AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
274Cevap
Kaçma olayı saçma eger seni seviyosa bekler hemde hir omur bekler yani bence 8 yillik iliskiden sonra evlenen insanlar biliyorum ben yanlış bisey yapmaa bence ki su devirde acikasi ben inanmiyorum yok kacalim evlejelim seni vok seviyorum olaylarina
Evet sevmesine seviyor bir dediğimi iki etmiyordu ama çok aceleci bir insan olduğu için laf anlamiyor sen gelmiyorsan bende köyden buldurtur onunla sozlenirim diyor
Bak benimde bir sevgilim vardi vermezlerse kaciririm diyodu oyle bisey olsa babam bidaha asla konusmaz ve annemin konusmasinada izin vermez eger boyle bir ailen varsa dusunsene annenle bidaha hic konusmaiycagini ve bude 19 yasindasin önüne dah neler neler cikicak
Ne acelesi varmış
Neden kaçacaksınız isterler seni ailenden
Ve yaşın çok küçük evlenmek için erken
Çok dil döktüm ben ona gel iste once bir diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye
Aileni karşına alma canım
Yol ver gitsin istediği ile evlensin sende uzak dur
Keşke kolay olabilse hersey ama değil işte 6 senemızi verdik birbitimize şimdi ise bu batakliktan cikamiyoruz :(
Derdine bak ben 8 yıllık sevdiğimden ayrıldım ayrıldığımda nişanlıydım 9 sene diyon buda sen 13 oda 16 yasında oluyor yanı cocuk luk senın ayrılamadığın adam sen evlenmiyorsun diye başka kız almaya kalkıyor birde neden koyden onu anlamadım sen koy kızımısın cocuk cocuk akıllarla hareket edip hayatınızı mahvetmeyin evlilik el ele tutuşup dağ bayır dolaşmak cafede gidip 2 cay içmeye benzemez evlilik sorumluluğu cok farklı bişe anlamadığım 6 yıldır birlikte isenız neden kacıyonuz gelsin telli duvaklı gelin alsın Allahın emri peygamberin kabri ile
Evet haklisiniz ama Ben çok dil döktüm ona gel iste once bir diye bizim durumumuz pek yok onun durumu ise var işi vs gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye birbirimizi deli gibi seviyorduk şu 1 senedir bu konu yüzünden sürekli ayrıldık barıştık ama şuanda ayriyiz sadece olayı akışına bıraktım izliyorum öylece
Ben anlamadım kusura bakma siz fakir onlar zengin siz bişe yapamazsınız onlar yapar bundan dolayı kacalım evlenelim oluyor oylemi benmi yanlış anladım
Evet aynen öyle düşünüyor
Madde madde gidelim
1. Ailen cocuk zengin diye seni vermemezlik yaparmı
2. Madem zenginler madem sen kacma gittiğin zaman herşeyi üstleniyor neden anne baba rızası olmadan seni almak istiyor
3. Sence onun ailesi zengin olduğu için senin ailenimi kucuk görüyor da ailesini istemeye çağırmıyor
4. Sence senin aileni dışladığı için kendi ailesininde sizinkileren kız istemezler diye seni kacırarak kendi ailesini bunu yapmaya mı zorluyor
Dediklerinizde haklisiniz bende şöyle anlatayım; onun tüm ailesi beni biliyordu ve beni çok seviyolardi onlara kacmami da çok istediler ama yapamadım. Annesi ve babası koyde nigdede yaşıyorlar babası kanser olduğu için istanbula tedaviye geliyorlar arada bir onun ailesi de gariban ama kendisinin is olduğu için kendi manav marketleri var ve abisininde işi var birbirlerine destek çıkıyorlar ve abisi ve yengesiyle ayni evde yasiyor bizde sadece babam çalıştığı için pek calismiyor gerçi o da ama bunun için kacalım ben senin yaşamadgin hayatı yasatacam çok mutlu edeceğim seni dedi hep ederdi de ama ben yapamadım
