende cok perişan oldum cok bir deri bir kemik kaldim ne yemek yiyodum hep agliyodum ama iste nasip kismet bu isler olmuyorsa olmuyor kader dylse ztn hep bir aksilik cikyor üzülme sen
Seni cok seviyorsa ztn neden evliyorki evlenmesin seni uzuyor öyle diyip kızdım simdi valah yaa bak benim o ayrildim kisi daha evlenmem sen olmasan dedi 2 sene gecti 3 cu sene girdi haberlerni aliyorum evlenmem ben dyomus ondan baskyla üzülme sen kurban olsun sna 😘
Sana tek tansiyem kimse icin uzulme aglama olan sna olur sen beni dinle uzulme aglama sakın bırak o aglasın üzülsün bide sna tek bir şey daha söylüycem misafır oldun kalpte kalmayı değil kalkmayı bil tamam kuzucum benim
şöyle anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Sizinki de kötü olmuş ablam ya üzüldüm inşallah hakkınızda hayırlısı olur :( Bide ben ona 2 gün önce bulusmak istedi benimle bulustum ve Şu an hırsızlar dolayı evlenicem diyorsun bir gün o girsin yenik düşüp pişman olacaksın eminim dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi
Telefon yanlış yazmış hirsindan dolayi yapıyorsun yenik duseceksin hirsina dedim
Bak bebegim biliyorum cok zor bende aylemle sevdigim adamin arasinda cok kaldım gtmedim bende ama ailen senin kotuluğu asla istemez sen onların canı kanısın ama cocukta seni seviyorsa evlenmez baskasını karı olarak nasil alcal hic sevmedi biriyle nasıl evlncek hem kendine yazık eder hem sna evlik öyle cocuk oyuncaği deyil de sen ona sevmediğin biryle ömür gecmez de beni seviyosan de bekle 1 2 sene daha gel iste ailemden beni de herşey usulunce olsun de kacmak felan de alilemin boynunu bukmem ben de cocuguda annenle bir yüz yüze getir konuşunlar ztn sen ben istyorum dersen ailen vercek tabi gelsin istesin seni üzmesin ağlatmasın senı üzüpte aglatıpta gidip baskaşıyla o senin göz yaşlarının üzerine yuva kuramaz kursa bile o evlikten ona hayir gelmez cunku ahını günahını alır onuda gectim göz yaslarının üzerine yuvası yuva olmaz onun
Sağol bebeğim benim ama benimkinin üzerinde 3 sene gecti senin olayın beni cok üzdü asıl de sen benim göz yaslarımın üzerine kurdün yuvadan pisman olcaksın de sen bana kurban ol de hemi az bekle de beni yani ne olduda evlenmek icin tutuşmusun sen de noluyormus ona seni 2 arada bir derede bırkmış allahtan korksun allahtan bir canı annrsinden koparıp almasın günaha girer gelsin istesin aylenden evlenin mutlu olun cok insllah. Bebegim bak allah hakında en hayırlısını versin eger eniste sna hayırlıysa olsun hayırsızsada güzel allahım hayırlı kılsın yine nasip ettsn sizi birbinize kız hic olmadı cok hayırsızsa 😊 sna yüzünü sen cok üzülmeden sna göstersin allahım insllah
Anladım ben kuşum onu yanış yazıldıği beli bisey olmaz ben okudum anladım ztn
O ne lan öyle aptal mı bu çocuk! Bence tabikide sakin onunla kaçma ama ikna da et daha yaşın 19 canım. Evlenmek için biraz daha beklemen daha iyi hele ki kacmak için. Hatta kaçmak için bekleme kaçmak da nedir. Ha ikna etmeye çalışıyorsun ikna olmuyor yol ver.
Seni gerçekten çok seviyorsa başka biriyle evlendiğinde asla mutlu olmaz olamaz garanti.
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi ama hala beni arıyor ara da bir
Ya seviyorsa gitmezdi abi o ne öyle bana çare bırakmadın evleniyorum ne demek
Aradığında açma demiyorum ama pek de normal konuşma evlenecek nede olsa
Yok ya blöf yapmış kolay değil öyle köyden kız bulsunlar evleneyim. Yaş geçme de hikaye artık evlilik yaşı ortalaması 27 falan o da blöf. 23 ne ki askerden yeni gelirsin zamanında gitsen.
Evet bencede öyle ama yinede bir korku var tabi geçen gün buluştuk ve bana yakinda sana davetiye de gonderecem dedi bide takmadim güldüm geçtim falan ama ne biliyim içim yaniyor yinede :(
Yani ister istemez tedirginlik olur biraz.
