• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi? (Sayfa 5)

___duygu___
___duygu___ Takip Et
Xper 4 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1522
Yapay Zekaya Sor
Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
37 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

257

Cevap

274

Cevap

Popüler Cevapları Göster(240)
  • Marthaa
    Marthaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kaçma olayı saçma eger seni seviyosa bekler hemde hir omur bekler yani bence 8 yillik iliskiden sonra evlenen insanlar biliyorum ben yanlış bisey yapmaa bence ki su devirde acikasi ben inanmiyorum yok kacalim evlejelim seni vok seviyorum olaylarina

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet sevmesine seviyor bir dediğimi iki etmiyordu ama çok aceleci bir insan olduğu için laf anlamiyor sen gelmiyorsan bende köyden buldurtur onunla sozlenirim diyor

      Yorumla
    • Marthaa
      Marthaa
      +1 yıl

      Bak benimde bir sevgilim vardi vermezlerse kaciririm diyodu oyle bisey olsa babam bidaha asla konusmaz ve annemin konusmasinada izin vermez eger boyle bir ailen varsa dusunsene annenle bidaha hic konusmaiycagini ve bude 19 yasindasin önüne dah neler neler cikicak

      Yorumla
  • asilya_
    asilya_ Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    Ne acelesi varmış
    Neden kaçacaksınız isterler seni ailenden
    Ve yaşın çok küçük evlenmek için erken

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok dil döktüm ben ona gel iste once bir diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye

      Yorumla
    • asilya_
      asilya_
      +1 yıl

      Aileni karşına alma canım

      Yorumla
  • tanjuzun
    tanjuzun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Yol ver gitsin istediği ile evlensin sende uzak dur

    1
    10 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Keşke kolay olabilse hersey ama değil işte 6 senemızi verdik birbitimize şimdi ise bu batakliktan cikamiyoruz :(

      Yorumla
    • tanjuzun
      tanjuzun
      +1 yıl

      Derdine bak ben 8 yıllık sevdiğimden ayrıldım ayrıldığımda nişanlıydım 9 sene diyon buda sen 13 oda 16 yasında oluyor yanı cocuk luk senın ayrılamadığın adam sen evlenmiyorsun diye başka kız almaya kalkıyor birde neden koyden onu anlamadım sen koy kızımısın cocuk cocuk akıllarla hareket edip hayatınızı mahvetmeyin evlilik el ele tutuşup dağ bayır dolaşmak cafede gidip 2 cay içmeye benzemez evlilik sorumluluğu cok farklı bişe anlamadığım 6 yıldır birlikte isenız neden kacıyonuz gelsin telli duvaklı gelin alsın Allahın emri peygamberin kabri ile

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet haklisiniz ama Ben çok dil döktüm ona gel iste once bir diye bizim durumumuz pek yok onun durumu ise var işi vs gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye birbirimizi deli gibi seviyorduk şu 1 senedir bu konu yüzünden sürekli ayrıldık barıştık ama şuanda ayriyiz sadece olayı akışına bıraktım izliyorum öylece

      Yorumla
    • tanjuzun
      tanjuzun
      +1 yıl

      Ben anlamadım kusura bakma siz fakir onlar zengin siz bişe yapamazsınız onlar yapar bundan dolayı kacalım evlenelim oluyor oylemi benmi yanlış anladım

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet aynen öyle düşünüyor

      Yorumla
    • tanjuzun
      tanjuzun
      +1 yıl

      Madde madde gidelim
      1. Ailen cocuk zengin diye seni vermemezlik yaparmı
      2. Madem zenginler madem sen kacma gittiğin zaman herşeyi üstleniyor neden anne baba rızası olmadan seni almak istiyor
      3. Sence onun ailesi zengin olduğu için senin ailenimi kucuk görüyor da ailesini istemeye çağırmıyor
      4. Sence senin aileni dışladığı için kendi ailesininde sizinkileren kız istemezler diye seni kacırarak kendi ailesini bunu yapmaya mı zorluyor

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Dediklerinizde haklisiniz bende şöyle anlatayım; onun tüm ailesi beni biliyordu ve beni çok seviyolardi onlara kacmami da çok istediler ama yapamadım. Annesi ve babası koyde nigdede yaşıyorlar babası kanser olduğu için istanbula tedaviye geliyorlar arada bir onun ailesi de gariban ama kendisinin is olduğu için kendi manav marketleri var ve abisininde işi var birbirlerine destek çıkıyorlar ve abisi ve yengesiyle ayni evde yasiyor bizde sadece babam çalıştığı için pek calismiyor gerçi o da ama bunun için kacalım ben senin yaşamadgin hayatı yasatacam çok mutlu edeceğim seni dedi hep ederdi de ama ben yapamadım