Kardeşim yasın kucuk daha 19 undasın sevmek ve sevilmek insana ozgü bir duygu ben sana kendi evliliğimi soylıyım 25 yasında evlendim ilden atıldım cebimde 1 lira para yoktu bursaya geldim şimdiki eşim burada yaşıyordu tekstil de calışmaya başladım pansiyonda kalıyordum geceliği 20 lira aylardan mayıs ayı şimdiki eşim le telefonda konusuyoruz düğünü ağustos da yapıcaz sözde ben dedimki neden agustos da yapıyoruz haziranda yapalım olur olmaz derken tamam dedik bursa da tek basınayım annem trabzon da kalıyor bu kararımızdan bir hafta once de bursaya geldi dondu tamam evlenelim hazıranda dedik ve haziranın 2 sine yer bulduk mayısın 12 si felan ben calısıyorum ama para yok maasım bin lira aylık pansiyonona 600 lira veriyorum yemem içme bana kalan bişe yok annem geri geldi babam başta ona sormadan böyle karar aldığımız için kabul etmedi ben soyismimi değiştiriyorum azdaha araya bir akraba girdi babamı ikna etti mayısın 16 sında nişan yaptık tek sadece yüzüğü aldım annem 2 büyük araba ceyiz getirdi babam lar 10 arabayla masalleyi kapattı mayısın 22 sinde nikah yaptık haziranın 2 sinde düğün yaptık evimi boyama gebzeden akrabam geldi tek kurus ödemedim eşyaları aldık tek kurus peşinat vermedim bak güzel kardeşim bunu sana niye anlattım soylıyım evlenmek isteyen iki insanın niyeti hasılaa Allah yardım ediyor ummadığın yerden ummadığın kişilerden destek görüyorsun ben gördüm niyet hasıl değilse evlensen bile bozuluyor kendin soyluyorsun zaten bu adam herşeyi yapacak tek sey hariç cicek cikolata Allahın emri peygamberin kavri ile demek her anne baba kızını beyazlar içinde görmek ister ki bu onların en doğal hakkı erkek arkadasınızda bunu anlaması lazım karşı tarafta cok zengin değil kendı hallerindeler gelsin istesin ailen zaten verir şatafatlı bir düğüne gerek yok aile yakın akraba es dost yeter ki o gelenlerde zaten size rakı takacak masraflarınız oradan cıkacak
Gerçekten okurken içim sizladi sizde zor günler atlatmissiniz ama Allah gerçekten yardım etmiş çok şükür. Ben onu karşılıksız sevdim hicbirseyi olmasa bile ailemden sadece gelip istemesi yeterlidir benim için ama o bunu çok gördü artık bahanemiydi neyi bilmiyorum ama bir anlam veremedim
Ben suna inanırım sevmek kendin den ödün vermektir sende karşılıksız seviyorsan onun için bişeler yapıyorsan oda yapmalı hem sana karşı hemde aile karşı olan saygısından yapmalı
Akli sende olsaydi baskasini yedekte tutmazdi bundan hayir gelmez buna kacarsan evliliginizden de hayir gflmez.
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Seni ikna etmek için bunu deneme istemiş olabilir eğer seviyorsà seni bırakmayacaktır çünkü seni sevip başka biriyle olamaz
Bence de öyle. Daha 2 gün önce buluşmaya çağırdı ve gittim dedim ki ona Şu an bunları yaparsan da Hırsından yaparsın ama elbet birgün hirsina yenik düşüp pişman olacaksın dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi o günden sonrada hala arıyor beni arada bir
Sen neden pişman olasın o pişman olucak emin ol kendi kendine gelin güveylik yapıyor eğer severse yaptıklarından özür diler ve tertemiz sayfa çeker yoksa böyle olmaz
Öncelikle eğer ortada evlilik gibi ciddi vir durum varsa kimin kimi sevdiğinin bir önemi yok sende git başkasıyla evlen
aptal mısn kızım sen oku mesleğini eline al iki gün sonra kucağında çocukla ilgisiz kurumuş sulanmamış güle dönersin daha iyilerini bulursun bırak onu sen
Denedim onu unutmayı çok denedim ama yapamadım birbirimizi çok seviyoruz dile kolay 6 sene birbirimizi sevdik ama şimdi de gelip iste diyorum onların durumu iyi ama bizim durumumuz yok pek gelip seni istesek bile vermezler bana hadi verdi diyelim ama ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam söz diyor ama ben onu da ailemi de bırakamıyorum Şu an ayrıyız onunla ama gidip köyden biriyle evlenir de beni unutup mutlu olur diye ödüm kopuyor çok korkuyorum :(
bebeğim benim kimseyi kaybetmekten korkma bu hayatta korkarsan kaybedersin bence sen akışına bırak gidip sana başka biriyle evlenicem diyem birinden hayır gelmez
Evet akışına bıraktım Şu an bana beni arama karşıma çıkma diyen insan dün akşam aradı beni eski meseleleri geri açtı
Asla olmaz hem onun hemde kendi hayatını mahfedersin.
