AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
274Cevap
Icinin rahat etmedigi hic bir ise girisme. Imzayi attiktan sonra evde dayak yediginde ailen yaninda olur sadece. Ayrilacaksa ayrilsin. Yolu acik olsun.
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Yaşın daha küçük tamam evlenecek yaşta olabilirsin ama önce ayaklarının üstüne basman gerek neden kaçmak herşeyden önce neden düzgünce istemek telli duvaklı çıkarmak varken çok saçma geldi bana
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Niyeti ciddi olan gelir tanışır ister bu kadar net gerisini bilemem seviyor mu sen evlenilecek kızsın diye hep yedekte misin bişi diyemicem
Sakin kaçmayı aklının ucundan geçirme gider başkasıyla evlenirse de kendine eder her kaçan kız pişman oluyor sakin boyle bir aptallık yapma kimseye guvenme
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Bence sen ona güvenme cok saygısız biri saygının olmadığı yerde sevgide biter ve kimseyi aynı çatı altına girene kadar taniyamazsin aman diyim bak sakin şeytana uyup kaçma gibi bir hataya düşme aileni sakın ama sakın karşına alma yoksa sonun husran olur sen şu an ona karşı sevginden mantığınla hareket edemiyorsun karsindaki insanın nasıl biri olduğunu farkedemiyorsun ama o çocukla mutlu olamazsin bu çok bariz belli
Aklı sende olsa bence bu şekilde bir şey söylemezdi. Ne demek yani yaşım geldi falan. 23 yaşındasın alt tarafı. Sana dokunan o sözleri zaten sırf sana dokunsun diye söylemiş belli ki. Aklı sende değil onun. Aklı fikri başka yerlerde, sen anlayamamışsın. Dolayısıyla mutlu da olur, yürütür de o evliliği.
Birlikte olmak baska
Seviyorum demek baska
Gercekten evlenecek kadar sevmek başka
Kacalim diyen
Yasini doldurunca anne babasiyla coktan dayanmasi gerekirdi kapina
Annesi ve babası memlekette yaşıyor arada bir geliyorlar istanbula ama bizim durumumuz pek yok onunki ise var istesek bile ailen yaşından dolayo vermez hadi verdi diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da ama ben ailemi birakamadim yapamadım diye bana kızdı o zaman başka biri ile evlenirim beni sen bu duruma zorluyorsun dedi :(
Ailesi seni istememiş olabilir
Hayır ailesi de çok istedi beni annesi ablalari ondan çok istediler yalvardilar bana günlerce sevdiğini bırakma gel onunla diye ama ben yapamadım ailemi birakamadim işte :(
Seni gaza getirmek için söylüyordur ama anasının bulduğu kızla da evlenmeyeceginin garantisi yok tabi benden sana abla tavsiyesi yaşın küçük evlilik gibi sorunlu bir yapı için acele etme onu iyice tanı evlenince herkes gerçek yüzünü göstermeye başlıyor çünkü. seni böyle koşullandirmasina da izin verme. Evlenmek kolay boşanmakta kolay bir ömür boyu anlaşmak zor olan gel görki boşanmak isteyen kadın cinayetlerini gün geçtikçe daha çok duyuyoruz
Seni bildigin tehdit etmis ustu kapali bir sekilde kacma sakin pisman olursun sonra
Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Ben #ebru0x kullaniciya tamamen katiliyorum benim soyliyceklerimi uzunca anlatmis sana daha ne diyeyim
Bu lafın arkasından kapında köpek bile olsa dönüp bakma ona sakın. Seni gerçekten seviyor olsaydı öyle birşey diyemezdi. Yarın evlendiniz var say her kızdığınızda başkasıylamı olacağım diye tehtitlerde bulunmayacağı ne malum.
23 yaşında ve yaşım gelmiş hatta geçmiş muhabbeti yapıyor. Sen olmazsan başkası olur diyor.. bence onun sevdiği şey sen değil evlenmek
O zaman git ama üzülmek yok sonra
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Size aşık olduğu için değil evlenme yaşı geldiği için mi evlenecek?
