AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
274Cevap
bırak gitsin manyak mısın duygu bu yaşta ne evliliği şimdi tatlı geliyor sama evlenirsen bir kaç seneye hayatın zehir olur benden söylemesi.
6 senelik ilişkisi olan sen gelmeyeceksen annem bana başkasını bulsun demesi, seni zor durumda bırakmak olmuş , kaçmak çözüm değil, yaşlarınız daha evlilik için erken, illa evlenmek istiyorsa ailesi senin ailenle tanşır bir söz yaparsınız.. bu işln doğrusu budur...
👏Katlyorum kardeş.. Ögrenecekler daha gelsin istesin madem demi çek ya
@Goncagül93 yani doğru olan bu bence
Evet doğruları söylüyorsunuz ama başkasıyla gidip sozlenir diye de odum kopuyor aslında unutmakda istemiyorum olacaksak biz olalım diyorum ama o takmış kafaya kaçmayı :(
seven insan sevdiğini zor durumda bırakmaz, gelir ailesiniailenle tanıştırır zaten eğer gidip başkası ile sözleniyorsa hiç durmasın gitsin
👍 defolsun senin zamanini alir anca boşuna
Sakın kaçma ben de sevgilimle kaçmayı düşünüyordum fakat beni aramız bozukken 3 kez aldatmış bunu öğrendiğim an hiç düşünmeden sildim onu hayatımdn ne kadar sevmiş olsam da
Ya sen kaç yaşındasın o kaç yaşında saçmalama allah aşkına ! Evlenme yaşı geldi ne ya? O adam seni harcar haberin olsun. Git okulunu oku diplomanı al. hadi ordan et onu da. Ondan bir bok olmaz
Paylastigi soruda yasinin 19 oldugundan bahsedip profilinde 23 yapan bir insanin sorusu ne kadar ciddiye alinip cevaplanabilir ki
Profilimdeki yanlış ben onu duzeltemedim çokta ugrastim
Hayır evlenme
#emre00
Yok ben değil o bana kacmazsan eğer bende başkasıyla evlenmek zorunda kalacam diyor koyunden biri ile
Kimse evlenmek zorunda değil işte. Yemek yemek değil ki bu
Seviyorsa bekleyecek bu kadar basit ya. Seni seviyorum ama evlenmek istemiyorsan başkasıyla evlenirim. Bu nasıl iş? En iyisini yapmışsın. Seven insan bekler. Öyle kolay vazgeçmez
Sakın kaçma hayatının pişmanlığını yaşarsınn
Evlenirse evlensin
Cahillik yapma 23 geçmiş bilmem ne uçk peşine düşmüş gidiyosa gitsin
evlenmeyi aklı başında bir insan yapmaz o yüzden bu soru saçma
İyiki kaçmamışsın.. o aileni ikna etmeliydi.. üzülme bence
Akli sende olan nasil baskasiyla evlenir ya sizin akil anlayisiniza ne desem bilemedim
AKLI SENDEYKEN BASKASIYLA GIDEMEZ MERAK ETME AMA GIT AYLENLE İLLAKİ GERI BARIŞACAKSINIZ 😊
Diyorsun.
Aynn diyorum çünkü benimde buna benzer bir kaç durumum var
Kaçmayı mı düşünüyorsunuz
Bildigin yalancı la bu seni seviyor madem. baskasiyla neden tehdit ediyor vur tekmeyi bir bitmediler ya
Seni gerçekten seviyorsa böyle bir şey demezdi. Ayrıca 19 yaşındasın, evlilik yaşın gelmiş demekle de iyice saçmalamış. Okuma çağındasın hâlâ. Onun seni sevdiğine de inanmadım bu soruyu okuduktan sonra. Gerçekten seven sabreder, kaçalım demez.
Seni neden ailenden istemiyor da kaçalım diyor? Madem o kadar seviyor gelsin istesin gitmemekle doğru yapıyorsun.
Eğer kaçarsan yarın öbürgün ilk probleminizde bunu yüzüne vuracaktır. Sen kaçtın bana dşyecektir bunu asla göz ardı etme.
Duygu Hanım, o şahıs size neden kaçalım diyor. Sizi telli duvaklı olarak ailenizden alsa daha iyi olmaz mı?
Kesinlikle o kişiyle kaçma veya evlenme tehtid ederek bir yere varamaz yok benimle kaçmazsan başka birisiyle evlenirim diyen birinden uzak dur
Adam sana gel demiş hem gitmiyor hemde aman kimse ile olmasın istiyorsun. Sen nasıl bir bencilsin arkadaşım? Bırak insanı rahat kendi hayatına baksın.
Bende anca sanal sacmaliklarla ugrasayim
Nasıl yani?
