• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi? (Sayfa 4)

___duygu___
___duygu___ Takip Et
Xper 4 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1522
Yapay Zekaya Sor
Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
37 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

257

Cevap

274

Cevap

Popüler Cevapları Göster(180)
  • VeryWell
    VeryWell Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Icinin rahat etmedigi hic bir ise girisme. Imzayi attiktan sonra evde dayak yediginde ailen yaninda olur sadece. Ayrilacaksa ayrilsin. Yolu acik olsun.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • Ferhat1620
    Ferhat1620 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Yaşın daha küçük tamam evlenecek yaşta olabilirsin ama önce ayaklarının üstüne basman gerek neden kaçmak herşeyden önce neden düzgünce istemek telli duvaklı çıkarmak varken çok saçma geldi bana

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Ferhat1620
      Ferhat1620
      +1 yıl

      Niyeti ciddi olan gelir tanışır ister bu kadar net gerisini bilemem seviyor mu sen evlenilecek kızsın diye hep yedekte misin bişi diyemicem

      Yorumla
  • KafamKatliam
    KafamKatliam Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Sakin kaçmayı aklının ucundan geçirme gider başkasıyla evlenirse de kendine eder her kaçan kız pişman oluyor sakin boyle bir aptallık yapma kimseye guvenme

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi

      Yorumla
    • KafamKatliam
      KafamKatliam
      +1 yıl

      Bence sen ona güvenme cok saygısız biri saygının olmadığı yerde sevgide biter ve kimseyi aynı çatı altına girene kadar taniyamazsin aman diyim bak sakin şeytana uyup kaçma gibi bir hataya düşme aileni sakın ama sakın karşına alma yoksa sonun husran olur sen şu an ona karşı sevginden mantığınla hareket edemiyorsun karsindaki insanın nasıl biri olduğunu farkedemiyorsun ama o çocukla mutlu olamazsin bu çok bariz belli

      Yorumla
  • YongAh
    YongAh Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 90%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.

    Aklı sende olsa bence bu şekilde bir şey söylemezdi. Ne demek yani yaşım geldi falan. 23 yaşındasın alt tarafı. Sana dokunan o sözleri zaten sırf sana dokunsun diye söylemiş belli ki. Aklı sende değil onun. Aklı fikri başka yerlerde, sen anlayamamışsın. Dolayısıyla mutlu da olur, yürütür de o evliliği.

    0
    0 Yorumla
  • Kirikkalpler343
    Kirikkalpler343 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Birlikte olmak baska
    Seviyorum demek baska
    Gercekten evlenecek kadar sevmek başka
    Kacalim diyen
    Yasini doldurunca anne babasiyla coktan dayanmasi gerekirdi kapina

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Annesi ve babası memlekette yaşıyor arada bir geliyorlar istanbula ama bizim durumumuz pek yok onunki ise var istesek bile ailen yaşından dolayo vermez hadi verdi diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da ama ben ailemi birakamadim yapamadım diye bana kızdı o zaman başka biri ile evlenirim beni sen bu duruma zorluyorsun dedi :(

      Yorumla
    • Kirikkalpler343
      Kirikkalpler343
      +1 yıl

      Ailesi seni istememiş olabilir

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır ailesi de çok istedi beni annesi ablalari ondan çok istediler yalvardilar bana günlerce sevdiğini bırakma gel onunla diye ama ben yapamadım ailemi birakamadim işte :(

      Yorumla
  • Unstoppable5
    Unstoppable5 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Seni gaza getirmek için söylüyordur ama anasının bulduğu kızla da evlenmeyeceginin garantisi yok tabi benden sana abla tavsiyesi yaşın küçük evlilik gibi sorunlu bir yapı için acele etme onu iyice tanı evlenince herkes gerçek yüzünü göstermeye başlıyor çünkü. seni böyle koşullandirmasina da izin verme. Evlenmek kolay boşanmakta kolay bir ömür boyu anlaşmak zor olan gel görki boşanmak isteyen kadın cinayetlerini gün geçtikçe daha çok duyuyoruz

    1
    0 Yorumla
  • Hilmican55
    Hilmican55 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 47
    +1 yıl

    Seni bildigin tehdit etmis ustu kapali bir sekilde kacma sakin pisman olursun sonra

    2
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yok zaten oyle bisey yapip kacmamda ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • Hilmican55
      Hilmican55
      +1 yıl

      Ben #ebru0x kullaniciya tamamen katiliyorum benim soyliyceklerimi uzunca anlatmis sana daha ne diyeyim

      Yorumla
  • ferat33
    ferat33 Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Bu lafın arkasından kapında köpek bile olsa dönüp bakma ona sakın. Seni gerçekten seviyor olsaydı öyle birşey diyemezdi. Yarın evlendiniz var say her kızdığınızda başkasıylamı olacağım diye tehtitlerde bulunmayacağı ne malum.

    2
    0 Yorumla
  • çokarizma
    çokarizma Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    23 yaşında ve yaşım gelmiş hatta geçmiş muhabbeti yapıyor. Sen olmazsan başkası olur diyor.. bence onun sevdiği şey sen değil evlenmek

    1
    2 Yorumla
    • çokarizma
      çokarizma
      +1 yıl

      O zaman git ama üzülmek yok sonra

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • ebru-m
    ebru-m Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Size aşık olduğu için değil evlenme yaşı geldiği için mi evlenecek?