Hayır aşık çok seviyor beni ama ona gitmedim diye gelmekte inat ediyor işteBen ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Sevseydi sana karşı böyle konuşmazdı seven insan kaçırmak istemez zaten
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Kusura bakma bu kadar yazmışsın ama gerçekten seven insan seni yanlış yola sürüklemeye çalışmaz seni böyle tehtid etmez
Dünyada herşey mümkün de adam sana blöf yapmış. Diyelim ki evlendi hem kıza yazık hem de çoçuğa tabiki böyle evlilik sürmez.
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
6 senelik bir ilişki ve sen şu an 19 yaşındasın, 13 yaşında mı çıkmaya başladın?
Benimle evlenmezsen köyden biri bulunur muhabbeti yapan biri ne kadar sevsem de soğumama sebeptir. Üstelik 19 evlenmek için çok erken bana göre.
Onun kaçalım seni çok mutlu edicem ayakları eskidenmiş 50 sene önce, şimdi kim kaçarak evlenip mutlu olmuş ki siz olacaksınız şimdi bir heves var sonra sap gibi kalırsın ortada ailenide karşına alıcaksın ne olacak
Senı düşünecek olsa. Biraz bekler. Karta mı kaçmış. 23ne ya beklesin
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
İstese gelır annenden üster
Neden illa kaçmanız gerekiyor ki doğal süreci neden takip etmiyor
Gelip istemiyor ki cok dil doktum ben ona inat ediyor maalesef. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Kimse için aileni karşına alma derim. Gün olur sevgi ask geçer başkasıyla aldatır seni.. Sonra daha cok üzülürsün ama yüzün olmadığından ailenin de yanina dönemezsin. Çok seviyorsa gelir istetir aileni de ikna eder.
Niye istemeye gelmek yerine kaçırmayı teklif ediyor?
şöyle anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Ver ailenin numarasını konuşsun. Bence önce istemeye gelsinler. Sonuçta herşeyin bir usulü adabı var. İstesinler seni, evlenin işte. Burda bir sorun göremedim ben yani sorunu siz kendi kendinize oluşturuyorsunuz.
Sizin durumunuz olmasa da dert degil ki erkek tarafının durumu varmış işte daha ne.
Seven insan nasıl diyebilir gelmeyeceksen anneme söyleyim köyden bulsun, neden kaçırma derdinde gelip istemiyor
şöyle anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Seven insan bu tür cümleler kurmaz ömrünün sonuna kadar bile beklerdi seni eğer sadık olsaydı başka kız muhabbeti bile olmazdı aileni silmeni istiyor kısaca bunu yapma, durumunuz olmayabilir nişan yapmazsınız evde aile arasında gerçekleşir düğün zaten ona kalmış ister yapardı ister nikah olurdu herşeyin bir çözümü var ama sana yaklaşımı hoşuma gitmedi
Gönlü kalbi sen de ise hic sanmiyorum ki baska bir evlilik ya da baska bir birliktelik kursun.