Ben değil o bunları bana söylüyor kaçmaz isen başkasına bakicam beni buna mecbur ediyorsun diyor
Evlendiğin kişiye haksızlık ve sen de mutsuz olursun
Hayır ben değil o bana bunları söylüyor ben onunla evlenmek istiyorum ama o çok acele edip kaçırmak istiyor eğer gitmez isem de ilerde başka birini buldurtcam anneme diyor
Niye seni kaçırmak istiyor ki ailenden istetse vermezler mi
Gelip adam akıllı konussa istetse verirler bizimkiler ama o çok acele ediyor maalesef ki şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Evlenmek varken neden kaçmak? Ve seviyorsa seni evlenmez sanmiyorum
Bende oyle dusunuyorum ama bazende tedirgin oluyorum ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Sen doğru olanı yapmışsın kesinlikle Aileni karşına almak yapabileceğin en büyük hata olurdu kimse için buna değmez Ayrıca aklı sende olan başkasıyla evlenebilir Bizzat yaşadım bunu eski sevgilim sayesinde oradan biliyorum
6 yıl uzun bir zaman bir başkasıyla evleneceğini düşünme bence için rahat olsun
İnşallah yapmaz öyle bir şey düşündükçe kötü oluyorum bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum :(
Seven insan bırakmaz
Bana saçma geldi. 23 yaş evlilik için geç değil, hatta erken bile. Bu şekilde rest çekmesi de hoş değil. Başkasıyla evleneceğini sanmıyorum. Gerçekten evlenebiliyorsa da gitsin evlensin daha iyi senin için.
Evet bencede geç değil ama yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce yuva kurmak istiyormuş onu anlıyorum gel iste beni ailemden dediğim zamanda ise ailen seni bana vermez verseler bile durumunuz yok bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi bu yüzden aceleye getiriyor işi :(
Ailen neden vermez?
Yaşımdan dolayi ve okuyordum bu sene uni kazanamadim seneye dedim gidecem diye okumami bekliyor ama gelse bence verecekler o anlamiyor
Oku bence de zaten. Evlenip ne yapacaksın bu yaşta.
Seni ikna etmek için yapıyor gerçekten seviyorsa başkasını düşünmez
Evet sevmesine çok seviyor ben ona kaçmayinca çok kötü oldu içip içip beni arıyordu. bende öyle düşünüyorum ama korkuyorum da bir yandan ne yapacağımı bilmiyorum :(
kaçmak filan bunlar akıllı birinin yapacağı işler değil sen iyi yapmışsın aileni bırakmayarak
Evet o konuda Vicdanım rahat ama onu da kaybetmek istemiyorum seviyorum gidip köyden biri ile evlenirse bizim onunla yasayamadiklarimizi o kızla yaşar diye ödüm kopuyor
peki madem seni hala seviyorsa neden köydeki başka bir kız ile evlenmek istiyor
sende onu kaybetmek istemiyorsan neden bu konuyu ailelerinize açıp işi bir güzel tatlıya bağlamıyorsunuz
evlilik istemiyor musun sen ya da zaman mı istiyorsun
Hayır şimdi gelip istese yok demem ben ona çok yalvardim gel bir önce işte vermezlerse ben gelicem sana zaten diyorum nasıl olsa o zaman şimdi gelemeyen o zamanda gelemez diyor başkasıyla evlenmek istemiyor beni sen buna mecbur birakiyosun yaşı 23 ama yaşım geldi geçiyor bile diyor abisiyle yaşıyor yuva kurmak istiyor ama gelip de istemeye karşı bir an once kavuşmak istiyor
Yalan söylüyor o. Seven gitmez. Ne demek anneme söyleyim bana kız bulsun. Sanki manavdan dometes seçiyor alala
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Bundan sana bir cacık olmaz. Evlenince çok mutsuz olursun uzak dur. Yazını okudum. Ne demek annenin numarasını ver konuşayım. Hahaha. Gülünç bir durum ya 😂. Bak bir ilişkide davranış önemli, iletişim önemli ama bu yok sizin aranızda.