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır aşık çok seviyor beni ama ona gitmedim diye gelmekte inat ediyor işteBen ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi

      Yorumla
  • hannahthefamous
    hannahthefamous Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Sevseydi sana karşı böyle konuşmazdı seven insan kaçırmak istemez zaten

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • hannahthefamous
      hannahthefamous
      +1 yıl

      Kusura bakma bu kadar yazmışsın ama gerçekten seven insan seni yanlış yola sürüklemeye çalışmaz seni böyle tehtid etmez

      Yorumla
  • elyasa80
    elyasa80 Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Dünyada herşey mümkün de adam sana blöf yapmış. Diyelim ki evlendi hem kıza yazık hem de çoçuğa tabiki böyle evlilik sürmez.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • Maléna_
    Maléna_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 59%
    +1 yıl

    6 senelik bir ilişki ve sen şu an 19 yaşındasın, 13 yaşında mı çıkmaya başladın?
    Benimle evlenmezsen köyden biri bulunur muhabbeti yapan biri ne kadar sevsem de soğumama sebeptir. Üstelik 19 evlenmek için çok erken bana göre.

    1
    0 Yorumla
  • bye_canım
    bye_canım Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 602 cevap paylaştı.

    Onun kaçalım seni çok mutlu edicem ayakları eskidenmiş 50 sene önce, şimdi kim kaçarak evlenip mutlu olmuş ki siz olacaksınız şimdi bir heves var sonra sap gibi kalırsın ortada ailenide karşına alıcaksın ne olacak

    1
    0 Yorumla
  • Duman83
    Duman83 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    Senı düşünecek olsa. Biraz bekler. Karta mı kaçmış. 23ne ya beklesin

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Duman83
      Duman83
      +1 yıl

      İstese gelır annenden üster

      Yorumla
  • xyzijk
    xyzijk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Neden illa kaçmanız gerekiyor ki doğal süreci neden takip etmiyor

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Gelip istemiyor ki cok dil doktum ben ona inat ediyor maalesef. Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
  • Read4Survive
    Read4Survive Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 31%
    +1 yıl

    Kimse için aileni karşına alma derim. Gün olur sevgi ask geçer başkasıyla aldatır seni.. Sonra daha cok üzülürsün ama yüzün olmadığından ailenin de yanina dönemezsin. Çok seviyorsa gelir istetir aileni de ikna eder.

    1
    0 Yorumla
  • gülüsssss
    gülüsssss Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 65%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 338 cevap paylaştı.

    Niye istemeye gelmek yerine kaçırmayı teklif ediyor?

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      şöyle anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • gülüsssss
      gülüsssss
      +1 yıl

      Ver ailenin numarasını konuşsun. Bence önce istemeye gelsinler. Sonuçta herşeyin bir usulü adabı var. İstesinler seni, evlenin işte. Burda bir sorun göremedim ben yani sorunu siz kendi kendinize oluşturuyorsunuz.
      Sizin durumunuz olmasa da dert degil ki erkek tarafının durumu varmış işte daha ne.

      Yorumla
  • Gizlii266
    Gizlii266 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Seven insan nasıl diyebilir gelmeyeceksen anneme söyleyim köyden bulsun, neden kaçırma derdinde gelip istemiyor

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      şöyle anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • Gizlii266
      Gizlii266
      +1 yıl

      Seven insan bu tür cümleler kurmaz ömrünün sonuna kadar bile beklerdi seni eğer sadık olsaydı başka kız muhabbeti bile olmazdı aileni silmeni istiyor kısaca bunu yapma, durumunuz olmayabilir nişan yapmazsınız evde aile arasında gerçekleşir düğün zaten ona kalmış ister yapardı ister nikah olurdu herşeyin bir çözümü var ama sana yaklaşımı hoşuma gitmedi

      Yorumla
  • Ersoy34
    Ersoy34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 106 , eic 42%
    +1 yıl

    Gönlü kalbi sen de ise hic sanmiyorum ki baska bir evlilik ya da baska bir birliktelik kursun.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi ama hala beni arıyor ara da bir

      Yorumla
  • ftma1907
    ftma1907 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 43%
    +1 yıl

    Evlenir ama şakın kaçma aileni düşün bir erkek için asla değmez böyle birşey yapmaya

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      evet anne baba hersey cidden ama insan sevdiğinden de geçemiyor ki Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • ftma1907
      ftma1907
      +1 yıl

      Rabbim seni ona yazdıysa dünya yıkılsa kimse size enqel olamaz evlenirsiniz onun da düşünmesi lazım seni kaçalım ne ya hangi devirde yaşıyor bu annene babana yazık kızım tamam hadi kaçtın gittin ilerde oldu da mutlu olamadın nereye döneceksin annen baban sana sen kendin ettin kendin buldun demiycek mi onun anneme deyim kız bulsun bana demesine bakma rabbim ona evliliği seninle yazdıysa bok bulur annesi ona kız sevmek sevilmek tabiki önemli ama annen baban daha da önemli bunu hiç bir zaman unutma kocan gider o gider bu qider ama annen ve baban senden asla gitmez anneni düşün o istemezsi seni telli duvaklı qelin etmeyi baban namusunla o kapıdan çıkmanı istemez mi kızım bunları düşün kaçıpta hayatını karartma

