Ne yapacağım ya
zar zor ailesiyle konuşacak da yapacağız da
bana bu işler aceleye gelmez diyor, sanki 6 senedir mi sevgiliyiz diyor da ikimiz 30'lu yaşlardayız, neyi bekleyeceğiz anlamıyorum.
2 ay sonra nişanlanalım demedim ki
Ne yapacağım ya
zar zor ailesiyle konuşacak da yapacağız da
bana bu işler aceleye gelmez diyor, sanki 6 senedir mi sevgiliyiz diyor da ikimiz 30'lu yaşlardayız, neyi bekleyeceğiz anlamıyorum.
2 ay sonra nişanlanalım demedim ki
Cevap
6Cevap
Sence bu ilişki zoraki yürümüyor mu
Bence evet.
Kendisi boṣanmis ondan mi acaba yavas ilerliyor anlamiyorum
seven erkek böyle yapmaz haberin olsun
yorumun üzdü
sevgisinden süphem yok ama böyle davranması beni sinir ediyor
acaba boṣanmıṣ olduğu için mi böyle agirdan aliyor?
Benim yas araligimda öyle bi secenek yok
ya bosanmis
ya malin teki
ya anne kuzusu
ya da psikolojusi bozuk
Pekte niyeti yok gibi hayırlı akşamlar
üzdün
sevgisinden suphem yok ama bosanmis oldugu icin mi böyle sence
Aynen öyle ne kadar takılsam kafi hesabı takılıyor boşanan adam girermi bi daha o topa biliyor oda evliliğin erkek için zulüm olduğunu
Ama ailesiyle tanistim o benim ailemle tanisti
cevresi biliyor benle evlenmek istedigini
ev falan bakiyor
ama bu konuda yavastan aliyor
bide biz bisey yasamadik hani takilmak istese yasardi
ne bileyim daha 2 gün önce kavga ettik bitirse bitirirdi ama bitirmedi bilemiyorum
Takılıyodur işte ne bileyim
hmm peki
Bu çocuk senle evlenmez knka
öyle deme ya :/
sevgisinden suphem yok ama bu konuda anlasamiyoruz
bide bosanmis kendisi acaba ondan mi yavastan aliyor
Vala kanka bu konuşma evlenmeyecek erkek konuşması nerde gorsem tanırım tabi seni de hayal kırıklığına uğratmak istemem inşallah gönlünüzce olur
Ben onun ailesiyle tanistim o geldi benim ailemle tanisti
cevreside benle evlenmek istedigini biliyor
kendisi ev falan bakiyor
ama bu durumlara gelince cok yavastan aliyor
sonrada acaba ben mi garibim diye bana soruyor
ama tabi sende erkeksin daha iyi bilirsin
O zaman inşallah yaniliyorumdur kanka Allah mutlu mesut etsin 🙏
Birlikte oldunuz mu
hayir
nasil
O çocuk evlenmez
:/
kendisinin sevgisinden suphem yok ama bilemiyorum bosanmis oldugu icin mi temkinli davraniyor
Boşanmışsa ondandır ama dost hayatı daha mantıklı onun için şu an
Ama ailesiyle tanistim o benim ailemle tanisti
cevresi biliyor benle evlenmek istedigini
ev falan bakiyor
ama bu konuda yavastan aliyor
bide biz bisey yasamadik hani takilmak istese yasardi
ne bileyim daha 2 gün önce kavga ettik bitirse bitirirdi ama bitirmedi bilemiyorum
Ya e adam herşeyi yapmış neyin tribindesin sen o zaman paradan dolayı belki ağırdan alıyor
Neyi yapmis anlamadim? hem nisanlanmak istemiyor diyorsun hemde yapmis diyorsun.
Yok parasal skintisi yok
Ailesiyle tanışmışsın oda tanışmış herkes biliyormilişkinizi ev de bakıyor napsın ki daha ilk söylediğinde evlenmez dememin sebebi bunları bilmememdi
mesela artik nisanlanabiliriz ama buna yanasmiyor
bende bunu diyorum
Zamana ihtiyacı vsr o zaman
Iste sence bir erkegin neden zamana ihtiyaci olur
benden daha iyisini mi bekliyor
yoksa daha hazir mi hissetmiyor
bende onunla sürekli bu konuları konuṣarak onu bunaltmak istemiyorum
sanki ben ölüp bitiyormuṣum gibi
tam tersi olması gerekirken hep ben önayak oluyorum
Hazır olmadığını düşünğr normsl bu
hmm peki
Fibaşka şeyler sorcak mısın
yok sagol
Rica
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sizi o kadar iyi anlıyorum ki, 30’lu yaşlarda “biraz ciddiyet” istemek gayet normal 😔💔 Senin için zaman boşa akıyormuş gibi hissediyorsun, o ise baskı altında hissediyor olabilir.
Bence önce sakin, suçlamadan, “Benim için netlik önemli, kendimi belirsizlikte hissediyorum” diye duygunu anlat. Onun endişesi ne, gerçekten evliliğe hazır mı, bunu dürüstçe sor.
İkiniz için de makul bir zaman çizelgesi belirlemek çok işine yarar. Mesela, “Şu tarihe kadar nişan için somut adım olmazsa, bunu benim için bir cevap olarak kabul ederim” diyebilirsin. Hem kendini korumuş olursun hem de topu net şekilde ortaya koyarsın 💬
Şu an içten içe en çok hangisinden korkuyorsun, zaman kaybetmek mi yoksa onun fikrini öğrenmek mi? 🥺💍