Açık net ailene sırtını dönme
istemeye bile gelmekten aciz birine ne kaçması
Yarın bigün yarı yolda bırakır haberin olsun
Çok gördük ölüp bitiyom diyenleri boşversene
Yok zaten o bana cok yalvardi yakardi da oyle bisey yapip kacmamda ben ama soyle birseyde var seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide :( şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Asla mutlu olamaz bence kendince seni zorluyo bana kacsin diye daha 19 yasindasin boyle hata yapma bence daha gencsiniz bir sekilde kaderinizde varsa evlenirsiniz
İnşallah vardır çok istiyorum ama hiçbişey yolunda gitmiyor Şu an akışına bıraktım herseyi ama 1 hafta sonra köye gidecegini söylüyor ya giderde başka türlü sözlü bir şekilde dönerse diye ödüm kopuyor içim içimi yiyor :(
Hayirlisi artik seni seviyosa boyle bir sey yapmaz umarim
Bekleyemezse seni cehennemin dibine kadar yolu var. Yok daha neler evlilik yaşı gelmişmiş. Ya böyle basit bahanelerin arkasına saklanmasınlar. Seni seviyorum ama ben evlenmeliyim ee niye evlilik denilen şey bekleyemez çok acalesi var !
Evet doğru ama bekleyemiyor bu sabah aradı beni o zaman annenin numarasını ver bana konuşayım gelse verirmisiniz diye bende ona telefonda konuşmak yerine gel yuz yuze Konuşun öyle şey olmaz dedim Hayır dedi ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi bana :(
Gerçekten Seven insan bunları söylemezdi sana. Onun aklı evlilikte Sevgiden haberi yok. Evlilik yaşı diye bir şey yoktur. mutlu eden insan her türlü mutlu eder bunun için kaçmaya gerek yok.
Çok doğru dediniz ama işte o bunu anlamıyor maalesef ki :(
Doğrular bunlar, Sizi anlaması ve dinlemesi lazım.
Pek birşey anlamadım kusura bakmayın.13 yaşından beri mi siz onunlasınız o da 17 yaşından beri. Verdiğiniz rakamlarda bir sıkıntı var. Bu bir troll sorusu bence.
Hayır ben 15 o da 19 yaşında iken sevgili olduk diğer o iki sene birbirimizi tanıyorduk ama henüz sevgili değildik ben onlarida ekledim
Sevdiğini kaçırmak istiyor ama annesine kız buldurup onunla normal bir şekilde evlenmek istiyor saçmalık... Seni istetsin ailesine karşı koyan falan yoksa
Onun ailesinden herkes beni biliyor benimde sadece annem ama o kadar detaylı bilmiyor oda. Çok dil döktüm ben ona gel iste diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile seni vermezler hadi verdiler diyelim durumunuz yok ve bir katkı sağlayamazlar en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye ailesi beni çok seviyor çok istiyorlardı ama onlara gitmedigim için hepsi kırgın bana şimdi de bana başka biri ile evlenmek zorunda kalacağını söylüyor henüz ortada biri yok ama anneme köyden bulduracam napıyım beni sen buna mecbur bıraktın diyor :(
Sakın kendini suçlama on yargılı davranmış 1 kez bile istebmeye gelmemiş şimdiden sizin durumunuz yok diye laf vuruyor ilerde daga büyük sorunlar çıkarabilir gelsin bir kere istesin sonrasında bakarsınız
Evet bende ona bunları anlatıyorum acele etmeyelim diyorum ama yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce yuva kurmak istiyormus bu yüzden acele ediyor
ona son noktayı koy gelir istersiniz vermezlerse kaçarız de. sana söylediklerini ben sana bakarımı düğün yaparımı ailene de söylesin... bunları kabul etmiyorsa yadabunlar yapıldıktan sonra hala ennem kız bulacak diyorsa sal gitsin
Onu da dedim kendisine önce bir gel iste vermezlerse ben sana kaçacagm dedim şimdi yapmayan o zamanda yapamaz dedi
bahane bence kaçmak gibi bir hata yapma
hadi ordan et seni sevmiyor.
Yasi gelmis evde kalmaktan korkuyor. ve seni bir baskasi ile evlenmekle tehdit ediyor. korum oyle delikanlinin cıktigi yere.
Seviyor ona eminim ama evlenmek te acele ediyor işte bu yüzden anlayamıyoruz.
Aklında başkası varken evlenenleri çok duydum ben de küçük bir yerde yaşıyorum böyle dedikodular dönüyor çok bırak evlensin unutur gidersin onun niyeti sadece evlenmek belli
Evet niyeti evlenip yuva kurmak bir an önce yengesi ve abisinin yanında yaşadığı için bunalmış öyle diyor. Benim ise tek endisem bizim onunla kurduğumuz hayalleri bir başkasıyla yasayacak diye ödüm kopuyor korkuyorum onu da kaybetmek istemiyorum napicagimida bilmiyorum :(
İllaki seninle evlenmek istese böyle bir cümle kurmaz
O da doğru. Bir bakıma benimle evlenmeyi çok istiyor çok yalvardi ama kaçmak olunca konu ben cesaret edemedim
bu nasıl sevgi? seni bekleyebilir istese. Resmen evlenmek için birlikte gibi bir şey. Sen aileni bırakma seni doğurup büyütmüşler sırf birini sevdin diye onları üzmeye değmez. Kaçma yani.