      Yorumla
  • Edcyg
    Edcyg Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 53%
    +1 yıl

    Hayır sen evlen diye demiş bence küçüksün evlilik için

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi

      Yorumla
  • emrederedevil
    emrederedevil Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Öncelikle yaşın daha çok genç evlilik için acele etme
    Gelelim arkadaşına eğer o kelimeyi sana desiyse sende git evlen de bakalım blöf yaptığı yapmadımı hantal diye giderse zaten senin değilmiş güle güle de

    1
    0 Yorumla
  • HayelcInsan
    HayelcInsan Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 44%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 732 cevap paylaştı.

    Çokta inandırıcı gelmiyor çocuk gibi davranıyor sen olmazsan baskasn alrm ne demek seviyorsan bunu itiraf etmen gerek geç kızın. Babasının karşısına konuş iste yoksa kaçırma falan boş mahv eder hayatını pişman olursun

    1
    0 Yorumla
  • eftelya80
    eftelya80 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 80%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 894 cevap paylaştı.

    Gerçekten seven insan sevdiğini bekler. Senin ruhsal veya ailevi bir sebepten hazır olmadığında kendini hazır hissedene kadar beklemesi gerekir. Beklemem diyorsa bırak gitsin zaten seni gerçekten seven bunu yapamaz..

    1
    0 Yorumla
  • miyavvo
    miyavvo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 49%
    +1 yıl

    Evlilik çok ciddi bir şey kesinlikle evlenilmez, önce o kişiyi unut sonra karar ver

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben değilki sevgilim bana bunları söylüyor ben ise onunla evlenmek istiyorum :(

      Yorumla
    • miyavvo
      miyavvo
      +1 yıl

      Önerimi anladığını düşünüyorum, üzülen sen olursun

      Yorumla
  • emre996
    emre996 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Sakın evlenme kaçma. Birde seni tehdit ediyor anneme kız buldurucam evlendircem diye. Bu konuyu ailenize söylediniz mi?

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Onun ailesinden herkes biliyor ve gitmemide istediler benim sadece annem biliyor ama bu kadar detaylı bilmiyor anlatsam çok kızar gelip istese hersey tatlıya bağlanır ama gelmiyor

      Yorumla
  • Kafamyinegökkuşağı
    Kafamyinegökkuşağı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 64%
    +1 yıl

    Madem bu kadar evlenmem istiyor ailenden gelip istesin seni..

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ya bizim durum o kadar farklı o kadar kafa karıştırıcı ki.6 senelik bir süreçte bir dediğimi iki etmedi o benim Allah var şimdi hakkını yiyemem çok sevdi bende çok sevdim hala da birbirimizi seviyoruz daha geçen hafta bunu bana dedi seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce yuva kurmak istiyormuş onu anlıyorum gel iste beni ailemden dediğim zamanda ise ailen seni bana vermez verseler bile durumunuz yok bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi bende cesaret edemedim tabi gidemedim bu arada durumumuz pek yok bizim ama onun var herseyi işi vs. birkaç kez cesarete geldim tamam gelecem sana dedim fakat yapamadım buna çok kızdı Şu an ayriyiz ama bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum hep aklımda böyle olmasını hiç bir zaman istemezdim onun yüzünden bu haldeyiz Şu an ailemden bile bir kereligine gelip istemedi en çok da zoruma giden o

      Yorumla
    • Kafamyinegökkuşağı
      Kafamyinegökkuşağı
      +1 yıl

      Madem maddiyatı iyi ailenden neden medet umuyor yardım etmezler diyor? Kaçma sakın.

      Yorumla
  • Gülenyüzüzgünsurat
    Gülenyüzüzgünsurat Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Sakın öyle bir hata yapma kaçma sakın senı ıstemedıgın bıseye zorlaması normal bı davranıs degıl

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet zaten kacmadim yapamadım ama onu kaybetmekten de korkuyorum :(

      Yorumla
    • Gülenyüzüzgünsurat
      Gülenyüzüzgünsurat
      +1 yıl

      Bırak oyle bır ınsanı kaybet önüne daha iyileri cıkar pişmanlık ilerde yasıycagına sımdı yasa

      Yorumla
  • shr12
    shr12 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 54%
    +1 yıl

    Kişi kendine de karşısındakine de işkence çektirmeye bayılıyosa evet

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Sanırım dediğiniz gibi hoşuna gidiyor :(

      Yorumla
  • birmahluk
    birmahluk Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 53%
    +1 yıl

    İyikide yapnamışdın boşver aileni ksybetmeye değmez

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet ama onu da çok seviyorum kaybetmeyin de istemiyorum kaldım öyle iki ara bir derede çok kötü bir durum çok :(

      Yorumla
    • birmahluk
      birmahluk
      +1 yıl

      Ya ailenden bir tane daha bulamazwın ama sevecek başka bir insan daha bulabilirsin. Ailend2n bir tane daha yok. O sana sırtını çevirir ama annen asla yani eğer normal biriyse