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi ama hala beni arıyor ara da bir
Evlenir ama şakın kaçma aileni düşün bir erkek için asla değmez böyle birşey yapmaya
evet anne baba hersey cidden ama insan sevdiğinden de geçemiyor ki Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Rabbim seni ona yazdıysa dünya yıkılsa kimse size enqel olamaz evlenirsiniz onun da düşünmesi lazım seni kaçalım ne ya hangi devirde yaşıyor bu annene babana yazık kızım tamam hadi kaçtın gittin ilerde oldu da mutlu olamadın nereye döneceksin annen baban sana sen kendin ettin kendin buldun demiycek mi onun anneme deyim kız bulsun bana demesine bakma rabbim ona evliliği seninle yazdıysa bok bulur annesi ona kız sevmek sevilmek tabiki önemli ama annen baban daha da önemli bunu hiç bir zaman unutma kocan gider o gider bu qider ama annen ve baban senden asla gitmez anneni düşün o istemezsi seni telli duvaklı qelin etmeyi baban namusunla o kapıdan çıkmanı istemez mi kızım bunları düşün kaçıpta hayatını karartma
Hayır sen evlen diye demiş bence küçüksün evlilik için
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi
Öncelikle yaşın daha çok genç evlilik için acele etme
Gelelim arkadaşına eğer o kelimeyi sana desiyse sende git evlen de bakalım blöf yaptığı yapmadımı hantal diye giderse zaten senin değilmiş güle güle de
Çokta inandırıcı gelmiyor çocuk gibi davranıyor sen olmazsan baskasn alrm ne demek seviyorsan bunu itiraf etmen gerek geç kızın. Babasının karşısına konuş iste yoksa kaçırma falan boş mahv eder hayatını pişman olursun
Gerçekten seven insan sevdiğini bekler. Senin ruhsal veya ailevi bir sebepten hazır olmadığında kendini hazır hissedene kadar beklemesi gerekir. Beklemem diyorsa bırak gitsin zaten seni gerçekten seven bunu yapamaz..
Evlilik çok ciddi bir şey kesinlikle evlenilmez, önce o kişiyi unut sonra karar ver
Ben değilki sevgilim bana bunları söylüyor ben ise onunla evlenmek istiyorum :(
Önerimi anladığını düşünüyorum, üzülen sen olursun
Sakın evlenme kaçma. Birde seni tehdit ediyor anneme kız buldurucam evlendircem diye. Bu konuyu ailenize söylediniz mi?
Onun ailesinden herkes biliyor ve gitmemide istediler benim sadece annem biliyor ama bu kadar detaylı bilmiyor anlatsam çok kızar gelip istese hersey tatlıya bağlanır ama gelmiyor
Madem bu kadar evlenmem istiyor ailenden gelip istesin seni..
Ya bizim durum o kadar farklı o kadar kafa karıştırıcı ki.6 senelik bir süreçte bir dediğimi iki etmedi o benim Allah var şimdi hakkını yiyemem çok sevdi bende çok sevdim hala da birbirimizi seviyoruz daha geçen hafta bunu bana dedi seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce yuva kurmak istiyormuş onu anlıyorum gel iste beni ailemden dediğim zamanda ise ailen seni bana vermez verseler bile durumunuz yok bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi bende cesaret edemedim tabi gidemedim bu arada durumumuz pek yok bizim ama onun var herseyi işi vs. birkaç kez cesarete geldim tamam gelecem sana dedim fakat yapamadım buna çok kızdı Şu an ayriyiz ama bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum hep aklımda böyle olmasını hiç bir zaman istemezdim onun yüzünden bu haldeyiz Şu an ailemden bile bir kereligine gelip istemedi en çok da zoruma giden o
Madem maddiyatı iyi ailenden neden medet umuyor yardım etmezler diyor? Kaçma sakın.
Sakın öyle bir hata yapma kaçma sakın senı ıstemedıgın bıseye zorlaması normal bı davranıs degıl
Evet zaten kacmadim yapamadım ama onu kaybetmekten de korkuyorum :(
Bırak oyle bır ınsanı kaybet önüne daha iyileri cıkar pişmanlık ilerde yasıycagına sımdı yasa
Kişi kendine de karşısındakine de işkence çektirmeye bayılıyosa evet
Sanırım dediğiniz gibi hoşuna gidiyor :(
İyikide yapnamışdın boşver aileni ksybetmeye değmez
Evet ama onu da çok seviyorum kaybetmeyin de istemiyorum kaldım öyle iki ara bir derede çok kötü bir durum çok :(
Ya ailenden bir tane daha bulamazwın ama sevecek başka bir insan daha bulabilirsin. Ailend2n bir tane daha yok. O sana sırtını çevirir ama annen asla yani eğer normal biriyse
Haklısınız bu konuda
hayır evlenme seven adam gelir ister sanki tek pipi onda var ;)
hem 19 yaş evlilik için erken 22 23 yaşını bekle hayata daha detayl bakmayı öğrenirsin
Doğru söylüyorsunuz ama aşk işte bu adamın gözünü gönlünü kör ediyor malesef :(
öyle de olmuyor işte durumu annene anlat çocuğu araştırsınlar
Neden kaçırmak istiyor? Ve erkek o iyi mutlu olur çabuk unutur.