Evet Yapmadım zaten yapamadım da ama onu da çok seviyorum ilk defa bir çıkmaza düştüm ilk defa ne yapacağımı bilemedim ama ailemi seçtim onun ise başka biri ile evlenip bizim kurduğumuz o hayalleri başkasıyla yasamasindan korkuyorum :(
sen aileni seçmişsin bak ne güzel. Fakat o öbür kız yerine daha seni bile seçemiyor. Püüü ona
Henüz ortada bir kız yok ama evlenirim ben illaki seni çok bekledim diyor çok istedim ben seni amansız gelmedin diyor bana
Gercekten seviyorsa baskasini birak evliligi aklinin ucuna bile getirmez.. Ben bu isten birsey anlamadim hem seni seviyor hem de böyle bir düşüncede cok saçma
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Bak güzelim belliki ikinizde birbirinizi cok seviyorsunuz ama uzlaşamıyorsunuz.. O gelip ailende seni istemli vermezlerse tekrar tekrar istmeli madem cok seviyor senden vazgecmemeli eğer ailen vermiyorsa o zaman kac git derdim ama simdi anlatiklarina bakiyorum onun söylediklerini tekrar tekrar okudum yanlış karar alıyor benim düşünceme göre ya seni korkutmak icin ona kacman icin boyle bir sey soyluyor ya da seni gercekte sevmiyor bu cocuk.. Bak 23 yasindasin akili davran ailnei anneni arkana alma
Niye kaçmadı istiyo anlamadim 19 yaş evliliği düşünmen için çok erken bir yaş iyi yapmışsın sırf kaçmayı reddettigin için evlenicekse başkasıyla terket onu rahat evlensin
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Seni severim unutmam ama başkasıyla evlenirim saçma. Kaçalım ailenle barıştırırım olayı çok daha saçma. Asla öyle bir şey yapma. Ailenin izniyle o iş olursa devamını getirin. Unutma aile her şey
evet anne baba hersey cidden ama insan sevdiğinden de geçemiyor ki Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
19 yaşındasın isterse dünyaları sersin ne evliliği. Bir de gelmiş sen gelmezsen başkasını bulurum diyor. Ne önemi var böyle birinin? Seviyorsa evlenmesin başkasıyla da o zaman.
İşte ben anlatamıyorum ona yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce evlenmek yuva kurmak istiyormuş bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye
Etme zaten ne olacağı belli değil. Sıkılıp bunaldıysa bunun çaresi evlilik değil ki. Evlenseniz uzun bir evlilik olacağının garantisi yok. 19 yaşındasın daha üniversiteye git gez toz eğlen evlenmek için çok erken daha. Seviyorsun tamam ama böyle yapacaksa bırak gitsin 2 ağlarsın geçer gerçekten
Kaçmak hayatinin en büyük hatası olur. Seni sevse bekler mücadele eder. Sakin yanlış bisey yapma seni seviyosa evlenmez zaten sevmiyosada gidip evleniyisa ne halt olduğunu öğrenmiş olursun.
Evet bir kaç kez bana evlenme yaşının geldiğini ve artık evlenmesi gerektiğini söyledi köyden bulacagi biri ile sozlenecegini söyledi sanki o an dünyam başıma yıkıldı gecelerce ağladım onu kaybetmekten de korkuyorum ona kacmadigim için bunları bana yapıyor gelip işte diyorum ama bizim durumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım ailemi birakamadim Şu an ayriyiz arada bir arıyor beni bunları yüzüme vuruyor
Gelip istesin seni nişanlı kalın nişanlandıktan sonra evlenmek kolay zaten. Bu seninki uyanik kacirim her türlü masraftan yirtim falan sakın
Düğünümüzü yapacam diyor herseyi ayarlamisti bile ama bundan vazgeçmiyor Nuh diyor peygamber demiyor suanlik. ilerde bilmiyorum fikri değisirmi ama ben onu çok seviyorum. Daha kötüsü imam nikahimiz var 2 ay öncesinde imam nikahı kiydirdi bize arkadaşlarımdan git artık o senin kocan olmus onun istediklerini yapmazsan günahı senin boynuna diyen oldu. Çok zor berbat bir durumdayim Şu an. ona rağmen bile gidip evlenebilecek zorunda kaldığını söylüyor ne yapıcam hiç bilmiyorum :(
Cidden sana ne diycegimi bilemiyorum😡resmi nikah kiymadan dini nikah mi kiydin. Kendini mahfetmisin. Bu adam evlense resmi nikah yok güvencen yok kime şikayet edicen. Hangi devlet kurumuna? Bide bu adam isterse boşanır senden sen bosanamazsin
Evet öyle ama bana zorla kiydirdi eğer kiymazsak Ailene herseyi anlatırım tüm konusmalarimizi okuturum dedi :(
Bu nikah geçerlimi bilemiyorum. bir hocaya danis. Allah yardımcın olsun
Teşekkür ederim. Amin inşallah
Rica ederim))