      Yorumla
    • tanjuzun
      tanjuzun
      +1 yıl

      Kardeşim yasın kucuk daha 19 undasın sevmek ve sevilmek insana ozgü bir duygu ben sana kendi evliliğimi soylıyım 25 yasında evlendim ilden atıldım cebimde 1 lira para yoktu bursaya geldim şimdiki eşim burada yaşıyordu tekstil de calışmaya başladım pansiyonda kalıyordum geceliği 20 lira aylardan mayıs ayı şimdiki eşim le telefonda konusuyoruz düğünü ağustos da yapıcaz sözde ben dedimki neden agustos da yapıyoruz haziranda yapalım olur olmaz derken tamam dedik bursa da tek basınayım annem trabzon da kalıyor bu kararımızdan bir hafta once de bursaya geldi dondu tamam evlenelim hazıranda dedik ve haziranın 2 sine yer bulduk mayısın 12 si felan ben calısıyorum ama para yok maasım bin lira aylık pansiyonona 600 lira veriyorum yemem içme bana kalan bişe yok annem geri geldi babam başta ona sormadan böyle karar aldığımız için kabul etmedi ben soyismimi değiştiriyorum azdaha araya bir akraba girdi babamı ikna etti mayısın 16 sında nişan yaptık tek sadece yüzüğü aldım annem 2 büyük araba ceyiz getirdi babam lar 10 arabayla masalleyi kapattı mayısın 22 sinde nikah yaptık haziranın 2 sinde düğün yaptık evimi boyama gebzeden akrabam geldi tek kurus ödemedim eşyaları aldık tek kurus peşinat vermedim bak güzel kardeşim bunu sana niye anlattım soylıyım evlenmek isteyen iki insanın niyeti hasılaa Allah yardım ediyor ummadığın yerden ummadığın kişilerden destek görüyorsun ben gördüm niyet hasıl değilse evlensen bile bozuluyor kendin soyluyorsun zaten bu adam herşeyi yapacak tek sey hariç cicek cikolata Allahın emri peygamberin kavri ile demek her anne baba kızını beyazlar içinde görmek ister ki bu onların en doğal hakkı erkek arkadasınızda bunu anlaması lazım karşı tarafta cok zengin değil kendı hallerindeler gelsin istesin ailen zaten verir şatafatlı bir düğüne gerek yok aile yakın akraba es dost yeter ki o gelenlerde zaten size rakı takacak masraflarınız oradan cıkacak

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Gerçekten okurken içim sizladi sizde zor günler atlatmissiniz ama Allah gerçekten yardım etmiş çok şükür. Ben onu karşılıksız sevdim hicbirseyi olmasa bile ailemden sadece gelip istemesi yeterlidir benim için ama o bunu çok gördü artık bahanemiydi neyi bilmiyorum ama bir anlam veremedim

      Yorumla
    • tanjuzun
      tanjuzun
      +1 yıl

      Ben suna inanırım sevmek kendin den ödün vermektir sende karşılıksız seviyorsan onun için bişeler yapıyorsan oda yapmalı hem sana karşı hemde aile karşı olan saygısından yapmalı

      Yorumla
  • serseritospik
    serseritospik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Akli sende olsaydi baskasini yedekte tutmazdi bundan hayir gelmez buna kacarsan evliliginizden de hayir gflmez.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • Altn7106
    Altn7106 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Seni ikna etmek için bunu deneme istemiş olabilir eğer seviyorsà seni bırakmayacaktır çünkü seni sevip başka biriyle olamaz

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bence de öyle. Daha 2 gün önce buluşmaya çağırdı ve gittim dedim ki ona Şu an bunları yaparsan da Hırsından yaparsın ama elbet birgün hirsina yenik düşüp pişman olacaksın dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pişman olacaksın dedi o günden sonrada hala arıyor beni arada bir

      Yorumla
    • Altn7106
      Altn7106
      +1 yıl

      Sen neden pişman olasın o pişman olucak emin ol kendi kendine gelin güveylik yapıyor eğer severse yaptıklarından özür diler ve tertemiz sayfa çeker yoksa böyle olmaz

      Yorumla
  • Çapkınımmm
    Çapkınımmm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 35%
    +1 yıl

    Öncelikle eğer ortada evlilik gibi ciddi vir durum varsa kimin kimi sevdiğinin bir önemi yok sende git başkasıyla evlen

    2
    0 Yorumla
  • kaexeen
    kaexeen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    aptal mısn kızım sen oku mesleğini eline al iki gün sonra kucağında çocukla ilgisiz kurumuş sulanmamış güle dönersin daha iyilerini bulursun bırak onu sen