Annesi ve babası memlekette yaşıyor arada bir geliyorlar istanbula ama bizim durumumuz pek yok onunki ise var istesek bile ailen yaşından dolayo vermez hadi verdi diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da ama ben ailemi birakamadim yapamadım diye bana kızdı o zaman başka biri ile evlenirim beni sen bu duruma zorluyorsun dedi :(
O adam seni sevmiyor ya bırak gitsin kızı istemeden kaçırmak ne ya öyle saçmalık mı olur senin baba evinden gelinlikle çıkman lazım ve onun bunu düşünmesi lazım zaten herşeyi maddi olarak halledecekse bu tavrı çok bencilce. Ailenin yüzünü yere eğdirme lütfen bırak gitsin.
Ben aklımda biri varken kimseyle evlenip onunda günahına giremem. çocuk oyuncağı değil bu
Evet işte keşke herkes sizin gibi dusunebilseydi
Aceleniz ne daha yaşlarınız küçük , ailenizle problem ne?
Ailemle bir problemim olmadığı için birakamadim zaten ailemi de onunda annesi ve babası köyde yaşıyor abisinde kalıyor dayanamıyorum artık diyor
Daha yaşın genç köyde falan napacaksın saçmalama aileni de karşına alma şakın kaçma kaçan kadının en başta kocasının gözünde değeri olmaz iter kakarlar seni sürekli eziyet ederler 23 başına ne vurmuşta ateşe düşmüş? İşi gücü de yoktur şimdi kesin
Hayır köye kaçacaz bir kaç günlüğüne ama orada kalmayacaz gelip İstanbul'da sitede yasayacakmisiz kendi evleri var site işi de var manav marketle uğraşıyor durumu iyi gayet ama bizim durumumuz yok o yüzden seni gelip istesek bile ailen ne kadar katkı saglayabilir en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam diyor bende ailemi bırakmıyorum
Ailenden bir kere bile istememişken böyle birşeye kalkışman ailene haksızlık olur , herşeyi yaptı demişsin de ne yapmış ki koşullu yönlendiriyor seni , köyden evlenecekmiş falan gitsin evlensin seni seviyorsa b. k mutlu olur , sevende bekler senin yararına bir yol bulmaya çalışır ne bilim istememiş bile böyle olmaz
Evet istemedi bende ona dedimki birinciye belki vermezler ama ikinciye üçüncüye muhakkak verirlerdi eğer vermezlerse seninle o zaman kacardim en azından Biz haklı olurduk alnimizin akıyla giderdik dedim ama şimdi gelemeyen o zaman da gelemez diyor
Saçmalıyor , kibirli birisi sanırım istemeye bile gelmiyor bide tehdit ediyor bence sal ne hali varsa görsün bir süre bekle izle
şu an onunla ayrıyız zaten napiyor ne ediyor hiçbir fikrim yok Şu an da yakın zamanda köye gidecem demişti gitmemiş hala sadece onu biliyorum ama gerçekten sonumuzu merak ediyorum onun düzelmesini bu fikirden vazgeçmesini Umut ediyorum inşallah vazgeçer tek diyebileceğim şey bu şuanda
Sabret bakalım belki yanlış davrandığını farkeder onun aklına uyma sakın
İnşallah anlar dediginiz gibi ben beklerim onu ama o beni bekleyebilecek mi bilemiyorum ama insan gerçekten seviyorsa bekler bence her koşulda da bana ben gidip evlenirim ama sen çok pişman olacaksın dedi benle yaşadıklarını bir başkasıyla yasayinca pişman olacaksın dedi ama umarım o pişman olur
Seven yormaz , bunu hiç unutma
evet katılıyorum size beni sadece başka biriyle evlenirse korkusu sarıyor bizim yasayamadiklarimizi o kızla yaşarsa diye ödüm kopuyor
Ya insanların özel hayatları hakkında yorumda kaçınırım ama senin için çabalayan seni çok seven bir insan; Anneme haber ediyim bana kız bulsun dememeli kesinlikle..