Öncelikle iyi geceler yani bence Aklım sende kalacak yine ama O da kendimi düşünüyorum Bir an önce evlenip Çoluk çocuk sahibi olmak istiyor O yüzden ona da hak ver kızma bırak Aşkın sevdasını kalbine görmüşsün yoluna devam etsin
Bu kacma olaylariyla mutlu olan 1 kisi yok. Oturup akli selim dusunmenizi tavsiye ederim ki hemcinsim icin ise. Ttehdit oldumu o is iyice sogur ztn
İstediği yere gitsin kaçmak gibi bişeyi asla yapma
Ailemden istemeye bile gelmedi durumumuz yok birazda gelip istesek bile vermezler seni bana verseler bile hicbiseye katkıları olmaz en iyisi kaçalım ben sana her istediğini yapacam söz diyor çok istiyor beni ama ben cesaret edemiyorum o ben senin için ölüme bile gelirim sen cesaret bile edemiyosun diyor çok zoruma gidiyor köyden annesinin bulduğu biriyle evlenirde beni unutur diye ödüm kopuyor çok korkuyorum napicagimi da bilmiyorum
Yeme bu yalanları
Yazdıkların inandırıcı gelmese de cevap veriyorum Seni kalbine gömüp onu sever ilişkisini yürütürde nedir bu evlenme merakı yaş 19
Zor tabi ama ailesi belki ona baskı yapmıştır ve mecbur kaldıysa evlenir.
Ailesi baskı yapmiyolar ki ailesi ona seviyorsan bekle bile dediler ama o dayanamiyomus daha fazla :(
6 sene uzun bir süre bir sıkıntısı var galiba bilemiyorum
Annesi ve babası memleketinde yaşıyor bu da yengesinin ile abisinin evinde kalıyor bunalmış ve bir an önce evlenmek yuva kurmak istiyormus durum bundan ibaret
Evlen o zaman zalim kız aileni neden bırakamıyosun ki.
Gelip istemeye gönlü razi olsa şimdi gel diyecem ama benim ona kacmami bekliyor işte bu da çok zor bir durum
Salak mı ya gelsin adam gibi istesin işte kaçırmak nedir yani 6 yıldan bahsediyosun.
bizim durumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi ama ben ailemi birakamadim Şu an ise bana başka biri ile evlenmek zorunda kalacağını söylüyor.
Yol ver bence. Köyden kız bulduracak evlilik meraklısı bir erkekten hayır gelmez.
Yol ver gitsin aileni kaybetmeye değmez
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Inan olmamasi daha iyi
Sevmeden aklı başka birisindeyim evlenilmez bence
Evet bencede öyle ama yinede tedirginim ben. Sizin ilişki nasıl yani anlatmak istersen dinlerim özelden
Niye normal bir şekilde gelip istemiyor seni?
Bende tam bunu soracaktım. teşekkür.
Rica ederim. İnsan önce bir istemeye gider ya da haber yollar isteyeceğiz diye. Vermezlerse kaçmayı düşünür dimi ama
Evet haklısınız şöyle oldu anlatayim; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip isteyin bir once dedim yaşından dolayi vermezler verseler bile bir katkıları olmaz ailenin gel kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam dedi ama yapardida bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi bende yapamadım ailemi birakamadim dün sabah beni aradı ve annenin numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze bir konuşun dedim Hayır ben gelemem hicbiseyi de kabul etmiyorsun deyip yüzüme kapadı teli engelledi falan kızdı bana ama haksizmiyim sizce telefondan annem ne bilsin kimin nesi yüz yüze daha iyi olur diye düşünüyorum annem bizi biliyor ama bu kadarda değil belki kararı değişir gelir annemle konuşur ama yinede bilmiyorum
Önce senin annenle konuşman daha doğru olur. Annen derse ki gelsin bir görelim çocuğu, o zaman o gelir konuşur.
Evet öncelikle senin anlatman gerek. Sonra gelmeleri için rızasını alman gerek.
Kalbi ve aklı sende olmayan birinin bedeni sadece kiralıktır
Zor birşey olur yani türk filmlerine benzer tek farkı filmdekiler gibi mutlu olamayabilirsin
Aklındaki sorun neyse çözmelisin öyle evlenmelisin diye düşünüyorum sonra sorun çıkabilir ileride.
O yürütemez sen affetmezsin ama o ilişki çoktan bitmiş güzellik
Seni seviyor olsaydı sana bahane üretmezdi ve dayanmaya çalışırdı
Yapar tanı niye yapamadım öyle de yaparki hatta sendsi dolmadan çocukta yapar
Bence daha olgunlaşmamış. Evlilik düşünme. Daha yasin genç.