Bence sana biraz kabalık ve bencillik etmiş senin gönül yarana tuz basmış nedemek ya okadar yaşanmışlıklar olsun sonra yok köyden kız bulsun yok böyle dünya yapsa zaten kendi daha beter acı çeker elin kızı senin gibi zaten bakamazki ayrıca köy kızlarıda eskisi gibi değil bilişim çağındayız dağ başındaki köy kızı bile cin gibi tamam evlenmek istemiş ama sırf evlenmek için evlenecem der gibide denmez ki ya insanın damara basma ayarı olur buda bodoslama saçma sapan laf etmiş bence
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Bence varya ne biryere gider nede başka biriyle evlenir sadece sinir harbinden saçma kaba söz çıkmış bence yani yapacak olan kişi helalleşir vedalaşır eyvallah der çeker gider ya da sessiz sedasız gider ama biraz saçma söz ermiş kuru sıkı sözler sizin iş tahmin ediyorum yoracak sizi ama olacak gibime geliyor çünkü böyle ataklarda genellikle sonu kavuşmaya yol alıyor sadece cefa ve zorlu süreç geçiyor
Ve lütfen yüzünü asma herzaman kendini huzurlu tutmaya çalış çünkü buna ihtiyacın var
Bende öyle düşünüyorum her zor olan şey güzellikler le sonuclaniyor çünkü. İnşallah öyle olur inşallah kavusuruz ama sanırsam çıktı yola o ses seda yok
Birazcık sabır bakalım nolacak görelim mevlam neyler ne eylerse güzel eyler Rabbim hakkında hayırlısını versin 😊😊 bazı güzel olaylar sancılı süreçle olur ama cefa çekmeye değer dedirtir belkide güzel sonuç olacak sen gönlünü her halukarda ferah tut lütfen 😊😊😊
Saçmalama. Aklını başına al. Eğer seni gerçekten çok seviyorsa beklesin. Senin yaşın da onun yaşı da daha genc. Bı yere kaçtığınız yok onun amacı farklı. Ya da adamakıllı ailesi ile konuşsun o. Ben bilmem babam bilir de. Gelsin adamakıllı aileler tanışsın istesin.
Ya bana kaçarsın ye evlenmek zorundayım gibi laflara sakın inanma Ben de kocamla kaçarak evlendim 2 yıl sürdü evliliğim kabusu yaşadım resmen Benim düştüğüm Hatay'a düşme seni seviyorsa zaten başkasıyla yapamaz evlenmez yalan söylüyor
Çok üzüldüm size Şu an nerdesiniz ayrıldınız mı peki?
Banada çok şeyler vadetti bir dediğimi iki etmedi onunla mutluydum 6 sene boyunca ama benden böyle bişeyi istedi ailemi birakamadim bir kaç kez cesarete geldim tamam gelicem seninle dedim sonrasında vazgeçtim kızdı bana heveslendirdin beni diye ama yapamadım Şu an ayrıyız 1 haftadır gel iste beni ailemden dediğim zamanda istesem bile ailen bir katkı sağlayamaz durumumuz pek yok onun ise var herseyi sürekli bunu söyledi ama umarım hatasının farkına varır elbet bir gün
Kaçalım demeden önce ailesini gönderecek seni istetecek ben de böyle kandırıldım şimdi ayrıldım çok şükür 2 yıl oldu ailemle Barışana kadar da neredeyse kapılarında yattım
Seni bırakıp zaten başkası ile evleniyorsa zaten sevmemiştir
Siz Kurtulmuşsunuz cok sukur buna sevindim ama sizin acinizdan çok zor bir süreç olmuştur eminim çünkü bende yaşamış gibi oldum gerçeğini yasamasamda aklımda hayalimde hep canlandirdim korktum bu yüzden cesaret edemedim ve cesaret edemedim diye Şu an ayrıyız
Bekle bakalım sabrın sonu selamet belki Allah sana Onun gerçek yüzünü gösterir zaten seni seviyorsa dayanamaz ayrılığa
Evet bende öyle düşünüyorum biraz zaman herseyin ilacidir Allah herseyi bilendir umarım güzel şeyler olur inşallah bu kadar seneye yazık olmaz bari :(
Merhaba bana mesaj atabilirmisiniz acaba ben atmaya çalıştım ama olmadı sizinle biraz konuşmak dertlesmek istiyorum da tabi musaitseniz.
Seni seven insan, senin acı çekeceğini bile bile bunlara katlanmana göz yumamaz, başka birine gitmeyi bırak.
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Çok acil ondan ayrıl ömür boyu gorme düşünme onu. Durumu iyiyse neden gelip seni istemiyor.. sizin durumunuz kötü olabilir.. sizinkiler birşey yapmaz ne demek... zenginse o yapsın o zaman herşeyi. Bu adam yalancı üç kağıtçı birisi senin güzel duygularinla oynuyor hemen sil engelle heryerden
Sakin öyle bir yanlış yapma benim kardeşim de kaçtı ve aileler kesinlikle barismadi kolay olmuyor o işler o yüzden seni seven bekler ailenden ister sakin kaçmak gibi bı hata yapma
Hayır yapmam ama çok da üzülüyorum. :( Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Valla kusura bakma seni seviyorsa gelsin usulü ile istesin sakin kaçma çok pişman olursun ailenin imkanı olmayabilir ama bu onun seni usulü ile istemeyeceği anlamına gelmez kacirsa da evi tek duzecek istese de ailenin imkanı yoksa bence güzellikle olsun olmuyor sa da unut gitsin
Evlenir belkide sevdiği kişiyi unutup evlendiği kişiyi zamanla seveceğini zanneder ve bunu beceremez ve en sonunda evliyken karısı aldatır.