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Umarım herşey sizin için güzel olur 🙏🙏🙏
Bence yalın daha çok genç. Bende o yaşlardan geçtim. Insan sevda uğruna dağları yakar..
Fakat o yaşlar da neden ise mantıklı ve doğru karar verilemez.. Bunu en iyi 30 u geçtikten sonra anlıyor insan..
Ben kaçmana veya aklında biri varken evlenmene karşıyım.. Dur bir acele etme hemen.. Sağlıklı ve geniş zamanda düşün 😉
Hayır ben değil o evlenmeyi düşünüyor ben onunla evlenmek istiyorum ama onun istedikleri olmadığı için yani ona kacmadigim için buna mecbur kaldığını söylüyor :(
Pardon..
Kanma böyle şeylere..
Ya saçmalıktan başka bişey değil. Seven adam gelir ister. Yalan söylüyor inanma
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
En iyisini yapmissin. Aklı sendeyse zor evlenir senden başkasıyla.
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi
Onu dedikten sonra hala aramaya devam etti ben seni istiyorum nolursun yapma bana gel şimdi gel beni al de şimdi geliyim dedi gecenin köründe
Yanlış anlamazsan özele gelirmisin?
Sana blof yapıyor ya da o kelimeyi kullanıyorsa sana gerçekten sevmiyor seni
Bencede blof yapıyor ama bazende kafam karışıyor bilemedim
Salla bosver
Sana boyle birsey diyebiliyorsa birak gitsin. Sadece üzülürsün
Dedi bunları ama ona gitmem için dedi bence 6 yıl kurduğumuz hayaller gittigimiz gezdigimiz o yerler ne biliyim hersey kafamı kurcaliyor onu kaybetmekte istemiyorum o kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum :(
Bu kadar kolaynmı bir başkasıyla evlenmek ne bu evlilik acelesi boş laf bunlar
İşte bende anlayamıyorum bu kadar kolay olmamalı insan sevdiğini olum olsa bile beklemeli ama artık çok beklediğini ve dayanamadigini söylüyor:(
Saçmalamış sevseydi zamanın bir önemi jalmazdı ve ayrıca ailrnden seni ayırmazdı
Yaşın itibari ile sağlıklı düşünemeyebilirsin, aileni dinlemende fayda var.
Ailem onu bilmiyor sadece annem biliyor ama Gelip istemiyor ki beni :(
Sen bence mantıklı düşünmüyorsun şu an.
Ben mi o mu? Ben gelip istesin diye çok ugrastim herseyi yaptım ama fikri değişmedi hiç onun
Evlenmek ile iş bitmiyor, bunun üzerinize yükleyeceği büyük sorumluluklar var, bu devirde evlenmek için çok iyi düşünmek gerek, şayet boşanmalar çok fazla..
Böyle saçmalıkta ilk defa duydum hem kaç diyor hem de kaçmazsan başka kız bakcam diyor.
Kaç ama ondan kaç bence ondan sana hayır yok.