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Haklısınız bu konuda

      Yorumla
  • na-noow2
    na-noow2 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 40%
    +1 yıl

    hayır evlenme seven adam gelir ister sanki tek pipi onda var ;)

    1
    3 Yorumla
    • na-noow2
      na-noow2
      +1 yıl

      hem 19 yaş evlilik için erken 22 23 yaşını bekle hayata daha detayl bakmayı öğrenirsin

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Doğru söylüyorsunuz ama aşk işte bu adamın gözünü gönlünü kör ediyor malesef :(

      Yorumla
    • na-noow2
      na-noow2
      +1 yıl

      öyle de olmuyor işte durumu annene anlat çocuğu araştırsınlar

      Yorumla
  • inlovewithyou
    inlovewithyou Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 47%
    +1 yıl

    Neden kaçırmak istiyor? Ve erkek o iyi mutlu olur çabuk unutur.

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Annesi ve babası memlekette yaşıyor arada bir geliyorlar istanbula ama bizim durumumuz pek yok onunki ise var istesek bile ailen yaşından dolayo vermez hadi verdi diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da ama ben ailemi birakamadim yapamadım diye bana kızdı o zaman başka biri ile evlenirim beni sen bu duruma zorluyorsun dedi :(

      Yorumla
    • inlovewithyou
      inlovewithyou
      +1 yıl

      O adam seni sevmiyor ya bırak gitsin kızı istemeden kaçırmak ne ya öyle saçmalık mı olur senin baba evinden gelinlikle çıkman lazım ve onun bunu düşünmesi lazım zaten herşeyi maddi olarak halledecekse bu tavrı çok bencilce. Ailenin yüzünü yere eğdirme lütfen bırak gitsin.

      Yorumla
  • KAPTANKENAN6
    KAPTANKENAN6 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 69%
    +1 yıl

    Ben aklımda biri varken kimseyle evlenip onunda günahına giremem. çocuk oyuncağı değil bu

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet işte keşke herkes sizin gibi dusunebilseydi

      Yorumla
  • Çokta_umrumda
    Çokta_umrumda Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 59%
    +1 yıl

    Aceleniz ne daha yaşlarınız küçük , ailenizle problem ne?

    1
    11 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ailemle bir problemim olmadığı için birakamadim zaten ailemi de onunda annesi ve babası köyde yaşıyor abisinde kalıyor dayanamıyorum artık diyor

      Yorumla
    • Çokta_umrumda
      Çokta_umrumda
      +1 yıl

      Daha yaşın genç köyde falan napacaksın saçmalama aileni de karşına alma şakın kaçma kaçan kadının en başta kocasının gözünde değeri olmaz iter kakarlar seni sürekli eziyet ederler 23 başına ne vurmuşta ateşe düşmüş? İşi gücü de yoktur şimdi kesin

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır köye kaçacaz bir kaç günlüğüne ama orada kalmayacaz gelip İstanbul'da sitede yasayacakmisiz kendi evleri var site işi de var manav marketle uğraşıyor durumu iyi gayet ama bizim durumumuz yok o yüzden seni gelip istesek bile ailen ne kadar katkı saglayabilir en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam diyor bende ailemi bırakmıyorum

      Yorumla
    • Çokta_umrumda
      Çokta_umrumda
      +1 yıl

      Ailenden bir kere bile istememişken böyle birşeye kalkışman ailene haksızlık olur , herşeyi yaptı demişsin de ne yapmış ki koşullu yönlendiriyor seni , köyden evlenecekmiş falan gitsin evlensin seni seviyorsa b. k mutlu olur , sevende bekler senin yararına bir yol bulmaya çalışır ne bilim istememiş bile böyle olmaz

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet istemedi bende ona dedimki birinciye belki vermezler ama ikinciye üçüncüye muhakkak verirlerdi eğer vermezlerse seninle o zaman kacardim en azından Biz haklı olurduk alnimizin akıyla giderdik dedim ama şimdi gelemeyen o zaman da gelemez diyor

      Yorumla
    • Çokta_umrumda
      Çokta_umrumda
      +1 yıl

      Saçmalıyor , kibirli birisi sanırım istemeye bile gelmiyor bide tehdit ediyor bence sal ne hali varsa görsün bir süre bekle izle

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      şu an onunla ayrıyız zaten napiyor ne ediyor hiçbir fikrim yok Şu an da yakın zamanda köye gidecem demişti gitmemiş hala sadece onu biliyorum ama gerçekten sonumuzu merak ediyorum onun düzelmesini bu fikirden vazgeçmesini Umut ediyorum inşallah vazgeçer tek diyebileceğim şey bu şuanda

      Yorumla
    • Çokta_umrumda
      Çokta_umrumda
      +1 yıl

      Sabret bakalım belki yanlış davrandığını farkeder onun aklına uyma sakın

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İnşallah anlar dediginiz gibi ben beklerim onu ama o beni bekleyebilecek mi bilemiyorum ama insan gerçekten seviyorsa bekler bence her koşulda da bana ben gidip evlenirim ama sen çok pişman olacaksın dedi benle yaşadıklarını bir başkasıyla yasayinca pişman olacaksın dedi ama umarım o pişman olur

      Yorumla
    • Çokta_umrumda
      Çokta_umrumda
      +1 yıl

      Seven yormaz , bunu hiç unutma

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      evet katılıyorum size beni sadece başka biriyle evlenirse korkusu sarıyor bizim yasayamadiklarimizi o kızla yaşarsa diye ödüm kopuyor

      Yorumla
  • İnfernoMan
    İnfernoMan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ya insanların özel hayatları hakkında yorumda kaçınırım ama senin için çabalayan seni çok seven bir insan; Anneme haber ediyim bana kız bulsun dememeli kesinlikle..