Bencede oyle cunku beni cok seviyor yapamaz diye dusunuyorum ama bir yandan da tedirgin olmuyor degilim tabi :( cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Ne derler bilirsin yanındaki ile yaşlanırsın ama aklındaki ile ölürsün o sana her zaman aşık olacak başka birisiyle birlikte olsun olmasın aşk ebedidir 😊 Bilmiyorum belki seni ikna etmek için diyordur belki gerçekten de ciddidir hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun kuzum
Saçma. 19 yaşında evlenme yaşın gelmiş mi diyor sana? Ben bu yaşta evliliğin yanından geçmiyorum. Hayatında vizyonun yoksa bir hedefin amacın yoksa dediğin yoldan gidersin. Sadece aile kurayım eşim ne derse o dersen buyur git. Ama hayata farklı bakmak istiyorsan sen de onu unutacaksın. Zaman alır ama iyi ki dersin. Sakın bu yaşta evlenmeyi düşünme derim
Kuzu yorumlara hak veriyorum taşıtın olarak söylüyorum bu yaşta evlilikmi? Hemde kendini böyle mecbur hissederek asla!
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Bebeğim tek konu bu değil aslında yaşadıklarının benzerlerini yaşadığım için seni aydınlatmayı kendime vazife belledim ama böyle olmaz özelden mesaj atarmısın bana
Olursan konuşalım ama mesaj atmayı denedim bu üyeye mesaj gonderemezsiniz diyor siz deneseniz bir de
Olur tabi olacakti klavye hatası hep
Olur tabi konuşuruz mesaj atmayi denedim ama bu uyeye mesaj gonderemezsiniz diyor birde siz deneseniz bana mesaj atmayı
Bence evlenemez aklı derken birinin gönlü birindeyken evlenemezde sevmiyrsa yapar belki sadece eş ariyorduk güzel
Bende oyle dusunuyorum ama tedirginim yine de ya. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum
O senin sevgilin başkasıyla kaçarsa aldatmaya girer o böyle bir şeyi sen onunla evlenmezsen kendine hak göremez çok saçma. Bmce ayrıl bir daha da yüzün bakma. Rahatsız ederse de korunma talebi et.
yok o başkasıyla değil benimle kaçmak istiyor şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Evlenilir belki daha bir birliktelik olur adam sana başka kız bulurum ben demiş resmen yol ver gitsin ne kadar sevsende senin için ölüp bitecek hâli yok fakat insan bir müddet üzüntüsünü yaşamak için bile kendine zaman ayırmalı bu direkt başka biri ile evlenmenin peşinde bir şöyle bak olaya senin için hayırlı değil belkide birine takılıp kalmayın
Bence blöf yapıyor ama ben neden kaçmak istediğini anlamadım ailenden gelsin istesin seni ailenin rızasını almadan asla evlenme bence mutlu olamazsın çünkü
Evet bencede blöf yapıyor ama yinede tedirgin ve rahatsız oluyorum tabi :( şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Şöyle söyleyeyim öncelikle asla ve asla korkma çünkü gerçekten seven asla bırakıp gidemez sadee ona ne kadar sevdiğini belli et bence önce annenle konuş anneni ikna etmeye çalış bırak telefondan arasın
Telefondan ararsa bile ben biliyorum annem kızacak konuşmak bile istemeyecek gelmeyin diyecek ama yüz yüze olursa annem mecbur dinleyecek ve engelleyemeyecekte bu yüzden ona gel yüz yüze konuşun annemde seni iyice bir tanısın dedim çünkü telefonda konuştuğu kişiyi görmüş olamayacak hem ben öyle deyincede kızdı yüzüme kapattı telefonu
Canım valla kendi bilir huysuzluk yapmazsa sen ılımlı gidiyorsun zaten seninle uzlaşmakta çalışmayan kendisi bunu ona belirt restini çek geliyorsa gelsin d
Midesizliktir. bazen o çok sevdiğin aileni bile görmek istemezken sevmediğin kadınla nasıl aynı evde olacak?
Bende öyle düşünüyorum ve daha 2 gün öncesinden ona hirsindan yapıyorsun bunları unutma ki bir gün hirsina yenik düşüç pişman olacaksın dedim o da bana ben pişman olmam ama sen bana kacmadigin için pisman olacaksın seni seviyorum hala ama unutmak zorundayım başka çare birakmadin bende dedi :(
Ben inanmıyorum öyle bir şey yapacağını seni sevdiği halde başkası ile evlenirse kendisine ayrı bir acı yaşatmış olur.