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Yaşanan yaşanmış olan olmuş en nihayetinde olmaması gereken şeyler yaşanmış senin adına da üzüldüm öncelikle çok geçmiş olsun hayatıns bakmslısın önüne bakmalısın bence evlenmek istediği için yapmıştır ya da ailesi baskı yapmıştır erkeklerde olan bir durum bu seni sevse bile böyle bişey olabilir yani
Yorum yapmadan sönce şunu sorcam seni istedi mi bu ailen ya da onun ailesimi karşı çıkıyo evlenmenize
Hayır isteme olayı olmadı 6 senedir birbirimizi seviyoruz ama şu son 1 senedir tutturdu kaçalım diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise var dutümü bunu bahane ediyor gel işte beni ailemden önce bir diyorum hep dedim yaşından dolayi seni bana vermezler verseler bile bir katkı saglayamazlar. En iyisi gel kacalım ben seni ailenle baristiracam söz dugunumuzude yapacam dedi bir kaç kez aklıma yattı aslında çünkü çok seviyordum hala da seviyorum ama tamam gelecem dedim ama daha sonrasında çok düşündüm yapamadım cesaret edemedim bu da kızdı bana bos yere heves verdin dedi ama amacım inaninki bu değildi zaten baştan isteksizdim ben sadece bir ara heveslenmistim Ama onu da yapamadım erkek arkadaşımın saha doğrusu eski erkek arkadaşımın diyelim annesi babası kardeşleri koyde yaşıyor onlar beni tanıyor ve gerçekten çok seviyorlar annesi istanbula geldiğinde ilk beni görmek ister çok sever değer verir bana ailesi koyde yaşadığı için bu da abisi ve yengesinin evinde kalıyor İstanbul'da birazda onlardan kurtulmak için hemen evlenip yuva kurmak istiyor pek Abidine geçinemiyolar. Üstelik köyden annesi de çok aradı beni gel kızım yapma etme gel biz seni baristiracaz ailenle zaten hep burda kalmayacaksin bir kaç haftaligina köye gelirsiniz ondan sonra da birlikte donersiniz istanbula dedi ama ben yapamadım tabi ailemi birakamadim herkes çok dil döktü bana onun ailesinden
Şu son bir aydır da madem sen gelmeyeceksin anneme haber edicem bana köyden uygun bir kız bulsun diyor yapma dedim onu istetecende beni niye istetmiyon onu bekleyecen de beni niye beklemiyosun girsin yenik düşüp pişman olacaksın birgun dedim sen beni kandirdin gelmedin benimle ben daha da istetmem seni dedi ama ondan sonra hep aradı beni buluşmaya falan çağırdı. Hep aynı konuları konuştuk tabi geçen sabah beni aradı ve annemin telefon numarasini istedi ver annene gelip isteyelimmi diye soracam dedi bu arada benim annem biliyordu ama Şu an çok detaylı bilmiyor. Bende öyle telefonda olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemden seni görsün tanısın dedim yok ben gelmem dedi kızdı yine telefonu yüzüme kapattı ondan sonra da daha aramadi :(
Seni daha istememiş bile vermeyeceklerni ne biliyo gelsin bir ailesiyle istesin seni vermedilermi yine gelsin 3 kere hak var bakti verilmiyosun ozamn kaçmayi düşünün yani bence bu dedikleri çok saçna
Seni gerçekten seviyosa bunu yapar istemeden vermez diyip kaçmak olurmu belki bedavaya gelicen bunlari biliyomsn belki dügün yapmayacak bence sakın aileni bırakma sakın benden demesi çok seviyosa gelsin istesin ki seven zaten vermeyeceklerse bile bunu göz önüne alir gelir yinede
Ne olursa olsun kaçma. Başkasıyla evlenmeyi kafasına koymuş gibi sadece seni istiyorum dememiş. Mutlu olamazsın
Beni seviyor hala bunu daha 2 gün önce dedi bana ama ona kacmadigim için kızdı bana şöyle daha detayli anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
O adamdan hayır gelmez telefonla olacak iş değil üstüne bir de trip atmış. Ciddi insan ailenin karşısına çıkar. Senin aileni önemsemiyor o adam. İlerde seni ezebilir de. Aşk geçici bişey
Seven adam ailenden ister seni laflara inanma ciddi değil. Seni kandırıp bedavadan alacak
Evet oyle ama Çok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben :( gidip gitmediğini de merak ediyorum
Sevmekle yürümüyor bazı şeyler aile hasretin olacak onlarla kırgın mutlu olsmazsın hep bir uhde kalır. Sevdiğin insan daha çok cahil. İstesin alsın seni. Siz fakirsiniz yapamazlar diye bedavaya getiriyor gibi hissettim. Sevgi aşk karın doyurmaz o adam evlilik sorumluluğu alabilecek mi? Kaç benimle diye kolaya kaçıyor.