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • İnfernoMan
      İnfernoMan
      +1 yıl

      Umarım herşey sizin için güzel olur 🙏🙏🙏

      Yorumla
  • Beylerbeyi-06
    Beylerbeyi-06 Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    Bence yalın daha çok genç. Bende o yaşlardan geçtim. Insan sevda uğruna dağları yakar..
    Fakat o yaşlar da neden ise mantıklı ve doğru karar verilemez.. Bunu en iyi 30 u geçtikten sonra anlıyor insan..
    Ben kaçmana veya aklında biri varken evlenmene karşıyım.. Dur bir acele etme hemen.. Sağlıklı ve geniş zamanda düşün 😉

    0
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır ben değil o evlenmeyi düşünüyor ben onunla evlenmek istiyorum ama onun istedikleri olmadığı için yani ona kacmadigim için buna mecbur kaldığını söylüyor :(

      Yorumla
    • Beylerbeyi-06
      Beylerbeyi-06
      +1 yıl

      Pardon..
      Kanma böyle şeylere..

      Yorumla
  • FestinaLentéə_
    FestinaLentéə_ Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 551 cevap paylaştı.

    Ya saçmalıktan başka bişey değil. Seven adam gelir ister. Yalan söylüyor inanma

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • PatPoP
    PatPoP Takip Et
    Bilge Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    En iyisini yapmissin. Aklı sendeyse zor evlenir senden başkasıyla.

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Onu dedikten sonra hala aramaya devam etti ben seni istiyorum nolursun yapma bana gel şimdi gel beni al de şimdi geliyim dedi gecenin köründe

      Yorumla
    • PatPoP
      PatPoP
      +1 yıl

      Yanlış anlamazsan özele gelirmisin?

      Yorumla
  • melihcan16
    melihcan16 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sana blof yapıyor ya da o kelimeyi kullanıyorsa sana gerçekten sevmiyor seni

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bencede blof yapıyor ama bazende kafam karışıyor bilemedim

      Yorumla
    • melihcan16
      melihcan16
      +1 yıl

      Salla bosver

      Yorumla
  • thequeenofwhoknows2
    thequeenofwhoknows2 Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Sana boyle birsey diyebiliyorsa birak gitsin. Sadece üzülürsün

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Dedi bunları ama ona gitmem için dedi bence 6 yıl kurduğumuz hayaller gittigimiz gezdigimiz o yerler ne biliyim hersey kafamı kurcaliyor onu kaybetmekte istemiyorum o kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum :(

      Yorumla
  • Erasora
    Erasora Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bu kadar kolaynmı bir başkasıyla evlenmek ne bu evlilik acelesi boş laf bunlar

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İşte bende anlayamıyorum bu kadar kolay olmamalı insan sevdiğini olum olsa bile beklemeli ama artık çok beklediğini ve dayanamadigini söylüyor:(

      Yorumla
    • Erasora
      Erasora
      +1 yıl

      Saçmalamış sevseydi zamanın bir önemi jalmazdı ve ayrıca ailrnden seni ayırmazdı

      Yorumla
  • Naneli-parfüm
    Naneli-parfüm Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Yaşın itibari ile sağlıklı düşünemeyebilirsin, aileni dinlemende fayda var.

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ailem onu bilmiyor sadece annem biliyor ama Gelip istemiyor ki beni :(

      Yorumla
    • Naneli-parfüm
      Naneli-parfüm
      +1 yıl

      Sen bence mantıklı düşünmüyorsun şu an.

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben mi o mu? Ben gelip istesin diye çok ugrastim herseyi yaptım ama fikri değişmedi hiç onun

      Yorumla
    • Naneli-parfüm
      Naneli-parfüm
      +1 yıl

      Evlenmek ile iş bitmiyor, bunun üzerinize yükleyeceği büyük sorumluluklar var, bu devirde evlenmek için çok iyi düşünmek gerek, şayet boşanmalar çok fazla..

