Sanaldan konuştuğum biri vardı, biz hiç sevgili olmadık ama ne kadar silip engel atsakta her sene bi şekilde konuşuyoruz. Hiç uzun sürmeden yine kapanıyor konu. 6-7 yıldır ne birlikte olabiliyoruz nede kopabiliyoruz, dönüp dolaşıp birbirimize yazıyoruz. Sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll
İlişkimiz olmadığı halde 6-7 yıldır kopamıyoruz, ne yapacağım?
Ama o benim ruh eşim olsa reelde yol kat etmiş olurduk çoktan gerçek bir ilişkimiz olurdu.. Hiç bu bakış açısıyla bakmamıştım ama mantıklı bişey söyledin.
Kanka ruh ikizleri öyle hemen kavuşamazlar, kavuşmaları için kendileriyle yüzleşmeleri lazım. Çünkü o aslında senin eşitin oluyor, farklı insanlar değilsiniz. Onun seni sevmesini istiyorsan eğer, önce senin kendini sevmen lazım.
Çok yürüyor, bende reele dönmeden samimi olmak istemiyorum, uzaklaşıyorum bunu görünce oda kayboluyor.. Birkaç ay sonra aynı şey tekrar ediyor hep aynı durum.
Kanka bu durumu tek bir şey düzeltebilir, o da bırakmak. İçinizdeki travmalarla yüzleşirseniz bu döngü zamanla bitecektir. burada mesele aşk meşk işleri değil, içinizdeki korkularınızla ve kendinizle yüzleşmeniz. Kendinizle yüzleşemezseniz kavuşma olmayacak. İyi geceler, teşekkür ederim.
Zaten en son uzun bir ara verdim. Ona da söyledim bak artık kapatalım tamamen diye. Bugün tekrar konuştuk. Zaten kendimden asla taviz vermiyorum. Giderse gider, gelirse gelir modundayım artık. Ama bu sorunların ana kaynağı kendi iç dünyam olabilir.. Sürekli onu kendime çekmemin sebebi. Mesela aylarca konuşmasak aklıma geldiği gün bir bakıyorum yazıyor. Neden ona ihtiyaç duyup onu düşünüyorum. Bu tamamen benim sorunum çok doğru.. Çok teşekkür ederim, sizede iyi geceler
Olmuyor, yürüyor bana bende ciddi olmadığını düşünüyorum geri çekiliyorum. Hep aynı şey tekrar ediyor.. Ciddi olsa çıkar gelir karşıma, bunca zamandır neden reele dönmedik...
Ayrılamıyorsanız sanal arkadaşlığı seviyorsunuz demektir bunu devam ettirin olsun bitsin. 6-7 yıl diyorsun yani paylaştığınız çok şey vardır yazık yani bunun bitmesi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Demekki aslında arada bir ilişki var
Ortada toksik ilişki var mı? Hiç şiddetli kavgalar vs oldu mu? Olmadıysa sebebini biliyorum da ona göre cevap vereceğim
Hiç kavga etmedik, mızmızlık eden benim sadece.
Kanka sen ruh ikizini bulmuş olabilir misin? Genelde ruh ikizleri arasında anlaşmazlık olur ama birbirlerinden kopamazlar
Ama o benim ruh eşim olsa reelde yol kat etmiş olurduk çoktan gerçek bir ilişkimiz olurdu.. Hiç bu bakış açısıyla bakmamıştım ama mantıklı bişey söyledin.
Kanka ruh ikizleri öyle hemen kavuşamazlar, kavuşmaları için kendileriyle yüzleşmeleri lazım. Çünkü o aslında senin eşitin oluyor, farklı insanlar değilsiniz. Onun seni sevmesini istiyorsan eğer, önce senin kendini sevmen lazım.
Sadece kendimi sevmem yeter mi ki? Belki de sroun bende değil ondadır, belki kendini sevmeyen odur :/
Kaçma kovalama gibi bir durum var mı? Kim kaçıyor, kim kovalıyor?
Kaçma kovalama yok, anlaşamama var. Genellikle o ilk adımı atıyor..
O ilk adımı attıktan sonra sen ne sebepten ötürü bırakıyorsun?