Dert etme patron polüm yapıyor öyle köyde kızları sokağa dökmemişler. O kısa yoldan masraf olmasın diye seni kaçırmak istiyor yaşlarınız çok küçük daha sakın evlenmeyin.
bu lafları ettikten sonra bianlamı yok seven insan bunları söylemez gönlü başkasındaysa olmaz
En iyisini yapmışsın kardeşim evlenmek aceleye gelmez hele kaçmak hiç iyi bir fikir degil
Mantığı kullanarak hareket etmeli eğer iki kişi arasında kalmış isen duygular bir işe yaramaz
Neden seni istemeye gelmiyor o zaman
Ben ona cok dil doktum gel once bir iste diye bide bizim pek durumumuz yok onun ise durumu evi vs var istemeye gelsek bile ailen seni yasindan dolayi vermez bana verse bile bir katkıları olmaz gel benimle senin her istedigini yapicam evimizi on numara duzecem ( yapardi da bu zamana kadar bir dediğimi iki etmedi ) ama ben ailemi birakamadim geçenlerde yine aradı beni annenin numarasini ver o zaman gelelim mi diye bir sorayım dedi ama ben öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun o da seni iyice bir tanısın dedim sinirlendi olmaz ben gelmem deyip yüzüme kapattı teli bugün beni yine aradı ve cok üzüldüm yine ne yapacağımı bilemedim aslında hep gidecem dedi geri döndü gitmedi memleketine ama bu sefer gerçekten gider mi bilmiyorum manav market isletiyor abisiyle abiside tek yurutemez kendisi baska bir is yapiyor çünkü bugün tartismis abisiyle ve bavulunu toplamis gidiyorum köye dedi 2 kere aradı beni geliyormusun gel nolur gidelim ben seni çok seviyorum o kadar büyük yeminler etti seni çok mutlu edicem dedi ama ben yine gelemem dedim onu da çok istiyorum ama yapamıyorum ben şimdi gittimi yolda mi hiçbir fikrim yok ama insallah gitmemiştir geri dönmüştür oburkuler gibi :(
Mesafe uzaksa telefonda görüşmesi normal bence. Ama yakınsa ve gelmiyorsa ne olursa olsun ilk istemesi lazım. Vermezse kaçırırım derse haklı olur.
Hayır mesafe çok yakın ama gelmiyor gurur yapıyor :(
Aşkta gurur yoktur. Adet olan erkek istemeye gelir. Ama Evlenmek istemesinde haklı. Çünlü yaşı gelmiş.
Seni teşvik etmeye çalışıyor bu şekilde düşünen biriyle bir ömür geçmez.
Baskasini ailesinden isterken seni neden ailenden istemiyorda kac diyor?
6 senedir epey olmus. bu arada ailnen ne diyor.
Ailemden bir tek annem biliyorddu ama bu kadar detayli degil. Bu arada Çok dil döktüm ben ona gel iste diye rdurumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi gelip istesem bile ailen vermez hadi verdiler diyelim bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye Şu an ise ayriyiz hala arada bir beni arıyor eski konuları acıyor hep ve ilerde evlenirse benim ona gitmediği için pisman olacağımı söylüyor geçenlerde beni aradı ve annemin numarasini istedi ver telefonda sorayım bir gelelim mi istemeye diye bende öyle saçmalık olmaz gel bir yüz yüze konuşun annemden seni iyice tanisin dedim kızdı bana Hayır ben gelemem veriyorsan ver dedi ben de öyle deyince kapatti
Seven bekler abi tehditvari konuşmaz
Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Ben teşekkür ederim. Ama onu geçtim sen daha çok gençsin ve dediklerinden yani erkek arkadaşının daha çocukluktan çıkamamış birisi evlilik yürümez yani böylesiyle sen eğitimini gör meslek sahibi ol
Olmaz üzülen sen olursun
Ben başkasıyla evlenmeyi düşünmüyorum ki sevdigimle evlenmeyi düşünüyorum ama o acele edip kaçmak istedi
Yani kaçırmak yerine gelip istese olmazmi?