      Yorumla
  • masamli
    masamli Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Böyle saçmalıkta ilk defa duydum hem kaç diyor hem de kaçmazsan başka kız bakcam diyor.
    Kaç ama ondan kaç bence ondan sana hayır yok.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi

      Yorumla
  • berkecan38
    berkecan38 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Yaşanan yaşanmış olan olmuş en nihayetinde olmaması gereken şeyler yaşanmış senin adına da üzüldüm öncelikle çok geçmiş olsun hayatıns bakmslısın önüne bakmalısın bence evlenmek istediği için yapmıştır ya da ailesi baskı yapmıştır erkeklerde olan bir durum bu seni sevse bile böyle bişey olabilir yani

    0
    0 Yorumla
  • lorin192
    lorin192 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yorum yapmadan sönce şunu sorcam seni istedi mi bu ailen ya da onun ailesimi karşı çıkıyo evlenmenize

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır isteme olayı olmadı 6 senedir birbirimizi seviyoruz ama şu son 1 senedir tutturdu kaçalım diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise var dutümü bunu bahane ediyor gel işte beni ailemden önce bir diyorum hep dedim yaşından dolayi seni bana vermezler verseler bile bir katkı saglayamazlar. En iyisi gel kacalım ben seni ailenle baristiracam söz dugunumuzude yapacam dedi bir kaç kez aklıma yattı aslında çünkü çok seviyordum hala da seviyorum ama tamam gelecem dedim ama daha sonrasında çok düşündüm yapamadım cesaret edemedim bu da kızdı bana bos yere heves verdin dedi ama amacım inaninki bu değildi zaten baştan isteksizdim ben sadece bir ara heveslenmistim Ama onu da yapamadım erkek arkadaşımın saha doğrusu eski erkek arkadaşımın diyelim annesi babası kardeşleri koyde yaşıyor onlar beni tanıyor ve gerçekten çok seviyorlar annesi istanbula geldiğinde ilk beni görmek ister çok sever değer verir bana ailesi koyde yaşadığı için bu da abisi ve yengesinin evinde kalıyor İstanbul'da birazda onlardan kurtulmak için hemen evlenip yuva kurmak istiyor pek Abidine geçinemiyolar. Üstelik köyden annesi de çok aradı beni gel kızım yapma etme gel biz seni baristiracaz ailenle zaten hep burda kalmayacaksin bir kaç haftaligina köye gelirsiniz ondan sonra da birlikte donersiniz istanbula dedi ama ben yapamadım tabi ailemi birakamadim herkes çok dil döktü bana onun ailesinden

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Şu son bir aydır da madem sen gelmeyeceksin anneme haber edicem bana köyden uygun bir kız bulsun diyor yapma dedim onu istetecende beni niye istetmiyon onu bekleyecen de beni niye beklemiyosun girsin yenik düşüp pişman olacaksın birgun dedim sen beni kandirdin gelmedin benimle ben daha da istetmem seni dedi ama ondan sonra hep aradı beni buluşmaya falan çağırdı. Hep aynı konuları konuştuk tabi geçen sabah beni aradı ve annemin telefon numarasini istedi ver annene gelip isteyelimmi diye soracam dedi bu arada benim annem biliyordu ama Şu an çok detaylı bilmiyor. Bende öyle telefonda olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemden seni görsün tanısın dedim yok ben gelmem dedi kızdı yine telefonu yüzüme kapattı ondan sonra da daha aramadi :(

      Yorumla
    • lorin192
      lorin192
      +1 yıl

      Seni daha istememiş bile vermeyeceklerni ne biliyo gelsin bir ailesiyle istesin seni vermedilermi yine gelsin 3 kere hak var bakti verilmiyosun ozamn kaçmayi düşünün yani bence bu dedikleri çok saçna

      Yorumla
    • lorin192
      lorin192
      +1 yıl

      Seni gerçekten seviyosa bunu yapar istemeden vermez diyip kaçmak olurmu belki bedavaya gelicen bunlari biliyomsn belki dügün yapmayacak bence sakın aileni bırakma sakın benden demesi çok seviyosa gelsin istesin ki seven zaten vermeyeceklerse bile bunu göz önüne alir gelir yinede

      Yorumla
  • Blue_Rosee
    Blue_Rosee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ne olursa olsun kaçma. Başkasıyla evlenmeyi kafasına koymuş gibi sadece seni istiyorum dememiş. Mutlu olamazsın

    1
    5 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Beni seviyor hala bunu daha 2 gün önce dedi bana ama ona kacmadigim için kızdı bana şöyle daha detayli anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • Blue_Rosee
      Blue_Rosee
      +1 yıl

      O adamdan hayır gelmez telefonla olacak iş değil üstüne bir de trip atmış. Ciddi insan ailenin karşısına çıkar. Senin aileni önemsemiyor o adam. İlerde seni ezebilir de. Aşk geçici bişey

      Yorumla
    • Blue_Rosee
      Blue_Rosee
      +1 yıl

      Seven adam ailenden ister seni laflara inanma ciddi değil. Seni kandırıp bedavadan alacak

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet oyle ama Çok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben :( gidip gitmediğini de merak ediyorum

      Yorumla
    • Blue_Rosee
      Blue_Rosee
      +1 yıl

      Sevmekle yürümüyor bazı şeyler aile hasretin olacak onlarla kırgın mutlu olsmazsın hep bir uhde kalır. Sevdiğin insan daha çok cahil. İstesin alsın seni. Siz fakirsiniz yapamazlar diye bedavaya getiriyor gibi hissettim. Sevgi aşk karın doyurmaz o adam evlilik sorumluluğu alabilecek mi? Kaç benimle diye kolaya kaçıyor.