O yoluna bakar. Genelde bir taraf hep yoluna bakıyor. Böyle diyen birine kaçmak mi en büyük aptallık olur resmen
İnşallah aklı başına gelirde pişman olur gelip istemediğine beni hala seviyor kendi dedi bunuda ama nasıl yapabilir aklım almıyor
Herkesin aşkı bir olmuyor duygu. Herkes senin gibi bir tane olsun sonsuz olsun demiyo. Olmadı başkası olmadı başkası devam ediyor ilişkiler e
Doğru söylüyorsunuz belki de bundan sonraki hayatında öyle yapacak bilemiyorum ama yaparsa da kendine yazık edecek anlayacak ama çok geç olmuş olacak
Maalesef böyle insanlardan bende nasibini alanlardanim o yüzden biliyorum. Sende yeniden sevmeyi öğreneceksin. Kırıldığın yerden kırmayı öğren.. yoksa bu hayatta seni hep üzerler. Ben aşk işlerini kapattım yıllar önce kafam rahat.
Seni sevdiğine inaniyorsan onunla evlen, ama evden kaçmadan aileleriniz konuşsun gayet medenice halledin, seni seviyorsada başkasıylada evleneceğini düşünmüyorum sadece işleri aceleye almak istiyor😉
Evet sevdiğine inanıyorum bir dediğimi iki etmiyordu onun ailesinden herkes beni biliyor ama bizimkilerden sadece annem biliyodu o da bu kadar detaylı bilmiyor ona çok dil döktüm ben gel iste diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim o da bende başka çare birakmadin köyden herhangi bir kız ile evlenicem artık napıyım dedi :(
Onunla kaçarsan ortada kalırsın, ne ailenin yanında değerin kalır nede onun ailesinin yanında, maddi
Açıdan senin ne katkın olabilirki?
Şayet ben olsam çok sevsem kızın ailesinden hiçbir şey beklemeden evlenmek için ailesinden hemen isterim , yaşı küçük bile olsa bir iki sene beklerim, seven böyle olmalı
Siz çok iyi düşünüyorsunuz gerçekTeb keşke o da böyle dusunebilseydi
Bir anne ve babanın rızası olmadan olmaz doğru olanı yapmışsın iki ne demek yani evlenmek istiyorsa gelip usullere uygun hareket edecek üç bu heriften bir bok olmaz
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye durumunuz pek yok sizin o yüzden verseler bile ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçmak ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi bizim pek durumumuz yok ama onun var işi vs bu yüzden bunları söylüyor
Sakın aileni ezme sonra yarın evliliginde sıkıntı çekersen senin arkanda ailen olur gerisi hep yalan dolan olur durumun olmasa bile namusu ve haysiyeti olur insanın ailen sen öyle bişey yapsan kahrından ölür kaçıran vadandaşın umrunda olmaz ben mesela boşandım emin ol ailem bana kol kanat gerdi
Gidenlerin hepside menfaat derdine düşüyorlar
Evet zaten ben kaçmayı doğru bulmuyodum hiçbir zaman ama başıma da geldi kararliyim tabi kacmayacam ama onu kaybetmekte istemiyorum keşke başka bir çözümü olsa :( siz neden bosandiniz esinizle? Anlatmak iaterseniz dinlerim
gelip istesin neden kaçmak peşinde.. Bence ailenin istemiyecegin red edilecegini biliyor direk kacalım diyor.. Bence direk yol ver.. Madem hemen herseyi bitirebiliyor. zerre sevmemiş seni
Çok sevdi beni bende çok sevdim ama ne yapmaya çalıştığını anlamadım evet vermeyeceklerini biliyor ve onun durumu iyi bizim durumumuz pek yok istesem bile hadi verdiler diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmezdi ama ben ailemi birakamadim hayatımda ilk defa bu kadar kötü bir çıkmaza düştüm napicagim hiç bilmiyorum onunda başka biri ile evlenip mutlu olacağından korkuyorum en son bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım demişti :(
hayatını sakın mahvetme sana bunları söyleyen evlendikten sonra kim bilir neler söyler sakın aldanma
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
yani sonradan pişman olacağın bir şey yapma eğer gerçekten çok seviyorsa git tabi hemen değil senin üzerine resmi birşey yapsın öyle git kendini güvenceye al bide sana tavsiyem sesiz bir ortama git ve gözlerini kapat ve düşün ddoğru kararı ver
Bence hiç taviz verme gelip istesin, o lafı da hiç hoşuma gitmedi. Bana demişti o dakka silmiştim
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Sana bisey diyeyim
Sakin kacayim deme sakin.