Beyni farklı kişide kalbi sende olacaktır en sonunda çıldırır aileleriniz anlaştıysa herhangi bir sıkıntı yoksa evlenin
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu derler adama yani. Madem seviyor bekler o zaman. O seni başka türkü seviyor olmasin sakın...
6 senelik ilişkiyse unutması zordur aklı başkasındayken evlilik yapamaz sevmeden olmaz yaparsada mantık evliliği olur
Evet bencede öyle geçen gün beni aradı ve seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka birisi ile evlenirsem sen gelmedin bana başka çare birakmadin dedi
O zaman seni gerçekten sevmiyor ki canım. Sadece evlilik istiyor o herkesle olabilir yani onun için farketmez demekki
Akli sendeyse baskasiyla evlenemez bence ama senin yasin kucuk evlilik icin 19 yasinda evlenen hic gormedim eskide kaldi o erken evlilikler yani
Bana kalırsa ailenizi terktmeyin efendim.. Sizden umudunu kesenden size koca olmaz.. Unutmak zor biliyorum ama zamanla unutacaksınız emin olun..
Benim bir arkadaşım yaşadı bunu kız kaçmadı oğlan başkasıyla evlendi kız reşit bile değildi simdi boşanma davası açtılar yapamaz ve o sana blöf yapmış
Çok kötü bir durum ya şimdide diyor köye gidecem işte annemin bulduğu kizla evlenecemnapıyım bende başka çare birakmadin sen diyor gözlerimin içine baka baka gözleri önünde tutamadım kendimi ağladım :(
kaçmak her zaman için husrandır
üzer mutsuz eder gidecek yerin olmaz
gercekten seven olsa ailenden ister seni
2 husus güyden kız bulacakmışta felan da
demekki hiç sevmemiş bu
Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor hala evlenelim diye cabaliyor aslinda geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti
Bir ata sözü vardır kaçarsan dağ olur kaçmazsan bağ olur diye aklını kullan ailenin rızası olmadan bir şey yapma sonradan pişman olur ailene sığınmaya yüzün olmaz sen akıllı bir kızsın
Aba altından sopa göstermiş bir halt yapacağı yok. Nedir yani 33 değil ya 23 yaşında bir erkek evde kalmış değil sonuçta. Çocukça tripler...
Neden kaçalım diyor gelip istesin. ? Sen neden cesaret edemedin o önemli. Güven mi vermiyor
Hayır güven veriyor ama co acele ediyor bide bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile ailen seni bana vermezler hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz dugunumuzde en iyisi kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam söz dedi ama ben yapamadım ailemi birakamadim dün sabah beni aradı ve annemin telefon numarasini istedi gelip isteyelimmi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni daha yakından tanisin dedim kızdı telefonu yüzüme kapattı sende hiçbirşeyi istemiyosun işi daha çok yokusa suruyosun dedi engelledi daha sonra ama mantıklı olanı söyledim ben ona kendi bilir
Sen de yokuşa sürme. Bir konuşsaydi annenle.
Ailenizin evinden allı duvaklı çıkmanıza engel olan nedir? İnsan nefrete hırsa kapılıp yanlış yola sapabilir. Aklında olmanız pek bir şey değiştirmez aklı basına gelene kadar
bizim durumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi ama ben ailemi birakamadim Şu an ise bana başka biri ile evlenmek zorunda kalacağını söylüyor
Açıklaması bana çok mantıksız geldi yaş kısmı haricinde. Seni sevip sevmediğine emin olamazsın ancak kendi sevgini bilirsin. Yaşım sizden pek büyük değil yine de tavsiyemi dinlerseniz. Ailenizin yanında kalın, evliliği telli duvaklı kabül edin evliliği. Siz doğru olanı yapmışsınız. Bahanesi çok mantıksız geldi. Gelip istese vermeseler farklı olurdu ama denemeden bilinmez. Sizin için çabalayan insan gelir isterdi.