    2
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Denedim onu unutmayı çok denedim ama yapamadım birbirimizi çok seviyoruz dile kolay 6 sene birbirimizi sevdik ama şimdi de gelip iste diyorum onların durumu iyi ama bizim durumumuz yok pek gelip seni istesek bile vermezler bana hadi verdi diyelim ama ailen bir katkı sağlayamaz en iyisi kaçalım ben sana herseyin en iyisini yapacam söz diyor ama ben onu da ailemi de bırakamıyorum Şu an ayrıyız onunla ama gidip köyden biriyle evlenir de beni unutup mutlu olur diye ödüm kopuyor çok korkuyorum :(

      Yorumla
    • kaexeen
      kaexeen
      +1 yıl

      bebeğim benim kimseyi kaybetmekten korkma bu hayatta korkarsan kaybedersin bence sen akışına bırak gidip sana başka biriyle evlenicem diyem birinden hayır gelmez

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet akışına bıraktım Şu an bana beni arama karşıma çıkma diyen insan dün akşam aradı beni eski meseleleri geri açtı

      Yorumla
  • LoveFamagusta
    LoveFamagusta Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Asla olmaz hem onun hemde kendi hayatını mahfedersin.

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben değil o bunları bana söylüyor kaçmaz isen başkasına bakicam beni buna mecbur ediyorsun diyor

      Yorumla
  • Öykü_derin
    Öykü_derin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Evlendiğin kişiye haksızlık ve sen de mutsuz olursun

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır ben değil o bana bunları söylüyor ben onunla evlenmek istiyorum ama o çok acele edip kaçırmak istiyor eğer gitmez isem de ilerde başka birini buldurtcam anneme diyor

      Yorumla
  • Duygusalkızlalala
    Duygusalkızlalala Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Niye seni kaçırmak istiyor ki ailenden istetse vermezler mi

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Gelip adam akıllı konussa istetse verirler bizimkiler ama o çok acele ediyor maalesef ki şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
  • Kizzzlaaar
    Kizzzlaaar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Evlenmek varken neden kaçmak? Ve seviyorsa seni evlenmez sanmiyorum

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende oyle dusunuyorum ama bazende tedirgin oluyorum ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
  • Because_Me
    Because_Me Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Sen doğru olanı yapmışsın kesinlikle Aileni karşına almak yapabileceğin en büyük hata olurdu kimse için buna değmez Ayrıca aklı sende olan başkasıyla evlenebilir Bizzat yaşadım bunu eski sevgilim sayesinde oradan biliyorum

    1
    0 Yorumla
  • mira_day
    mira_day Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    6 yıl uzun bir zaman bir başkasıyla evleneceğini düşünme bence için rahat olsun

    2
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İnşallah yapmaz öyle bir şey düşündükçe kötü oluyorum bizim kurduğumuz hayalleri baskasiyla yaşayacak korkusu benim Peşimi birakmiyor rahat edemiyorum :(

      Yorumla
    • mira_day
      mira_day
      +1 yıl

      Seven insan bırakmaz

      Yorumla
  • danyege
    danyege Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 72%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 367 cevap paylaştı.

    Bana saçma geldi. 23 yaş evlilik için geç değil, hatta erken bile. Bu şekilde rest çekmesi de hoş değil. Başkasıyla evleneceğini sanmıyorum. Gerçekten evlenebiliyorsa da gitsin evlensin daha iyi senin için.

    0
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bencede geç değil ama yengesi ve abisiyle aynı evde yaşadığı için bunalmış ve bir an önce yuva kurmak istiyormuş onu anlıyorum gel iste beni ailemden dediğim zamanda ise ailen seni bana vermez verseler bile durumunuz yok bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi bu yüzden aceleye getiriyor işi :(

      Yorumla
    • danyege
      danyege
      +1 yıl

      Ailen neden vermez?

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yaşımdan dolayi ve okuyordum bu sene uni kazanamadim seneye dedim gidecem diye okumami bekliyor ama gelse bence verecekler o anlamiyor

      Yorumla
    • danyege
      danyege
      +1 yıl

      Oku bence de zaten. Evlenip ne yapacaksın bu yaşta.