      Yorumla
  • HayrettinZeybek_
    HayrettinZeybek_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    O yoluna bakar. Genelde bir taraf hep yoluna bakıyor. Böyle diyen birine kaçmak mi en büyük aptallık olur resmen

    2
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İnşallah aklı başına gelirde pişman olur gelip istemediğine beni hala seviyor kendi dedi bunuda ama nasıl yapabilir aklım almıyor

      Yorumla
    • HayrettinZeybek_
      HayrettinZeybek_
      +1 yıl

      Herkesin aşkı bir olmuyor duygu. Herkes senin gibi bir tane olsun sonsuz olsun demiyo. Olmadı başkası olmadı başkası devam ediyor ilişkiler e

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Doğru söylüyorsunuz belki de bundan sonraki hayatında öyle yapacak bilemiyorum ama yaparsa da kendine yazık edecek anlayacak ama çok geç olmuş olacak

      Yorumla
    • HayrettinZeybek_
      HayrettinZeybek_
      +1 yıl

      Maalesef böyle insanlardan bende nasibini alanlardanim o yüzden biliyorum. Sende yeniden sevmeyi öğreneceksin. Kırıldığın yerden kırmayı öğren.. yoksa bu hayatta seni hep üzerler. Ben aşk işlerini kapattım yıllar önce kafam rahat.

      Yorumla
  • ayhani647
    ayhani647 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı.

    Seni sevdiğine inaniyorsan onunla evlen, ama evden kaçmadan aileleriniz konuşsun gayet medenice halledin, seni seviyorsada başkasıylada evleneceğini düşünmüyorum sadece işleri aceleye almak istiyor😉

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet sevdiğine inanıyorum bir dediğimi iki etmiyordu onun ailesinden herkes beni biliyor ama bizimkilerden sadece annem biliyodu o da bu kadar detaylı bilmiyor ona çok dil döktüm ben gel iste diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim o da bende başka çare birakmadin köyden herhangi bir kız ile evlenicem artık napıyım dedi :(

      Yorumla
    • ayhani647
      ayhani647
      +1 yıl

      Onunla kaçarsan ortada kalırsın, ne ailenin yanında değerin kalır nede onun ailesinin yanında, maddi
      Açıdan senin ne katkın olabilirki?
      Şayet ben olsam çok sevsem kızın ailesinden hiçbir şey beklemeden evlenmek için ailesinden hemen isterim , yaşı küçük bile olsa bir iki sene beklerim, seven böyle olmalı

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Siz çok iyi düşünüyorsunuz gerçekTeb keşke o da böyle dusunebilseydi

      Yorumla
  • elmalı_nargile
    elmalı_nargile Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42
    +1 yıl

    Bir anne ve babanın rızası olmadan olmaz doğru olanı yapmışsın iki ne demek yani evlenmek istiyorsa gelip usullere uygun hareket edecek üç bu heriften bir bok olmaz

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok dil döktüm ben ona gel iste diye durumunuz pek yok sizin o yüzden verseler bile ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçmak ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi bizim pek durumumuz yok ama onun var işi vs bu yüzden bunları söylüyor

      Yorumla
    • elmalı_nargile
      elmalı_nargile
      +1 yıl

      Sakın aileni ezme sonra yarın evliliginde sıkıntı çekersen senin arkanda ailen olur gerisi hep yalan dolan olur durumun olmasa bile namusu ve haysiyeti olur insanın ailen sen öyle bişey yapsan kahrından ölür kaçıran vadandaşın umrunda olmaz ben mesela boşandım emin ol ailem bana kol kanat gerdi

      Yorumla
    • elmalı_nargile
      elmalı_nargile
      +1 yıl

      Gidenlerin hepside menfaat derdine düşüyorlar

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet zaten ben kaçmayı doğru bulmuyodum hiçbir zaman ama başıma da geldi kararliyim tabi kacmayacam ama onu kaybetmekte istemiyorum keşke başka bir çözümü olsa :( siz neden bosandiniz esinizle? Anlatmak iaterseniz dinlerim

      Yorumla
  • werroy
    werroy Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    gelip istesin neden kaçmak peşinde.. Bence ailenin istemiyecegin red edilecegini biliyor direk kacalım diyor.. Bence direk yol ver.. Madem hemen herseyi bitirebiliyor. zerre sevmemiş seni

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok sevdi beni bende çok sevdim ama ne yapmaya çalıştığını anlamadım evet vermeyeceklerini biliyor ve onun durumu iyi bizim durumumuz pek yok istesem bile hadi verdiler diyelim ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz dugunumuzude yapacam dedi yapardı da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmezdi ama ben ailemi birakamadim hayatımda ilk defa bu kadar kötü bir çıkmaza düştüm napicagim hiç bilmiyorum onunda başka biri ile evlenip mutlu olacağından korkuyorum en son bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım demişti :(

      Yorumla
  • aminebozan
    aminebozan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    hayatını sakın mahvetme sana bunları söyleyen evlendikten sonra kim bilir neler söyler sakın aldanma

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • aminebozan
      aminebozan
      +1 yıl

      yani sonradan pişman olacağın bir şey yapma eğer gerçekten çok seviyorsa git tabi hemen değil senin üzerine resmi birşey yapsın öyle git kendini güvenceye al bide sana tavsiyem sesiz bir ortama git ve gözlerini kapat ve düşün ddoğru kararı ver

