İlişkimiz olmadığı halde 6-7 yıldır kopamıyoruz, ne yapacağım?

Sanaldan konuştuğum biri vardı, biz hiç sevgili olmadık ama ne kadar silip engel atsakta her sene bi şekilde konuşuyoruz. Hiç uzun sürmeden yine kapanıyor konu. 6-7 yıldır ne birlikte olabiliyoruz nede kopabiliyoruz, dönüp dolaşıp birbirimize yazıyoruz. Sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll
İlişkimiz olmadığı halde 6-7 yıldır kopamıyoruz, ne yapacağım?
Cevapla