şöyle anlatayim; Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Kızim bence o seni düğününsuz derneksiz kapaklamaya uğraşıyor. Bence onun aklına uyupta kaçma zaten seven insan köyden karı bakmaz 6 yılına yazık. Güveniyorum, güveniyorum diye yırtınma bu hayatta hep güvendiğimiz kişilerden görürüz kötülüğü akilli ol azcık. Dene onu evlenicem diyorsa sana evlen de. Evlenmezse iyidir ama evlenirse çok kötü
Bence seni kışkırtmak istemis
Bende öyle düşünüyorum hatta 2 gün öncesinde hirsindan dolayi yapıyorsun bunları ama unutma ki bir gün hirsina yenik dusuceksin elbet bir gün dedim ben pişman olmam sen bana kacmadigin için pisman olacaksın dedi bana seni hala seviyorum ama unutmak zorundayım başka bir çare birakmadin bende dedi
Aklı başkasında olan neden evlensin ki 🤔
Inadindan hirsindan yapiyor iste ona kacmadim diye ama seviyorum onu da kaybetmek istemiyorum ailemide şöyle anlatayim Bizim 6 yıl oldu ama su son 1 yılda daha isteme olayı olmadan tutturdu kacalim diye nedeni ise ; bizim durumumuz pek yok onun ise var durumu işi falan gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam söz dedi ama ben yapamadım cesaret edemedim böyle bişeye yapardı herseyimi ben on sonuna kadar güveniyorum bugüne kadar bir dediğimi iki etmedi ama bana da Şu an böyle yapıyor eğer gelmezsen benim evlilik yaşım gelmiş annemler evlenmemi bekliyor anneme haber etmek zorunda kalacam bana başka birini bulsun köyden diye yıkıldım resmen 1 aydır ayriyiz ama yinede bir araya gelelim diye o da çabalıyor aslında arıyor beni arada gel nolursun diye ben yapamıyorum tanı dün sabah aradı beni annenın numarasini ver telefondan konusayim şimdi istemeye gelelim mi diye bende öyle telefondan olmaz gel yüz yüze konuşun bir annemde seni iyice bir tanısın dedim kızdı ben gelemem ya ver numarasini ya da gelmem dedi yüzüme kapattı telefonu napıcam ınan ki hiç bilmiyorum ne onu ne de ailemi kaybetmek asla istemiyorum onu da seviyorum napıcam bilmiyorum eğer gider gerçekten de başkası ile sozlenirse diye korkuyorum
Senle niye evlenmiyo kaçmak yerine
Beni kaçırmak istiyor İşte bende kacmayinca haber edicem anneme köyden bana başka birini bulsun diyor gel iste bir önce dedim yaşından dolayi seni bana vermezler hadi verdiler diyelim durumunuz yok ailen bir katkı saglayamaz düğünde gel en iyisi kacalim ben senin her istediğini yapicam duguunumuzu de yapıcam dedi ama ben ne ailemi ne de onu bırakmak istemiyorum :(
Sakın kaçma bir istesinler bakalım
Insan hickimse icin ailesini karsisina almamali, değmez, yarin birgun el seni aglatir yine ananin babanin kucagini ararsin
Valla seviyorsa seni bir yere bırakıp gidemez
Bende öyle düşünüyorum ama korkuyorum yinede geçenlerde beni aradı ve beni hala sevdiğini ama unutmaz zorunda kaldığını söyledi çok kötü oldum :(
Seni sınıyor olmasın
Banada öyle geliyor ama bilemiyorum inşallah gerçek değildir bu dedikleri nde
Beklemesi lazım sana aşıksa öyle şey mi olur
Aynen öyle ama bizim durumumuz pek yok onun ise durumu var işi falan iyi bu yüzden de gelip istesek bile yaşından dolayi ailen vermez verse bile bir katkıları olmaz en iyisi kacalım ben senin her istediğini yapacam dugunumuzude yapacam dedi ama ben ailemi birakamadim Şu an ise bana başka biri ile evlenmek zorunda kalacağını söylüyor :(
Her ne olursa olsun başkasıyla evlenmek zorunda olmak ne ya kafasına silah mi dayamışlar
Yengesi ve abisi ile ayni evde yaşadığı için bunalmış halbuki çoktan istemeye gelseydi bizde çoktan evli olmuş olacaktık ama o kaçmayı tercih ediyor her koşulda
Sakın sakın sakın, lütfen aklını başına al kardeşim. Hiç bir zaman kaçmaya falan kalkma. Sen en doğrusunu yapmışsın.
Kafayı mı yedin kızım karaktersizin tekiymiş yol ver gitsin. Kaçmak ne bir kere ya. Çocuk düşünemiyor aklı yok ilerde o baba evine dönersin akıllı ol !
Seni seven, seni zor duruma şok. adan bekler. Kaçma sakin. Direnin belki aile pes eder
Kısaca anlat şimdi bunu kim okuyacak. Ya da bana kısaca açıklayan bir mesaj yaz yardımcı olurum
Aile herzaman candır. Kacsanda kacmasanda. Evlilik ama zorsey, sana değer veriyorsa mantıklı bir yol bulur. Yok köyden kız bul felan, hikaye... demek sevmiyormuş diyip önüne bakarsın.
Hadi iyi geceler
Sen gelmezsen, başkasını bulurum diyorsa niyeti ciddi değildir bu kadar aşk sarhoşu olmayın.