      Yorumla
  • Polatatar
    Polatatar Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Seni ikna etmek için yapıyor gerçekten seviyorsa başkasını düşünmez

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet sevmesine çok seviyor ben ona kaçmayinca çok kötü oldu içip içip beni arıyordu. bende öyle düşünüyorum ama korkuyorum da bir yandan ne yapacağımı bilmiyorum :(

      Yorumla
  • TombRaider
    TombRaider Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    kaçmak filan bunlar akıllı birinin yapacağı işler değil sen iyi yapmışsın aileni bırakmayarak

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet o konuda Vicdanım rahat ama onu da kaybetmek istemiyorum seviyorum gidip köyden biri ile evlenirse bizim onunla yasayamadiklarimizi o kızla yaşar diye ödüm kopuyor

      Yorumla
    • TombRaider
      TombRaider
      +1 yıl

      peki madem seni hala seviyorsa neden köydeki başka bir kız ile evlenmek istiyor

      sende onu kaybetmek istemiyorsan neden bu konuyu ailelerinize açıp işi bir güzel tatlıya bağlamıyorsunuz

      evlilik istemiyor musun sen ya da zaman mı istiyorsun

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır şimdi gelip istese yok demem ben ona çok yalvardim gel bir önce işte vermezlerse ben gelicem sana zaten diyorum nasıl olsa o zaman şimdi gelemeyen o zamanda gelemez diyor başkasıyla evlenmek istemiyor beni sen buna mecbur birakiyosun yaşı 23 ama yaşım geldi geçiyor bile diyor abisiyle yaşıyor yuva kurmak istiyor ama gelip de istemeye karşı bir an once kavuşmak istiyor

      Yorumla
  • Zevk01
    Zevk01 Takip Et
    Guru Yaş: 53
    +1 yıl

    Yalan söylüyor o. Seven gitmez. Ne demek anneme söyleyim bana kız bulsun. Sanki manavdan dometes seçiyor alala

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
    • Zevk01
      Zevk01
      +1 yıl

      Bundan sana bir cacık olmaz. Evlenince çok mutsuz olursun uzak dur. Yazını okudum. Ne demek annenin numarasını ver konuşayım. Hahaha. Gülünç bir durum ya 😂. Bak bir ilişkide davranış önemli, iletişim önemli ama bu yok sizin aranızda.

      Yorumla
  • Cynesta
    Cynesta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Beyni farklı kişide kalbi sende olacaktır en sonunda çıldırır aileleriniz anlaştıysa herhangi bir sıkıntı yoksa evlenin

    2
    0 Yorumla
  • pembekristal
    pembekristal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu derler adama yani. Madem seviyor bekler o zaman. O seni başka türkü seviyor olmasin sakın...

    2
    0 Yorumla
  • maex_bloore
    maex_bloore Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    6 senelik ilişkiyse unutması zordur aklı başkasındayken evlilik yapamaz sevmeden olmaz yaparsada mantık evliliği olur

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bencede öyle geçen gün beni aradı ve seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka birisi ile evlenirsem sen gelmedin bana başka çare birakmadin dedi

      Yorumla
  • 1tutunamayan
    1tutunamayan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 47%
    +1 yıl

    O zaman seni gerçekten sevmiyor ki canım. Sadece evlilik istiyor o herkesle olabilir yani onun için farketmez demekki

    1
    0 Yorumla
  • cukur69
    cukur69 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 80%
    +1 yıl

    Akli sendeyse baskasiyla evlenemez bence ama senin yasin kucuk evlilik icin 19 yasinda evlenen hic gormedim eskide kaldi o erken evlilikler yani

    1
    0 Yorumla
  • Muro8384
    Muro8384 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Bana kalırsa ailenizi terktmeyin efendim.. Sizden umudunu kesenden size koca olmaz.. Unutmak zor biliyorum ama zamanla unutacaksınız emin olun..

    1
    0 Yorumla
  • Gizemert2
    Gizemert2 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Benim bir arkadaşım yaşadı bunu kız kaçmadı oğlan başkasıyla evlendi kız reşit bile değildi simdi boşanma davası açtılar yapamaz ve o sana blöf yapmış

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok kötü bir durum ya şimdide diyor köye gidecem işte annemin bulduğu kizla evlenecemnapıyım bende başka çare birakmadin sen diyor gözlerimin içine baka baka gözleri önünde tutamadım kendimi ağladım :(

      Yorumla
  • badfinger
    badfinger Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    kaçmak her zaman için husrandır
    üzer mutsuz eder gidecek yerin olmaz
    gercekten seven olsa ailenden ister seni
    2 husus güyden kız bulacakmışta felan da
    demekki hiç sevmemiş bu

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor hala evlenelim diye cabaliyor aslinda geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti

      Yorumla
  • MACERACI28
    MACERACI28 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bir ata sözü vardır kaçarsan dağ olur kaçmazsan bağ olur diye aklını kullan ailenin rızası olmadan bir şey yapma sonradan pişman olur ailene sığınmaya yüzün olmaz sen akıllı bir kızsın

    2
    0 Yorumla
  • sadıkaşk
    sadıkaşk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 617 cevap paylaştı.