Aynen öyle bende aynısını düşünüyorum ama yinede içimde bu tedirginlik oluyor arada bir :(
Allah hakkınızda hayırlısı neyse nasip etsin inşaallah ya
Amiin inşallah çok teşekkür ederim
Seni çok seven biri gelip seni ister ailenden sakın kaçmak gibi bir hata yapma onun yerini birileri doldurur ama ailenin yeri dolmaz ve annesinden ona kız bulmasını istiyormuş bence onun için uğraşma çok seven biri onu söylemez bırak evlenirse evlensin kaçmam sakın delikanlı erkek sevdiğini telli duvaklı gelin alır herşeye rağmen..
Evlenemez aklı sendeyken evlense bile olmaz yürümez senli hayallerini başkasıyla yaşayamaz bu mümkün değil rahat ol daha çok gençsin mantıklı düşün
Bende öyle düşünüyorum ama bazende tedirgin oluyorum korkuyorum zamanla unuturum seni napıyım diyor ona gitmem için :(
Amaci başka inanma kuzum ayrıca yasin 19 evlilik yaşı değil daha erken hem. Madem seviyor gelip istesin neden kaçmak istiyor
Bizim durumumuz yok birazda gelip istesek bile vermezler seni bana verseler bile hicbiseye katkıları olmaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz diyor çok istiyor beni ama ben cesaret edemiyorum o ben senin için ölüme bile gelirim sen cesaret bile edemiyosun diyor çok zoruma gidiyor köyden annesinin bulduğu biriyle evlenirde beni unutur diye ödüm kopuyor çok korkuyorum napicagimi da bilmiyorum :(
Evlensin sevse sana bu cümleyi kurmaz hersey fakirlik değildir sevince zamanla herseyi yapar kusura bakma sevmiyor
Kurmadzdi evet ama ben ona bir kaç kez ister istemez umut verdim yorulmuş o da artık tamam gelecem dedim emindim ama daha sonrasında yapamayınca kızdı bana
Benim sevgilim de kaçalım dedi, ama ben hem okuyorum hemde aileme bunu yapamam. Sonra anlaştık ama. Seviyorsa bırakmaz
Ne güzel anlasmissiniz sonunda keşke bende sizin kadar şanslı olabilseydim. Bazen bende öyle düşünüyorum seviyor o beni bırakamaz ama bilmiyorum tabi birazda endişelendiriyorum bakalım ne olacak sonumuz
Umarım herşey istediğin gibi olur
Amin inşallah teşekkür ederim.
seni korkutmak için yapıyor bence sende direk kaçmayı seçme ailenle konuş vermezseniz kaçarım diye korkut onları
Zaten ben ona defalarca söyledim çok dil döktüm ben ona gel iste önce vermezlerse kaçacagm dedim şimdi yapamayan o zaman da yapamaz dedi
o kolay yolu seçiyor
Seni tebrik ettim gerçekten. İyi ki de alieni zor durumda bırakmamışsın bırak giden gitsin sevse beklerdi zaten
Orası öyle tabi ama bizim kurduğumuz hayalleri bir başkasıyla yasayacak diye ödüm kopuyor korkuyorum onu kaybetmek de istemiyorum ailemi de :(
Boşver o seni unutmasa bunu yapmazdı emin ol buna
Nekadar saçma bir insanla evlenmek için başkasıyla evlenirim diye tehtit etmek ne? Yarın seni nelerle tehtit eder acaba... gereksiz bir ilişki bence
Evet öyle ama onu sevdigimden vazgeçmiyorum bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum :(
yalan söylüyor tek amacı seni ailenden koparmak bunla evlenme başkasıyla evlensin sevgi değildir bu kendine düzgün karakterli birini bulman daha iyi olur
Bencede beni kandırıyor ama yinede tedirginim onu düşündükçe deli oluyorum korkuyorum :(
sakin ol sana hiçbişey yapamaz sakın onun aklına bakıp da aileni terketme ailen senin her şeyindir sığınacağın kapıdır onların razı olduğu kişiyle evlen gönül rızasıyla kaçarak değil kaçarsan o kaçtığın yerde hiçbir hakkın olmaz ve seni ezerler
Evet orası öyle ama ben onu seviyorum onunla evlenmek istiyorum o da inat etmese hersey çok güzel olacak da iste
o zaman bilemem
olmaz çok zor onun için de. seviyorsan ilgisiz olma yinede karar senin güveniyormusun önemli olan nokta o. gerisi formalite
Ona sonuna dek güveniyorum biz birbirimizi çok seviyoruz ama bu konusan dolayi ayriyiz 2 haftadır hala ona kacmami ümit ediyor bekliyor ama ben yapamıyorum ailemi birakmiyor um bu yüzden bana cok kızgın ve ayriyiz :(
istesin duygu güzellikle kaçmak neymiş aileler küsüyor öyle olunca eskidenmiş o haklısın o konuda
Evet bende hergün her arayisinda hatasini anladı gelip isteyecek heralde ümidiyle açıyorum o telefonu ama yok daha çok canımı yaķiyor farkında değil
bende yeni sözlendim kaçalım dedim birkaç defa baktım kız üzülüyor kapattım konuyu gittik istedik kaçıp ne olacak sanki cahillik
En iyisini yapmışsın cidden ama sonunda birbirinize kavuşacaksiniz sonuçta hersey erkeğin elinde bu konuda bence inşallah siz mutlu mesut bir şekilde hayallerinizi yaşarsınız.