Evet buna katılıyorum. çok dil döktüm ben ona gelip istemek varken neden kaçmak diye beni bir sıra ikna bile etti kararliydim gidecektim daha sonrasında ise iyice bir düşününce ailemi yapamadım yapamayacağımı ona söyledim ve bana daha çok kızdı beni heveslendirdin dedi ama amacım bu değildi Şu an ayriyiz onun ve ailesinin gözünde ben sucluyum. Arada bir arıyor beni köyüne gidip evlenilecek bir kız bulup sözlenecegini soruyor benim onlardan ne farkı var beni neden istemeye gelmiyorsun diye sorduğumda ise sen beni kandırdın onların bir suçu yok ki diyor
Daha fazla konuşmak üzer sizi. Gel babamdan iste diyebilirsiniz. Blöf mü gerçek mi zaman gösterir.
Çok dedim ben onu ona gelip isteyin diye ama dedigim gibi vermeyecekler nasıl olsa diye gelip istemiyor
yuhh yaşı mı gelmişşş? şimdi ki erkekler 30 da evleniyor
Abisi ve yengesiyle aynı evde yaşadığı için dayanamiyomus bir an önce yuva kurmak istiyormuş.
peki neden hemen kaçalım diyor ki önce istemeye gelsin
Bizim durumunuz pek yok onun ise durumu işi var istemeye gelsem bile seni bana vermezler hadi verdiler diyelim durumunuz yok ve ailen hiçbir katkı sağlayamaz en iyisi kaçmak ben her istedigini yapacam senin dugunumuzude yapacam ailenlede baristiracam diyor
Sakin Evlenme yaşın 19 daha çok gençsin.
Önünde uzun yıllar vardır. Eğer değerini bilmiyorsa boşver onu.
Buyuk saçmalık buyasta evlenmek nedir yani aceleniz ne... bırak gitsin onu boş boş konusmus——
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
O ilişki yürümez açık ve net. Hem ne acelesi varmış daha 23 yaşında?
şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Sen ne yap biliyomusn ara bir görüşelim de çocuğa buluştuğunuz yere de anneni götür orada mecbur tanışırlar zaten ondan sonra da annen kabul ederse babanla konuşsun çocuk zaten ciddi düşünüyor sen de bu sebeple ciddi düşünürsün öyle kaçmak falan hangi devride yaşıyoruz Allah aşkına
Olmazdı seven insan ağzına böyle bir lafı almaz sen bu yaşta böyle biri için hayatını karartma aileni de üzme aile her zaman ön plandadır ilerde çok pişman olursun sevgi herşey değil maalesef guvenme kimseye.
Yok artık daha neler... Mutsuzluğun, ızdırabın başlangıcı olur...
Bencede öyle olacak ona yapma bak pişman olacaksın Şu an Hırsından böyle yapıyorsun ve Hırsına yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana
İstemeye geldiler mi verdi mi ailen, 13 yasndan beri mi sevgilin yani 7. Siniftan beri..
Evet bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da çok seviyorum :(
😂saçmalık yani belki zorla ama yok ya niye öyle yapar ki insan
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi
Yaw he he der geçerdim😂 ben seni unuttum bilee
Bence sende kalbi olsa dünyayı gözü görmez. Bahanelerle avunmayın.
sevdiğine inanıyorum ondan bir şüphem yok ama bir dediğimi iki etmiyordu onun ailesinden herkes beni biliyor ama bizimkilerden sadece annem biliyodu o da bu kadar detaylı bilmiyor ona çok dil döktüm ben gel iste diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim o da bende başka çare birakmadin köyden herhangi bir kız ile evlenicem artık napıyım dedi hala arada bir arıyor beni neden gelmedin benimle diye soruyor içiyor ağlıyor eski konuları acıyor hiç icmezdi onu bile yaptı :(
Seven bekler, seven mantıklı olan neyse onu yapar. Kaçmak ta ne oluyormuş, seviyorsa yaşını beklesin.