Senin hayatini mahvetmeye niye calisiyor.
Adam gibi istesin.
Benden demesi kacarsan sonun felakete ugrar.
sen kacmadiginda baskasiyla evelenecekse defolsun gitsin evlensin
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi
Ailenden istesin seni istemeye cesareti yok eve avrat mi getirecek
Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Cok saçma geldi daha çocuk o yaş falan bunların hepsi bahane herkes evladını ne zorluklarla büyütüyor kimse armut piş ağzıma düş hesabi yapamaz bu konu derin konular o kadar basit değil ve çocuğun senin için önüne koyduğu ve bak seçenek bu demesi onun bir kez daha çocuk olduğunun kanitidir. Ne kadar gezip tozsakta biz analarimizdan babalarimizdan rizasiz iş yapmamamiz gerekiyor bu yüzdende sende oda aklinizi başınıza devsirin o cocukta aklini bulandirmasin senin orf ve adetlerimiz ne tir ve takkeni alip önüne koyup düşündüğünde bir çoğu doğrudur ilk başlarda saçma gelsede bizlere. Bir diğer husus maddiyat yok benim babam iyide bizimki kötüde bunlarda saçmalık bir yuva kurulursa onun rizki hazirdir ama bir hali bir minder ama bir villa bir yat nasipten oteye gidilmez 23 yasinda ufacik akliyla sacma bir seçenek sunması sonu pişmanlık olur benden demesi
Gerçekten seni sevse böyle bişey asla demez, bu şekilde davranmaz, yani seni üzmek istemez. Ne kadar sevsen de, vazgeçmelisin. Belki de doğru insanı bulduğunda bütün düşüncelerini değişecek.
Evet evlenebilir. Ama şöyle bir durum var. Evlendiği kişi ile yaşlanır, aklındaki ile ölür
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi
O zaman yapabileceğin bir şey yok. Unutmayı kafasına koymuş. Sende hayatına devam etmeye ve yaşamaya bak
İnsan sevdiğini 2 yıl değil bir ömür de bekler seni tehdit edip evlenecem diyorsa ilişkini bitirmek istiyorum gibi olmasın ama soğurdum o insandan herhalde
Hem sen hem de o çok genç. Acele etmemesini söyle. Ailenle konuş yola getirmeye çalış. Yaşın 19 daha kendin çocukken böyle bir sorumluluğu üstlenmen çok zalimce.
Kuzum kesinlikle kaçma taraftarı olma pişman olursun ayrıca 23 yaş evlenme yaşı değildir kimseye güvenme gelsin istesin ailenden ha bide daha 19 yaşındasın hayatını hemen bitirme bence daha gorcegin çok zman var evlenme daha çok Küçüksun
Ben zaten bu yaşta evliliği asla düşünmezdim. Ta ki o karşıma çıkana kadar 6 senemiz geçti ama alismisken sevmisken böyle olmasi çok uzuyor beni çok zoruma gidiyor bizim kurduğumuz o hayalleri başkasıyla yasamasindan korkuyorum ne biliyim hersey aklıma geliyor :(
Sen bilirsin ama ailenle konuş eğer evlenmek istiyorsan veya yakın arkadaşın varsa ona anlat hiç bilmeedin piskiyatri ye gitt
Erken evlenme sakin