6 yıldır birbirimizden kopamıyoruz ama sevgili de olamıyoruz?

Lisede aynı sınıftaydık o benden hoşlandığını söyledi ve denemeye karar verdik yapamayıp ayrıldık ama benimle uğraşmaya gıcıklık yapmaya falan devam ediyordu benim hislerim daha da arttı o da benimle ilgilenmeyi hiç bırakmadı. Üniye başladık hâlâ konuşma devam ediyordu 1-2 kere daha tekrardan başlamak istedi denedik yapamadık. Farklı yerlerde okuyorduk benimle ilgili bir problem olmadığını uzaktan ilişki yapamadığını söylüyordu. Hem yapamıyor hem de beni tam bırakmıyor 6 yıl oldu haliyle ben de unutamıyorum. Ne yapmalıyım sizce?
6 yıldır birbirimizden kopamıyoruz ama sevgili de olamıyoruz?
Cevapla