    Aba altından sopa göstermiş bir halt yapacağı yok. Nedir yani 33 değil ya 23 yaşında bir erkek evde kalmış değil sonuçta. Çocukça tripler...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Neden kaçalım diyor gelip istesin. ? Sen neden cesaret edemedin o önemli. Güven mi vermiyor

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Hayır güven veriyor ama co acele ediyor bide bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile ailen seni bana vermezler hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz dugunumuzde en iyisi kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam söz dedi ama ben yapamadım ailemi birakamadim dün sabah beni aradı ve annemin telefon numarasini istedi gelip isteyelimmi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni daha yakından tanisin dedim kızdı telefonu yüzüme kapattı sende hiçbirşeyi istemiyosun işi daha çok yokusa suruyosun dedi engelledi daha sonra ama mantıklı olanı söyledim ben ona kendi bilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen de yokuşa sürme. Bir konuşsaydi annenle.

      Yorumla
  • Nugatu
    Nugatu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ailenizin evinden allı duvaklı çıkmanıza engel olan nedir? İnsan nefrete hırsa kapılıp yanlış yola sapabilir. Aklında olmanız pek bir şey değiştirmez aklı basına gelene kadar

    1
    5 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      bizim durumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi ama ben ailemi birakamadim Şu an ise bana başka biri ile evlenmek zorunda kalacağını söylüyor

      Yorumla
    • Nugatu
      Nugatu
      +1 yıl

      Açıklaması bana çok mantıksız geldi yaş kısmı haricinde. Seni sevip sevmediğine emin olamazsın ancak kendi sevgini bilirsin. Yaşım sizden pek büyük değil yine de tavsiyemi dinlerseniz. Ailenizin yanında kalın, evliliği telli duvaklı kabül edin evliliği. Siz doğru olanı yapmışsınız. Bahanesi çok mantıksız geldi. Gelip istese vermeseler farklı olurdu ama denemeden bilinmez. Sizin için çabalayan insan gelir isterdi.

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet buna katılıyorum. çok dil döktüm ben ona gelip istemek varken neden kaçmak diye beni bir sıra ikna bile etti kararliydim gidecektim daha sonrasında ise iyice bir düşününce ailemi yapamadım yapamayacağımı ona söyledim ve bana daha çok kızdı beni heveslendirdin dedi ama amacım bu değildi Şu an ayriyiz onun ve ailesinin gözünde ben sucluyum. Arada bir arıyor beni köyüne gidip evlenilecek bir kız bulup sözlenecegini soruyor benim onlardan ne farkı var beni neden istemeye gelmiyorsun diye sorduğumda ise sen beni kandırdın onların bir suçu yok ki diyor

      Yorumla
    • Nugatu
      Nugatu
      +1 yıl

      Daha fazla konuşmak üzer sizi. Gel babamdan iste diyebilirsiniz. Blöf mü gerçek mi zaman gösterir.

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok dedim ben onu ona gelip isteyin diye ama dedigim gibi vermeyecekler nasıl olsa diye gelip istemiyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    yuhh yaşı mı gelmişşş? şimdi ki erkekler 30 da evleniyor

    1
    3 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Abisi ve yengesiyle aynı evde yaşadığı için dayanamiyomus bir an önce yuva kurmak istiyormuş.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      peki neden hemen kaçalım diyor ki önce istemeye gelsin

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bizim durumunuz pek yok onun ise durumu işi var istemeye gelsem bile seni bana vermezler hadi verdiler diyelim durumunuz yok ve ailen hiçbir katkı sağlayamaz en iyisi kaçmak ben her istedigini yapacam senin dugunumuzude yapacam ailenlede baristiracam diyor

      Yorumla
  • Cafer123456789
    Cafer123456789 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Sakin Evlenme yaşın 19 daha çok gençsin.
    Önünde uzun yıllar vardır. Eğer değerini bilmiyorsa boşver onu.

    1
    0 Yorumla
  • yflower
    yflower Takip Et
    Yoda Yaş: 59
    +1 yıl

    Buyuk saçmalık buyasta evlenmek nedir yani aceleniz ne... bırak gitsin onu boş boş konusmus——

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • SerraEkin_
    SerraEkin_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    O ilişki yürümez açık ve net. Hem ne acelesi varmış daha 23 yaşında?