Evet doğru olan o zaten ama o bunu düşünmüyor bile bir an önce kaçmak istiyor seni ailenlede baristiracam eğer baristiramazsam gel yüzüme tükür dedi
Gidersen belki evlenirsin ama kesinlikle mutsuz olursun. Kesinlikle kaçma. Yarın evlenirse tartışırsanız, ailen arkanda durmaz. Mutlu olmak istiyorsan kaçma o da seviyorsa bekler. Onun her dediğini yapmak zorunda değilsin.
Eğer annesine haber verip bana kız bul diyecekse seni sevmiyor demektir tatlim
Çok sevdi o beni hala da seviyor iki gün önce dedi ama benlik başlarda tamam kaçacagm sana dedim umut verdim ister istemez daha sonrasında da yapamadım vazgeçtim bana çok kızdı gel önce bir iste dediğimde ise durumunuz yok gelip istesem bile ailen vermez hadi verdile diyelim bir katkı saglayamayacaklar en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi ama ben birakamadim ailemi
Hayır asla o evlilik insanın hayatında en büyük pişmanlığı olur
Evet bencede ama senden sonraki belki seni bana unutturur diyor köyde yaşayan bir kız yani çok zoruma gitti böyle demesi cook :(
Çok saçma ya insan sevdiğini unuturmu onun yerini bir başkası vere bilirmi
Kıza çok üzüldüm
İşte bende onu anlayamıyorum ki kaç gündür düşünmekten yoruldum onu da çok özledim :( henüz daha ortada kız yok ihtimal veriyor yani anneme soyleyecem köyden birini bulsun bana diye annesi de beni çok sever ama kaçmadım diye onlara çok kirginlar bana
Keyfini bozma diyorum varsa o yürek gelir insan gibi ailenden alır götürür mutlu bir hayat için çabalar...
Söyledikleri çok mantıklı değil seni kandırıyor da olabilir dikkat etmende fayda var.
Hayır evlenilmez tabiki ama ailenin bırakma ne olursa olsun sana öyle diyen birisinin sevgisi tartmalısın
erkekler bu konuda daha dirayetli arkadaşım gerçekten karar verirse senden vazgeçip başkası ile evlenebilir.
.
Kesinlikle evlenilmez,
Bu partnere yapılacak en büyük ihanetti.
Duyguları ile oynamayı bir kenara koyun,
İnsanın hayatını çalıyorsunuz !!!
.
Yanlış anladınız ben başkasıyla evlenmeyi düşünmüyorum zaten o bana eğer kacmazsan anneme haber edicem birini bulsun onunla evlenecem diyor yani o yüzden sordum bu soruyu
Tamam da neden zamanında kaçalım demektense ailene haber ver istemeye gelelim demedi?
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Çokta guzel evlenir aklı sendeymis gibi yapıp bide senle de olmaya çalışır 😏😏
Beni çok seviyor ona eminim bir dediğimi iki etmedi bu zamana kadar ama beni sen buna mecbur bırakıyorsun diyor hala arıyor arada bir seni hala çok seviyorum ama unutmak zorundayım diyor :(
Seni ne kadar sevse de iş evlenmeye aile kurmaya gelince sevmek bir tarafa aile kurmak diğer tarafa gider haliyle o şekilde evlenip mutlu olan bir sürü insan gördüm
Gerçekten seviyorsa evlenemez, seni de böyle zorlamaz. lütfen duygularına yenik düşme. Hayatında mutluluklar diliyorum
Bende öyle düşünüyorum. aslında gelip istese verirler ama ben bikere ona gitmedim diye o da gelmiyor istemeye inat ediyor Şu an ayriyiz onunla ama hicbir haber alamiyorum ondan gidip hemen birini bulur sozlenir diye cok korkuyorum onların köyünde kızları istemeye gelince aileler hemen verir sozlenirler bir an önce köyden kurtulmak için. o bu sekilde evlenmeyi yani köyden gorucu usulü evlenmeyi sevmezdi ama niye böyle birşey dedi bana aklım almıyor :( :(
Sen gelmeyeceksen cepte birisi var onu kullanırım diyor sende hadi ordan git deseydin ya sana bunu söyleyecek cesareti ona verdiğin için kendini suçlamalısın bundan hayır gelmez ayrıl hemen
Olamaz, olmamalı. Ona da yazık evlendiğine de sana da.