      Yorumla
  • ZŞFAGİZE
    ZŞFAGİZE Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bence hiç taviz verme gelip istesin, o lafı da hiç hoşuma gitmedi. Bana demişti o dakka silmiştim

    3
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • sercan3404
    sercan3404 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 51%
    +1 yıl

    Sana bisey diyeyim
    Sakin kacayim deme sakin.
    Senin hayatini mahvetmeye niye calisiyor.
    Adam gibi istesin.
    Benden demesi kacarsan sonun felakete ugrar.
    sen kacmadiginda baskasiyla evelenecekse defolsun gitsin evlensin

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi

      Yorumla
  • Fezeness
    Fezeness Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ailenden istesin seni istemeye cesareti yok eve avrat mi getirecek

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • Fezeness
      Fezeness
      +1 yıl

      Cok saçma geldi daha çocuk o yaş falan bunların hepsi bahane herkes evladını ne zorluklarla büyütüyor kimse armut piş ağzıma düş hesabi yapamaz bu konu derin konular o kadar basit değil ve çocuğun senin için önüne koyduğu ve bak seçenek bu demesi onun bir kez daha çocuk olduğunun kanitidir. Ne kadar gezip tozsakta biz analarimizdan babalarimizdan rizasiz iş yapmamamiz gerekiyor bu yüzdende sende oda aklinizi başınıza devsirin o cocukta aklini bulandirmasin senin orf ve adetlerimiz ne tir ve takkeni alip önüne koyup düşündüğünde bir çoğu doğrudur ilk başlarda saçma gelsede bizlere. Bir diğer husus maddiyat yok benim babam iyide bizimki kötüde bunlarda saçmalık bir yuva kurulursa onun rizki hazirdir ama bir hali bir minder ama bir villa bir yat nasipten oteye gidilmez 23 yasinda ufacik akliyla sacma bir seçenek sunması sonu pişmanlık olur benden demesi

      Yorumla
  • narçiçeği_18
    narçiçeği_18 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 61%
    +1 yıl

    Gerçekten seni sevse böyle bişey asla demez, bu şekilde davranmaz, yani seni üzmek istemez. Ne kadar sevsen de, vazgeçmelisin. Belki de doğru insanı bulduğunda bütün düşüncelerini değişecek.

    1
    0 Yorumla
  • üzgünfokbalığı
    üzgünfokbalığı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet evlenebilir. Ama şöyle bir durum var. Evlendiği kişi ile yaşlanır, aklındaki ile ölür

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi

      Yorumla
    • üzgünfokbalığı
      üzgünfokbalığı
      +1 yıl

      O zaman yapabileceğin bir şey yok. Unutmayı kafasına koymuş. Sende hayatına devam etmeye ve yaşamaya bak

      Yorumla
  • OndesFırat
    OndesFırat Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 505 cevap paylaştı.

    İnsan sevdiğini 2 yıl değil bir ömür de bekler seni tehdit edip evlenecem diyorsa ilişkini bitirmek istiyorum gibi olmasın ama soğurdum o insandan herhalde

    1
    0 Yorumla
  • Monnieble
    Monnieble Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 33%
    +1 yıl

    Hem sen hem de o çok genç. Acele etmemesini söyle. Ailenle konuş yola getirmeye çalış. Yaşın 19 daha kendin çocukken böyle bir sorumluluğu üstlenmen çok zalimce.

    1
    0 Yorumla
  • huysuzvarjin
    huysuzvarjin Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kuzum kesinlikle kaçma taraftarı olma pişman olursun ayrıca 23 yaş evlenme yaşı değildir kimseye güvenme gelsin istesin ailenden ha bide daha 19 yaşındasın hayatını hemen bitirme bence daha gorcegin çok zman var evlenme daha çok Küçüksun

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben zaten bu yaşta evliliği asla düşünmezdim. Ta ki o karşıma çıkana kadar 6 senemiz geçti ama alismisken sevmisken böyle olmasi çok uzuyor beni çok zoruma gidiyor bizim kurduğumuz o hayalleri başkasıyla yasamasindan korkuyorum ne biliyim hersey aklıma geliyor :(

      Yorumla
    • huysuzvarjin
      huysuzvarjin
      +1 yıl

      Sen bilirsin ama ailenle konuş eğer evlenmek istiyorsan veya yakın arkadaşın varsa ona anlat hiç bilmeedin piskiyatri ye gitt

      Yorumla
    • huysuzvarjin
      huysuzvarjin
      +1 yıl

      Erken evlenme sakin

      Yorumla
  • Devamını Gör (291)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aklı başkasındayken evlenebilir mi? 3 cevap verildi
Esrar kullanan biri ile evlenilir mi? 8 cevap verildi
Bu zihniyette biriyle evlenilir mi? 14 cevap verildi
İnadına başkası ile birlikte olup, evlenmek? 5 cevap verildi
Böyle biriyle evlenilir mi devam edilir mi? 11 cevap verildi
Evlenip boşanan biri ile evlenilir mi? 54 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