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum

      Yorumla
    • SerraEkin_
      SerraEkin_
      +1 yıl

      Sen ne yap biliyomusn ara bir görüşelim de çocuğa buluştuğunuz yere de anneni götür orada mecbur tanışırlar zaten ondan sonra da annen kabul ederse babanla konuşsun çocuk zaten ciddi düşünüyor sen de bu sebeple ciddi düşünürsün öyle kaçmak falan hangi devride yaşıyoruz Allah aşkına

      Yorumla
  • enginarmevsimii
    enginarmevsimii Takip Et
    Yoda Yaş: 25
    +1 yıl

    Olmazdı seven insan ağzına böyle bir lafı almaz sen bu yaşta böyle biri için hayatını karartma aileni de üzme aile her zaman ön plandadır ilerde çok pişman olursun sevgi herşey değil maalesef guvenme kimseye.

    1
    0 Yorumla
  • Durukankezban
    Durukankezban Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Yok artık daha neler... Mutsuzluğun, ızdırabın başlangıcı olur...

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bencede öyle olacak ona yapma bak pişman olacaksın Şu an Hırsından böyle yapıyorsun ve Hırsına yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana

      Yorumla
  • ʎılpız
    ʎılpız Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    İstemeye geldiler mi verdi mi ailen, 13 yasndan beri mi sevgilin yani 7. Siniftan beri..

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da çok seviyorum :(

      Yorumla
  • buseyrmn
    buseyrmn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    😂saçmalık yani belki zorla ama yok ya niye öyle yapar ki insan

    1
    2 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi

      Yorumla
    • buseyrmn
      buseyrmn
      +1 yıl

      Yaw he he der geçerdim😂 ben seni unuttum bilee

      Yorumla
  • denizizm35
    denizizm35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bence sende kalbi olsa dünyayı gözü görmez. Bahanelerle avunmayın.

    1
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      sevdiğine inanıyorum ondan bir şüphem yok ama bir dediğimi iki etmiyordu onun ailesinden herkes beni biliyor ama bizimkilerden sadece annem biliyodu o da bu kadar detaylı bilmiyor ona çok dil döktüm ben gel iste diye durumumuz pek yok bizim onun ise var durumu işi falan ama Gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim o da bende başka çare birakmadin köyden herhangi bir kız ile evlenicem artık napıyım dedi hala arada bir arıyor beni neden gelmedin benimle diye soruyor içiyor ağlıyor eski konuları acıyor hiç icmezdi onu bile yaptı :(

      Yorumla
    • denizizm35
      denizizm35
      +1 yıl

      Seven bekler, seven mantıklı olan neyse onu yapar. Kaçmak ta ne oluyormuş, seviyorsa yaşını beklesin.

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet doğru olan o zaten ama o bunu düşünmüyor bile bir an önce kaçmak istiyor seni ailenlede baristiracam eğer baristiramazsam gel yüzüme tükür dedi

      Yorumla
    • denizizm35
      denizizm35
      +1 yıl

      Gidersen belki evlenirsin ama kesinlikle mutsuz olursun. Kesinlikle kaçma. Yarın evlenirse tartışırsanız, ailen arkanda durmaz. Mutlu olmak istiyorsan kaçma o da seviyorsa bekler. Onun her dediğini yapmak zorunda değilsin.

      Yorumla
  • vişnelivodkam
    vişnelivodkam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eğer annesine haber verip bana kız bul diyecekse seni sevmiyor demektir tatlim

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Çok sevdi o beni hala da seviyor iki gün önce dedi ama benlik başlarda tamam kaçacagm sana dedim umut verdim ister istemez daha sonrasında da yapamadım vazgeçtim bana çok kızdı gel önce bir iste dediğimde ise durumunuz yok gelip istesem bile ailen vermez hadi verdile diyelim bir katkı saglayamayacaklar en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi ama ben birakamadim ailemi

      Yorumla
  • Geoovvv
    Geoovvv Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hayır asla o evlilik insanın hayatında en büyük pişmanlığı olur

    2
    4 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet bencede ama senden sonraki belki seni bana unutturur diyor köyde yaşayan bir kız yani çok zoruma gitti böyle demesi cook :(

      Yorumla
    • Geoovvv
      Geoovvv
      +1 yıl

      Çok saçma ya insan sevdiğini unuturmu onun yerini bir başkası vere bilirmi

      Yorumla
    • Geoovvv
      Geoovvv
      +1 yıl

      Kıza çok üzüldüm

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      İşte bende onu anlayamıyorum ki kaç gündür düşünmekten yoruldum onu da çok özledim :( henüz daha ortada kız yok ihtimal veriyor yani anneme soyleyecem köyden birini bulsun bana diye annesi de beni çok sever ama kaçmadım diye onlara çok kirginlar bana

      Yorumla
  • blackhors
    blackhors Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Keyfini bozma diyorum varsa o yürek gelir insan gibi ailenden alır götürür mutlu bir hayat için çabalar...