Boşver seni kullanmak gibi bir niyeti var bu belli, hayır gelmez o evlilikten. Mantıklı düşün daha yaşın genç.
Hmm biliyomusun? O seni korkutmakçin öyle dedi. Yani seviyosan artık evlenelim. Bence seviyosan evlen. Yani evlenmek çok güzel bir şey☺️
Evet güzel birsey tabiki evlilik bende onunla evlenmeyi çok istiyorum ama ailemi birakipta kacamam ki :( siz olsaydiniz ne yapardiniz kacarmiydiniz?
Hayır kaçma, güzelce konuş. De ki gel iste beni. Eğer evet derse hakkaten seviyodur. Yok hadi kaçalım falan derse maksat farklı. Ya ben de kaçmazdım. Asla. Asla kaçma. Ama dediğim gibi konuş.☺️
Evet doğru söylüyorsunuz bende kaçmadım kacamazdim da kaçmadı diye bana kızgın ve cok üzülüyor devamli beni arayip niye yapmadın be çok mutlu olacaktık diyor :( ben ona gel iste bir önce diye çok dil döktüm bizim pek durumumuz yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile ailen seni bana yaşından dolayi vermezler verseler bile bir katkıları olmaz dugunumuzde en iyisi kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam dedi ama ben yapamadım ailemi birakamadim o beni çok seviyor ama gitmez isem annesine haber edicekmis köyden birisini bulsun diye çık üzülüyorum günlerce ama ne onu ne de ailemi birakamiyorum istemeye de gelmiyor gelmicem diyor :(
Ya sen yine konuş. Demek ki sevmiyosun de falan. Duygu sömürüsü yap. Bak eğer senin masumluğuna tahammül edemeyecekse o zaman seviyodur. Yoksa korkarım ya ben. bir şey yapar sana. Ne bileceksin bakireliğini alıp sonra seni terk etmiyeceğini. O zaman ailen de kabul etmez. Ya ben seni korkutmak istemiyorum ama sen öyle bir şey yapma. Kaşma yani, sakın. Güzelce yeniden konuş. Çare çıkmazsa unutacaksın. O zaman sen de git başka birini iste de. Vaz geçmeyi bileceksin.
Doğru ama bundan daha kötüsü biz birbirimizin olduk bile bu yüzden kacalim diyor kacamam dediğimde ise beni bu halde bile bırakıp gitmeyi göze alıyor ben seni düşündügumden gel diyorum diyor ama ben yapamıyorum
Ne yani, yattınız mı?
Evet maalesef. Ben onunla evlenirim kesin diye düşündum bunları yaşamadan önce ama anlasamadik :(
Yaa ne kötüü😔🥺🥺, o zaman şey yap, kaça bilirsin o zaman, ama bence ilk önce nikah kıy. Ondan sonra. Yani zaten ailen onunla yattığını bilirse seni kabullenmez.😔 :(((
Noldu şimdi?
Ya evlenen tabiki var ama. Bile bile de tehdit ederek evlenmek garib yani beklesin daha cocuk oda
Bu dırum olabilir ama
Her evlilik mutluluk getirmez
Sanırım aşkın saplantısı kişiden kişiye göre değişiyor.
Ben olsam böyle bir şey yapamazdım.
19 yaşında nasıl 6 senelik ilişkin oluyor? 13 yaşında bir çocuğa 17 yaşında biri nasıl sevgili gözüyle bakar? Öyle ağzım açık kaldı valla
Onun için vazgeçilmez değilmişsin demek ki , baksana hemen bir alternatif bulmuş senin yerine. Bu kadar evlenmekte ısrarcı olması cinsel dürtülerinin sevgilini ele geçirmiş olması
Aklı başkasında iken başka kişi ile evlenilir ama Çok pişman olunma riski var Göze alınıyorsa salon. Orda buyurun 😎
Bence bu kişi seni gerçekten sevseydi böyle cümleler kurmazdi bu kişiden hemen uzaklaş ve seni gerçekten sevecek birini bul..