bizi düşünme sen iyice konuş onunla ayrılmanız için bir sebep yok yani
Sevdiğin kişiyle evlen, seni sevenle değil. Tabi sonradan sevebilirsen, yani evlendikten sonra alışıp sevebilirsen sana kalmış
Ben onu seviyorum başka birisini istemiyorum 6 yıl boyunca o da beni seviyor ama Gelip istememekle inat ediyor :(
Ee evlenmeden birlikte olmaya devam edin ne zarar gelir ki
Bana kalsa ben onu her türlü kabul ederim bu sekilde de bana uyar hiçbir sakıncası yok ama evlilik için yaşı geçiyormus öyle diyor kendisi
Seven döner mi? sorusuna en iyi cevap seven terk etmezdir. Seni gerçekten seviyorsa evlenmez başkasıyla , hem daha yaşı 23 neden acele ediyor?
Annesi babası koyde yaşıyor bu da yengesiyle Abisinin yanında kalıyor artık benimde bir Yuvam olsun diyor ama cook acele ediyor :(
Kuş yuvası mı bu , öyle hemen şıp diye kurulmaz ki
özür dilerim ama senden sıkılmış gibi geldi bana. Yani kavuşamayacaksam vazgeçeyim mantığı sıkıldığında ve sevgi azaldığında başlar...
Yok sıkılmak değil öyle olsaydı anlardım dile kolay 6 sene bir dediğimi iki etmedi her istediğimi yaptı beni de cok istedi yani kavuşmak anlamında çok istedi ama gelip isteme olayina karşı geldi o konuda anlasamadik bir türlü şuanda ayrıyız zaten :(
işte onu diyorum yani o defalarca beraber kaçmak istemiş ama sen olmaz demişsin o da en sonunda pes etmiş.
Aynn oyle oldu zaten yoruldum ben artık dedi :(
hiç dokunma, yazma eğer gerçekten seni seviyorsa elbet kabul edecektir istemeyi
Evet şuanda da öyle yapıyorum zaten 1 haftadır ayrıyız ama her an köye gidebilir sanki gibime geliyor bakalım inşallah hatasını anlarda gelir
eğer zaten köye giderse başka rüzgarlara yelken aç o seni çoktan unutmuş demektir çok düşünme o yüzden yoksa hata yaparsın
evet doğru ama umarım gitmez hala gitmemiş ama ilerisi ne olur bilmiyorum eğer gidersede sözlenmeden geri dönmez bence :(
sözlenmeden geri dönse bile gittiği an senden vazgeçmiş demektir. Bu da demek ki birgün bir zorluk çıksa yine senden vazgeçebilir anlamına geliyor. Biliyorum çok zor ama köye gittikten sonra geri gelse bile kabul etmemelisin
Benim yaptigim hatayi siz yapmayın çok sevdim o beni çok sevdi 1.5 Yil birlikteydik ayrılmak zorunda kaldık şimdi ikimizde baskasiyla nisanliyiz ama ikimizde çok pişmanız ama kavusmamiz imkansız seviyorsan herkese herseye rağmen bırakma 😓
Yaa çok üzüldüm belki de geri dönebilirsiniz birbirinize henüz hicbiseye geç kalmış değilsiniz ki nasıl olsa ikinizde pişmansiniz :(
Sizce ben ne yapmalıyım
Bana kalsa nisanimi atar hemen ona koşarım ama öyle kolay değil işte olmuyor Bu saatten sonrada kavusmamiz imkansiz
Anlamadigim şey ailen neden izin vermiyor
Çok üzüldüm ya inşallah hakkınızda hayırlısı olur :(
Ailemden gelip istemedi ki beni babam bilmiyor annem 2 sene önce öğrenmişti bizi ama onay vermemişti sevgili olmamıza bizim birazda durumumuz yok bana seni gelip istesek bile ailen ne kadar katkı saglayabilir en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam bana guven diyor
Doğru söylediğini sanmıyorum ama doğru söylüyorsa evlenirse gayet de mutlu olur. Ona göre düşün derim.
Ne yapmalıyım sizce?
Kaçmak yerine ailenle konuşmayı derdin mi, belki beraber konuşabilirsiniz..
*denedin mi?
Annem biliyordu bizi daha doğrusu 2 sene önce öğrenmişti bizi ama onay vermemişti sevgili olmamıza bizim birazda durumumuz yok bana seni gelip istesek bile ailen ne kadar katkı saglayabilir en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam bana guven diyor durumları da iyi gerçekten beni mutlu edeceğine inanıyorum ama ailemi bırakmıyorum işte yapamıyorumo da gelip istemem ya öyle ya böyle diyor :(
Sen böyle anlatınca şimdi niyetinin ciddi olduğunu düşünmüyorum. Demekki ailen de bişey bulmuş yani. Çünkü durumu iyi falan diyosun. Yoksa izin verirlerdi. Zaten o da gerçekten ciddi olsa ne olursa olsun gelir isterdi. 10 kere gidip istemiş adam tanıyorum yani. Sana bu kadarını söyleyeyim.