    1
    0 Yorumla
  • maemae
    maemae Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    Söyledikleri çok mantıklı değil seni kandırıyor da olabilir dikkat etmende fayda var.

    2
    0 Yorumla
  • Hilaal70
    Hilaal70 Takip Et
    Yoda Yaş: 26
    +1 yıl

    Hayır evlenilmez tabiki ama ailenin bırakma ne olursa olsun sana öyle diyen birisinin sevgisi tartmalısın

    2
    0 Yorumla
  • Balibey1
    Balibey1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 648 cevap paylaştı.

    erkekler bu konuda daha dirayetli arkadaşım gerçekten karar verirse senden vazgeçip başkası ile evlenebilir.

    1
    0 Yorumla
  • experienced16
    experienced16 Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 62%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    .

    Kesinlikle evlenilmez,

    Bu partnere yapılacak en büyük ihanetti.

    Duyguları ile oynamayı bir kenara koyun,

    İnsanın hayatını çalıyorsunuz !!!

    .

    0
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Yanlış anladınız ben başkasıyla evlenmeyi düşünmüyorum zaten o bana eğer kacmazsan anneme haber edicem birini bulsun onunla evlenecem diyor yani o yüzden sordum bu soruyu

      Yorumla
  • wendettaaa
    wendettaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Tamam da neden zamanında kaçalım demektense ailene haber ver istemeye gelelim demedi?

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(

      Yorumla
  • Olmazolaydı
    Olmazolaydı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Çokta guzel evlenir aklı sendeymis gibi yapıp bide senle de olmaya çalışır 😏😏

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Beni çok seviyor ona eminim bir dediğimi iki etmedi bu zamana kadar ama beni sen buna mecbur bırakıyorsun diyor hala arıyor arada bir seni hala çok seviyorum ama unutmak zorundayım diyor :(

      Yorumla
  • Aşkı_Orbit
    Aşkı_Orbit Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Seni ne kadar sevse de iş evlenmeye aile kurmaya gelince sevmek bir tarafa aile kurmak diğer tarafa gider haliyle o şekilde evlenip mutlu olan bir sürü insan gördüm

    1
    0 Yorumla
  • Mangakafa
    Mangakafa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Gerçekten seviyorsa evlenemez, seni de böyle zorlamaz. lütfen duygularına yenik düşme. Hayatında mutluluklar diliyorum

    1
    1 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum. aslında gelip istese verirler ama ben bikere ona gitmedim diye o da gelmiyor istemeye inat ediyor Şu an ayriyiz onunla ama hicbir haber alamiyorum ondan gidip hemen birini bulur sozlenir diye cok korkuyorum onların köyünde kızları istemeye gelince aileler hemen verir sozlenirler bir an önce köyden kurtulmak için. o bu sekilde evlenmeyi yani köyden gorucu usulü evlenmeyi sevmezdi ama niye böyle birşey dedi bana aklım almıyor :( :(

      Yorumla
  • quarizma098
    quarizma098 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 57%
    +1 yıl

    Sen gelmeyeceksen cepte birisi var onu kullanırım diyor sende hadi ordan git deseydin ya sana bunu söyleyecek cesareti ona verdiğin için kendini suçlamalısın bundan hayır gelmez ayrıl hemen

    1
    0 Yorumla
  • Gizlikullanicii66
    Gizlikullanicii66 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 59%
    +1 yıl

    Olamaz, olmamalı. Ona da yazık evlendiğine de sana da.

    1
    0 Yorumla
  • Gkhanby993
    Gkhanby993 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Boşver seni kullanmak gibi bir niyeti var bu belli, hayır gelmez o evlilikten. Mantıklı düşün daha yaşın genç.

    1
    0 Yorumla
  • pembeaşık
    pembeaşık Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Hmm biliyomusun? O seni korkutmakçin öyle dedi. Yani seviyosan artık evlenelim. Bence seviyosan evlen. Yani evlenmek çok güzel bir şey☺️

    1
    9 Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet güzel birsey tabiki evlilik bende onunla evlenmeyi çok istiyorum ama ailemi birakipta kacamam ki :( siz olsaydiniz ne yapardiniz kacarmiydiniz?