Çok yürüyor, bende reele dönmeden samimi olmak istemiyorum, uzaklaşıyorum bunu görünce oda kayboluyor.. Birkaç ay sonra aynı şey tekrar ediyor hep aynı durum.
Kanka bu durumu tek bir şey düzeltebilir, o da bırakmak. İçinizdeki travmalarla yüzleşirseniz bu döngü zamanla bitecektir. burada mesele aşk meşk işleri değil, içinizdeki korkularınızla ve kendinizle yüzleşmeniz. Kendinizle yüzleşemezseniz kavuşma olmayacak. İyi geceler, teşekkür ederim.
Zaten en son uzun bir ara verdim. Ona da söyledim bak artık kapatalım tamamen diye. Bugün tekrar konuştuk. Zaten kendimden asla taviz vermiyorum. Giderse gider, gelirse gelir modundayım artık. Ama bu sorunların ana kaynağı kendi iç dünyam olabilir.. Sürekli onu kendime çekmemin sebebi. Mesela aylarca konuşmasak aklıma geldiği gün bir bakıyorum yazıyor. Neden ona ihtiyaç duyup onu düşünüyorum. Bu tamamen benim sorunum çok doğru.. Çok teşekkür ederim, sizede iyi geceler
Arkadaşlık edin sırdaşlık edin muhabbet edin işte niye silip engelliyorsunuz birbirinizi ruh hastaları :D
Olmuyor, yürüyor bana bende ciddi olmadığını düşünüyorum geri çekiliyorum. Hep aynı şey tekrar ediyor.. Ciddi olsa çıkar gelir karşıma, bunca zamandır neden reele dönmedik...
Ayrılamıyorsanız sanal arkadaşlığı seviyorsunuz demektir bunu devam ettirin olsun bitsin. 6-7 yıl diyorsun yani paylaştığınız çok şey vardır yazık yani bunun bitmesi
O bana hiç özelini anlatmıyor, özelini anlatıp dertleşen benim. O biraz ketum o konuda..
Birkaç defa görüntülü konuşmuştuk, çok iyi anlaşıyoruz öyle gülümsemesi felan konuşması çok güzel. Ama mesaja gelince herşeyin büyüsü bozuluyor.
Sonum böyle olur diye korkmuyor değilim clfmdmsmdnb
Hic belli olmaz valla
😂😂
Şunu unutma kecinin sevmedigi ot burnunun dibinde bitermiş
Ne güzel işte! bunu ilişkiye çevirip, buluşup, vakit geçirip, birbirinizi yakından tanıyabilirsiniz.
Bende de var bitane. Tam unutucam yazıyor aylar sonra 😄
TOXİC HAYIRLI UĞURLU OLSUN
:D hfldhdlfh Sağol canım
Ne demek darısı.. Allah korusun.. umarım sağlıklı olur diyeceğim de kaçç yıl geçmişşş
:D Öyle deme, Allahtan ümit kesilmez :) Akışına bıraktım gari.
İyi gariiiiiii yolunuz açık olsun innşşalllaahhhh
Alışkanlık olmuş sizde.
Bir tek ona karşı var bu alışkanlık..
İzmir de mi yaşıyosun sen
Alışkanlık bence sadece
Ben hiç kimseye alışmadım böyle, hayatımda olmayacak kimseyi hayatımda bu kadar uzun tutmam.
O zaman konuş ve hayatına al
Cesaretim yok, çok zorlanırız. Ama bunu çok düşündüm.
Zorlanmadan olmaz ki
Doğru dedin
Maddi zorluk olsun gerisi önemli değil
Bu zamana kadar olsaydık olurduk diyorum bazen.
Bence sal üsteleme pişman olma
Öyle yapıcam
Hayırlısı olsun
ne olsun istiyorsun
bilmiyorum
belirsizliği ortadan kaldır. sonrasında işin kolaylaşacak.
Ne romantik
:D
Gerçekten isyemiyorsunudur bence
Bana ne
yeni bir sanal ile konuş misal ben
Seks mi var
yok ama yürüyor, yürüyünce ben topukluyorum her seferinde. Ama topukluycağmı bildiği halde yine de dönüyor.