Ailem bilmiyor onu sadece annem biliyordu ama onada bu kadar detaylı anlatmadim o sevgili olaylarına kızıyor o yüzden bişey anlatmadim anneme yani durumunun iyi olduğunu falan söylemedim ama çocuğa dedim gel işte ben bir konuşayım diye istesem bile seni bana vermezler dedi
Madem öyle diyorsun verirler yani. Demekki kadın niyetinizin ciddi olduğuna inanmamış. Çocuk resmen bişeyler çeviriyor ama çözemedim ya...
Bencede öyle ilk istemelerinde belki vermezlerdi ama ikinciye üçüncüye muhakkak verirlerdi eğer o kadar istemelerine rağmen vermezlerse kaçacam seninle dedim ama şimdi kaçamayan o zaman da kacamaz dedi guvenemedi ben ne onu kaybetmek istiyorum ne de ailemi çok kötü bir çıkmaza düştüm napicagimi bilmiyorum
Evlenmem demek ki doğru kişi değil. İstersem 40 yaşına geleyim sevdiğim insanla beraber olmak istiyorum.
Çok iyi düşünüyorsunuz keşke herkes sizin gibi düşünse
Bence sen bu kişi ile evlenme çünkü hem sen daha çok gençsin ve bu kişi resmen seni tehdit ediyor kendisini bulunmaz Hint kumaşı sanıyor eğer ki bu kaçalım seni ailen ile barıştıracam diyorsa hiç inanma eğer ki seni gerçekten seviyorsa kaçma fikri asla aklında olmayacak ve başka kız lafı etmeyecek seni bir defa değil 100 defa isteyecek elbet ailen pes edecek
Kaçmak zorunda değilsiniz güzellikle ailenden isteyemiyor mu ki brnce yapamaz öyle bişey hözünü kotkutmaya çalışıyor
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Annene bahset böyle biri var diye istediğini söylersen verirler herhalde onu da gelmeye ailenden istemeye ikna et aileni yok saymasına izin verme
Gelip ailenden istemeyi düşündü mü peki bu arkadaş?
Hayır gelip istemedi. Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Madem seni çok seviyor gelip ailenden istesin kaçmak nedir? Sana ne kadar gönül koyarsa koysun o senin ailen değil o yüzden onu değil aileni tercih etmeye devam et
kacmamalisin gelip seni istesin o kadar cok seviyorsa ailenden
Inat edip gelmiyor ki istemeye. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum
sen olmazsan ille başka biriyle evlenecek ama seni tehdit etmesi saçma madem seni seviyor gelsin adam gibi istesin kaçmak nedir
Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Bu devir de kimseye güven olmaz ailenin durumu yok diye de kaçılmaz
Bence blöf yapıyor. Senin ile evlenmek istediği apaçık ortada iken niye başkasına baksın. Oyuna gelme.
Bencede öyle. Daha 2 gün önce buluşmaya çağırdı ve gittim dedim ki ona Şu an bunları yaparsan da Hırsından yaparsın ama elbet birgün hirsina yenik düşüp pişman olacaksın dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi o günden sonrada hala arıyor beni arada bir
Bir deBizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Aklı sendeğse başkasıyla mutlu olamaz o evlilik yürümez. Sen doğru olanı yapıyorsun sakın kaçma yaşlarınızda küçük daha
Evet bende öyle düşünüyorum ama birazda tedirginim tabi :(
Gelsin güzelce istesin konuşun bir kac sene nişanlı kalın o da durumunu daha iyi düzeltsin senin maddi durumun iyi olmasa da manevi olarak yanında olman yeterli zaten seviyor madem biraz sabırla mücadele etmeli ve bir başka kişiyi aklına koyuyorsa koşa koşa gidebilir sabırla mücadele edip anlayışlı olmalı senin de ergenliğin geçmeli bir daha öyle düşünürse evlen o zaman nappim de gel istersin nişanlı kalırız bir kac sene acele edeceksen git evlen de
Abi 19 yasinda hayatin daha basindasin. Onun gibi sevecegin insanlar olacak. Senden daha degerli dunyada hic birsey yok. Oku meslek sahibi ol seni tehdit etmeyecek akli basinda nitelikli bir insanla evlen. Ailene kusup gidersen seni koruyup kollayacak insanlara kuser gidersin yarin birgun o adam seni doverse soverse mutsuz ederse donecegin destek alacagin ikisiler ailen asla boyle aileni incitme
Sen bu öküzün peşinde hala ne dolanıyorsun defet gitsin. Senin olay ya bu burdaki Apple store kapalı ama bizim köydeki açık ordan alacağım der gibi. Öf be ne kadar Safsınız kızım ya. Benim hiç sevgilim olmadı ama bu yaşıma kadar ben bile saçma buluyorum. Yol ver gitsin ona.