      Yorumla
    • pembeaşık
      pembeaşık
      +1 yıl

      Hayır kaçma, güzelce konuş. De ki gel iste beni. Eğer evet derse hakkaten seviyodur. Yok hadi kaçalım falan derse maksat farklı. Ya ben de kaçmazdım. Asla. Asla kaçma. Ama dediğim gibi konuş.☺️

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet doğru söylüyorsunuz bende kaçmadım kacamazdim da kaçmadı diye bana kızgın ve cok üzülüyor devamli beni arayip niye yapmadın be çok mutlu olacaktık diyor :( ben ona gel iste bir önce diye çok dil döktüm bizim pek durumumuz yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile ailen seni bana yaşından dolayi vermezler verseler bile bir katkıları olmaz dugunumuzde en iyisi kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam dedi ama ben yapamadım ailemi birakamadim o beni çok seviyor ama gitmez isem annesine haber edicekmis köyden birisini bulsun diye çık üzülüyorum günlerce ama ne onu ne de ailemi birakamiyorum istemeye de gelmiyor gelmicem diyor :(

      Yorumla
    • pembeaşık
      pembeaşık
      +1 yıl

      Ya sen yine konuş. Demek ki sevmiyosun de falan. Duygu sömürüsü yap. Bak eğer senin masumluğuna tahammül edemeyecekse o zaman seviyodur. Yoksa korkarım ya ben. bir şey yapar sana. Ne bileceksin bakireliğini alıp sonra seni terk etmiyeceğini. O zaman ailen de kabul etmez. Ya ben seni korkutmak istemiyorum ama sen öyle bir şey yapma. Kaşma yani, sakın. Güzelce yeniden konuş. Çare çıkmazsa unutacaksın. O zaman sen de git başka birini iste de. Vaz geçmeyi bileceksin.

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Doğru ama bundan daha kötüsü biz birbirimizin olduk bile bu yüzden kacalim diyor kacamam dediğimde ise beni bu halde bile bırakıp gitmeyi göze alıyor ben seni düşündügumden gel diyorum diyor ama ben yapamıyorum

      Yorumla
    • pembeaşık
      pembeaşık
      +1 yıl

      Ne yani, yattınız mı?

      Yorumla
    • ___duygu___
      ___duygu___
      +1 yıl

      Evet maalesef. Ben onunla evlenirim kesin diye düşündum bunları yaşamadan önce ama anlasamadik :(

      Yorumla
    • pembeaşık
      pembeaşık
      +1 yıl

      Yaa ne kötüü😔🥺🥺, o zaman şey yap, kaça bilirsin o zaman, ama bence ilk önce nikah kıy. Ondan sonra. Yani zaten ailen onunla yattığını bilirse seni kabullenmez.😔 :(((

      Yorumla
    • pembeaşık
      pembeaşık
      +1 yıl

      Noldu şimdi?

      Yorumla
  • Baharinkokusu
    Baharinkokusu Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl

    Ya evlenen tabiki var ama. Bile bile de tehdit ederek evlenmek garib yani beklesin daha cocuk oda

    1
    0 Yorumla
  • Fkusna_Huy
    Fkusna_Huy Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Bu dırum olabilir ama
    Her evlilik mutluluk getirmez

    1
    0 Yorumla
  • _sɪᴛᴀʀᴇ_
    _sɪᴛᴀʀᴇ_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sanırım aşkın saplantısı kişiden kişiye göre değişiyor.
    Ben olsam böyle bir şey yapamazdım.

    2
    0 Yorumla
  • Mediasten
    Mediasten Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 47%
    +1 yıl

    19 yaşında nasıl 6 senelik ilişkin oluyor? 13 yaşında bir çocuğa 17 yaşında biri nasıl sevgili gözüyle bakar? Öyle ağzım açık kaldı valla

    2
    0 Yorumla
  • Gezginnnnnn
    Gezginnnnnn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl

    Onun için vazgeçilmez değilmişsin demek ki , baksana hemen bir alternatif bulmuş senin yerine. Bu kadar evlenmekte ısrarcı olması cinsel dürtülerinin sevgilini ele geçirmiş olması

    0
    0 Yorumla
  • 3odrum
    3odrum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Aklı başkasında iken başka kişi ile evlenilir ama Çok pişman olunma riski var Göze alınıyorsa salon. Orda buyurun 😎

    1
    0 Yorumla
  • HzGüney
    HzGüney Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence bu kişi seni gerçekten sevseydi böyle cümleler kurmazdi bu kişiden hemen uzaklaş ve seni gerçekten sevecek birini bul..

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (231)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aklı başka kisideyken başka birisiyle evlenilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aklı başkasındayken evlenebilir mi? 3 cevap verildi
Esrar kullanan biri ile evlenilir mi? 8 cevap verildi
Bu zihniyette biriyle evlenilir mi? 14 cevap verildi
İnadına başkası ile birlikte olup, evlenmek? 5 cevap verildi
Böyle biriyle evlenilir mi devam edilir mi? 11 cevap verildi
Evlenip boşanan biri ile evlenilir mi? 54 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